Szia! Üdv a fórumon. Itt egy 400000 Ft-ér: http://www.jofogas.hu/heves/Yamaha_xv_750_se_elado_49372895.htm?first=1. Szerintem nem lehetetlen ennyiért venni. Ez a tipus lehet, hogy nem chopper, szerintem inkább egy klasszikus motor. Nekem is teszik az alakja.
Arra lehet szamitani hogy egy ilyen idös motornàl simàn rà fogsz költeni vàsàrlàstol szàmotva egy éven belül 100000-150000-ret.Ez szinte biztos.Ezt kalkulàd bele!A cb-m 94-es évjàrat.Havertöl vettem pofàtlanul jo àron.Elmondta minden hibàjàt.Àtiràs,uj gumik,fékcsö csere mert be volt repedezve,fékolajcsere,tello szimeringek,fékbetét,gyertya csere,olaj szürövel.Hol tartok?Ugy egy százas..És ezek nem is hibàk,kopo alkatrészek.
Nem nagyon akarnék beleszólni, de a csopperek "úgy általában" sem olcsók, de szinte bármilyen jó állapotú, más motor megvételéhez, átíratásához, első leszervizeléséhez az általad megjelölt összeg nagyon kevés lesz szerintem.
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem hozzátok! Jelenleg egy Pannoniával motorozok, de szeretnék kicsit feljebb lépni.
A Yamaha xv 750-ről tudnátok tapasztalatokat mondani? Főleg az 1982-89 közötti még ha jól tudom nem Virágo névre hallgató SE- jelzésű motorok tetszenek vagy esetleg 920 RH. Már egy ideje nézegetem ezeket a motorokat, láttam párat élőben is kid időbe telt megszoknom a váz bölcső hiányát egy túrás chopperen, de azt kell mondjam , hogy nagyon tetszik. Kb 300-400 ezer ft körül szeretnék vásárolni, de kicsit vissza tart hogy ezek a motorok 80-as évekbeliek, több mint 20évesek mire lehet számítani? vannak-e típus hibáik?
Inkább, nem részletezném. Most már megemésztettem. Nem szeretném megint felmérgelni magam. Bánom is, hogy kiírtam. (Ha esetleg valaki kitudná törölni ez előző hozzászólásomat, az megköszönném.)
Sajnos megint a hiszékenységemnek köszönhetem, hogy utólag bosszankodok.
Többet soha nem rendelek használt, jó állapotú, sérülésmentesnek hírdetett árut, ismeretlen eladótól.
Inkább utazok 100 km-t.
Sziasztok!
Csak figyelmeztetni szeretnélek benneteket, hogy ettől az embertől ne vegyetek semmit, mert egy gerinctelen ember.
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/xv535_Virago_48369545.htm
Köszi szépen a tanácsokat, megfogadom őket. Most az xv535 a legesélyesebb. Még mindig a dragstar felé húzna a szívem, de úgy látom, hogy a megbízható darabok már jóval magasabb árfekvésben vannak mint a virago és ez az ár már nem fér bele a keretbe, olcsó, de lepukkant géppel meg nem szeretnék tökölni. Mindenképp kardánosat szeretnék, illetve többektől is azt hallottam, hogy friss jogsihoz nem rossz választás, nem túl súlyos, könnyen motorozható. Ehhez hozzájön még az, hogy mióta élőben is láttam, már nem tartom annyira csúnyának sem. :)
Az én tanácsom az, hogy ne csak "nézd" a motorokat, hanem - lehetőséged szerint - minél többet próbálj is ki belőlük. Persze, hogy fontos a kinézet, az esztétikum, a stílus is - de ezeket a szempontokat sorold a másodlagos, harmadlagos kategóriába.
Eddigi életem során módom volt meglehetősen sok "kategóriában", sokféle típust kipróbálni és - néha - hosszabb-rövidebb ideig birtokolni is. (A kipróbálás alatt azt értem, hogy legalább 5-20 km-t "bekóstoltam" a gépeket: nyílt, jó minőségű úttól, az ócska, keskeny mellékúton át, a zsúfolt városi forgalomig...)
