A youtubon találsz egy videót is hozzá, nem ördöngősség. De ha személyesen veszed át, ott is megmutatja a srác, hogy hogyan kell, nagyon segítőkész, elmondja, mire figyelj. Én vettem hozzá plussz roppantógyűrűket, de elsőre teljesen jó lett.
Kérheted darabokban is, de úgy nem gazdaságos, a toldóelemek miatt
Én is progresszív rugót akartam, de talán Kalmi javasolta a telóba a csövet, és nekem bevált.
Az olajcserétől túl nagy változást ne várj, viszont ha van egy 28,6 vagy ilyesmi bringa nyeregcsöved, abból levághatsz két darabot próbaképpen.
Köszi Jogo, tőlük úgy is kell mást is rendeljek.
Különösen tetszik a leírás harmadik pontja:
"- 10 cm -es egységekben rendelhető!
- 60 cm rendelése esetén hat egységet vásárolj!
- Természetesen egybe küldjük a kívánt mennyiséget! "
Jól értem, hogy csak rá kell csavarni az anyát max 20 Nm nyomatékkal és ennyi?
http://www.nagyvas.hu/motoralk...
Nekem tökéletesen bevált, a motorral együtt cirka 500 kilót kell megfogni vele, gond nélkül üzemel. Nem szivárog, keményebb a fékem,mint a gyári gumicsővel volt. Persze oda kell figyelni az összeszerelésénél.
Koszi Tormy, ma lett kesz 15w ment bele, meglatjuk. ez a rugo elofeszites Jo otlet. Lehet progressziv rugot kapni de ez egyszerubb megoldas.
Annyira budos poshadt volt az olaj, hogy ilyet en meg nem lattam. Szerelo szerint eredeti volt benne. Biztos MAs lesz a karakterisztika a friss olajjal.
Utangyartott olajszuro melle olcsosagbol nem tesznek O gyuruket (Hilftro) Amikor Yamaha felirattal vettem duplajaert, Abba volt tomites is. En a regi tomitesekkel jarok, nincs vele gond.
Kormánycsere miatt meg kéne hosszabbítsam a felső fékcsövet (+17cm). Van valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes venni-csináltatni?
más:
Fabesz!
Én amikor cseréltem telóolajat 20w-t raktam bele, de inkább csak belassult mint keményebb lett, visszahígítottam 10w körülire.
Előfeszítésnek beleraktam egy 5 cm csődarabot, amivel azóta is sokkal jobb a rugózásom.
Brumi ,akkor örüljünk neki, hogy legalább a szűrő benne volt ? Régi Hofi vicc aktuális ! Iván bemegy a kocsmába .
- Kérek egy sört !
- Egy rubel ! - válaszol a kocsmáros .
- Egy rubel ? Eddig kettő volt !!! Hiába , a glasznoszty , meg a peresztrojka !
- Ja, csak most nincs sör !!!
Szia! Most vettem és cseréltem olajat és szűrőt, nem volt benne semmilyen O gyürű egysem nem hogy három!! Ez egy ilyen ország!! Hagytam benne a régit!!
Igen , valóban benne kellene lenni az olajszűrő dobozában , emlékeim szerint 3 db. "O" gyűrűnek .Kettő nagy, egy kicsi. Csakhogy nekem nincs benne, elmulasztottam vásárláskor ellenőrizni, mivel eddig mindig benne volt. Ezért kérdeztem ... Találkozott már valaki hasonló problémával ? Lehet külön vásárolni ?
Legmélyebb kézcsókom a kedves hölgyolvasóinknak/ mert hát írásaikkal kevésbé találkozunk, de hátha, mégis.../ a mai nőnap alkalmából!
pedig vannak motort- motorost kedvelő nők, biztosan tudom.
Sziasztok van egy xv 535 ösöm szépen épitve bontásra minőségi extrákal marvin dobok széles villa elől előretolt lábtartók hátsókkal együtt gyári holnap teszek fel képeket
Szia Gyula
Rendben, egyenlőre eső van jelezve, de akár ki is tisztulhat addigra. szombaton kivételesen nem melózok, úgyhogy olajcserét ütemeztem be. Tiéd már visszakaptad a szerelőtől?
Igen az első tavaszi ráüléskor jelentkező eufória az nekem is megvolt, de aztán hozzászokunk. Később nyárra sem múlik el, csak ha elmarad a napi rutinból, pl:szerelőnél van, akkor érzed a hiányát, és az már bizony frusztráltságban nyilvánul meg. Depresszió, ingerlékenység, rendellenes vegetatív működés stb. ami az elvonási tünetek jellemzője...
