Megnéztem a fotóalbumot. Nagyon szép képeket csináltál, azonban bennem a brutális esőzés akár mikori lehetősége továbbra is Petőfi Sándort juttatja eszembe"Tán csodállak, ámde nem szeretlek, s képzetem hegyvölgyed nem járja" Persze ez nem csak a zordon Kárpátokra vonatkozik, hanem úgy általában a hegyvidékre. Elég paradox helyzet, mert a szerpentinem döntögetni imádok, de az esőt gyűlölöm. Talán ennek a változékony időjárásnak köszönhetően nekem eddig kimaradt Erdély(motorral). Még egy hozzáfűzni valóm lenne! Azok a motoros körök, amelyek lenézik a GS500at(vagy bármelyik motorostárs gépét) elmehetnek a tarka f@szba. Egyébként a GS500 egy teljesen használható, üzembiztos, jó konstrukció(mint a Suzukik általában). A 125ös gépekre vonatkozóan: Nekem volt Honda NSR 125 gépem. 160at simán vitte(105-110kg. vagyok), semmilyen közlekedési szituációban nem volt erő hiánya. Óvatosba 4, hajtósan 8 liter benzint kért 100km.re! Úgyhogy van a nyolcadliteresben is dinamikus motor(nem a Virago). Egyébként néha ír ide egy srác aki a kisvirgáccsal hasít és rakott már fel Alpokban készített képeket is.
Szia! Csak azért javasolnám, hogy az 50 köbcentit hagyd ki (akár csak az A1, ha gyorsan meg van, a barátoddal együtt), mert egy ilyen pici motorkával nem fogsz merni kimenni a városból az országútra, kirándulni, csavarogni, mert egyszerűen eltaposnak a teherautók. Nem megszeretni, hanem egy életre megutálni fogod a motorozást. De persze én sem szeretném beleszólni a dolgodba, csak egy öregember próbál tanácsot adni, ne sértődj meg érte.
Az A1 kategóriával vezethető 4 ütemű 125-ösök ereje egyáltalán nem "félelmetes", ha autóval tudsz "ésszel" közlekedni, akkor ezzel is menni fog. Kezdésnek bölcsebb választás volna, szerintem. Aztán egy-két év múlva letenni a korlátlant.
Köszönöm a linket, már az összeset elolvastam mind a 3 motorról, kiegészítve tesztek, youtube, külföldi fórumok, manuálok stb.
Igyekszem, mindig tájékozódni főleg a szerelés, karbantartás része érdekel... bár eddig csak autókhoz, vagy a model motorjaim szétborításéhoz volt szerencsém csak :D
Csak örülök kedves november a tanácsoknak...
Én csak azért próbálkoznék a kis 50-el, hogy megízleljem a motorozást... mivel magát a jog-ot, benellit, nem nevezném annak... de egyenlőre tartok a nagy motoroktól, a chopper nekem sok is lenne. 125-nél blokk csere volt, de ha kéri a vevő visszakerül a gyári, de mind a kettő jár hozzá.
Minden esetre, jó hallani hogy ezek mind jó motorozható gépezetek... ugyan annyira lehet jó egy sportmotor karakterisztikája vagy azért az nem ilyen kezes mint egy kicsi chopper (gondolok itt az rs-re) :)
Köszönöm, a jó tanácsokat... nekem B lesz most készen, ha hazaértem jelenleg külföldön vagyok. Én az 50-től azt várom, hogy rendesen magabiztosan, megtanuljak váltani és részt venni a forgalomba, helytállni budapesten... ha megy akkor lépnék feljebb, és az összel csinálnék egy nagy vizsgát... sajnos itt eléggé elvannak mászva mindegyik autóssuliban, pedig ez itt az ország közepe. Vagy motor, vagy vizsgabiztos, vagy a kettő együtt hiányzik :D 4 hónap a minimum pedig 8 helyen kérdeztem, jobbra ne számítsak.
