Gondoltam beszámolok itt, hogy áll a virago, ezt úgyis szoktad olvasni. Leszedtem róla a sérült dolgokat. Az első telók nem sérültek, viszont szimering cserére szorulnak. Megvettem a szimeringeket és az olajat. Az egyik teló alsó csavarja annyira berohadt, hogy semmivel nem tudtam kiszedni, le kellett fúrni, és szerezni egy ugyanolyan csavart (nem volt egyszerű, mert finommenetes és imbusz) de megvan.
Amit nem láttunk az elején, hogy a váznyakon lévő kormányütköző fémfül hegesztése a nagy ütéstől lerepedt és elmozdult, ezért tudott a kormány a tankba beleverni. Ezt a kormányütközőt visszahegesztem és jó lesz. A tankot és az elgörbült kormányt elvittem rendbehozatni a megfelelő szakikhoz, dolgoznak rajta. A tank fényezésére is adnak árajánlatot, úgyhogy ha nem vészes, akkor kompletten fogom visszakapni és lehet visszacsavarozni. Sajnos a gyújtáskapcsoló eltört, cserére szorul. Ebay-ről fogok rendelni. A régi motoron lévő és az általad plusszba adott indexekből ki tudok hozni 2-2 egyformát, így elől kicsit más lesz mint hátul, de jobb és baloldali egyforma lesz. A műszerfal, a lábtartó és a lámpa úton vannak az usából. A bukócsöveket kiegyengettem, meghegesztettem, a hátsó kapaszkodóívből kicsiszoltam a horzsolást, ezek most mind homokfújónál és szinterezőnél vannak, selyem feketék lesznek. Az ülést a héten viszem bőröshöz, meg fogja tudni csinálni szépen. Az önindító bendixének vizsgálatához le kell vennem a kuplung oldali deknit, ehhez az új tömítést már megrendeltem. A bendixhez létezik felújító készlet, de először megnézem, mert lehet hogy egy plusz alátét is segít. Ezen kívül kell majd egy fékkar is, de az nem gond. Szóval minden halad szépen lassan. időpontot nem tudok mondani, de próbálom hajtani és csinálni a dolgot, csak nekem is ezer felé van dolgom, illetve mindenki más is tele van melóval, mert itt a tavasz. De meglesz!
Üdv,
Hát nekem még nem volt alkalmam ennyi időt tesztelni. Rövidebb idő alatt kijutottunk az eső felhő alól.
Ugyan az a ruhánk mint amit november belinkelt.
Eső ruhák... Ugyan már. :Ddd Itt Angliában 5-10 fokban is tangapapucs, rövid nadrág, napszemüvegbe gurulgatnak a szakadó esőben és közben míg az egyik kezével a gázt húzza a robogóján a másik kezével fagyizik! xdd nem vicc! xd Láttam már párat! Pár a fagyizós csóka nagyon kemény volt bevallom. :D
Ha kicsit több pénzt szánsz rá, mondjuk 2-3 ezer kemény magyar forintokkal , már elég jó minőségű eső ruhákat ki lehet fogni néhány weboldalon ... / vatera, jófogás, képes motor ... Gondolom a Te méreted M körül lehet, itt egy ajánlat ! A félreértések elkerülése végett NEM ÉN HIRDETEM !!! http://www.jofogas.hu/budapest/Elado_motoros_esoruha_46803495.htm?first=1
Én is ilyet használok már két és fél éve: jó, de úgy egy-két óra után beázik sajnos. Mondjuk annyi idő alatt keres magának az ember valami vízhatlan "beállót" magának.
Sziasztok!
2016-május 6-8.
Motoros találkozó lesz Jászboldogházán!
mindenkit szeretettel várunk!
Jó koncertek nagy buli, gyertek ha tudtok én ott eszek!
Lehet itt előadni a kemény motorost.
Mi igen csak felpakolunk. Sátor, Felfújható plüs vendégágy,(gumimatrac) +5 foktól megfelelő hálózsák. (Kell is. Mivel Pl az Alpokban Reute-ban este 12, reggel meg 2 fok volt.)
Térképek és a ruhák. Természetesen menet közben mosunk. Mert nem tudunk elég váltást vinni.
