Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. A karburátoromban az egyik membrán megadta magát és sehol nem találtam csak egy helyen de ott meg nagyon drága (23e). Van ötletetek hol tudnék szerezni?

Más
A találkozóra én is szívesen mennék! :)
Hol találom a részleteket?

Köszönöm előre is!
Én az ellenkezőjére gondoltam! Nem arra,hogy sokat kap! Szívatóra hogy reagál?
A karbiszinkron tökéletes De nekem még mindig az az érzésem,hogy sokat kap és fullad,de majd hétvégén megnézem a gyertyákat ha még mindig befeketedik,akkor a sokat kap és lejjebb kell állítanom az úszószintet,most a gyári legmagasabb szinten 16,5 mm-re van állítva.
Szia!
Sajnos ha sokáig áll a motor akkor ez a jófajta benzin képes szó szerint a fúvókákba megkövesedni és csökkenteni az áteresztőképességét! Olyan mintha pl. a 100-as fúvóka ki volna cserélve 70-re! Szemre jónak tűnik a tisztító spray is átmegy rajta,de nem tudja feloldani ezt szutyit! Én is küszködtem már ilyennel! Persze nem biztos,hogy ez a baj a te motorodnál is! Viszont a karbiszinkronnal tuti nincs baj!
Részvétem. Ezek szerint beleszaladtál a tegnapi viharba.Nem irigyeltem a motorosokat tegnap.Én a lakásbol néztem végig a vihart, két motorost láttam a Bökényen menni közbe.
A Karburátor alatti Y cső cserélve lett, mert teljesen szét volt töredezve, falsot szívott, viszont mióta kicseréltem nem megy rendesen, erőtlen, fuldoklik... Az uszószintet beállítottam a service manual szerint, de a levegő-ua keveréket nem tudom belőni :( Az előző tulajnál állt vagy 2 évet...
Én meg most értem haza az idei első vízitúráról. A víz kellemes volt, csak a nap már sajnos nem sütött.
Ritka pillanat amikor örülök egy előttem 40-el tötymörgő autósnak a gyorsforgalmin.
Az sem volna rossz, de nekem még az nem vállalható!
Az Ópusztaszer, el lett vetve. Mivel elég messze van. S az egyik hölgy motorosunk miatt elég lassan tudunk csak haladni. Így félő lenne, hogy a pasik meg le esnének a motorról álmukban. Még kicsit fejlődni kell a hölgynek, hogy ilyen hosszú útra el lehessen indulni vele.
Így hát a hosszú hétvégén a Dunavecsei motoros barátokkal találkozunk Bernecebarátiban.
A második link igen. De az első(a15€-s) az nem olyan. Ott a 3gyémánt a tetején meg a formája is más.
Üdv mindenkinek!

Zsoccca írtad itt a fórumon,hogy szervezel egy túrát Ópusztaszerre pünkösdkor! Arra gondoltunk.hogy mivel nincs nagyon messze tőlünk,bevállalnák egy túrát én is oda! Persze nem egyedül! Csatlakozhatnánk hozzátok?
Üdv! Katana750 amit a brumeszkosz belinkelt az ugyan olyan mint az enyém. Lehet hogy az is magas.
Köszönöm mindenkinek linkeket. Most aztán van válogatási lehetőség.
Szia!
Üdv a társaságban és a fórumon!
Mi a gond motoroddal,hogy szerelni kell?
Hogy az istenbe lehet egy rozsdaboglya 140$, a Mitsubishi meg 15€? Amit brumi linkelt az a gyári úgy nézem. Még telózunk arra amit István küldött. Hátha itthon is van és nem aranyáron!
http://www.ebay.com/itm/84-85-...

Valószínűleg ez a gyári pumpája. Ez viszont valami mocskos drága. Szerintem tuti helyettesíthető valamivel.
Nézd ez nem jó hozzá? Most csak ez van fent az Ebay-on németbe. Ez 750-es való de ha a teljesítménye nagyobb az nem baj.

http://www.ebay.de/itm/Benzinp...
Esetleg budapesten van valaki aki be tudná lőni vagy instruálná a beállítást?
Köszönjük, köszönjük :)
Két fővel nevezünk :)

Remélem addigra sikerül úgy beállítani a karbit,hogy menjen is is kicsike :)
Légy szíves! 84es gyártmány, 85ös forgalomba helyezés, VF500,V30Magna, Mitsubishi szivattyú. Ennyit tudok fejből.
Szia! Ha kell az ebay-on utánna nézhetek a benya pumpának!
Írjál ha segíteni kell!
Csak a benzincső 6,5mm-es mérete jó. 79mm a hossza és alig fér el. A 103mm nagyon sok. A pumpa 47mm úgyhogy az még nagyobb is mint a tiéd, de ez a hossz nagyon sok.
A másik dolog is úgy van ahogy írtad. Egyszer kifogyott belőle a benzin és üres tanknál nem dolgozott a szivattyú.