Szia
Természetesen mehetünk együtt is.
Csak mi S.tarjánból,te pedig gondolom Hajdúszoboszlóról indulsz.
Ezért írtam, hogy jobb ha inkább ott találkozunk. De végül is Bp-n vagy utána, a balatoni úton találkozhatunk is.
Email címem: zsak@mailbox.hu
Hali!
Hááááát, nekem sincs túl nagy kezem, de az akku tartót jobb, ha kiveszed ( egy kicsit macerás, de jobban hozzáférsz) szelepállításhoz. és ne csak 10-es csillag-villás kulcsuo legyen, hanem 3-4 es imbusz kulcsod is (évjárattól függően), meg természetesen hézagmérők....szintén tapasztalat
Köszi, örülök hogy szóltál. Már mástól is hallottam hogy megoldható anélkül hogy a karbikat leszereljék. Ha ez számít valamit, elég kicsi a kezem, talán hozzáférek.
Üdv! Nem akarok okoskodni, de nem kell a karbikat levenni a szelephézag állításhoz, se az akkumulátor tartót kiszerelni. Tapasztalat! Egy 10-es csillagvillás kell hozzá.
Helló.
Az én 535-ösöm 25kw (németből), de EGYSZER kíváncsiságból megnéztem, és 150-et ment. Akkor az most fojtott, vagy nem?
Mondjuk hamarosan kiderül, mert szelephézag állítás előtt állok, és ahhoz állítólag le kell venni a karbikat.
Azt azért nem hinném! Volt vagy van egy 27lóerős(20Kw) kategória a németeknél és miattuk volt ez a változat. Egy időben maximálva volt a motorok teljesítménye németben 100 lóerőre. Ekkor csináltak a gyárak ilyen fojtott verziókat. Olyan nagy a német piac, hogy nem akartak kimaradni belőle. Aztán belátták a döntéshozók, hogy akinek kell az erősebb úgyis megveszi külföldön és hamar vége lett a hülyeségnek.
Szia!
Az 535-nél érthető.plusz lóadóvonzata is lehet! A 125-nek a folyamatos 100- Km is sok szerintem!Én a kis SR-el is csak olyan 70-80-max amivel megyek! El is húznak mellettem az "50-es" robogók úgy mitha állnék! A németeknél esetleg így az "smkp"kategóriába lenne?
A 125ös sebesség korlátozóját tényleg nem értem. Nélküle sem nagyon vágtathatnak a lovak! Az 535öst néhány országban így fojtva lehetett vezetni "nagyjogsi" nélkül. Tudod, olyasmivel mint az "A"-korlátozott vagy ilyesmi.
Jó reggelt.Köszi a segítséget sorra vesszük a lehetőségeket. Kalmi gondolom az eladhatóság miatt írtak a forgalmiba annyit ( ?) Brumeszkosz Pókot én is ismerem látta is a tavaszi felkészítés során a motort csak akkor még nem volt szó hogy kivegyü a fojtást. Végigpróbálom és megírom hova jutottam.
Ha 34 kW van a forgalmiban, akkor az a motor nem fojtott, minek lenne az. Hogy nem tudsz vele 100 fölé menni inkább az alábbiakat nézném meg, fontossági sorrendben:
1. Karburátor pucolás, beállítás, membránok vizsgálata (ha lyukas, nem tud teljesen felmozdulni, nem tud elég benzin illetve levegő a motorba jutni)
2. Gyertyák cseréje
3. Szelepállítás
Alapvetően szerintem lyukas a karbi membrán. Ott kéne nézelődni. A motornak 140-et kell vinnie minimum.
Szia mindenkinek!
Ha már feljött a fojtás téma.kérdésem az volna.hogy mi a poén pl. az 535-nél a fojtásnak. és a 125-ös "kisvirágnál" a 80-Km-eres CDI-nek?
