Ha esetleg valakit érdekel igen jó áron eladnám az összes megmaradt 535-ös alkatrészemet. Pl kuplunglamella, bovdenek,csavarok , anyák , fogaskerekek, kardán alkatrészek, kormánykapcsolók,visszajelzők, jeladók,diódák, relék,lábtartók,sztender,benzincsap,karbi alkatrészek, stb, meg még sok apróság. Ja és eladó egy/ 150/80r15-ös/ 2014es gumiabroncs 500km futással.
Pár perce beszéltem telefonon Bontós Pityuval más ügyben, de rákérdeztem a jeladóra is. Van neki, de egyeztetnetek kéne hogy melyikre van szükséged. 1. vagy 2 mágnesesre.
Ha gondolod hívd fel.70/3525376
Szervusztok !
Reggel megadta magát a hátsó gumim / 535 / . Valaki nagyon vigyázott rám .
Continental 140 / 90 - 15 MILESTONE ,volt eddig rajta és bevált .
Tudtok ajánlani eladót ,ahonnan érdemes rendelni ?
Előre is köszönet !
Tisztelt motorostársak, nemrég sikerült egy 97-es évjáratú 1100 virágot beszereznem, rendberakása végefelé közeleg de hiányzik a jobb oldali aksi takaró műanyag oldaldekni, ha valakinek van vagy tudna segíteni a beszerzésében kérem jelentkezzen.segítségeket előre is köszönöm
Udv mindenki! 2napja vasaroltam egy 125-os viragot. Jo allapotu, csak 1 evet allt garazsban, de beindult egybol. Hazahoztuk (80km), akkor este meg jo volt, masnap alig indult, ha beindult le akart fulladni, 1esbe le is fulladt, alapjarat osszevissza, nyomatek sincs. Nos a kerdeseim, levegoszuro, karburat beallitas? Valamint a benzincsap mikor h alljon? Valaki segiteme ezekben? Varom a valaszokat! Koszonom.
Az üzemanyag 3,5l/100km-re jött ki. Az olaj elég szörnyű... 440km/0,5l
úgyhogy valószínűleg gyűrűzni kell, jó esetben, rosszabb esetben 1-es túlméretes fúrás, hónolás
Háát , nem tudom. Ez lényegesen kisebb keresztmetszetű, és kb 5x nagyobb átmérő. Nem beszélve a rugó karakterisztikáról.
Van egy fél kiló minden féle bontott rugóm, majd próbálok keresgetni. De az is lehet hogy kicserélem a francba egy sima kézi állítású csapra, csak találjak megfelelő talp méretet. Így biztosan nem hagyom, mert félek hogy becsorog a benya az olajtérbe.
Lehet egy golyóstoll rugóját ki tudod egyenesíteni, aztán egy picivel kisebb pálcára, mint a mostani rugó tekercselési átmérője fel tudod újra tekerni...
Akkor ebböl távolról csak azt a következtetést lehet levonni, hogy gyenge a rugó...ki kell bontani valami kacatból egyet, aztán behelyettesíteni az eredeti helyére...
A műanyag pontosan így helyezkedik el. A rajta lévő furatot kitisztítottam,féktisztítóval átfújtam tökéletesen szelel. Már arra gondoltam hogy nagyobb vákuum esetén a rugó összeakad valahogy. Ha szájjal szívogatom tökéletesen, határozottan működik. Ha tiszta erőből szívom láthatóan lassabban zár. Ha a motorról kapja a vákuumot nyitva marad, még akkor is ha lehúzom a csövet. Bakker egy ilyen egyszerű elvű szerkezet ekkorát szopasson....!
A Continental négyet . Ez az ötödik ,de ezt már nagyon nem kellett volna erőltetni .
Metzeller ME77TT Rear 140/90 R15
23420ft
Ha gondolod hívd fel.70/3525376
Reggel megadta magát a hátsó gumim / 535 / . Valaki nagyon vigyázott rám .
Continental 140 / 90 - 15 MILESTONE ,volt eddig rajta és bevált .
Tudtok ajánlani eladót ,ahonnan érdemes rendelni ?
Előre is köszönet !
Srácok, S.O.S.-ben kellene XV535 ( vagy XVS 650-es) gyujtás jeladó. Ha valakinek van, vagy tud valahol, jelezze légyszi!
Sirokon lesz valaki, én Péntek de tervezek lemenni
A Keeway honlapon van alkatrész katalógus, és az elérhetőség.
úgyhogy valószínűleg gyűrűzni kell, jó esetben, rosszabb esetben 1-es túlméretes fúrás, hónolás
"hörömpölil" Hogy alakult az olaj és a benzinfogyasztásod?
Van egy fél kiló minden féle bontott rugóm, majd próbálok keresgetni. De az is lehet hogy kicserélem a francba egy sima kézi állítású csapra, csak találjak megfelelő talp méretet. Így biztosan nem hagyom, mert félek hogy becsorog a benya az olajtérbe.
A műanyag elválasztó alkatrész a két membránrész között van?