Fabesz:
Nagyon kedves vagy, és köszönöm :) Minden esetre kell egy Virago csak nekem... ez azért nagy, de két személyre tökéletes és lehet túrázni még nincs meg a korlátlanom... most újra 8 hét munka külföldön, a múltkori terror támadások miatt el lett halasztva minden és pótolnom kell... így pont elszúrják a szezont, mert most kezdtem volna a jogsit a héten...
De nem szeretnék lemaradni a motoroszásról és a túráról, így valamelyest kárpótolom magam... és mehetünk együtt :)
535 lenne az álom, vagy 250 ha úgy hozza a sors... de 250/125 mindig elég nehéz, körbementem a hahu ajánlaton... és nem tudom honnan szerzik ezeket, de vagy nagyon lelakott, és rozsdás... vagy elektronikai rémálom + kifolyt savas nem gyári méretű aksi, repedt, széthajló váz... egy volt ami nagyon tetszett, erre esélyem sem volt... 15 ezer km volt benne szinte új, a kedvenc gyári futófelület mintámmal
Lehet mire meglesz a vizsga a szezon végén lesznek fenn újak, akik kinőtték
De a legszebb motor, és ez a kardános megoldás 535-től valami álom!
debreczi71:
Megfogadtam a tanácsod, pedig a Honda nagyon tetszett... de tényleg adtam még egy esélyt 80 km-et utaztam felpattantam, és a párom is... egyedül jó volt, de ketten gyorsan kinyírnánk... hasznos terhelhetőség felett vagyunk sima ruhába, még erre a csomag, a protektoros naci... szegény nagyon odalenne, max nekem egyedül... de akkor inkább a kis Virag
A nagy tesóra felültem, nem ért le a lábam... az a motor elrendezés valami elképesztő, nem tudtam lábra állítani egyedül, félig lecsúszva egy oldalra ért le a lábam :D teszek fel képet mindjárt...
RC51
De csodás a műhelyed, nekem is van csak most átépítem, új festés, új tartó állványok a motoroknak és a repcsiknek... bárcsak olyan hely is lenne, ahová a motor is befér... így marad a ponyvagarázs
Csodálatos, a képen lévő motor mekkora? Mi a baja ?
Sziasztok, tudom off de meg kell osztanom veletek... és ti vagytok a legjobb fejek a fórumon :)
Tegnap, meglestem egy másik esélyes ellenben nagyobb gépezetet... mondták nézzek körbe magasabb kategóriában is... háááát, valami elképesztő, imádtam
Köszönöm a bókot :D Minden jön a maga idejében, csak két hétig vagyok itthon gondoltam, pörgetem... mert utána 6 hétig külföldön leszek... de jön a 4 hónap pihi :D
Tomi. Megérkezett a gyújtásjapcsoló, a főfékhenger és a tankfelirat. A fényezés és az ülés jövő hét elejére meglesz. Az önindító orvoslása folyamatban van. kb 2 hét szerintem és kész. De legkésőbb április végére!
A helyzet az,hogy nem én csináltam hanem az a cég ahol a rozsdamentes cuccokat csináltatom. Így halványfogalmam sincs az egészről, oda vittem megcsinálták,kifizettem és ennyi. Egyébként eladó a komplett cucc, a jofogáson fent van mint dragstar kipufogó.
Üdv mindenkinek!
Szeretném visszarakni a kipufogó végébe a tompítást, Ha jól emlékszem, Brumi már megcsinálta annó. Arra lennék kíváncsi, hogyan csináltad meg. És a kipu végén mekkora átmérőjű a cső, amin távozik a füst,
drag star 1100-ről van szó.
Swidi-nek köszönöm én is a videókat. A többieknek meg a hozzászólásokat. Végre újra pezseg a fórum!
A vidiket nagy érdeklődéssel néztem végig. Főleg mert esik az eső. Se motorozni, se kubikolni nem tudok. Minden tisztteletetem a készítőnek.
Swisidivel és Istvánnal is örömmel beszélgetnék egy nagyot valamelyik Virágós találkozón.
Tényleg mikor és hol is lesz a legközelebbi?
