nem kellett rá vámot fizetni!
Kedves Gergő ezek szerint te lettél a még csak tervezett TTIP legelső és továbbiakban is egyetlen haszonélvezője??? /költői kérdés/
Szassztok
Esetleg egy tavaszi bemelegítő gurítást már be lehet vállalni, az idő egyre jobb. Sajna ezn a hétvégén meg a következőn dolgozás van nekem,
de utána már bármelyik hétvége jó/ e hó.
Szia Kalmi.
Az nem félrekopás , gyárilag ilyen nyugodtan tedd vissza kb 5000 km van abba a fékbetétbe. A vadi új is így néz ki nekem is furcsa volt elöször.
Szerbusztok ! Főnökömnek van egy 1997-es 1000-es Virago-ja. Hétvégén szerelgetett rajta valamit és letestelte a + kábelt a vázon. Szikrázott egyet azóta csendben van a motor, műszerek világítanak az üzemanyag szivattyú elindul de nem indítózik. Mi lehet a baj? A biztosítékdobozt sem találja, hol van ezeken a bizti tábla ? Elnézést a felületes fogalmazásért de nem is láttam a motort és a típust sem ismerem. Kérlek adjatok tippet! Előre is köszönöm.
Szia! A benzincsap (kapcsoló) típus és évjárat függő. Itt: http://www.virago.ro/ típusonként elég sok hasznos információt találsz - fogyasztás, tank térfogatok, stb... A PRI állás - ahogy Heni57 is írta, közvetlen lefolyást jelent - egyben ez tekinthető tartalék állásnak is. Magyarán: ON állásban csak a tartalékig engedi lefogyni a naftát, aztán rángatni kezd, stb. Ilyenkor még van benne pár liter benzin, ez tkp. egy figyelmeztetés, hogy gyorsan keresd fel a kutat, PRI állásba kapcsolva a csapot. (Ha így felejtetted korábban, na, akkor gond van...)
A fogyasztás a karbi beállításán és a gázmarkolat kezelésen múlik. Az én 400-asom pl. egy személlyel, nagy átlagban 3,5 l/100 km benzinnel simán elketyeg, mérsékelten forszírozott, vegyes használat mellett. Nagy hidegben, két személlyel behörpöl akár 4,5 l-t is... :)
A benzinszint mérő hiánya nem nagy para - hamar megszokod, hogy mennyi az átlagos hatótávolság és nézed a km számlálót. Ha elkalkulálod magad, ott a tartalék... Ha netán olyan vadregényes vidékeken kalandozol, ahol nem vagy biztos a benzinkút ellátottságban, úgy is viszel magaddal egy tartalék kannát...
Azt nem tudom,csak sejtem és nem akarok hülye megfogalmazást írni.viszont nem célszerű a motort PRI-állásban tárolni mivel olyankor ki van iktatva a vákuum része a csapnak és ha nem zár jól a tűszelep akkor a benzin átfolyhat
a hengerekbe!!!!!!!! Hosszútávon a 250-el is ki lehet jönni 3 literrel.
Napi km-számláló némi tapasztalat után elég szokott lenni (persze ha mindig tele tankolsz), illetve vészhelyzetre van a benzincsapnak tartalék állása, ami még néhány 10 km-re elég. (persze ha nem állandóan abban az állásban tartod a csapot).
Közben megrendeltem a feszszabályzót mely a mai nap folyamán meg is érkezett, ua. mint ami a yamahán volt , úgyhogy semmi más dolgom nem volt mint kicserélni és tökéletesen teszi a dolgát.Volt eszemben egyébként hogy csak úgy kíváncsiságból felhívom a Yamaha Máthé debreceni kereskedést de úgyis horrort árat mondtak volna (valószínűleg ugyanezen feszszabályzóért ) így nem vesztegettem rá az időt:)Köszönöm a segítséget!:)
98-as amerikai kivitelű 1100-asom van. A vészvillogó kapcsolója kh-s. Lehet azt szerintetek valahogy javítani? Vagy kompletten cserés?