Barátomék ők ketten vannak, próbálkoznának a 125-el első körben mert az gyorsan megvan... De természetesen, teljes mértékben igazad van, ha előbb kezdtek volna bele, tuti eszerint cselekednének. most jöjjön inkább a nyár :)
Szia Thonik ! Természetesen nem szeretnék kéretlenül tanácsot adni Neked , nem tudom, rendelkezel-e már jogosítvánnyal erre a kategóriára , de egyből a " nagy tesóval " kezdeném. Nyilván a 125 -ös motor közel háromszor erősebb , nagyobb a gép súlya is , de először Te sem a Hungaroringen akarsz körrekordot dönteni ... Ha van lehetőséged, próbáld ki mind a két motort , talán annyival nem érzed " nagyobbnak " a bátyust . Kellő tisztelettel és óvatossággal kezelve a gépet ezzel is fogsz tudni hiba nélkül közlekedni ... Amúgy ezeket a motorok stabil , megbízható, jól motorozható szerkezeteknek tartják . Ha úgy döntesz , az ötvenessel kezded , hamar " kicsinek " érzed majd , legfeljebb utána veszel nagyobbat ... Ha a Honda 125-ös, hogy kerül bele 250-es motor ??? Erre figyelj , ha a forgalmi engedélyben nincs feltüntetve a motorcsere , meg ne vedd , csak gond lesz vele !!! / eredet vizsga , műszaki vizsga ... / Egyebekben csatlakozom az előttem szólókhoz , szerencsésebb Yamaha xv -ből 250 -est vásárolni . Ezen a weboldalon találsz véleményeket a kiválasztott motorokról típus szerint :http://nepitelet.hu/motorok/ . Ha megvan a kiszemelt példány , egy hozzáértő szakembert , szerelőt mindenképpen vigyél Magaddal, később sok bosszúságot és pénzt megspórolhatsz vele ! Legyél türelmes, nem biztos, hogy holnap meglesz a megfelelő gép ! Szép napot !
Nem tudom, hogy milyen kategóriás jogsid (jogsitok) van, de tessék megcsinálni a nagyobbat (A2 vagy A), aztán valami kicsit komolyabb gépet keresni. 125-össel is nagyon sok mindent meg lehet csinálni, én - a barátommal, barátaimmal - már kétszer barangoltuk körbe Székelyföldet, ráadásul ugye 50 évesen kezdtem el egyáltalán motorozni. De hidd el nekem, hogy kint az országúton, nagy forgalomban veszélyesebb a túl kicsi és gyönge gép, ezért múlt nyáron (2,5 év, közel 19 ezer km) 125-ösözés után megcsináltam a "rendes" jogsit, és vettem egy nagyobb, bár motoros körökben nem sokra tartott gépet (Suzuki GS 500). A 125-össel ellentétben ez nem csak sokkal gyorsabb és erősebb, hanem ezen van rendes fék és futómű is, tehát nem csak menni, de gyorsan megállni is lehet vele, ha kell.
Igen Aprilia RS... de szégyenlem bevallani, de ebben a szezonban egyenlőre csak 50ccm lesz... következő szezonra tervezek egy nagy tesót. Lassan, lépegetek felfele, fokozatosan, nyugisan :P Meg elmennék egy nagyobb előtt egy amolyan gyakorló pályás oktatásra... más 50-nél megfogni 80-100kg, és más 160-at 80-al... legalábbis gondolom.
Mert a másik hobbimban is azért van különbség a 3 méteres 110ccm-es modell és a 3,5ccm-es 1,5 méteres között.... bár ott minél nagyobb annál jobban látható, irányítható, kezelhető... pont fordítva mint a motornál... persze csak ha a fentebb leírtak megállják a helyüket.
Egyenlőre két motort néztem ki számára, ez lenne az én ajándékom :D Egy Honda Rebelt 125ccm, és az említett 125-ös Viragot... a Rebelnél megvan az esély ha az ember kockáztatni akar, jelenleg 250-es blokk van benne...
Kedves ThoNik
Végre a nők részéről is megtört a jég. Mert az utóbbi években nagyon kerülnek minket a hölgyek.
a 125-ös bírja a strapát, de a barátod, ha felnőtt utassal akarja használni, már a menetdinamikája kevés lehet. Egy személlyel alíg marad el a 250-es-től. A tapasztalat a 125cc-el, hogy nyugis, papás tempóval kezes, jól motorozható. De a fiatalok hamar kinövik... Mi az az RS?
Szia köszönöm a segítséget, nem nekem lesz hanem egy barátomnak... én RS-ben gondolkodok :)
Két motor maradt fent a rostán a Virago és a Rebel... gondoltam megkérdezlek titeket :)
Kb maga motor olyan mint a magassarkú cipó, a tükör előtt lehet baromira jól néz ki, de menni, haladni nem lehet benne, csak esni kelni. Ha nem csak jelmezes bál része érdekel a motorozásnak, akkor nézzél egy sima egyhengeres YBR 125 , vagy CBF125 motort.
Sziasztok! XV250-hez keresek középtámaszt, vagy rajzot, vagy megtekintési lehetőséget Kom-Egom megyében. Mindenféle segítséget nagyon megköszönnék! Lally
Szia, pici off. (persze nem téged becézlek most így)
Türelmet kérek a darálófotóval kapcsolatban, mert megint közbeszólt az élet..... De ami késik, az előbb vagy utóbb meg is jön.