Elsőként - szerintem - gondold át, hogy mire is szeretnéd/fogod használni a motort. (Rengeteg szempont van és jó ha igyekszel objektíven kezelni ezeket... Bár nem könnyű. :) Mert más az, amit elképzelünk és teljesen más, amit a valóságos körülményeink megengednek.
Másodjára: a kipróbált kategóriák, típusok közül, mi áll legközelebb az igényeidhez és a képességeidhez? A motorozás sok mindent magában foglal, de alapvető része, hogy még ha "kényszerűségből" ülsz is nyeregbe (pl. napi ingázás, stb.), akkor is megmaradjon az "élvezeti faktor", amikor letámasztod az út végén a gépet.
Aztán jöhet a stílus, az esztétikum - és a költségek, és még sok minden egyéb...
Hogy a konkrét dilemmához is fűzzek némi szubjektív véleményt: az egyik legjobb barátomnak DragStar 650-ese VOLT. Meglátta, belezúgott, megvette. Anyagiakban nem szűkölködik, úgyhogy "fullosan" felújította (ez nem volt "annyira" nagy költség, mert alapból is rendben volt, de azért rádobott pár százezret az extrákkal együtt, a legjobb szakemberekkel kiviteleztetve...). Aztán csak szenvedett... Ha összefutottunk, mindig megdicsértem a makulátlan állapotú gépezetet, de leginkább csak legyintgetett, hogy szép-szép, de... Aztán elkértem tőle egy próbára. Hááát... Megértettem, hogy miért fanyalog. Az én Virago-m "csak" egy 400-as, de lóerőben azonos a DragStar-ral, ami úgy 10 Nm nyomatékkal többet tud. Viszont tömegre annyival több, mintha folyamatosan egy megtermett utassal közlekednék. És az a geometria és karakterisztika... :o Szép, hosszú, nem túl kanyargós utakon némileg kényelmesebb, mint a Virago, de egyéb vonatkozásokban piszkosul nem jött be... Azokban a kanyarokban, ahová az öreglányt úgy teszem be, hogy csak az útra kell néznem és követi a tekintetem, a DS esetében komolyan kellett "matekozni"... De ettől másnak még lehet "testhezálló"...
Árak tekintetében nem vagyok túl tájékozott, de a Drag Star 650es szerintem lényegesen drágább motor(és újabb modell) mint az 535ös! Úgy tudom a drag blokkja az 535ös kicsit felfúrt vagy löket növelt változata, ennek ellenére gyengébb és nehezebb. Viszont kényelmesebb és nagymotoros kinézetűbb. Szerencsés válogatást!
Köszönöm szépen a válaszokat és a segítséget. A hétvégén sikerült megnézni egy 535-öt élőben, azt kell mondjam így azért másabb. :) Egyelőre nem sürget a vétel, lévén van még ~1 hónap, hogy végezzek a jogsival. Így viszont xv535 és xvs650 maradt az opciók között, kivárom a megfelelő lehetőséget, keresgélek, addig meglesz a kiválasztott. Remélem tudunk majd együtt gurulni.
Nagyon fasza volt! A 28.án következőre is kimegyek Szigetszentmiklósra, mert volt protektor is meg egyéb cuccok. Sajnos a Brigi ma dolgozik és nélküle nem veszek ilyen holmit neki, de legalább tudom, hogy van. Bőrnadrágot majdnem vettem én is(Arizona by Louis) de az 56os sajnos csak állva jó. Motoron azért ülni kéne! Remélem legközelebb találok 58ast!
Lenne néhány kérdésem hozzátok! Jelenleg egy Pannoniával motorozok, de szeretnék kicsit feljebb lépni.
A Yamaha xv 750-ről tudnátok tapasztalatokat mondani? Főleg az 1982-89 közötti még ha jól tudom nem Virágo névre hallgató SE- jelzésű motorok tetszenek vagy esetleg 920 RH. Már egy ideje nézegetem ezeket a motorokat, láttam párat élőben is kid időbe telt megszoknom a váz bölcső hiányát egy túrás chopperen, de azt kell mondjam , hogy nagyon tetszik. Kb 300-400 ezer ft körül szeretnék vásárolni, de kicsit vissza tart hogy ezek a motorok 80-as évekbeliek, több mint 20évesek mire lehet számítani? vannak-e típus hibáik?
