Azert irtam nagybetuvel hogy figyelj arra. Sokan nem tudjak es mivel a pumpa nem megy arra gyanakszanak hogy tonkre ment. Nalad igen az ment tonkre. Ha maskepp mukodik akkor mar lehet modositva van. Ez egy biztonsagi dolog azaz megall a pumpa ha a motor is megall. A yamahanal pl a gyujtas raadasakor pumpal nehany masodpercig majd megall es ujraindul ha a motor is jar mar. 10 pumpabol az erintkezo eg be 2-nel a mar az emlitett rele es csak egynel eg el a tekercs. Tapasztalat szerint.
Masik meg az hogy a tankba is van egy szenzor ami lekapcsolja a pumpat. Azthiszem alacsony benzinallasnal de ezt most nem tudom biztosra. Ez a szenzor negativat ad a pumpanak a rele pedig pozitivat ha kap impulzust a trafo felol. Csak ezt akartam hogy ellenorizd. Ha direktbe kap aramot akkor azonfelul hogy veszelyes ( pumpal a szerencsetlen ha felborul a motor es a motor meg lefullad aztan a karbikon omlik ki) masreszt pedig megy ha kell ha nem es leeg a tekercs.
Szia! A teljes magasság 103mm , tekercs henger átmérő 44mm,pumpa átmérő 52mm, benzincső átmérő 6.5mm, csavarozott karima átmérő 64mm, a pumpa hossza 40mm. Ha még kell valami küldj egy telefonszámot és felhívlak , ha kell mérek.
Robi! Légyszíves a befoglaló méreteket megmérni, leírni, hogy tudjam befér e a régi helyére! Sajnos a Mitsubishi lefüstölt. Az érintkezők rendben voltak, nem volt beégés, de próba közben egyre jobban füstölni kezdett a szivattyú. Valószínűleg zárlatos.
Furcsa amit NAGYBETŰVEL írtál, mert ha sokáig állt a motor és (gondolom) kipárolgott a benzin a karbikból, gyújtásra téve azonnal hallhatóan dolgozott a pumpa. Még az indítózás előtt! Ha meg már ment a motor, akkor sem folyamatosan nyomott. Be lett iktatva egy átlátszó benzinszűrő és ott szépen látható volt amikor dolgozott a pumpa. Mindegy, a beégést ki kell zárjam mielőtt másikat rendelnék. Brigi tökre el van keseredve, hogy nála minden elromlik. B+ 1984es a gép. Éppen elromolhatott már.
Azért, mert az 500as Magna olyan mint az 535ös virgács. A felső tank csak egy tárolórekesz. Csövekkel össze van kötve az alsóval és onnan megy a táplálás.
A másik meg hogy a pumpát a hondan egy relé kapcsolja ami a gyujto traforol kap vezerlest. Tehát ha a motor jár a primer pulzáló feszültség kapcsolja a relét és akkor van áram a pumpan. ADDIG NINCS AMÍG NEM JÁR A MOTOR VAGY NEM INDITOZOL!
Sokszor csak a kicsi kontakt ég be. A műanyag kupak alatt van egy érintkező pár és az érintkező felületet kell nagyon finom polirpapirral felcsiszolni. Próbát megér. Hacsak nem égett el teljesen.
Azonkívül szinte mindegyik karburatoros üzemanyag pumpa azonos csak a kivezeto csoveknel van eltérés.
Tisztelt fórumtársak! Az e-bay értők segítségét kérném már nem először. Elromlott a tüzelőanyag szivattyú a barátnőm motorján. A világon semmi azonosítószám, cikkszám, felirat, anyámkínja, nincs rajta. Ami látható, az is csak egy Japán autóról ismerős. 3darab gyémánt. Tehát Honda VF500 Magna V30, benzinpumpa, Mitsubishi. Ennyit tudok meg, hogy rossz. Kérném aki tud, nézzen rá a megfelelő oldalra és linkelje be ha talál ilyet! Előre is köszönöm.
Nagyon örülünk az új résztevevőnek.
Szeretettel várunk.
Igen 10. pénteken indul. S érdemes esetleg még szabit is kivenni miatta. Mivel már pénteken is nagyon jó a hangulat és a program.
PL tavaly pénteken látogatott ki hozzánk a Mátra motoros baráti kör.
Jó sok Chopperrel.
Aztán pénteken éjszaka volt a vártúra. Lehet, hogy idén máshová megy majd.
Aztán szombaton közös, kiadós reggeli. És irány egy klassz Motoros túra.
Tehát várunk.
A tavalyin készült fotók. Egy kis kedv csináló! http://www.sportmotor.hu/motor...
És itt tudjuk közvetlenül felvenni a főszervezővel a közvetlen kapcsolatot. Urbán Zolival.
A kaja és a faház foglalás érdekében. https://www.facebook.com/group...
Ne viccelj. Ráér. A Sporin egy karbi van. Azóta vettem egy Honda Helix 250-es LEGO robogót a városba, de az is csak egy karbis, szóval nagy szükségem most nincs a teszterre!
Szia kalmi! A szerelőm beceneve Slowhand(lassú kezű). Tegnap végzett a munkaadóm 750es virgácsának javításával(mintegy 3hét) ami benzin túlfolyás volt. Talán holnap vihetem át a Brigi motorját megcsinálni. Időközben már a benzin szivattyú is sztrájkol a Magnán, úgyhogy még egy ideig a türelmedet kérném a szinkron teszter ügyében! Természetesen, ha szükséged van rá, akkor viszem.
Masik meg az hogy a tankba is van egy szenzor ami lekapcsolja a pumpat. Azthiszem alacsony benzinallasnal de ezt most nem tudom biztosra. Ez a szenzor negativat ad a pumpanak a rele pedig pozitivat ha kap impulzust a trafo felol. Csak ezt akartam hogy ellenorizd. Ha direktbe kap aramot akkor azonfelul hogy veszelyes ( pumpal a szerencsetlen ha felborul a motor es a motor meg lefullad aztan a karbikon omlik ki) masreszt pedig megy ha kell ha nem es leeg a tekercs.
Azonkívül szinte mindegyik karburatoros üzemanyag pumpa azonos csak a kivezeto csoveknel van eltérés.
Szeretettel várunk.
Igen 10. pénteken indul. S érdemes esetleg még szabit is kivenni miatta. Mivel már pénteken is nagyon jó a hangulat és a program.
PL tavaly pénteken látogatott ki hozzánk a Mátra motoros baráti kör.
Jó sok Chopperrel.
Aztán pénteken éjszaka volt a vártúra. Lehet, hogy idén máshová megy majd.
Aztán szombaton közös, kiadós reggeli. És irány egy klassz Motoros túra.
Tehát várunk.
A tavalyin készült fotók. Egy kis kedv csináló!
http://www.sportmotor.hu/motor...
És itt tudjuk közvetlenül felvenni a főszervezővel a közvetlen kapcsolatot. Urbán Zolival.
A kaja és a faház foglalás érdekében.
https://www.facebook.com/group...