Igen roppant érdekes volt. Beszélgettem az eladóknak és sokat tanultam tőlük. Pl a lithium-iron akkuról tudtam meg még többet. A motor építők is érdekesek bár legtöbbjük motorozhatatlan csoda és csak kiállításokra járnak. Itt legfőképp a beszállítók gyártók miatt érdemes ott lenni. Legközelebb csinálok egy jó hosszú videot.
Érteni vélem amit írsz. Elhiszem a Tasi évtizedes tapasztalatát és nem bosszantó, hanem nevetséges az írása. Nekem inkább az a furcsa, hogy milyen a hangnem. Olyan mintha nem is motorostársak lennének. Lehet nem is azok! Nálunk olyan elő nem fordult(fordulhat), hogy bárki feltett fényképét alázzuk, elküldjük a büdös picsába egymást meg hasonlók. A kákán is csomót keresők, önjelölt megmondóemberek kikoptak. Ha tehetjük elmegyünk motorozni, összejövünk mint közösség éa a többi. Pont az idén sikerült kissé kevesebbet gurulnunk közösségileg és bizony ezt jó néhányan szóvá is tettük. Magyarul, hiányoztunk egymásnak. Ez azért nem elhanyagolható tény. Volt, hogy ide is betévedett egy idegen és tanácsot kért milyen virgácsot vegyen és a 750,1100 tulajoknak eszébe nem jutott összeveszni az 535 tulajokkal. Hadd fényezzem magunkat! Szerintem elég jó társaság vagyunk.
Hát ez egyszerűen pazar.
Kösz Józsi a dealer showt.
Leginkább a 12. képen levőt ülném meg. ( azt olyan 66500USD-ra tippelem) de van olyan is amelyik akár még a ennek a duplája is lehet, pl. a 28. kép. Gyönyörű mérnöki tanulmány a legtöbbje, elképesztő megoldásokkal.
Nem mondom, hogy érdemes szemmel tartani bandit fórumot, de ha párhuzamosan figyelemmel követsz más fórumokat, akkor észreveszed, hogy sokszor már ti rég kitárgyaltátok, és elég jó eredményekkel kezeltek általánosan szinte minden motornál jelentkező problémákat, másik fórum meg még az elején vagy sehol nem tart vele...Tasi amúgy lehet nem tud írni a "diszlexiája miatt", néha értelmezni sem...de pár évtizedes tapasztalata becsülendő, és elismerésre méltó. Az hogy pár "szócső" (aki egyik fórumon elolvassa az okosságot, másikon már úgy adja elö, mint saját tapasztalata) kákán is csomót keres, meg mindenre van "EGY" ellenpéldája szemben a több tíz év alatt felhalmozódott tapasztalatokkal...és általában ezen jellemek-személyek kéz kézben járnak , és egymás hülyeségét rezonancia frekvencián erősítik....hát ember legyen a talpán aki ezen úrrá tud lenni...Ilyenkor kerekednek az ilyen se eleje se vége viták...
Ha unatkozol egy ötletem szerelö kontra kuncsaft helyzetkomikumról az ötletem:Stand up
Elötte smice irása is "aranyos" 27283-ban aztán kicsit másképpen... 77321 előtti "vitát" is "érdemes elolvasni, aztán ki ki maga dönthet, hogy ki a "galamb"...
Amúgy a bandit fórumból csak minta képen a kipura a képeim akartam belinkelni ami az oldal közepe fele volt... (Minden igazi MOTORNAK két kipufogója van! )
Köszi, hogy gondolsz ránk.
Ép most beszélgettük Beával, hogy jövőre azért sokkal többet kéne motorozni. Meg Salgóbányán is ott kéne lennünk.
A fészek rakás megtörtént. Még nincs kész teljesen. De hát egy ház nem is lehet. Mindig lehet mit fejleszteni rajta is mint a motoron.
De jövőre előtérbe kerül újra a motorozás.
István! Köszönet a Bandit fórumos linkért. Ez a Tasi nagy mágus lehet! Írni ugyan nem tud, de a felrakott videó a teleszkópszár facsavaros kibányászásáról, kőművesek,pékek motorszereléséről fenomenális. Beszarás, hogy milyen vitát(és indulatokat) generál egy kezdő kérdése. Hol vagyunk mi ehhez az olajvitáinkkal!? Megy az élet rendesen nálatok.
A bontott önindító lett volna 20 (ki tudja meddig jó), a felújítás lett volna legalább 30 (ki tudja milyen eredménnyel, mennyi idő alatt), ezért választottam az utángyártott újat. A régi megmarad tartaléknak.
Mélységes tiszteletem Lacikám, hogy ebben a szemét időben is képes vagy lóra ülni! Őszintén bevallom, ha lenne minden igényt kielégítő esőruhám, akkor se mennék motorral ebben az időben. Mondjuk én nyáron is ritkán veszem elő a vasakat munkába járáshoz, mert igen korán megyek és kivívnám a szomszédok ellenszenvét ha Fél4-4 körül beindítanám akármelyik vasat.
