Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok 20kw virágom van kicseréltem a szívó torkokat úgy kb 135km/h val megy most nyélgázon előtte is ment 130 körül .törőgyek bele hogy ez ennyit tud vagy van még valamilyen lehetőség ahol fojtva van?
Csak lélekben leszek ott. Valami nehezen magyarázható okból ázik néhány fal itthon. Hívok hőkamerás vizsgálót felderíteni a szivárgást, utána jön az imádni való kőművesmunka.
Sziasztok!

Szombaton egy motorozás a Mátrába érdekel valakit?
Szia! Írtam emailt.
A kepek
Sikeresen kicsereltem mindent, kiveve: a kepeken lathato a ket fuvoka 135 a masik meg 137.5 (nekem mind kettoben 135 volt..), es 1-1 O ring maradt meg, nem tudom hova kellenek. Aztan a kicsi zacskoban volt ugye az alapjarat keverek szabalyzo csavarhoz egy rugo, alatet , O ring, es egy biztositek , ugy gondoltam , hogy az a subertuhoz van, ha nem akkor javisatok ki. Meg egy kicsi membrant kell beszereznem a teljes felujitashoz, koszonom a segitseget
Hello. mindket karburatorhoz vettem komplekt felujito keszletet, a nagy membranok is ujak. Csak a kicsi membran erdekelne. Kuldj egy ajanlatot vlorand007@gmail.com. Koszi
Üdv! lori007 ha érdekel van ilyen membránom vadi új, még az ebayról rendeltem. Meg még vannak fuvókáin is egy tucat, meg bontott membránok. Ha kell olcsón odaadom az egészet ami a képen van.
Erröl a fúvókárol lenne szó.
Az árok melyseget megoldottam, én néztem el!
Az egyik csomagban van 170, 70, 135 a masikban 170, 70, 137.5, nekem mindegyik karbiban 135 fúvóka volt... A hátsóba kell 137.5 es az elsőbe 135 ? vagy? köszönöm
Szia! Sibra felhasználónak pont ilyen membránjai vannak eladók.
Használt de ha szakszerűen tárolta akkor jó állapotuak. Tőlem kapta de nekem nem kellet volna cserélni de ez akkor derűlt ki mikor szétszedtem.
mail: jeszenszki.tibor@upcmail.hu
Nah már most az első (Front) karburator az amelyik közelebb van az első kerékhez, a hátsó (Rear) amelyik a hatsó kerékhez van közel. Ha nem igy van szoljatok. Az a hátsó karburatorral kezdtem, kibontottam azt a kittet amelyik a hátsóhoz kellene paszoljon, de nem ugyan olyan méretü fúvókákat találtam benne, most a vagy en néztem el az első-hátsó dolgot, vagy a csomagolás rossz, vagy a karburatorba eddig se a megfelelő fúvókák voltak.
Másik dolog: Képek. Nem tudom bedugni a helyére mert nem ugyan olyan mély az árok mint a benne lévőben. Köszönöm
Itt tartok!
Tiszteletem mindenkinek. Hosszú ideig külföldön dolgoztam ezért nem igazán követtem a forumot, mert motorozni ugyse volt lehetőségem. Egy hónapja vagyok itthol, motorozni nem tudtam, egyik karbimbol folyt a benzin, elöregedtek a tömitések. A motorradbay röl rendeltem komplekt felujitó készletet, ma kaptam kézbe. Elkezdem lassan szétszedni, és kicserélni az alkatrészeket, esetleg v.milyen rajz lenne e v.kinek , nem tudom mennyire komplekt ez a készlet, felesleges dolgot nem akarok kibontani. A karburatort már kiszereltem. Eszrevettem hogy a kisebbik membran ki van szakadva, sajnos ez nincs benne a keszletben, mit nezzek meg meg ? Brumeszkosz al megbeszeltuk mar ezt regeben hogy segiteni fog csak azota elvesztettem az email cimet, ha olvasod ezt Brumeszkosz kerlek jelezd. Addig is varom barkinek a segitseget aki csinalt mar ilyet, koszonom , szeles utat
bármikor hivj fel és egyeztetünk 06704275150
Köszönöm!

