Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy a képen szereplő "thermo switch assy" helye hol van gyárilag? Az én motoromon a kürt mögött "lifeg".
Gratulálok hozzá! Legyen benne sok örömöd !
Ja lattam, electra. Vigyazz ra, es ovatosan a sok idiota kozott az utakon!
Sziasztok. Yamaha ment. Jött más! :)
Na itt vagyok. Nincs felujito keszlet csak ruggot tudok hozza valami 70 dollar a ketto. Viszont a progressive kinal utangyartott telokat 203 dollar a ketto. Mi igy csereljuk ha kell. Felujitassal nem foglalkozunk, kozponti telonal sem mert van egy ceg aki erre van szakosodva de nem hiszem dupla telokat vallalnak e.
Huha...megnezem.
Sziasztok!
Rc51, yamaha xj 700 hátsó teleszkópjához tudsz e, van e felújító készlet?
Bármilyen műszerfal ápoló jó. Azt azért tudni kell, hogy ez az anyag sérülékenyebb/puhább, mint a fényezés. Ha a tanktáska sokat mocorog, akkor ugyan úgy ki tudja koptatni.
Ez jol hangzik, koszi. A muszerfalapolo a hagyományos silikon alapu ? Vagy spec cucc? Egy tanktaska alá kimondottan jo ez az anyag. Nem karcolodik a fényezés, a magnes ilyen vastagsagnal ugyanugy fog, de meg tapad is.
A benzint mennyire tűri a tankon? Tapasztaltad már?
Egyben lehúzható, ha megunod esetleg később.
Ha tartósra akarod, akkor jól jön az alapozó, mert akkor nehezen is jön le. Én ebben az esetben nem voltam benne biztos, hogy tetszeni fog, ezért alapozó nélkül fújtam le.
Autóm felújításánál használtam korábban, ott pl a bőr ajtókárpitom volt kissé megkopva, azt újítottam fel plasti dip-el. Elég tartósnak bizonyul, kb 4 éve fent van és semmi baja.
Ha van kedved belevágni, akkor nosza, a tank plusz 2 oldal dekli kijön 1 flakonból. Egy tapadós bőr szerű felület jön létra, amit aztán célszerű befújni valami műszerfal ápoló izével, hogy ne tapadjon annyira
Elég makacs nő a Brigi, úgyhogy presztízskérdést csinál a fogadalomból. 7 férfikollégájával egyetemben fogadtak. Ebből Szilveszterre 3 maradt, 2.-án 1 már nem bírta, úgyhogy fűti a vágy, hogy az orruk alá dörgölhesse ki is erősebb náluk. Ezért én csak biztatom.
Most nézem mi ez a Plasti dip. Eddig nem hallottam róla. Folyékony gumi? Könnyen lejön ha már megunja az ember? Hmm... Mi a tapasztalatod vele? Alapozót tettél alá? Egy gumis matt feketében állat lenne a motor, kontra króm. És egyúttal az eredeti fényezés is védve lenne alatta.
Üdv Mindenkinek B.U.É.K !

Leszokás ügyben ( ezt az utat már bejártam) ha nagy a szemvedés vagy nem megy javasolnán a CHAMPIX nevű gyógyszert semmi nikotinpótlás meg hasonlók, az agyba blokkolja azokat a receptorokat amik felelősek az elvonási tünetek kialakulásáért. Én és jópáran még mondhatom viszonylag könnyen átvészeltük és legyőztük ezt az átkot vele. Ha jól emlékszem viszont csak receptre beszereszhető.
Tamás sok sikert , kitartást az asszonynak. Késöbb ha már túlvan a nehezén esetleg ecigi csak az érzés miatt ahogy én is teszem.
Kitartást asszonykádnak, nekem szerencsémre nincs semmi ilyen gondom, fejben eldől és ennyi. Biztos sokan vannak akik szenvednek kínlódnak...
Nehéz ügy az biztos. Pótló dolgok(nikotinos rágó,e-cigi) nem kellenek mert a mozdulat hiányzik. Jómagam elég könnyen vagyok mert sosem cigiztem, a pia meg teljesen társaságfüggő. Amit nagyon szeretek az is "megromolhat" a bárszekrényben ha nincs akivel igyak, úgyhogy én nálam van köztes.
Szevasz Tamás! Én is ebben a cipőben járok, csak fordítva. Nejem nem akar leszokni, nekem meg már a harmadik nekifutás lesz igaz mindig sikerült évekig abbahagynom. De most kombináltam az ital befe kombóval! Oszt majd jóm meglátjuk, bár aki ismer nem vigyorog mert tudja mekkora kocka vagyok bármiben amiben döntök. Nincs köztes, de, meg így-úgy.
Üdv. fórumtársak! Van egy harmadik napja nem füstölő motoros nőstényem, úgyhogy nem nagyon volt időm buékozni meg stb. Most képzeljétek! Lehet, hogy öregedő fejemmel megélek egy nemdohányzó nőt! Ilyen se volt még!
A motort Győrben vettem, az előző tulajnál 13 évig volt. Amerikai piacra készült, onnan egy német fickó hozta be Európába, majd került Magyarországra. Tudomásom szerint a sárvédő gyári, de valóban nagyon sok az átalakítás rajta. Pl a tank ki lett küldve Németországba, hogy az eredetileg 16 literes tankot megnagyobbítsák 20l-esre. Utána Dániában krómozták le, mert itthon akkoriban nem volt olyan hely állítólag, ahol meg tudták volna csinálni. Én már így vettem meg.
Nekem egy kicsit sok volt a króm a tankon, ezért azt már én fújtam le (plasti dip, úgyhogy egyszerűen eltávolítható a bevonat, ha megunnám)
Jó a videó és a motor is nagyon patika Utolsó szériás, friss jószág.
Mennyi átalakítás van rajta? A fényezés eléggé egyedi, nemigen gyári. Azt látom, hogy amerikai kivitelű de mintha az első sárvédő íve is más lenne, nem beszélve a tankról. Gondolom az előző tulaj műve. Tudsz róla valamit?
Véletlenül nem a Felvidékről vetted?
Ha kell valamit forditani angolrol nyugodtan keress meg. Bar mas is szivesen segit szerintem szal emiatt ne aggodj.
Szia!
Magyar nyelvű service manuál nincs ,csak angol nyelvű.Kezelési útmutató van magyarul ,ha az érdekel emailban eltudom küldeni.
/adatlapomon van email cím/
Üdv
Minden Motoros társamnak Boldog kilométerekben gazdag, balesetmentes boldog újévet kívánok!
Sziasztok! Nekem abban kellene segítség, hogy 535-ös Virago-hoz /2001-es évjárat/ karbantartási kézikönyv magyarul van-e? És ha igen, honnan tudnám beszerezni? Köszi előre is.
Köszönöm
Gyönyörű motor, gratulálok!