Nade térjünk rá a vidámabb dolgokra:
Az autósok jórésze ősz óta hozzászokott, hogy a közlekedésben szinte kihaltak a kétkerekűek. Most tavasszal meg ismét az aszfaltot koptatva ezrével találkoznak velük, ezt a békát bizonyle kell nekik nyelni. A kresz ugyan nem támogatja a kürt lakott területen használatát, de hát ki tartja azt be?! Na ugye. Hadd szóljon.
A ma hajnali ködszitálást meg a helyén kell kezelni, azaz vagy sikerül megúszni kicsúszás nélkül vagy sem.
(Nekem ma sikerült. ) Ez maradjon így később is...
Sziasztok. Én ma nem gurutam, szereltem. Kivettem a telókat, hogy holnap elvigyem őket szerelőhöz. Még jó hogy Tamás nemrég írta, hogy 15w-olaj kell a telókba, mert a könyv 10w-t ír elő. de aztán láttam Viragotech-en is ezt javasolják, kicsit fszesebb lesz tőle. Az eleje jóval puhább a hátsó rugózáshoz képest. Ami még érdekes, hogy a kiszivárgó telóolaj rettentő büdös, poshadt víz szagú. Nem tudom mikori lehet...
Kérheted darabokban is, de úgy nem gazdaságos, a toldóelemek miatt
Én is progresszív rugót akartam, de talán Kalmi javasolta a telóba a csövet, és nekem bevált.
Az olajcserétől túl nagy változást ne várj, viszont ha van egy 28,6 vagy ilyesmi bringa nyeregcsöved, abból levághatsz két darabot próbaképpen.
Különösen tetszik a leírás harmadik pontja:
"- 10 cm -es egységekben rendelhető!
- 60 cm rendelése esetén hat egységet vásárolj!
- Természetesen egybe küldjük a kívánt mennyiséget! "
Jól értem, hogy csak rá kell csavarni az anyát max 20 Nm nyomatékkal és ennyi?
Nekem tökéletesen bevált, a motorral együtt cirka 500 kilót kell megfogni vele, gond nélkül üzemel. Nem szivárog, keményebb a fékem,mint a gyári gumicsővel volt. Persze oda kell figyelni az összeszerelésénél.
Annyira budos poshadt volt az olaj, hogy ilyet en meg nem lattam. Szerelo szerint eredeti volt benne. Biztos MAs lesz a karakterisztika a friss olajjal.
Szerelheto fekcso? Meredeknek tunik, mennyire biztonsagos vajon. Fekmuhelyekben szoktak meretre sajtolni a megadott fittingekkel.
Utangyartott olajszuro melle olcsosagbol nem tesznek O gyuruket (Hilftro) Amikor Yamaha felirattal vettem duplajaert, Abba volt tomites is. En a regi tomitesekkel jarok, nincs vele gond.
Akkor olajszuro fedele nincs senkinek? :-\
Én szerelhető fékcsövet vettem a Hondámhoz a nagyvasnál, könnyű összerakni, és tökéletesen működik. Abból bármilyen hossz összeszerelhető.
Kormánycsere miatt meg kéne hosszabbítsam a felső fékcsövet (+17cm). Van valakinek tapasztalata, hogy hol érdemes venni-csináltatni?
más:
Fabesz!
Én amikor cseréltem telóolajat 20w-t raktam bele, de inkább csak belassult mint keményebb lett, visszahígítottam 10w körülire.
Előfeszítésnek beleraktam egy 5 cm csődarabot, amivel azóta is sokkal jobb a rugózásom.
- Kérek egy sört !
- Egy rubel ! - válaszol a kocsmáros .
- Egy rubel ? Eddig kettő volt !!! Hiába , a glasznoszty , meg a peresztrojka !
- Ja, csak most nincs sör !!!
pedig vannak motort- motorost kedvelő nők, biztosan tudom.
Rendben, egyenlőre eső van jelezve, de akár ki is tisztulhat addigra. szombaton kivételesen nem melózok, úgyhogy olajcserét ütemeztem be. Tiéd már visszakaptad a szerelőtől?
Vasárnap bőrze, szombaton rádcsörögnék ez ügyben , hogy megbeszéljük a találkát.
Nade térjünk rá a vidámabb dolgokra:
Az autósok jórésze ősz óta hozzászokott, hogy a közlekedésben szinte kihaltak a kétkerekűek. Most tavasszal meg ismét az aszfaltot koptatva ezrével találkoznak velük, ezt a békát bizonyle kell nekik nyelni. A kresz ugyan nem támogatja a kürt lakott területen használatát, de hát ki tartja azt be?! Na ugye. Hadd szóljon.
A ma hajnali ködszitálást meg a helyén kell kezelni, azaz vagy sikerül megúszni kicsúszás nélkül vagy sem.
(Nekem ma sikerült. ) Ez maradjon így később is...
Pityu, neked van esetleg?