Meg tudom nézni valamikor?
És ezzel le is foglalóznám :)
15 ezer az ára
Szia

Mennyit kérsz a háttámláért?

Köszi
Á dehogy.
Ezt még tavaly az esemény után megírtam. Most csak bemásoltam.
Nem vagyok én titkárnő!
Na kérem szépen ennyit gépelni! Minden elismerésem a tiéd.
háttámla eladó tel 06704275150
https://www.facebook.com/group...

Itt lehet a részleteket megtudni. S a főszervezővel, Urbán Zolival felvenni a kapcsolatot, s szállást, kaját rendezni.
Idén már csütörtöktől lehet gyülekezni. S információim szerint lesz zene is. Egy száll gitáros!
A jó idő érdekében már folynak a tárgyalások az illetékessel.
(Szent Péter)

A tavalyi fotók itt tekinthetők meg.

http://www.sportmotor.hu/tagok...

Azok számára, akik nem voltak ott a 2014-es. Relax Virágós motoros hétvégén, megpróbálom leírni, hogy milyen is volt, és mi is történt.
Legalább is azt, és azokat a programokat, amiken én részt vettem. Mivel párhuzamosan több program is volt.
Tehát:
Mi péntek délután érkeztünk meg Robinnal, és a párommal. Már ott voltak a táborban a Mátra motoros baráti társaság. Jó pár motorral. Azzal fogadtak, hogy ők sajnos nem tudnak maradni a többi napra. Mivel elígérkeztek valami Duna parti motoros rendezvényre.
Sajnos egyikőjük motorjának az aksija megadta magát. Nem volt meglepő. Mivel tökéletesen száraz volt. S ez sem véletlen. Olyan rossz helyen van, hogy a fél motort le kellet bontani ahhoz, hogy egyáltalán látható legyen az áram tároló. De rövid időn belül megoldódott a probléma. Az egyik Salgótarjáni motoros boltból megérkezet az új akumlátor.

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Estefelé a Mátra Motorosoknak egy részük érzelmes búcsút vett a táborban maradottaktól.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ezúton köszönöm a Mátrásoknak, hogy megtiszteltek minket a jelenlétükkel. Kár hogy nem tudtak tovább maradni. De majd jövőre hátha összejön. S velük együtt nagyobb lesz a csapat.
Később, péntek este még megérkeztek a távolabbról érkezők is.
Fabesz Debrecenből,
Heni & Anita Soltvadkertből,
Béci & Kató Kiskunhalasról.
A pénteki vacsora egy szuper finom babgulyás volt. Jól beburkoltunk belőle. Hisz kellet a toló erő felfelé a várba menet. Amire éjfélkor teliholdas világítás mellet kerítetünk sort.
Csodálatos volt az éjszakai kilátás a várból. Felülről csodálhattuk meg Salgótarján, Somos, Fülek és egyéb települések fényeit.
A Salgóvár alsó udvarában, váratlanul irodalmi estnek lehettünk a részesei. Szőlős János jóvoltából. Aki műszaki ember létére, színészeket felülmúló, átéléssel adott elő nekünk különbféle irodalmi műveket.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Miután mindenki megcsodálta az éjszakai látképet, a fellegvár bejáratánál készítettünk csoportképet.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mire visszaértünk a táborba, addigra mindenki igen csak megéhezet. Tehát éjszaka egykor neki álltunk csurdítani.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Majd kb hajnal kettő körül kezdtünk szálingózni a faházakba. S durmoltunk olyan 8-9-ig. Kiadós reggeli (hagymás tojásrántotta) után felkerekedtünk, s motorra pattantunk.