ThoNIk
Szerintem előbb a Virgácsod legyen meg. (legalább 535-ös ) A bukó meg a csini ruha már jön majd magától. Nekünk például Bukónk egy nagyon drága van. Lidlis. Kemény 15 000 Ft-s. Négy csillagos a törés tesztje, és nyitható az álrésze. (Könnyen letudja venni a mentős)
A ruhánk pedig kordura. Kánikulába pedig farmer plusz protektorokkal.
Egyébként meg nagyon csini vagy. Tutira a keblére ölel, majd az egész Virágós csapat!
Nálam semmi kedélyborzolás nem volt csak írogattam tényeket. István meg maximalista és tudásával néha ellenérzéseket vált ki, de ez itt nálunk teljesen normálisan zajlik. Ha olvasnád az üzenőfalat, meg a fényképek, posztok utáni hozzászólásokat láthatnád, hogy önjelölt megmondóemberekből mit vált ki, ha szakmai indokokkal alátámasztott fejtegetést olvasnak. Vagy a "bandit" fórum! Úr isten micsoda tökorrúak írogatnak ott(is). Nálunk aki vitatkozik az sem anyázik soha. Ilyen Virago fórum. Még csak Yamahám se volt és mégis befogadtak. Aztán azért orvosoltam egy olyannal mint a tiéd és kalmi épp mostanában teszi életképessé szegényt. Sajnos tavaly nyáron volt vele egy vétlen baleset, de lassan újra szól a V2! Sofőr vagyok én is csak 16 keréken de mindig csodáltam az olyan kéz ügyességű embereket akik amit kigondolnak azt meg is tudják csinálni. Egyszóval tisztelet azért amit bemutattál.
Kedves István! Nehogy úgy érezd, hogy megbántottál, tudom nem is ez a szándékod. Maximálisan értem és egyetértek az általad leírtakkal, mégha magamtól ilyen tudományosan nem is fogalmazódtak meg ezek a hibalehetőségek. Köszönöm a segítséget. Baráti üdvözlettel: Swiderski Gábor
Mint írtam a kivitelezés valóban gyönyörű!!! Ha előbb nem, ezt most szeretném kihangsúlyozni!!!
Arra dologra szerettem volna rávilágítani, hogy megoldás nem betonbiztos!!! Előbb- utóbb elrepedhet a hegesztés, rossz esetben a hengerfej öntvénye a felcsavarozásnál. Nyilván a gyengébb láncszem fog engedni. A két M6 -os csavar nyomatékra húzva 1.2-1.5 tonna / csavar terhelést tesz a most a szívócsonkkal összekötött hengerfejekre-szívócsonkra, ha le van húzva nyomatékra. Ez előbb utóbb kifárasztja a pl a varratot, és elindul a repedés. Ennek két problémája lehet, lehet "csak " letörik a csonk a porlasztóval, ezt bizton észreveszed...de előtte lehet sokáig falsolni fog a rendszer...hullámzó alapjárat, nem esik vissza a fordulat , nincs alapjárat, vagy túl magas...a falsolás miatt a szegény keverék, néha nem gyullad be, vagy kopogásos égés, azaz detonációs égés jön létre, ami átégeti a dugattyút, és csapágyasra vágja a mechanikát...Ha ezt észleled akkor minél hamarabb érdemes tesztelni a tömörséget...
Igazából az egész mondandóm lényege ez lett volna..., de nyilván a te neved van a forgalmiban, azt csinálsz vele ami neked tetszik, csak fel szerettem volna hívni a figyelmet ezekre lehetséges problémákra.
Üdv
István
Kedves Sricsi70, 5.50, katana750, kalmi79!
Nem gondoltam, hogy így felborzolom a kedélyeket egyporlasztós Virgácsommal!
De nem baj, hisz azért van ez mert szeretjük ezeket a vasakat.
Kedves K. István!
Látszik, hogy te nem makkal dobálódzol, mérnöki szinten vágod ezt a gépjármű mechanikai kérdést. Köszönöm, hogy rávilágítottál dolgokra, miken el is gondolkodtam.
