Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mentünk volna mi is csak a gyereket nem volt kire hagyni.
Szóval az volt, hogy a Brigi egyből a korlátlan A-t csinálta és egy 400as Kawasaki Eliminator volt a tanulómotorja és nem akart gyengébbet magának. Ezt is megtudtam.
Na, itt van!
Ma voltam a feleségemmel motorozni egy kicsit. Sok helyen volt kisebb,nagyobb sárfelhordás néhol elég durván. Olaj vagy gázolaj három helyen ,az egyik vagy 60 méteren át és persze íven. Az aszfalt is elég poros még. Ugyhogy csak ovatosan még mindenkinek.
Dehogynem. Zsoccca szerintem arra céloz, hogy teszem azt veszel egy 535öst egyből és akkor nincs az, hogy a 250est mondjuk 3 idény után gyengének érzed és a cserével buksz egy csomó pénzt. Ez persze csak akkor érvényes ha motorozol az idényben rendesen(legalább 4-5000km.). Szerintem az én párom is ezt akarta elkerülni és bevállalta az 500as gépet egyből. Rázza a fejét, hogy nem! Mindjárt fényképet rakunk fel róla(a motorról).
köszönöm a tanácsot! A kisebb tesók nem olyan kezesek?
Nekem meg az jutott eszembe, hogy legyengítettem a motoromat az 535ös szintjére amikor 45 lóerősnek írtam. A 750es egy kicsit erősebb. 55ló. Meg az egyik gurulás is eszembe jutott amikor kalmi haverja utassal jött egy 250es virgáccsal és nem volt forgalmi akadály a Börzsönyben sem.
Üdv Mindenkinek. Külön üdvözlet az újaknak is!
Remélem idővel nem csak a fórumon lesztek jelen, hanem a Virágós összejöveteleken is. (Motor márkától függetlenül)
Sajnos csak most van egy pici időm ide felnézni. S most is rohanok majd tovább kubikolni. No meg ma még remélem bele fér egy pár óra gurulás is.
Szóval.
A hozzászólásokat olvasva, arra gondoltam, hogy mivel Salgóbánya így is úgy is meg lesz tartva, így akinek kedve van az jöjjön. Tuti jók lesznek a programok, és a gurulás is.
A kimondottan Virágós találkozóra, én magam a Szelidire szavaznék. Akkor idén találkozzunk ott! Ha a többség is így gondolja. És esetleg jövőre, vagy utána újra vissza térünk a Robinzon szigetekre. Mi a véleményetek?

Más:
ThoNik
Szerintem igazad van az 50-essel kapcsolatban.
A párommal (Aki ugyan csak nő. A mai világban ez már nem egyértelmű ) Tehát mi is így tervezzük. Először egy kis 50 cm-es géppel begyakorolja a váltós motort.
Viszont utána, nem látjuk értelmét a sok pici lépcsőnek. A motor váltások drágák is lehetnek.
S jogosítvány terén is a legolcsóbb útvonal, hogy "B"-s jogsi után, tudtommal egyből megszerezhető, az "A2" es jogsi. S ezzel már vezethető pl az 535-ös virágó.
És itt már, egy párszor elhangzott, hogy az 535-ös olyan könnyen kezelhető, mint egy kemping bringa.
S a maga 46 lóerejével már elég dinamikus, ahhoz hogy ne unja meg az ember lánya olyan hamar. És a jóval nagyobb társakkal is könnyen lépést tud tartani.
Holnap valaki nem motorozna egy kicsit ? Bp. és környékiek ?
Kösz a képeket a középtámaszról.
Szia! Én is ezt díjaznám, de tavaly lemaradtam a Szelidi buliról!! Az idén ott szeretnék lenni!!!
Köszönöm István, pénteken hívlak.
udv . ha hasznalt is jo akkor keres meg 0703525376.
Nagyon vagány elismerésem neki !
Te tudod a fokozatosságot, de én pont a mély vízbe bedobást láttam, tapasztaltam meg(a nőmnél). Kértem, tanácsoltam, könyörögtem, hogy legyen elsőnek egy 250es valami a barátnőmnek! Elgurgulázunk, tapasztalatot szerez, rutint és jöhet a nagyobb! Szó sem lehetett róla. Csak nem fog valami bokorugróval feltartani engem! A jogsi megszerzése után egyből nagymotor. Persze neki is a chopper feeling jön be. Úgyhogy lett egy Honda Magna 500. V4es motorral, hetvenvalahány lovas, (az én 750es Viragom 45körül van) és gyí! Nálunk ez jött be.
Igen. Köszi.
Az NSR 125-ös az egy majdnem 30 lóerős, de pehelykönnyű kis kétütemű. Az A1-es jogsival nem vezethető a teljesítménye miatt.
160-at???? Én azt hitem, 110-nél nem mennek többet !!??
Nagyon szépen köszönöm... megfogadom a tanácsot, meglátjuk ha hazamentem végre hátha lehet kombinálni egyet :) Köszönöm, a segítséget!
Amúgy, imádom a hangjukat a sor motornak és a V motornak van chopperes hangja, eddig csak v 535 Viragot hallottam ami nem mérvadó a kicsivel szemben :D
Szia!
Én ilyent csináltam magamnak! Anyagár kábé 500 forint,és két-három óra festékszáradással együtt!
Ahoy! Te a Pápi vagy? Ha igen, akkor küldd el nekem az emailodat, mert a levelezőprogramom megdöglött, és a teljes címlistám odaveszett. Azonnal küldöm a linket, ahonnan mind a 170 épet le tudod tölteni!
Köszi a dicséretet a képekről. A két és fél év 125-ösözés sajnos meggyőzött arról hogy váltanom kell nagyobbra a saját biztonságom érdekében, viszont a GS 500 nem a véletlen műve, hanem abszolúte tudatos választás volt. Kicsi fizuból, problémamentesen, nagyon sokat szeretnék motorozni, szinte mindig tök egyedül (illetve én nem is "motorozok", hanem csak motorral kirándulok, összevissza, mindenfelé). Ebből 500k-ért 8 éves, hibátlan, végig vezetett szervizkönyves példányt tudtam venni, nagyon gondos gazdától, a fogyasztása nálam mindig belefér a 4 literbe 100km-enként. (90-120 tempó, sokat megállok fotózni, cigizni, meg a rossz derekam miatt is sajnos). Eredetileg egyébként egy 535-ös Virago-t szerettem volna (esetleg 250-est), ezért is "tévedtem" ebbe a topikba hajdanán, de némi üléspróbák után rá kellett jöjjek, hogy semennyire nem kompatibilisek a gerincporcsérvemmel, 5 percig nem tudok rajtuk megmaradni az előre tolt lábtartók miatt, a GS-en viszont egész nap elgurulgatok, óránként 10 perc szünettel.
Szia! Jók lettek a képek. Majd küld el mailban ha lesz időd. Levizsgázott a gép. Már várja a következő bevetést.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_750_virago-9938437
Üdv. Esetleg valaki ismeri ezt a konkrét motort ? Megköszönném ha tudnátok valami infót róla .
www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_750_virago-9938437