Sziasztok!
Én is szerencsésen hazaértem / még tegnap/ bocs ,hogy nem jeleztem,de a Család lefoglalt.
Brumi igen azt beszéltük,hogy a feszmérőt valamelyik Fiam megnézi,még az is lehet,hogy van nekik,ha nem majd jelenkezek.
Üdv. Nektek.
Jó napot kívánok!
Először itt teszem közzé, hogy megválnék szeretet mocimtól. Talán érdekel valakit.
1981-es XV 750-es Virago. Eredeti gyári alkatrészekkel újítottam fel. Felújítás óta futott 8500 kilómétert. Jelenlegi óra állás 89500 km. Irányára 650000 Ft. Megtekinthető Szegeden. Érdeklődni a 06-20-9-136-537-es telefonszámon. Esetleg hasonló jó állapotú Honda Deauville 650 csere érték egyeztetéssel érdekel
Kérdezném írástudó barátaimat van-e valakinek ötlete hogy az xv750 benzincsapom mi a francért marad folyamatosan nyitva.
Ma egész nap ezzel cumiztam de most már kezdem feladni.
Vagy 10X levettem a csapot átnéztem a membránt a rugót, kipucoltam a kis differenciál furatot, minden o.k. Szájjal szivom a vákumot nyit, elengedem zár.
Felszerelem a motorra rádugom a csöveket, kinyit, és úgy is marad.
Újra levesz, szétszed, pucol, próbál, tökéletes.
Motoron vákuum csővel megint szar.
A szelepen a gumi teljesen ép, maga a szelep könnyedén mozog, de ha nagyobb a vákuum mint amit szájjal szívok, nyitva marad.
(hogy rohadna meg !)
Segítséget kérek xv500-hoz...karburátor vákumház tolattyu membránjának beszerzéséhez.
Hol és hogyan tudok ezen alkatrészhez hozzájutni...minden lehetőség érdekel.
Ami benne van az kuka...kiszakadt, repedezett.
Nem gondolkodtál esetleg azon, hogy egy kisebb autó elektromos pumpja simán jó lehetne akár töredék áron...a feszültség azonos, a benzin csö csatlakozás nem lehet túl nagy probléma...arra kell figyelni, hogy pl nyomásra lekapcsoljon, vagy nem tudom, ha van visszatérö ág, és felesleg megy vissza tankba...
Sajnos nyitva marad akkor is ha lehúzom a csövet