Nem vagyok gépészmérnök, de még csak autószerelő sem. A szakképzettségem esztergályos. A szakmában 9 hónapig dolgoztam, 1978-ban. Azóta autóbuszvezetőként dolgozom. Tehát képzettségem szerint elég messze állok attól, hogy motorkerékpár gyárat nyissak. A garázsomban a legkomolyabb szerszám az ívhegesztő aparát. Van még satum, fúrógépem, meg egy-két kézi szerszám. Ezekkel nehéz lett volna aluöntvény szívócsonkot gyártanom. Valóban egyszerűbb és jobb megoldás lett volna felújítani a porlasztókat. Viszont ez egy hobbi, önmegvalósítás. Tegyük a szívünkre kezünket… nem minden motoros úgy fényezteti, tuningolja, alakítgatja, vagy csak matricázza szeretett motorját, hogy ugyanolyan másik ne jöjjön vele szembe!? Az én célom is csak ez volt. Vehettem volna gyári öntött szívócsonkot, még olcsóbb is lett volna… de ezt én rajzolgattam, tervezgettem, modelleztem, levágtam, fúrtam, reszeltem…
Sokkal nagyobb boldogság, hogy így hallom pöfögni, akkor is ha nem makulátlan a megoldás.
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását!
Ha valaki kedvet kap egy ilyesmi átalakításhoz Istvánnal együtt szívesen segítünk!
Ha lesznek tapasztalataim megosztom veletek!
Balesetmentes motorozást nektek!
Üdv.: Swidi
Miért felejtettem volna ki??? Csak "láthatóvá" kívántam tenni a mozgásukat. A dimenziók csak a frekvenciák hullámhosszát, meg amplitúdóját befolyásolják, mivel nem végtelenül merev szerkezetek, még ha annak is látszik.
A képeken meg igazolni látszik, hogy öntött a szívócsonk, és a megfelelő távolsághoz a két szögben álló henger között picit jobban alkalmazkodó kúpos , de beálló rögzítés szolgál... Ehhez képest nézd meg a megoldást, amikor gitárhúrként feszíti ki a két hengerfej között a 2-2 csavarral a szívócsonkot. Ès akkor még a különböző mértékben melegedő hengerekről azok hótágulásáról nem is beszéltünk...
Nagyon kedves vagy, és köszönöm :) Minden esetre kell egy Virago csak nekem... ez azért nagy, de két személyre tökéletes és lehet túrázni még nincs meg a korlátlanom... most újra 8 hét munka külföldön, a múltkori terror támadások miatt el lett halasztva minden és pótolnom kell... így pont elszúrják a szezont, mert most kezdtem volna a jogsit a héten...
De nem szeretnék lemaradni a motoroszásról és a túráról, így valamelyest kárpótolom magam... és mehetünk együtt :)
535 lenne az álom, vagy 250 ha úgy hozza a sors... de 250/125 mindig elég nehéz, körbementem a hahu ajánlaton... és nem tudom honnan szerzik ezeket, de vagy nagyon lelakott, és rozsdás... vagy elektronikai rémálom + kifolyt savas nem gyári méretű aksi, repedt, széthajló váz... egy volt ami nagyon tetszett, erre esélyem sem volt... 15 ezer km volt benne szinte új, a kedvenc gyári futófelület mintámmal
Lehet mire meglesz a vizsga a szezon végén lesznek fenn újak, akik kinőtték
De a legszebb motor, és ez a kardános megoldás 535-től valami álom!
debreczi71:
Megfogadtam a tanácsod, pedig a Honda nagyon tetszett... de tényleg adtam még egy esélyt 80 km-et utaztam felpattantam, és a párom is... egyedül jó volt, de ketten gyorsan kinyírnánk... hasznos terhelhetőség felett vagyunk sima ruhába, még erre a csomag, a protektoros naci... szegény nagyon odalenne, max nekem egyedül... de akkor inkább a kis Virag
A nagy tesóra felültem, nem ért le a lábam... az a motor elrendezés valami elképesztő, nem tudtam lábra állítani egyedül, félig lecsúszva egy oldalra ért le a lábam :D teszek fel képet mindjárt...
RC51
De csodás a műhelyed, nekem is van csak most átépítem, új festés, új tartó állványok a motoroknak és a repcsiknek... bárcsak olyan hely is lenne, ahová a motor is befér... így marad a ponyvagarázs
Csodálatos, a képen lévő motor mekkora? Mi a baja ?