Köszönöm! Esőmentes kilómétereket!
Sajnos megint a hiszékenységemnek köszönhetem, hogy utólag bosszankodok.
Többet soha nem rendelek használt, jó állapotú, sérülésmentesnek hírdetett árut, ismeretlen eladótól.
Inkább utazok 100 km-t.
Miben nyilvánul meg a gerinctelensége?
Csak figyelmeztetni szeretnélek benneteket, hogy ettől az embertől ne vegyetek semmit, mert egy gerinctelen ember.
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/xv535_Virago_48369545.htm
Telószámom: 20/9320 héthúsz
Köszi.
Én 176 magas és 82 kg vagyok!
Telefonon beszéljünk.
Eddigi életem során módom volt meglehetősen sok "kategóriában", sokféle típust kipróbálni és - néha - hosszabb-rövidebb ideig birtokolni is. (A kipróbálás alatt azt értem, hogy legalább 5-20 km-t "bekóstoltam" a gépeket: nyílt, jó minőségű úttól, az ócska, keskeny mellékúton át, a zsúfolt városi forgalomig...)
Elsőként - szerintem - gondold át, hogy mire is szeretnéd/fogod használni a motort. (Rengeteg szempont van és jó ha igyekszel objektíven kezelni ezeket... Bár nem könnyű. :) Mert más az, amit elképzelünk és teljesen más, amit a valóságos körülményeink megengednek.
Másodjára: a kipróbált kategóriák, típusok közül, mi áll legközelebb az igényeidhez és a képességeidhez? A motorozás sok mindent magában foglal, de alapvető része, hogy még ha "kényszerűségből" ülsz is nyeregbe (pl. napi ingázás, stb.), akkor is megmaradjon az "élvezeti faktor", amikor letámasztod az út végén a gépet.
Aztán jöhet a stílus, az esztétikum - és a költségek, és még sok minden egyéb...
Hogy a konkrét dilemmához is fűzzek némi szubjektív véleményt: az egyik legjobb barátomnak DragStar 650-ese VOLT. Meglátta, belezúgott, megvette. Anyagiakban nem szűkölködik, úgyhogy "fullosan" felújította (ez nem volt "annyira" nagy költség, mert alapból is rendben volt, de azért rádobott pár százezret az extrákkal együtt, a legjobb szakemberekkel kiviteleztetve...). Aztán csak szenvedett... Ha összefutottunk, mindig megdicsértem a makulátlan állapotú gépezetet, de leginkább csak legyintgetett, hogy szép-szép, de... Aztán elkértem tőle egy próbára. Hááát... Megértettem, hogy miért fanyalog. Az én Virago-m "csak" egy 400-as, de lóerőben azonos a DragStar-ral, ami úgy 10 Nm nyomatékkal többet tud. Viszont tömegre annyival több, mintha folyamatosan egy megtermett utassal közlekednék. És az a geometria és karakterisztika... :o Szép, hosszú, nem túl kanyargós utakon némileg kényelmesebb, mint a Virago, de egyéb vonatkozásokban piszkosul nem jött be... Azokban a kanyarokban, ahová az öreglányt úgy teszem be, hogy csak az útra kell néznem és követi a tekintetem, a DS esetében komolyan kellett "matekozni"... De ettől másnak még lehet "testhezálló"...
Oldalt füzős bőrnadrágot keresek kb. 52 es vagy 50 nes máretben! ( L )
Tud valaki?
Köszi Tamás!
Remélem tetszeni fog.
Köszönöm szépen a válaszokat és a segítséget. A hétvégén sikerült megnézni egy 535-öt élőben, azt kell mondjam így azért másabb. :) Egyelőre nem sürget a vétel, lévén van még ~1 hónap, hogy végezzek a jogsival. Így viszont xv535 és xvs650 maradt az opciók között, kivárom a megfelelő lehetőséget, keresgélek, addig meglesz a kiválasztott. Remélem tudunk majd együtt gurulni.