Látod, kalmi már fel is rakta, hogy milyen módon fojtják az 535ös virgácsot. Brumeszkosz és Fabesz fórumtársak szintén debreceniek. Szerintem ha olvassák a történetet tudnak majd ajánlani olyan szerelőt aki nem ilyen kutyaütő(mint akit írtál)! Mondjuk ha 34Kw, akkor nem kéne fojtottnak lenni! Nem tudom, hogy el lehet e csavargatni a karbit annyira, hogy 100km/h legyen a vége, de biztos lehet orvosolni.
Köszönöm a gyors reagálást . Tényleg nem most vagyok itt először csak kiesett egy kis idő. Azt sem tudtam ,hogy már jártam ezen az oldalon. Bocsi.Tehát 34 KW van a forgalmiban és annyit mondtak ismerősök ,hogy vagy az elektronika vagy a karbi toroknál kell keresgélni. Egyébként az említett incidens a debreceni márkaszervíz fő szerelője tette,ráadásul meg szerettem volna csináltatni.
Ha a szívocsonkod olyan mint az első képen, akkor a motor fojtott, ha olyan mint a másodikon, akkor nem. Ez csak akkor derül ki, ha leszereled a karbikat. Ami egy nagy f@sz szopás.
Üdv! Igaza van ez előttem szólónak /Katana 750/ Az 535-ös fojtása a szívócsonkban van, egyharmad része le van zárva. A fojtás eltávolításához utánálítás szükséges.
Ha jobban belegondolsz nem is először írsz ide. De, fátylat rá! Először nézd meg mi van a forgalmiba írva teljesítmény gyanánt! Ha 34 vagy 32 Kw van beírva, akkor a blokk nem fojtott. Tudtommal 25és 20Kw-ra fojtott verziók is vannak(német, svájci). Ha ki lenne töltve az adatlapod, tudná aki válaszolni akar, hogy merre laksz és tudna esetleg olyan hozzáértőt ajánlani aki nem tőled kérdezi, hogy hol a fojtás(már ha van). Ha nem fojtott és 100km/h a vége az baj, de lehet, hogy nem annyira tragikus és orvosolható! Ennek a típusnak 150 körül(inkább felette) van a végsebessége. Elsőre ennyit tudnék.
Mi a hétvégén megnéztük a komáromi motoros találkozót (ha már van ilyen helyben... :) ) és a párom, mint friss utas megélte első motoros felvonulását. :)
Én nem nagyon lelkesedtem az ötletért, korábban voltam pár ilyenen és nem voltak nagyon pozitív tapasztalataim, de a kedvéért belementem.
Azt kell mondanom, hogy jó irányban változtak az elmúlt évek során a motorosok.
Régebben "normálisnak számított", hogy a rendőri felvezetést/biztosítást kihasználva, mindig volt egy elég népes "kemény mag", aki piásan, bukósisak és egyéb felszerelés nélkül őrültködött. (Sajnos több baleset, még haláleset is volt ebből.)
Több százan gyűltünk össze, óvatosságból a menet végére soroltam be - biztos, ami biztos...
Nagy örömmel konstatáltam, hogy a tűző nap ellenére, az indulás előtt szinte mindenki rendesen beöltözött - teljesen természetese módon vették fel a kollégák a sisakokat, dzsekiket, protektorokat, stb. Tényleg csak elvétve lehetett látni egy-egy pólós, rövidgatyás srácot.
Maga a menet is nagyon fegyelmezetten zajlott, mindenki láthatóan figyelt a többiekre is.
Indulás után, még a városon kívül volt pár egykerekezéses, gumifüstöléses kísérletező, de a "tömeg" azonnal összezárt körülöttük és kulturáltan, de határozottan le lettek állítva. Nem is volt aztán semmi probléma, még a legapróbb koccanást is sikerült elkerülni.