Más dolog: A járgány eléggé át van alakítva (így vettem), de kicsit szeretném visszafaragni. Ehhez keresnék alkatrészeket. Első index kompletten tartó vassal együtt, váltó és fék pedálok kompletten érdekelnének. Ha valaki ilyesmitől megválna, vagy bont, akkor gondoljon rám. Köszi
Szia!
Igen jó hozzá, bár úgy tudom, hogy függ az évjárattól is. Nekem sajnos nem volt már jó a csatlakozóm, mert szétolvadt, de azt tudom, hogy egy szál felesleges volt. Brumeszkosz szaki egyik hozzászólásánál volt egy rajz a bekötéséről, de valamiért a régi hozzászólásoknál nem hozza a keresés a képeket. Én az alapján kötöttem be.
Az otthoni gépemen megvan a kép, ha addig nem kapsz megnyugtató választ, akkor feltöltöm.
Sziasztok! Üdvözlet minden fórumtagnak!:) Elsősorban 250-s tulajok segítségét kérném. A Keeway supershadow feszszabályzója egy az egyben jó 250-s Viragora, vagy szintén át kell vezetékelni mint az 535-s esetében?
Kedves Gergő ezek szerint te lettél a még csak tervezett TTIP legelső és továbbiakban is egyetlen haszonélvezője??? /költői kérdés/
Esetleg egy tavaszi bemelegítő gurítást már be lehet vállalni, az idő egyre jobb. Sajna ezn a hétvégén meg a következőn dolgozás van nekem,
de utána már bármelyik hétvége jó/ e hó.
Az nem félrekopás , gyárilag ilyen nyugodtan tedd vissza kb 5000 km van abba a fékbetétbe. A vadi új is így néz ki nekem is furcsa volt elöször.
A fogyasztás a karbi beállításán és a gázmarkolat kezelésen múlik. Az én 400-asom pl. egy személlyel, nagy átlagban 3,5 l/100 km benzinnel simán elketyeg, mérsékelten forszírozott, vegyes használat mellett. Nagy hidegben, két személlyel behörpöl akár 4,5 l-t is... :)
A benzinszint mérő hiánya nem nagy para - hamar megszokod, hogy mennyi az átlagos hatótávolság és nézed a km számlálót. Ha elkalkulálod magad, ott a tartalék... Ha netán olyan vadregényes vidékeken kalandozol, ahol nem vagy biztos a benzinkút ellátottságban, úgy is viszel magaddal egy tartalék kannát...
a hengerekbe!!!!!!!! Hosszútávon a 250-el is ki lehet jönni 3 literrel.
Egy 125 és egy 250 mennyit fogyaszt hosszútávon nem nyüstölve,mekkora a tankja?
A benzincsap háromállású. ON-OFF ésPRI. A PRI közvetlen lefolyású, és az a tartalék is! 70-80 kilométerre elég! A 125-ösön és a 250-en is.
Más dolog: A járgány eléggé át van alakítva (így vettem), de kicsit szeretném visszafaragni. Ehhez keresnék alkatrészeket. Első index kompletten tartó vassal együtt, váltó és fék pedálok kompletten érdekelnének. Ha valaki ilyesmitől megválna, vagy bont, akkor gondoljon rám. Köszi
Igen jó hozzá, bár úgy tudom, hogy függ az évjárattól is. Nekem sajnos nem volt már jó a csatlakozóm, mert szétolvadt, de azt tudom, hogy egy szál felesleges volt. Brumeszkosz szaki egyik hozzászólásánál volt egy rajz a bekötéséről, de valamiért a régi hozzászólásoknál nem hozza a keresés a képeket. Én az alapján kötöttem be.
Az otthoni gépemen megvan a kép, ha addig nem kapsz megnyugtató választ, akkor feltöltöm.