Üdv. Urak ! A hahun hirdetnek két 750-est az egyik 750 a másik 850 ért van fent. Pécs és Dunapataj . /majdnem egybe esik a kettő út :) / Esetleg innen valakié ? Először azt hittem,hogy Robág volt motorja ,amit utólag sajnálok,hogy nem vettem meg ,de egyik sem az mert azon az exrák rajta voltak. Háttámla, oldaldoboztartó konzol, plexi,hátsó csomagtartó .
Az A1 kategóriával vezethető 4 ütemű 125-ösök ereje egyáltalán nem "félelmetes", ha autóval tudsz "ésszel" közlekedni, akkor ezzel is menni fog. Kezdésnek bölcsebb választás volna, szerintem. Aztán egy-két év múlva letenni a korlátlant.
Igyekszem, mindig tájékozódni főleg a szerelés, karbantartás része érdekel... bár eddig csak autókhoz, vagy a model motorjaim szétborításéhoz volt szerencsém csak :D
Én csak azért próbálkoznék a kis 50-el, hogy megízleljem a motorozást... mivel magát a jog-ot, benellit, nem nevezném annak... de egyenlőre tartok a nagy motoroktól, a chopper nekem sok is lenne. 125-nél blokk csere volt, de ha kéri a vevő visszakerül a gyári, de mind a kettő jár hozzá.
Minden esetre, jó hallani hogy ezek mind jó motorozható gépezetek... ugyan annyira lehet jó egy sportmotor karakterisztikája vagy azért az nem ilyen kezes mint egy kicsi chopper (gondolok itt az rs-re) :)
Barátomék ők ketten vannak, próbálkoznának a 125-el első körben mert az gyorsan megvan... De természetesen, teljes mértékben igazad van, ha előbb kezdtek volna bele, tuti eszerint cselekednének. most jöjjön inkább a nyár :)
Erdélyi motoros túráink 125-össel: http://bogyofoto.hu/motorral_s...
Igen Aprilia RS... de szégyenlem bevallani, de ebben a szezonban egyenlőre csak 50ccm lesz... következő szezonra tervezek egy nagy tesót. Lassan, lépegetek felfele, fokozatosan, nyugisan :P Meg elmennék egy nagyobb előtt egy amolyan gyakorló pályás oktatásra... más 50-nél megfogni 80-100kg, és más 160-at 80-al... legalábbis gondolom.
Mert a másik hobbimban is azért van különbség a 3 méteres 110ccm-es modell és a 3,5ccm-es 1,5 méteres között.... bár ott minél nagyobb annál jobban látható, irányítható, kezelhető... pont fordítva mint a motornál... persze csak ha a fentebb leírtak megállják a helyüket.
Egyenlőre két motort néztem ki számára, ez lenne az én ajándékom :D Egy Honda Rebelt 125ccm, és az említett 125-ös Viragot... a Rebelnél megvan az esély ha az ember kockáztatni akar, jelenleg 250-es blokk van benne...
Virago:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_125_virago_friss_muszaki-9941641
Rebel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_ca_125_rebel_jc_24-9747528
És a piceke ami elrabolta a szívem :D
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_50-9786415
Elnézeést az Off linkekért nem kívánom szétszedni a topikot, csak végre egy topik ahol vissza is írtak :D
Végre a nők részéről is megtört a jég. Mert az utóbbi években nagyon kerülnek minket a hölgyek.
a 125-ös bírja a strapát, de a barátod, ha felnőtt utassal akarja használni, már a menetdinamikája kevés lehet. Egy személlyel alíg marad el a 250-es-től. A tapasztalat a 125cc-el, hogy nyugis, papás tempóval kezes, jól motorozható. De a fiatalok hamar kinövik... Mi az az RS?
Két motor maradt fent a rostán a Virago és a Rebel... gondoltam megkérdezlek titeket :)
https://www.google.de/search?q...
https://www.google.de/search?q...
http://www.cmsnl.com/yamaha-xv...
De szerintem gyárilag nincs hozzá...ezért ilyet szoktak használni.
http://www.ebay.de/itm/MONTAGE...
http://www.ebay.de/itm/Chopper...
http://www.ebay.de/itm/Motorra...
Vagy az SW csinál pár géphez:
https://www.louis.de/artikel/s...
Tévedés joga fent tartva.
125-ös Viragot nézegetek, mi a véleményetek róla?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_125_virago_friss_muszaki-9941641
Türelmet kérek a darálófotóval kapcsolatban, mert megint közbeszólt az élet..... De ami késik, az előbb vagy utóbb meg is jön.