Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
Természetesen mehetünk együtt is.
Csak mi S.tarjánból,te pedig gondolom Hajdúszoboszlóról indulsz.
Ezért írtam, hogy jobb ha inkább ott találkozunk. De végül is Bp-n vagy utána, a balatoni úton találkozhatunk is.
Email címem: zsak@mailbox.hu
Köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat.
Bocsi a helyesírási hibákért, de telefonról pötyögtettem be..
Hali!
Hááááát, nekem sincs túl nagy kezem, de az akku tartót jobb, ha kiveszed ( egy kicsit macerás, de jobban hozzáférsz) szelepállításhoz. és ne csak 10-es csillag-villás kulcsuo legyen, hanem 3-4 es imbusz kulcsod is (évjárattól függően), meg természetesen hézagmérők....szintén tapasztalat
Köszi, örülök hogy szóltál. Már mástól is hallottam hogy megoldható anélkül hogy a karbikat leszereljék. Ha ez számít valamit, elég kicsi a kezem, talán hozzáférek.
Üdv! Nem akarok okoskodni, de nem kell a karbikat levenni a szelephézag állításhoz, se az akkumulátor tartót kiszerelni. Tapasztalat! Egy 10-es csillagvillás kell hozzá.
Helló.
Az én 535-ösöm 25kw (németből), de EGYSZER kíváncsiságból megnéztem, és 150-et ment. Akkor az most fojtott, vagy nem?
Mondjuk hamarosan kiderül, mert szelephézag állítás előtt állok, és ahhoz állítólag le kell venni a karbikat.
Csak a 125-re gondoltam! Az eBay hirdetéseken szoktam látni "kisvirág" CDI-t,mellette a tanusítvány is le van fényképezve!
Azt azért nem hinném! Volt vagy van egy 27lóerős(20Kw) kategória a németeknél és miattuk volt ez a változat. Egy időben maximálva volt a motorok teljesítménye németben 100 lóerőre. Ekkor csináltak a gyárak ilyen fojtott verziókat. Olyan nagy a német piac, hogy nem akartak kimaradni belőle. Aztán belátták a döntéshozók, hogy akinek kell az erősebb úgyis megveszi külföldön és hamar vége lett a hülyeségnek.
Szia!
Az 535-nél érthető.plusz lóadóvonzata is lehet! A 125-nek a folyamatos 100- Km is sok szerintem!Én a kis SR-el is csak olyan 70-80-max amivel megyek! El is húznak mellettem az "50-es" robogók úgy mitha állnék! A németeknél esetleg így az "smkp"kategóriába lenne?
A 125ös sebesség korlátozóját tényleg nem értem. Nélküle sem nagyon vágtathatnak a lovak! Az 535öst néhány országban így fojtva lehetett vezetni "nagyjogsi" nélkül. Tudod, olyasmivel mint az "A"-korlátozott vagy ilyesmi.
Jó reggelt.Köszi a segítséget sorra vesszük a lehetőségeket. Kalmi gondolom az eladhatóság miatt írtak a forgalmiba annyit ( ?) Brumeszkosz Pókot én is ismerem látta is a tavaszi felkészítés során a motort csak akkor még nem volt szó hogy kivegyü a fojtást. Végigpróbálom és megírom hova jutottam.
Ha 34 kW van a forgalmiban, akkor az a motor nem fojtott, minek lenne az. Hogy nem tudsz vele 100 fölé menni inkább az alábbiakat nézném meg, fontossági sorrendben:

1. Karburátor pucolás, beállítás, membránok vizsgálata (ha lyukas, nem tud teljesen felmozdulni, nem tud elég benzin illetve levegő a motorba jutni)

