Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja bocs, nem olvastam végig, azt hittem alkatrészt keresel csak.
Nekem is van egy 125 4T ,és ha ilyen bajom lenne vele, szimmeringet cserélnék először. Nem hiszem, hogy annyira el lenne kopva a szerkezet. De ha mégis, a Piaggio eszetlen alkatrész árai miatt simán vennék bontottat, rengeteg van mindenfelé a neten hozzá.
Szia. nagyvas.hu kérjél ajánlatot .
Èn vettem Angliából ilyen szimpla javítókészletet a régi motorokhoz. Néha érdemes bontott cuccot is számításba venni, vagyis venni egy komplett munkahengert, kimosni és felszerelni...lehet annyiban van, mint egy szett javítókészlet plusz külföldi posta. Volt hogy 5€ért vettem hátsó fékmunkahengert az egyik motoromra, vagy 35 €ért két komplett két első munkahengert alig használt fékbetétekkel...csak egy szett fékbetét munkahengerenként 7-10 ezer HUF.
Ez most kicsit OFF, de lenne egy kérdésem. Van a családban egy Piaggio Liberty 125 4T robogó. Az első tárcsafék munkahengerének gumi tömítése elfáradt és elengedi az olajat. A márkakereskedés alkatrész katalógusa szerint csak komplett új munkahenger (+szerelvények) rendelésével oldható meg a probléma - persze jó sok pénzért... Viszont találtam a neten utángyártott felújító készleteket, ezek gyakorlatilag csak a tömítéseket tartalmazzák. Nyilván jóval olcsóbban... Van valakinek tapasztalata, hogy érdemes-e beruházni ilyen készletbe és felújítani a féket? Vagy csak felesleges pénzkidobás és munka - inkább érdemes megvenni a gyári komplett alkatrészt? Előre is köszi!
Meg tudná valaki mondani, hogy XV 535 esetében a táskatartó konzol csavartávolsága mekkora?
Akkor ez nem egyedi hang? Másnak is ilyen hangja van a telójának? Lehet, hogy felkeresek egy hasonló motort használó ismerősömet és összehasonlítjuk a hangjukat. Mindenesetre köszönöm!
http://www.ebay.de/itm/Gabel-R...

Nem tudom ha ismered, de vannak ilyen javítószettek. Ebben benne vannak a teflonos csúszócsapágyak is, ha azok nagyon meg lennének szérülve vagy kopva akkor érdemes cserélni, de csak akkor ha a krómszár is jó állapotban van.

A szimeringre szoktunk rakni vazelint, vagy szilikonzsírt, hogy könnyen járjon a krómszáron, de jellemzöen az a hang amit hallasz az belülröl jön ahogy az olaj átkúszik a szűk csillapító járaton.
Igazából már vannak rajta karistolások, főleg belül a krómszár alján. A perselyen is látszódnak ellentétes irányban bemaródások.
Lehet ez miatt furcsa csipogó hangja a szimeringnek (akkor hallatszik amikor a teló visszarugózik) ?
Ha szárazon (olaj nélkül) összerakod, akkor a menetirányba eső síkban (előre-hátra) többet kottyan, mint erre merőleges -oldalirányban. A hordósodás miatt nagyobb az esélye a felső csúszógyűrűnél, hogy a krómszár "felcsíkozódik"-hosszanti karistolások lesznek rajta.
A hordós kopásnak mik a jelenségei?
Yamahások frászbúk csoport szervez egy Balaton kerülő túrát szombatra: https://www.facebook.com/event...
Csatlakozom! A héten lesz Medárd? Ott eldől a szezonunk.
Szia Tamás.
Így elsőre lenne kedvem de még messze a szombat, térjünk vissza rá a hét második felében, azt addig hátha leszünk még páran.
Sziasztok!
Jövö hét szombat délelött van valakinek kedve motorozni???
Mehetnénk egyet valamere!
Én a múlthéten Jb.-Hollóháza - Szécsény.- S.tarján- Fülek-Salgógánya ( Zagyva forrás )-S.tarján. -Jb..
Utat tettem meg! Kb. 280 km
Jó lenne ha össze jönénk páran!
Mehetnénk közösen is!
Üdv mindenkinek Tamás!
Motoros találkozó lesz ismét Salgóbányán 2016.július 22-24.
Jelentkezéseket július 18-ig várom a smbt.st@gmail.com címemre.

Küldjétek el:
1. szállás- hány fő, 1vagy 2 éjszaka, faházban vagy sátorban (faház 1500+500,-Ft/fő/éj, sátor 700,-Ft/fő nap
2. kaja- péntek vacsora, péntek nyársalás, szombat reggeli, (aki a táborban akar maradni, annak ebéd), vacsora, nyársalás), vasárnap reggeli.
Tábor: nyitás 22-én pénteken 16 órától, zárás 24-én vasárnap 11 óra.
Kaja finom és bőséges, a büfé olcsó. Rossz idő esetén is van egy 60 fős étkezde, ahol összejöhetünk. Aki nem akar főtt kaját, Ő hozhat magának a városból, ami 12 km-re van.
Program:
péntek délután sörpörgető verseny lehet, éjszaka (indulás 22:00 óra) vártúra a Salgó várba (telihold még látható lesz), utána kb,01:00 órától nyársalás, dumálás és iszogatás, de csak óvatosan, mert
szombaton gurulás kb. 100-150 km, délután motorszépségverseny, az erőseknek ffi és női szkander verseny és egyéb vidámságok lehetnek, este lesz egy meghívott profi gitáros, aki a tábortűz mellett egy kis éneklésre ingereli a jókedvű motorosokat.
Minden este tábortűz és nyársalási lehetőség,
Részletes szombati túra lehetőségeket (3-4 útvonal sok szép látnivalóval) a péntek esti vacsoránál a többség szavazza meg.
Várom a jelentkezéseteket. Bármilyen motorral jöhettek, sőt a nem motoros családtagok gépkocsival is elkísérhetnek.
mondjuk én 8000-res km állással vettem biztos hogy nem igaz és én meg bele vertem 75000 a feszitö meg éppen hogy éri el
Ha ha ha gyorsabb voltal.
Karbantartastol fuggo a megtett kilometer. Azaz ha surun volt olaj cserelve akkor tobbet megy nem nyulik annyira. A feszito azonnal mutatja a lanc nyulasat.
Mint sok minden más, nem km függő. Az számít inkább, hogy mennyire "dízeleztek", vagy sport-motoroztak vele. Vagyis, ha sokat használták alacsony fordulaton, vagy túl sokat forgatták, akkor pár 10 ezerben merhető. Amúgy sokat mond, hogy a feszítőpatron, mennyire van kint, meg mennyit sétál a lánc a vezérmű lánckerekén, és ha a főtengely jelen van, mennyi a szöghiba a vezértengelynél az eredeti jelhez képest.
Az nem annyira, az inkább hordósra kopik...
sziasztok,tuja valaki hogy 1000 xv hány kikomér után kelle vezémü láncot cserélni?
Közben utána néztem, az alsó szár nem szokott elgörbülni.
Sziasztok!
Törött első villa alsó szára megszokott görbülni?
Foglakoznak valahol alsószár perselyezéssel?
Szia! Repsol Moto Rider lesz. Köszönöm.
Szia! Repsol Moto Rider 20W-50, Repsol Moto V-Twin 20W-50.
Ezek árban sem túl drágák. Én az elsőt használom, valaki a 2.-ra esküszik.
Ha nincs ilyen, akkor négy üteműhöz való ásványi legyen és ne Pannóniába való Mol Botond