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Az első állomásunk Ipolytarnóc őslelet.
Akinek kedve volt hozzá az beülhetett a 4D-s moziba, ahol egy igazi időutazáson vettünk rész. Visszamentünk egy pár ezer évet, és megtekintettük Ipolytarnócot és állat, s növény világát a Miocén korban. Közben kis híján felfalt minket egy kardfogú tigris, szerű ragadozó. A végén még vulkán kitörés elől is menekülnünk kellet.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ezután következet az az ominózus Ipoly átkelés. Rárósnál átgurultunk szloviba, majd Őrhalom magasságában egy rozoga fahídon jöttünk vissza kishazánkba.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mikor oda értünk és láttam a megrettent arcokat, nagy bátran felajánlottam, hogy majd én megyek előre. Mivel az én motorom az egyik, leg nehezebb. S ha én alattam nem szakad le, akkor bátran átjöhet mindenki.
Átkelés után visszasétáltam, és biztosítottam a hídra való rákanyarodást. Nehogy valaki megbillenjen, és a vízből keljen kihúzni. Szóval, ahogy ott álltam, s végig néztem mindenki átkelését. Hát akkor rettentem meg igazán. Rendesen nyiklett-nyaklott a motorok alatt a fatákolmány. Mozgott az oldalra, és fel le is. No, akkor megfogalmazódott bennem, hogy többet nem hozok ide egy csoportot sem. Mert a végén még baj lesz belőle. De mire mindenki átjutott, oda ért két helyi ember. S ők elmondták, hogy ettől nagyobb súlyt is látott már ez a viadukt. Egyébként meg hamarosan felújítják és megerősítik.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Miután mindenki szerencsésen át ért. Összeálltunk egy csoport kép ereéig.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Innen egyenest Balassagyarmatra mentünk, a Panónia múzeumban.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
A múzeum után kettévált a csapat.
Béci & Kató, és jómagam & Beja elindultunk vissza Salgóbányára a szombaton érkezőket fogadni. A többiek pedig terv szerint haladtak Hollókő felé tovább.
Miután a táborban mindenkit üdvözöltünk. Elindultunk újra megtekinteni a várat. Ezúttal nappali fényben.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
79585
Ugyan még lett volna mit megnézni a környéken. De úgy láttam, alább hagyott a lendület. S senkinek nem volt már indítatása egy újabb túrára indulni. Aztán jött a klasszikus virágós tábori élet. Kis csoportok alakultak és ment a nagy beszélgetés.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
A motoros túrán résztvevők elég későn este 19-órára érkeztek meg. Kérdésemre, hogy hol a fenében, voltak ennyi ideig. Elmondták, hogy nem csak Hollókőn voltak. Hanem ezer megy egy helyen még.
Krisna szentélybe belépést nyertek. Majd Kisterenyebányán csevicéztek. (Ez egy gyógyvizes forrás, ami kicsit büdös, de jó) Aztán meg a Salgótarjáni városházán kávéztak. A Krisna szentélyt, és a városházi kávét is motoros protekciónak köszönhették.

Miután végre együtt volt a csapat, így legalább az egyik programot, a motor szépség versenyt meg tudtuk tartani.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
A nagyon lelkes, és precíz Szervezőnk Urbán Zoli tervezet még a csapatnak sok egyéb programot is. De sajnos az idő rövidsége, és a társaságból hiányzó versenyszellem miatt, elmaradt a szkander, és a motoros ügyességi verseny is. Bár a motorozás a vér alkohol szintek révén is snecces lett volna.
Szombat estére már nem maradt más, mint a tábortűz, és az éjszakai szalonnasütés.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Vasárnap reggeli után, Katana750, és 5,50 nek köszönhetően, sor kerítetünk ez íjászkodásra. Ami magyarok lévén talán kötelező is lenne. Talán én voltam a leg bénább. Még Gyula kisfia Gergő is sokkal ügyesebben lőtt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Majd, sajnos eljött a haza indulás ideje.
A csapat egy nagyon pici részét még elvittem a Salgóbányai sziklás tóhoz. Mikor megpillantották, egyöntetűen, „hű bakker” volt a reakció.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Tehát így zajlott le az idei Virágós Találkozó. Remélem mindenki jól érezte magát. S aki nem volt itt az remélem jövőre, eljön. S egyre többen leszünk.
Addig is mindenkinek jó és baleset mentes, szezont kívánok!
Remélem,nem olyan lesz mint most :( kénytelen vagyok autóval menni dolgozni:(
Bízzunk abban,hogy az idő is legalább olyan jó lesz mint tavaly!
Salgóbányán lesz. Ha egy oldalt visszaolvasol megtalálod a dátumot, kontaktszemélyt, tavalyi fényképeket, stb.