Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem fogod elhinni, 150m-re a házunktól, éjjel fél kettőkor ugrott nekem a rohadék, a Gesztenye utcában, és nem az erdő felől, hanem a kerítés mellől, kivédhetetlenül. Van egy szakasz, ahol nulla a közvilágítás, ott.
Telibevertem, a Goldwing átment rajta, valahogy begyűrte maga alá, az volt a szerencsénk. Még lábon is maradtunk valahogy, valszeg segített a tömeg, ami közel 600 kiló volt. Nekem a spoilerek törtek szanaszét csupán. Hálát is adtam a sorsnak, hogy a Goldwinggal voltam, mert a virgáccsal szerintem repültem volna. Vadállat persze lelépett, mire rájöttem, hogy ne a műanyagdarabokat szedegessem, hanem a nyakára lépjek, így cseszhettem a kártérítést. 120-ból megúsztam, mert az arany egy picivel olcsóbb az ebayen, mint a használt Gl műanyagdarabok.... Kb ennyi volt, de még ma sem hiszem el, hogy városban, lakott területen lehet így járni
Üdv Mindenkinek!

"peter65" Ahogyan Katana már írta. ásványolaj kell bele! Én REPSOL 4T-V-TWIN 20W50-est használok.de ha hidegebben is akarsz motorozni akkor inkább a 15W50-et! Nekem ez az olaj bejött mindegyikbe! Mikor megvettem a motort akkor melegen nehezen lehetett üresbe tenni! Nekem is itt a motorostársak ajánlották! /hogy szalad az idő.mintha a múlt héten lett volna/ Merre laksz kishazánban?
Köszönöm a gyors válaszod! Olaj, gyári Yamaha+lamellák cserélve, mert meg voltak égve. 2000 km ment az új olajba és lamellákba és az előzőekben leírtakat tapasztalom. Ezért nem értem a kuplung "hideg" működését.
Örülök, hogy rendben vagy. A saját balesetünk miatt nem nagyon érdeklődtem, hogy mi is történt veled meg a vaddal, ezért részletezhetnéd kicsit!
Még az is segíthet, ha a "keresés ebben a topikban"-ba beírod, hogy kuplung! Többek között én is írtam furcsa jelenségről és arról is, hogy miként kezelem.
Természetesnek éppen nem mondanám. A sokat állt motoroknál lehet olyan, hogy letapadnak a lamellák. Gyermeteg kérdés mert ismeretlentől vett motornál első teendő, de olaj milyen? Elég kevés a 250es a fórumon de azért van. Ők majd mondják, hogy milyen kell bele. De a Viragonál elsődleges, hogy ásványi alapú olaj kell. 20W50, 15W50 az általánosan elfogadott. Repsol,Castrol,Valvoline,Gulf, ez már egyéni döntés de majd esetleg Heni fórumtárs megerősít vagy megcáfol. De az biztos. Kicsit lelassult a fórum a nyáron de fogsz választ kapni.
Üdv!
Egy kis életkép Földváron.
Üdv Kaczkó
Sziasztok,
boldog tulajdonosa lettem egy 250-es Virago-nak. Segítsetek nekem, eddig robogztam és száraz kuplungos motorral jártam. Nedves kuplunggal most találkoztam először és azt tapasztalom, hogy indítás után nem emel ki azonnal, hanem 5-10 másodpercig behúzott állapotban kell tartani a kuplungkart, hogy jól működjön. Azután tökéletesen működik amíg le nem állítom. Ez így természetes?
A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok,
Köszi Gyuszi, Tamás, hogy érdeklődtök.
Egyben vagyok, olvasgatom a fórumot is, motorozni viszont ezen a nyáron nem nagyon volt lehetőségem, éppen hogy meg voltak moccantva a vasak, szinte csak hogy nehogy kockás legyen a gumi. Remélem a következő szezonban többet lehetek a jó társaságotokban. Tényleg picit lelassult a fórum, látom, de majd újraéled, ahogy szokott. :)
Te is vigyázz magadra a télen! Tudod szarabb az idő hideg van, nem hiányzik egy tüdő gyulladás!
Mar mondogattad hogy hangos akkor ezek szerint eddig elt.
udv

itt a tel 06703525376 hivjal fel

udv kaczko
Helló István!
Érdeklődnék, hogy megvan-e még az 1100-eshez való szabadonfutó? Az enyém teljesen odavan...
Ok.
Csak Te legyél jól , a többit majd megcsinálják.
Szia Jencike! Beszart a számítógépem ,beszart a szabadonfutóm.
A számítógépben új Wischeszter van a motor a szerelőnél, én élek és virulok. Remélem még ebben a szezonban kitudom probálni az új szabadon futót.
Kalmi!

Nincs tapasztalatod, hogy a fékcső toldást/gyártást hol érdemes megcsináltatni?
50 cm-es helyett kéne 67 cm.
Majd csak valaki felhozza a "milyen olajat rakjak a virgácsba?" kérdést és előkerülnek az elveszettek is! :-))
Tisztelt motorozótársak
El kell fogadnunk, hiába motoroztunk évek óta összeszokottan, a résztvevők egy kis hányada családi okból vagy márkaváltás okán kiszáll a társaságból. Tudomásom szerint senki még nem távozott sértetten vagy haraggal. Ennek örülnünk kell. (Mostanában a trolljaink is békén hagynak, de őket nyírja is mindenki ahogy kell...)
Lássuk be, aki másik: Kava, Drag, Harley, stb.- re nyergelt át, igyekszik velük jól érezni magát, velük dönget.
A közös pont, a Viragos együtt gurulások, táborozások úgyis összekötnek, ez mindenkinek csak erősíti a csapatszellemet.
Nem aggódom a fórum leépülése miatt, hiszen belevaló új motoros mindig akad minden korosztályban, lásd a legutóbbi hétvégét is. Természetesen maradunk nyitottak mindenkinek, aki csatlakozna.
De ha az elpártolt régiek is néha jelentkeznek a fórumon, vagy résztvesznek velünk a gurulásokon, bármilyen mocival az öröm a csapatunknak.
Megmondom őszintén ennek örülök a legjobban. Mármint, hogy nem volt benned a feszkó amiről beszéltél máskor.
Sziasztok!

Bocsi, nem vagyok eltűnve, csak rengeteg a melóm mostanság. Vasárnap szabadnapos voltam, de egész hét után az egyetlen szabadnapom volt, így a családdal töltöttem! Nem tudom lesz e még vállalható idő az idén, de ha igen, szervezzünk még valamit.

Ha nem, akkor mindenkinek jó pihenést, és tavasszal talizunk!
Köszönjük szépen! Jó érzés jókat hallani
Szia Brumi!
Hogy vagy ?mere motorozol? alig hallatsz Magadról, csak nincs valami baj? Nélküled üres a Fórum.
Üdv. Jenő.
Megertettem. Az iden mar necces lesz szerintem az ido miatt, de jovore remelem talakuzunk , meg az elmaradhatalan palinkaddal. :)
Szia Gyula!
Hát sajna nem csak ezért,/objektív okok miatt/ keveset motoroztam az idén,de VELETEK még szeretnék az idén is ,meg tovább is ....