2. Gyertyák cseréje

3. Szelepállítás

Alapvetően szerintem lyukas a karbi membrán. Ott kéne nézelődni. A motornak 140-et kell vinnie minimum.
Szia mindenkinek!
Ha már feljött a fojtás téma.kérdésem az volna.hogy mi a poén pl. az 535-nél a fojtásnak. és a 125-ös "kisvirágnál" a 80-Km-eres CDI-nek?
Fordulj fel yamaha máté! Oda ne vidd a vasat!
Itt egy jó szerelő száma, én is vele szoktam konzuntálni.
06 70 2844047
Látod, kalmi már fel is rakta, hogy milyen módon fojtják az 535ös virgácsot. Brumeszkosz és Fabesz fórumtársak szintén debreceniek. Szerintem ha olvassák a történetet tudnak majd ajánlani olyan szerelőt aki nem ilyen kutyaütő(mint akit írtál)! Mondjuk ha 34Kw, akkor nem kéne fojtottnak lenni! Nem tudom, hogy el lehet e csavargatni a karbit annyira, hogy 100km/h legyen a vége, de biztos lehet orvosolni.
Köszönöm a gyors reagálást . Tényleg nem most vagyok itt először csak kiesett egy kis idő. Azt sem tudtam ,hogy már jártam ezen az oldalon. Bocsi.Tehát 34 KW van a forgalmiban és annyit mondtak ismerősök ,hogy vagy az elektronika vagy a karbi toroknál kell keresgélni. Egyébként az említett incidens a debreceni márkaszervíz fő szerelője tette,ráadásul meg szerettem volna csináltatni.
Ha a szívocsonkod olyan mint az első képen, akkor a motor fojtott, ha olyan mint a másodikon, akkor nem. Ez csak akkor derül ki, ha leszereled a karbikat. Ami egy nagy f@sz szopás.
Üdv! Igaza van ez előttem szólónak /Katana 750/ Az 535-ös fojtása a szívócsonkban van, egyharmad része le van zárva. A fojtás eltávolításához utánálítás szükséges.
Ha jobban belegondolsz nem is először írsz ide. De, fátylat rá! Először nézd meg mi van a forgalmiba írva teljesítmény gyanánt! Ha 34 vagy 32 Kw van beírva, akkor a blokk nem fojtott. Tudtommal 25és 20Kw-ra fojtott verziók is vannak(német, svájci). Ha ki lenne töltve az adatlapod, tudná aki válaszolni akar, hogy merre laksz és tudna esetleg olyan hozzáértőt ajánlani aki nem tőled kérdezi, hogy hol a fojtás(már ha van). Ha nem fojtott és 100km/h a vége az baj, de lehet, hogy nem annyira tragikus és orvosolható! Ennek a típusnak 150 körül(inkább felette) van a végsebessége. Elsőre ennyit tudnék.
Mi a hétvégén megnéztük a komáromi motoros találkozót (ha már van ilyen helyben... :) ) és a párom, mint friss utas megélte első motoros felvonulását. :)
Én nem nagyon lelkesedtem az ötletért, korábban voltam pár ilyenen és nem voltak nagyon pozitív tapasztalataim, de a kedvéért belementem.
Azt kell mondanom, hogy jó irányban változtak az elmúlt évek során a motorosok.
Régebben "normálisnak számított", hogy a rendőri felvezetést/biztosítást kihasználva, mindig volt egy elég népes "kemény mag", aki piásan, bukósisak és egyéb felszerelés nélkül őrültködött. (Sajnos több baleset, még haláleset is volt ebből.)
Több százan gyűltünk össze, óvatosságból a menet végére soroltam be - biztos, ami biztos...
Nagy örömmel konstatáltam, hogy a tűző nap ellenére, az indulás előtt szinte mindenki rendesen beöltözött - teljesen természetese módon vették fel a kollégák a sisakokat, dzsekiket, protektorokat, stb. Tényleg csak elvétve lehetett látni egy-egy pólós, rövidgatyás srácot.
Maga a menet is nagyon fegyelmezetten zajlott, mindenki láthatóan figyelt a többiekre is.