Tehát nem vagyunk egy kimondottan kemény motorosok. De nekünk így jó! Sőt azon töröm a fejem, hogy valami össze rakható széket és asztalt, hogy lehetne még felpakolni. Mivel néha jól jönne, ha nem állva, vagy a földön ülve kéne enni. Menet közben.
Ma is gurultunk egy kicsit. S bele is szaladtunk egy pici esőbe. Természetesen egész szezonban ott van nálunk az eső ruha is. Csak most nem volt ott.
A Dunán most menő sorozat "Az alpesi őrjárat" című. A fotók készülte helyszínén játszódik.
Le sem merem írni, hogy én 3 éve a Tesco-ban vettem 5600,-ért egy kicsi, elvileg kétszemélyes, dupla falú iglu-sátrat. Többször tesztelve, nagy esőben is, és nem ázik be. Egyedül túrázgatva az összes cuccom kényelmesen befér mellém, és nem nagyobb, mint a linkelt cikkben említett (15 cm átm, 45 centi hosszú, és kb, 2,3 kg.)
Én is összeraktam mit szeretnék a moci túrára vinni...
Pl egy ilyet veszek, mert nem pénz érte, benzincső, defektjavító tarcsi gyertyák egy pár... a többibe már nem szólhatok bele az út szélén
Köszönöm szépen, rendezvényt rendezek a pályaudvar melletti hotelben két percenként jönnek a beöltözött bombászok... nagy a feszkó, 3 napig a hotelből se mertek kimozdulni a népek, én sem persze....
Én is szeretem a Viragot, főleg mert V blokkos a kiegészítő idommal akár nagyobb is lehetne... + a két kerék közötti méretben a legnagyobb.... nem tudom hogy a 535 nagyobb-e, de a 250 nem, tuti!
Veszek a páromnak is ajándékba egy motort... egy amerikai piacos Honda Rebelt 250-es blokkal... az is nagyon szép, főleg hogy nem az európai tankja van és festése :)
De szeretném leszögezni, hogy senki motorját vagy az ezzel kapcsolatos stílusát nem szólom le! Nyitott vagyok az új ötletekre! És van ami tetszik! Például az első kép amit ehhez a kommentemhez osztok meg az édesapám motorja, amit én is nagyon gyakran használok! A képen én vagyok látható... Ez ugye egy Cruiser. Na ehhez eltudom képzelni a plexit, nyeregtáskát és hasonló kiegészítőket. Mert ezek "batárok". Mint pl egy Electra. De a sportosabb "keskenyebb" letisztultabb formás darabokhoz egyszerűen nem tudom elképzelni... (Nem tetszenek) Én a motorozás stílusát olyan motorokkal inkább úgy tudom elképzelni mint a második csatolt képen is látszik. Hasonló stílusban. Bár én kendő és napszemüveg. Tudom, hogy a nagy tapasztaltak jönnek ezer és ezer sztorival és kifogással, hogy kell a bukóra a plexi meg stbstb. Elismerem, hogy biztonságból jobb! De én ezt vállaltam ezzel. Én ezt szeretem. Én így szeretek motorozni. :) A harmadik kép pedig, hogy én egy ilyen utasülést tudnék elképzelni! És akkor ehhez mehet a fekete mondjuk 1 méteres vascsőből készült támla, amire fel eszkabálok egy kis bőrpárnát oda ahol az utas háta érintkezne ha hátra dől.
Hali. Szép szerkezet, de teljesen más stílusban vagyunk. Én pl az utasülést úgy képzelem el mint ebben a videóban. http://youtu.be/ABr2fuMwSBs 2:10nél! És akkor már oda kötném a málhát is pl ha nagyobb útra mennék.
=Rolling On The Floor, Laughing My Ass Off
= fetrengek a röhögéstől...
Gondoltam beszámolok itt, hogy áll a virago, ezt úgyis szoktad olvasni. Leszedtem róla a sérült dolgokat. Az első telók nem sérültek, viszont szimering cserére szorulnak. Megvettem a szimeringeket és az olajat. Az egyik teló alsó csavarja annyira berohadt, hogy semmivel nem tudtam kiszedni, le kellett fúrni, és szerezni egy ugyanolyan csavart (nem volt egyszerű, mert finommenetes és imbusz) de megvan.
