Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Valaki vett az utóbbi 1-2 évben gumit? Vagy tudna márkát ajánlani? (Elsőt és hátsót is cserélném, mert elöregedtek) Nézegettem márkákat, de fogalmam sincsen, hogy milyen minőségűek. Remélem tudtok mondani 1-2 jóságot. :D
Szép estét!
Joro
Üdv! Motoros ima!
Üdv mindenkinek. A szinkronteszterrel kapcsolatban akár 2 darabban is eladó.
Üdv mindenkinek.Az egyik ismerősöm tavaly vett egy szinkrontesztert a Lincostól 50000ft ért , de mivel én állítgatom , javítgatom a motorját feleslegesnek bizonyult. Elszeretné adni , ha valakit érdekel. Valójában csak ki lett próbálva , 40-ért odaadná ha kell postával együtt is.
Végül is kocsi aksival sem jobb ott pedig meg van benne a szufla .
Oké köszi! Igen az olaj is dermedt az akisit majd bemérem esetleg töltök is rá ha kell .Volt egy önindító forgórész tekercseltetésem mert a kolektorját már teljesen kigödrözte le nyalta a bronz keféje és el is kopott az egyik bronz kefe csak a rugóig is de az előtt sem indult valami rózsásan az eredetivel sem . Ezért kellett újra tekercseltetnem a kollektor miatt,de csak kollektort nem cserétek azt mondták csak tekercseléssel együtt.Ahogy elnéztem pedig kollektorcserével is meglehetett volna oldani ,de ebben ők a szakemberek .Nem veszek észre külömbséget (legalább is hallásra ) hogy elég gyorsan pörget-e az önindító, mivel nem az eredeti a forgórésze neki .Még ere is gondoltam nem -e ez a baja de előtte sem forgatott gyorsabban igaz ezt nem tudom mennyit kell forgatnia ,meg az eredeti forgási sebességét sem tudom .100 as benzinnel úgy vettem észre kicsivel jobban indul.
Ha tolásra jól indul, akkor én azért ránéznék az aksira... Lehet, hogy forgatja az önindítót, csak éppen már arra nincs elég szufla benne, hogy gyújtson is. Ilyenkor télen nagyon sokat számít, hogy közel 100 %-on legyen a töltöttség (dermedt az olaj, stb.). Mérj/méress rá, hogy pontosan hogy is áll a töltöttségi szint. Ha ez tényleg rendben, akkor érdemes más hibaforrásokat keresgélni.
Úgy tudom hogy havonta télen is be kell ill be kell indítani többször is mert gondolom az ác ja már vissza enged .
Igen az aksi jó.Pörgeti ,nem nyög az aksi van benne szufla.Nem tudom,hogy ha a szelephézagja nem jó akkor hogy viselkedhet
Szia!
Akkumulátor állapota jó? (fel van töltve)
Rendesen megpörgeti az önindítót?
Üdv.
Sziasztok srácok! Tudtok nekem segíteni ? Van egy yamaha xv125 virágom .Nagyon nehezen indul tolásra elég jól indul, mi lehet a problémája ? 98 -as év járat v motor 50 ezer km van benne .
Igen igen!
Szombaton Szegeden voltam járatban, láttam jó néhány motorost!
Nyomatták a jó időben.
Jó nekik én meg sóvárogva figyelgettem,


Amúgy ma B.pesten voltam ott is mentek néhányan.
Szia Tormy.
Csak aztán nehogy meglegyen a bőjtje , hogy még májusba is a tavaszt várjuk majd.
Remélém a tél már nem jön vissza.
Ilyen se volt még, hogy február elején motorral jöjjek dolgozni.
Jó neked. A hétvégén tényleg fasza idő volt én meg 1 hete szenvedek valami influenza szerű betegségtől. A motor se jött még vissza a szerelőtől így maradt a nyálcsorgatás. Egész sok motor ment el a ház elött a hétvégén.
Elpöföghettél volna felém is.
Ma sem telt el a nap motorozástalanul, de indulás előtt ellenőrizve a kerekek, világítás, irányjelzők, kürt, stb. Ezekkel tegnap nem vesződtem. A többhetes kihagyástól még nem romlott meg a benzin, de jól átöblítette a karbit a pár kilóméteres robogás. Isteni érzés ujra hallani az egyenletes dohogást. Tavasszal azért ráfér egy szinkron állítás, de éreztem hogy nem csak én várom a szezont, de a gép is.
Akksi be, pöccröff és nyélgáz..... ma.
debreczi71- nek válasz: -Aha!
Szia Laci ( 5.50 ) !

Március 13 lörinci piac veteránbőrze. Tervezel majd kijönni ?
Sajna pri állásban hagyta, mivel a "normál" benzincsap középen zárt állapotot jelent. Egy nagy tócsára ment be a garázsba, jó pár napig várta, hogy kifollyon az egész, valahogy a kardánnál jött ki a benzin végül ahogy becsatlakozik a blokkba. Napokban indította, de kinyomta már a cuccot és akkor figyeltük meg hogy az olajszint nagyon magas. Ki a leeresztő és dölt belőle.
Atenged a karburatorban a tuszelep. Ha a benzincsap nem vakumos akkor csak a karburator tuszelep a hibas. A dugattyugyuruk mellett szepen lefolyik a karterba. A dugattyu tetejen a benzin most is ott lehet igy ne inditsd a motort. GYertyakat ki kell venni majd ronygyot kell tenni a gyertyanyilas ele hogy ne frocskoljon mindenfele. Vigyazat mert tuveszelyes, begyulladhat a benzin!
Ha a benzincsap vakumos es nem PRI allasba volt akkor az is hibas mert atereszt. Ha pedig a membran szakadt akkor CSAK a vacuum csovon folyik be a hengerbe a benzin ebben az esetben a karbi OK.
Szevasztok!
Az én ismerőseim közül kettönek a motorjával is megtörtént ugyan ez. A csapban vagy a karbiban tönkremegy vagy fenn akad valami és a hengeren keresztül leszivárog a forgattyúházba. Az egyik egy 1200-es bandit volt, a Red Baron második nekifutásra tudta orvosolni a problémát. 50000 pénzért.
Sziasztok! Most engedtünk le kb 3 liternyi benzint haverom 750es karteréből, az olajleeresztőn keresztűl. Kb 3 hete cserélt olajat.....hogy a francba került az oda? Nem hogy folyt, zuhatagként fröcskölt ki. belőle.
elnézést elirtam 65000.-ft
xvs 1100 draghoz öninditó szabadon futó szett (tömitéssel) eladó 100000.-ft
A Magna is infuziora van teve a doktorbacsinal. Pont ugy van bekotve az uzemanyak neki venasan