Indulás után, még a városon kívül volt pár egykerekezéses, gumifüstöléses kísérletező, de a "tömeg" azonnal összezárt körülöttük és kulturáltan, de határozottan le lettek állítva. Nem is volt aztán semmi probléma, még a legapróbb koccanást is sikerült elkerülni.
A nagy melegben pár régebbi vízhűtéses gépnek félre kellett állnia, mert túlmelegedtek, de ennél komolyabb műszaki probléma nem adódott - összességében a motorok általános állapota is sokat javult a régebbi időkhöz képest. Még az öregebb mocikon is látszott, hogy karbantartottak, gondozottak - eltűntek a lepukkant, úgy-ahogy összegányolt vasak.
Az is kifejezetten tetszett, hogy arányaiban jelentősen túlsúlyba kerültek a párosan (gyerekkel, asszonnyal) motorozók.
Szóval, jobb volt, mint amire számítottam. :)
A Virago is egy köhintés nélkül működött végig, pedig a bő egy órás, hőségben zajló araszolgatás biztosan komoly igénybevétel volt a számára is.
Üdvözlök Mindenkit fórumon. Most vagyok itt először és érdeklődni szeretnék , 535-ös Virágo fojtásáról .A páromnak vettünk egy szépséget és kiderült nem megy 100-nál többet. Többek szerint a fojtás miatt ugyanis szinte gyári a motor.Sajnos a szakszervíz azt mondta ha megmondom hol van és mi az megcsinálják :O. Láttam van ilyen jellegű hozzászólás csak nem találom .Üdv .
Nem vagyok én olyan sértődős.
De tényleg figyelnem kéne, hogy a politikai hangvételű hozzászólásokra ne reagáljak.
Mivel tényleg egy nagy rakás szar az egész. Csak azért van jobb, és bal oldal, hogy megossza a magyarokat. És egymás között vitázzanak, és ne lássák, hogy a magyar kormányt egy felsőbb hatalom irányítja. Tök mindegy, hogy milyen színű.
Viszont így csak egymással foglalkozunk a helyet, hogy össze fognánk és megpróbálnánk függetlenedni.
Senkinek nem tűnt még fel, hogy nincs még egy mások ország akire még érvényes lenne a Trianoni döntés. Csak a magyar. Németek egyesültek, Csehek, szlovákok, különváltak, és haladnak. Csak mi vagyunk még a régi állapotban. És ez nem is fog változni, amíg a magyarok ugyan így gondolkoznak mint most. Vagy is hogy csak egymással foglalkozunk. És hogy a régi szoftver fut még mindig. Vagyis, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is.
De inkább csak motorozzunki.
Ki merre járt a hétvégén.
Mi a Mátrába, Cserhátba, és szloviban motoroztunk ma.
Szia
Örülök a hozzá szólásodnak.
Igen készülünk. Természetesen, hogy mehetünk együtt is. Bár lehet, hogy egyszerűbb, ha ott találkozunk.
Nem. Még mi sem voltunk. De Kalmi már volt. Ő tud róla mesélni.
Mi csak kíváncsiságból megyünk. Nekünk is sok rosszat mondtak már róla. Pl: hogy sznobok gyülekezete. De engem nem érdekel. Szeretem saját magam megtapasztalni a dolgokat.
Egyébként a koncertek miatt megyünk. Igaz Drága a belépő. De mihez képest?
Maga a koncerteket ha külön szeretnéd megnézni akkor már ki is jön a belépő árra. Akkor viszont ingyen van a kemping.
Plusz ha jól látom, lesznek motoros túrák is.
Mi szerdán tervezzük lemenni. S a végéig maradnánk.
Örülünk neki ha jössz.
Sziasztok!

Még annyit szeretnék, hogy érdeklődés esetén telefonon hívjatok, ide ritkán nézek fel. 70/381-0875
Vigyázzatok magatokra, sok balesetmentes km-t kívánok erre a szezonra is....
Üdvözlettel: Zoli