Amit nem láttunk az elején, hogy a váznyakon lévő kormányütköző fémfül hegesztése a nagy ütéstől lerepedt és elmozdult, ezért tudott a kormány a tankba beleverni. Ezt a kormányütközőt visszahegesztem és jó lesz. A tankot és az elgörbült kormányt elvittem rendbehozatni a megfelelő szakikhoz, dolgoznak rajta. A tank fényezésére is adnak árajánlatot, úgyhogy ha nem vészes, akkor kompletten fogom visszakapni és lehet visszacsavarozni. Sajnos a gyújtáskapcsoló eltört, cserére szorul. Ebay-ről fogok rendelni. A régi motoron lévő és az általad plusszba adott indexekből ki tudok hozni 2-2 egyformát, így elől kicsit más lesz mint hátul, de jobb és baloldali egyforma lesz. A műszerfal, a lábtartó és a lámpa úton vannak az usából. A bukócsöveket kiegyengettem, meghegesztettem, a hátsó kapaszkodóívből kicsiszoltam a horzsolást, ezek most mind homokfújónál és szinterezőnél vannak, selyem feketék lesznek. Az ülést a héten viszem bőröshöz, meg fogja tudni csinálni szépen. Az önindító bendixének vizsgálatához le kell vennem a kuplung oldali deknit, ehhez az új tömítést már megrendeltem. A bendixhez létezik felújító készlet, de először megnézem, mert lehet hogy egy plusz alátét is segít. Ezen kívül kell majd egy fékkar is, de az nem gond. Szóval minden halad szépen lassan. időpontot nem tudok mondani, de próbálom hajtani és csinálni a dolgot, csak nekem is ezer felé van dolgom, illetve mindenki más is tele van melóval, mert itt a tavasz. De meglesz!
Üdv,
Ugyan az a ruhánk mint amit november belinkelt.
Milyen egy ilyen eső ruha ?
Mindenkinek, kellemes húsvéti ünnepeket :)
xvIII. motoros találkozó
2016-május 6-8.
Motoros találkozó lesz Jászboldogházán!
mindenkit szeretettel várunk!
Jó koncertek nagy buli, gyertek ha tudtok én ott eszek!
Mi igen csak felpakolunk. Sátor, Felfújható plüs vendégágy,(gumimatrac) +5 foktól megfelelő hálózsák. (Kell is. Mivel Pl az Alpokban Reute-ban este 12, reggel meg 2 fok volt.)
Térképek és a ruhák. Természetesen menet közben mosunk. Mert nem tudunk elég váltást vinni.
Tehát nem vagyunk egy kimondottan kemény motorosok. De nekünk így jó! Sőt azon töröm a fejem, hogy valami össze rakható széket és asztalt, hogy lehetne még felpakolni. Mivel néha jól jönne, ha nem állva, vagy a földön ülve kéne enni. Menet közben.
Ma is gurultunk egy kicsit. S bele is szaladtunk egy pici esőbe. Természetesen egész szezonban ott van nálunk az eső ruha is. Csak most nem volt ott.
A Dunán most menő sorozat "Az alpesi őrjárat" című. A fotók készülte helyszínén játszódik.
Mindenkinek Kellemes Húsvétot!
Pl egy ilyet veszek, mert nem pénz érte, benzincső, defektjavító tarcsi gyertyák egy pár... a többibe már nem szólhatok bele az út szélén
Nekem ez a sátor is tetszik, de az ára téboly:
http://www.motorrevu.hu/hirek/minimalsator_motorosoknak
Én is szeretem a Viragot, főleg mert V blokkos a kiegészítő idommal akár nagyobb is lehetne... + a két kerék közötti méretben a legnagyobb.... nem tudom hogy a 535 nagyobb-e, de a 250 nem, tuti!
Veszek a páromnak is ajándékba egy motort... egy amerikai piacos Honda Rebelt 250-es blokkal... az is nagyon szép, főleg hogy nem az európai tankja van és festése :)