A nagy melegben pár régebbi vízhűtéses gépnek félre kellett állnia, mert túlmelegedtek, de ennél komolyabb műszaki probléma nem adódott - összességében a motorok általános állapota is sokat javult a régebbi időkhöz képest. Még az öregebb mocikon is látszott, hogy karbantartottak, gondozottak - eltűntek a lepukkant, úgy-ahogy összegányolt vasak.
Az is kifejezetten tetszett, hogy arányaiban jelentősen túlsúlyba kerültek a párosan (gyerekkel, asszonnyal) motorozók.
Szóval, jobb volt, mint amire számítottam. :)
A Virago is egy köhintés nélkül működött végig, pedig a bő egy órás, hőségben zajló araszolgatás biztosan komoly igénybevétel volt a számára is.
Üdvözlök Mindenkit fórumon. Most vagyok itt először és érdeklődni szeretnék , 535-ös Virágo fojtásáról .A páromnak vettünk egy szépséget és kiderült nem megy 100-nál többet. Többek szerint a fojtás miatt ugyanis szinte gyári a motor.Sajnos a szakszervíz azt mondta ha megmondom hol van és mi az megcsinálják :O. Láttam van ilyen jellegű hozzászólás csak nem találom .Üdv .
Nem vagyok én olyan sértődős.
De tényleg figyelnem kéne, hogy a politikai hangvételű hozzászólásokra ne reagáljak.
Mivel tényleg egy nagy rakás szar az egész. Csak azért van jobb, és bal oldal, hogy megossza a magyarokat. És egymás között vitázzanak, és ne lássák, hogy a magyar kormányt egy felsőbb hatalom irányítja. Tök mindegy, hogy milyen színű.
Viszont így csak egymással foglalkozunk a helyet, hogy össze fognánk és megpróbálnánk függetlenedni.
Senkinek nem tűnt még fel, hogy nincs még egy mások ország akire még érvényes lenne a Trianoni döntés. Csak a magyar. Németek egyesültek, Csehek, szlovákok, különváltak, és haladnak. Csak mi vagyunk még a régi állapotban. És ez nem is fog változni, amíg a magyarok ugyan így gondolkoznak mint most. Vagy is hogy csak egymással foglalkozunk. És hogy a régi szoftver fut még mindig. Vagyis, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is.
De inkább csak motorozzunki.
Ki merre járt a hétvégén.
Mi a Mátrába, Cserhátba, és szloviban motoroztunk ma.
Szia
Örülök a hozzá szólásodnak.
Igen készülünk. Természetesen, hogy mehetünk együtt is. Bár lehet, hogy egyszerűbb, ha ott találkozunk.
Nem. Még mi sem voltunk. De Kalmi már volt. Ő tud róla mesélni.
Mi csak kíváncsiságból megyünk. Nekünk is sok rosszat mondtak már róla. Pl: hogy sznobok gyülekezete. De engem nem érdekel. Szeretem saját magam megtapasztalni a dolgokat.
Egyébként a koncertek miatt megyünk. Igaz Drága a belépő. De mihez képest?
Maga a koncerteket ha külön szeretnéd megnézni akkor már ki is jön a belépő árra. Akkor viszont ingyen van a kemping.
Plusz ha jól látom, lesznek motoros túrák is.
Mi szerdán tervezzük lemenni. S a végéig maradnánk.
Örülünk neki ha jössz.
Még annyit szeretnék, hogy érdeklődés esetén telefonon hívjatok, ide ritkán nézek fel. 70/381-0875
Vigyázzatok magatokra, sok balesetmentes km-t kívánok erre a szezonra is....
Üdvözlettel: Zoli
Természetesen mehetünk együtt is.
Csak mi S.tarjánból,te pedig gondolom Hajdúszoboszlóról indulsz.
Ezért írtam, hogy jobb ha inkább ott találkozunk. De végül is Bp-n vagy utána, a balatoni úton találkozhatunk is.
Email címem: zsak@mailbox.hu