Tiszteletem mindenkinek!!! Olaj csere elott allok, a regi Repsol olajat amit eddig hasznaltam nem talalom sehol, melyiket valasszam szerintetetek? Koszonom, 535 Virago
Szia Tamás !
A kérdések java részére a válasz: Ennyire futotta, de ha így folytatódik, baromi drága lesz. Amúgy akár jó kis bringa is lehetne. Nekem kényelmes az üléspozíció, meglepően jól gyorsul, és nagyon kezesen viselkedik kanyarokban.
Köszi a kérdést, nem vagyok jól, de rosszabbul sem, ezért is indult be újra a bogár.
Ja a Chrysler PT Cruisert meg imádom !
Szia Gábor! Kellett ez neked? Arról volt szó, hogy szögre akasztod a bukót mert beleestél egy kocsiba!(valami amcsi hotrod rémlik) Hamá digólimó akkó mé nem Duc.?? Pocses az üzenőfalról milyen boldog lenne a márkatárs gyarapodás miatt! Aztán mi ez? Ha már ez a stílus, akkor miért nem maradtál a márkánál? Yamaha TDM! Ősszel egy guruláson ott volt kalmi cimborája és volt alkalom ráülni egy TDM-re. Kényelmes darab, húz mint állat! Amúgy mi van veled? Egészség, stb. rendben?
Nem nevezném magam nagy modellesnek bár van egy robbanós terepren is használható kisautóm.Nálam ez a modellezés hamar lecsengett évek óta nem indítottam be.A reptérre a gyerekkekel járunk motorozni, ott nyomják a motorozást.
Ha nincsen számottevő olajfogyás, akkor vsz. nem kell rögtön megijedni. (Főleg úgy, hogy azt írod, nem is füstöl, a gyertya is szép, teljesítmény is kielégítő...) A légszűrőben sok okból jelenhet meg olaj, úgy is, hogy nincs komoly baj. A legegyszerűbb ok, ha csak keveset fut a gép, azt is városban, alacsony fordulaton. Ilyenkor letapadhatnak a gyűrűk, csökken a tömítettség. Régi autós/motoros aranyszabály, hogy a járgányt időnként "ki kell kormolni". Fene tudja, hogy hogyan használták korábban... De folyamatos, 30-40 km-es távon meghúzod a bajszát rendesen, aztán teszel bele új légszűrőt és meglátod... (Ha a forszírozott menet közben időnként erősebben füstöl, aztán ez megszűnik, akkor ennyi volt az egész.) A másik ok, az olaj minősége lehet. Pl. túl intenzíven párolog. Aztán gyakori probléma még a kartergáz is - a "lecsapó" rendszer nem működik rendesen, stb... És még lehet néhány más dolog is... De - szerintem - kb. ezeket nézd meg először. (És ne cserélj Virago-t Aprilia-ra legközelebb... ;) :D )
Régebbi fórumosok talán még emlékeznek rám, egy xv 750 tulajdonosaként időnként én is itt koptattam a billentyűzetet. sajnos már nem vagyok virágos két hónapja egy aprilia pegaso 650ie boldogtalan tulajdonosa lettem. Azért még reménykedem közületek hátha valaki tud és akar is segíteni rajtam szakmai tanáccsal.
Bajom a következő: A motor légszűrő házában néhány kilométer megtétele után olaj jelenik meg. Természetesen a vásárláskor a 2km próbakör megtételénél semmit nem vettem észre. Első alkalommal arra gondoltam hogy olaj csere alkalmával túl töltöttem a rendszert, bár a gyári mennyiséget töltöttem bele ügyelve a nívó pálca jelölésére is. A motor száraz karteres ez még kicsit bonyolítja is a dolgot, mert számomra a kenési rendszer csak elviekben világos, gyakorlatban sötét ló. Nem értem honnan a francból kerül a légszűrő házba ilyen mennyiségű olaj. A legrosszabb variációt (gyűrü törés, vagy nagyon kopott henger) próbálom magamtól elhessegetni mert nem akarom elhinni hogy ennyire átbasztak. Ezen kívül a motor nem erőtlen, megy mint a disznó, nem füstöl, a gyertya pedig gyönyörű őz barna ! honnan kerülhet oda az olaj.
Ha valakinek van jó válasza kérem segítsen !!
Ha jó lenne az idő én is mennék veletek!
Holnap meglátjuk!
A kérdések java részére a válasz: Ennyire futotta, de ha így folytatódik, baromi drága lesz. Amúgy akár jó kis bringa is lehetne. Nekem kényelmes az üléspozíció, meglepően jól gyorsul, és nagyon kezesen viselkedik kanyarokban.
Köszi a kérdést, nem vagyok jól, de rosszabbul sem, ezért is indult be újra a bogár.
Ja a Chrysler PT Cruisert meg imádom !
Még egyszer kösz !
https://www.facebook.com/BALSA...
csak nem te is modellezel ?
Régebbi fórumosok talán még emlékeznek rám, egy xv 750 tulajdonosaként időnként én is itt koptattam a billentyűzetet. sajnos már nem vagyok virágos két hónapja egy aprilia pegaso 650ie boldogtalan tulajdonosa lettem. Azért még reménykedem közületek hátha valaki tud és akar is segíteni rajtam szakmai tanáccsal.
Bajom a következő: A motor légszűrő házában néhány kilométer megtétele után olaj jelenik meg. Természetesen a vásárláskor a 2km próbakör megtételénél semmit nem vettem észre. Első alkalommal arra gondoltam hogy olaj csere alkalmával túl töltöttem a rendszert, bár a gyári mennyiséget töltöttem bele ügyelve a nívó pálca jelölésére is. A motor száraz karteres ez még kicsit bonyolítja is a dolgot, mert számomra a kenési rendszer csak elviekben világos, gyakorlatban sötét ló. Nem értem honnan a francból kerül a légszűrő házba ilyen mennyiségű olaj. A legrosszabb variációt (gyűrü törés, vagy nagyon kopott henger) próbálom magamtól elhessegetni mert nem akarom elhinni hogy ennyire átbasztak. Ezen kívül a motor nem erőtlen, megy mint a disznó, nem füstöl, a gyertya pedig gyönyörű őz barna ! honnan kerülhet oda az olaj.
Ha valakinek van jó válasza kérem segítsen !!
Előre is köszönöm !
A jövő hétvégére is szar időt jósolnak egyenlőre.
Van kedve valakinek csatlakozni?
Akkor gondolom kijártok a repülőtérre modelezni ?
Te is XVI. kerületi vagy ? Ha szabad kérdeznem.