Apropo jó, hogy szóbahoztad az indítót, mert a nyóckerben( ott sem mindenki bidámbidám) még tavaly találtam egy kis műhelyt ahol a szakibácsi teljesen halott leégett indítómat újratekercselte, nem is drágán./ A Bolens típusú traktoromra kellett./ Az új utángyártott került volna 42ezerbe, a régi javítása került 11ezerbe. Szerintem érdemes utána járni, háthaa régi még felújítható, mert gondolom most az újat bennehagytad. Ha meghírdeted eladod, már nem akkora veszteség. De még bontósPityunál is mindíg lehet ilyesmi és jóval olcsóbban mint külföldről rendelve.
Az akksik meg egyébként is rizikotényező az összes vezeték csatlakozókkal a biztiktől a lámpákig, meg mindenhova. Ebben a párás mindennap esős időben érdemes kéthetenként legalább az összes hozzáférhető elektromos kapcsolatokat széthúzni, kontakt spay-vel vagy wédénegyvennel befújkálni. A kormányon levő kapcsolókat is. Nekem ma reggel a tartaléküzemanyag kapcsolót pöccintettem Res-be mert hallottam, hogy kihagyogat már az egyik henger, a párszáz méterre levő piroslámpánál meg állt mégis. Jól hallhatóan kattogtatta szívattyút. tehát mégse kapcsolt taralékra. Ha nincs nálam a vésztartalék másfél liter benzin... úgyhogy délután lemosom végre az egész heti esőbenjárás koszt, azt szerelhetem.
Na mindegy, akivel nem történnek ilyenek annak bizonyára unalmas az élete.
Ha már akkumulátorokról volt szó, tanulság képen megírom, hogy több éves szerencsétlenkedés után tök fölöslegesen vettem új önindítót (130 euró ), mert az aksi volt az ami miatt nem tudtam melegben (legtöbbször közös gurulások alkalmával) beindítani a motort. Sokszor egy kis tologatásra-mozgatásra indult, ezért nem gyanakodtam az aksira. Az új aksival hidegben is sokkal könnyebben indul.
szerintem simán lehet még motorozós idő (15 fok esőmentes), én is mennék még közös gurulásra, jövő hétvégére ilyesmi az előrejelzés.
Én általában novemberben rakom le a gépet, de ha jó idő van télen is megyek vele. Annyi hogy a használható időtartomány sokkal kisebb.
Az én ímélemre (adatlapomon) elküldheted a képeket, felrakom.
Give me that nipple!...
Kösz Józsi a dealer showt.
Leginkább a 12. képen levőt ülném meg. ( azt olyan 66500USD-ra tippelem) de van olyan is amelyik akár még a ennek a duplája is lehet, pl. a 28. kép. Gyönyörű mérnöki tanulmány a legtöbbje, elképesztő megoldásokkal.
Lekicsinyítettem hátha:
Ha unatkozol egy ötletem szerelö kontra kuncsaft helyzetkomikumról az ötletem:Stand up
Elötte smice irása is "aranyos"
27283-ban aztán kicsit másképpen...
77321 előtti "vitát" is "érdemes elolvasni, aztán ki ki maga dönthet, hogy ki a "galamb"...
Amúgy a bandit fórumból csak minta képen a kipura a képeim akartam belinkelni ami az oldal közepe fele volt... (Minden igazi MOTORNAK két kipufogója van! )
megkaptam, itt vannak:
Gratulálok! Szerintem sikerült megfognotok a motorozást érzését.
Kívánom, hogy minden tervetek álmotok teljesüljön!
Átküldtem a képeket remélem neked sikerül felrakni a fórumra!
Ép most beszélgettük Beával, hogy jövőre azért sokkal többet kéne motorozni. Meg Salgóbányán is ott kéne lennünk.
A fészek rakás megtörtént. Még nincs kész teljesen. De hát egy ház nem is lehet. Mindig lehet mit fejleszteni rajta is mint a motoron.
De jövőre előtérbe kerül újra a motorozás.
Az akksik meg egyébként is rizikotényező az összes vezeték csatlakozókkal a biztiktől a lámpákig, meg mindenhova. Ebben a párás mindennap esős időben érdemes kéthetenként legalább az összes hozzáférhető elektromos kapcsolatokat széthúzni, kontakt spay-vel vagy wédénegyvennel befújkálni. A kormányon levő kapcsolókat is. Nekem ma reggel a tartaléküzemanyag kapcsolót pöccintettem Res-be mert hallottam, hogy kihagyogat már az egyik henger, a párszáz méterre levő piroslámpánál meg állt mégis. Jól hallhatóan kattogtatta szívattyút. tehát mégse kapcsolt taralékra. Ha nincs nálam a vésztartalék másfél liter benzin... úgyhogy délután lemosom végre az egész heti esőbenjárás koszt, azt szerelhetem.
Na mindegy, akivel nem történnek ilyenek annak bizonyára unalmas az élete.
szerintem simán lehet még motorozós idő (15 fok esőmentes), én is mennék még közös gurulásra, jövő hétvégére ilyesmi az előrejelzés.
Én általában novemberben rakom le a gépet, de ha jó idő van télen is megyek vele. Annyi hogy a használható időtartomány sokkal kisebb.
Az én ímélemre (adatlapomon) elküldheted a képeket, felrakom.
Köszi a felvilágosítást!
Szerintetek idén még motorozunk? Vagy már tegyem el télire inkább?
Amúgy Katana, vagy valamelyikőtöknek ha átküldöm e.mailban a múltkori motorozás képeit megpróbáljátok kitenni a fórumba?
Üdv Tamás!