Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek az alkatrészek maradtak még a Viragos korszakomból. A trafó elkelt.

Tehát: Virago 535-höz:

Önindító: 10.000,- Ft (használt, Ebay-ről véve)

Kuplung bowden (vadonat új): 8.000,- Ft

Gumi belsők (első-hátsó) vadi új, felfújva tárolva: a kettő együtt 5.000,- Ft

Kis membránok (karbi sapkákkal): 3.000,- Ft (használt, de jó állapot)

Az egész együtt: 20.000,- és még megmaradt két vadi új
NGK BP7ES gyújtógyertya, ha valaki az egészet egyben viszi, adom hozzá ajándékba.
Szia Zsoccca !
Sajnos a telefonszámod odalett, így csak így tudok üzenni. Írtad valamikor, hogy Alsóőrsre szeretnétek eljutni ebben az évben. Tervezitek még ? Csak azért érdeklődnék, mert Én is szeretnék eljutni oda. Esetleg lenne-e lehetőség hozzátok csatlakozni ? Sajnos az ismerőseim nincsennek oda ezért a találkozóért . Ti voltatok már itt ? Nekem az első látogatás lenne Alsóőrsre.
Válaszod előre is köszönöm.
udv
ma rendet rakktunk a muhelyben ezt talaltuk ha valakinek koll
szoljon

udv kaczko
Komáromi motoros találkozóra jön esetleg valaki?
Van egy anekdota, mely szerint Bunsen prof a bunsenégő feltalálójának a keze a vegyszerektől úgy megedződött.hogy beletette az ujját az égőjének a lángjába!Állitólag 500-C-fokot birt ki!
Nagyon fasza ha megsértődsz. Szerintem mindegy, hogy válaszolsz Bruminak vagy te kezdeményezel politikát ha egyszer azt írtad, akkor jössz vissza ha motorozás lesz a fórumon. Az én kommentem végére azért tettem a nevetgélő pofát, hogy a helyzet komikumára felhívjam a figyelmedet! Ha nem volt érthető akkor inkább megkövetlek a fórum nyilvánossága előtt.
Még a munkaadóm 750es virgácsát szereli. Talán a hétvégén befejezi! Célszerszáma biztos nincs de amit felrakott fényképen Józsi, azt megmutatom neki. Szerintem csinál egy olyasmit mert az ő keze sincs azbesztből.

Hadjuk. Mivel nem motoros téma.
Inkább emailt küldj. abban esetleg kifejthetem a véleményem.
Bár a vélemény olyan, mint a segg lyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
A "balogzoli" rejtett erőforrásaira gondolsz?
Tamás!

Van hír az emberedről? Szinkron, ilyesmi?
Olvas vissza. Én csak válaszoltam Buminak.
De ha zavarok akkor majd vigyázok, hogy nehogy hozzá szólja.
Azt írtad, nem írsz amíg nem motorozás van a fórumon. Most meg te hozod a közéletet !
Akkor küldöm hozzátok a drapokat.
Ez nem egérfogó, hanem patkány fogó.
Az 1 000 000 munkahelyből egy sem jut Salgótarjánba? Bezzeg itt Debrecenben betöltetlen állások vannak tízezer számra a sorokban a segílyért amit közmunkának keresztelt a g. cigány.

Itt nálunk már olyan jól teljesít a vezetés, hogy csak na.
Egyébként szocialista a Polgármesterünk.
Eddig annyit csinált, hogy feldobta, át kéne nevezni a régi utcaneveket.
Én azt válaszoltam neki, hogy inkább az új gyárakat kéne elnevezni.
Csak hát nincs ugye.
Az elődje legalább csinosítgatta a várost.
ennek meg az volt az első húzása, elterjesztette, hogy ő tankolta meg a kukás autókat hétfőn. Mert már nem tudtak volna kimenni, szemetet szedni.
S ezt egy csomóan el is hitték. Mivel nem tudják, hogy egy több ezer literes tartályunk van a telephelyen és havonta egyszer tölti a mol tartálykocsi.
No meg hogy minden délután tele tankkal kell lerakni a kocsit.
Szóval a mi új polgármesterünk ott folytatta ahol az ő miniszter elnöke befejezte. Vagy is hazudik éjjel, reggel meg este.
Máskülömben, a fotón látható egér fogót bármely boltban meg lehet venni. 200Ft áron. Egy hónapja vettem.
Egyébként itt tényleg nagyon szar a helyzet. Rengeteg a munka nélküli. Akinek meg netán akad is munkája, annak meg csak minimált fizetnek. Ha nem tetszik le lehet számolni. 20-an állnak sorban a helyért.
Minden társasházban van néhány eladó lakás. S minden utcában van eladó ház. De nem kell a kutyának sem. Mivel mindenki menekülne innen. De nem tud mert ide köti az ingatlanja és az uzsora hitele.
Te Zsocca! Nógrádban már olyan jól teljesít az ország, hogy ezzel fogják a vacsorának valót? Ma vettem egy fórum társnak mert ott hiánycikk! Jön a pörkölt zezon.
Pedig ha elveszem a gázt durrog. Most nem annyira mert csináltam bele egy kis fojtást, de akkor is durrog. Megy műszakira és még az ismerős vizsgabiztos is azt mondta ,hogy egy kicsit halkítsam le, tok üres a dob.
Kompressio tokeletes. A CO-t nem tudom nincs ilyen keszulekunk.
A kupakokat ki kell furni kb 3.5mm furoval majd egy lemezcsavart behajtva fogoval kihuzhato. NAGYON de nagyon vigyazz hogy mikor a furo ater ezen a kupakon akkor az allito csavar rogton alatta van. Ha a furo belekap a csavarba majd betekeri, letorhet a pici kupos vege es akkor utalni fogod az egesz eletedet.

Ha a kipufogo nagyobb oblosebb kevesebb az ellenallasa a gyarinal az alapjarati fuvokakat meg lehet emelni 2.5-el azaz ha 38 akkor 40-41-re felmehetsz. De ezt eloszor nezd meg hogy hogy megy. Nem szabad durrognia gazelvetelkor. A levegocsavarok pedig kb 2-3-ra van kicsavarva.
Mivel nyitott a kipufogó nem ártana után állítani szerintem . De hogyan jönnek ki a kupakok? Megmértem a kompressziót 170-175 psi minden hengerben az érték. Az jó ugye? Az egyik hátsó henger alapjáraton bepöfög, kicsi gázadásnál már megy. Ezért gondoltam egy alapjárati keverék beállításra. Ha CO-t mérek mennyi lenne az ideális ? A virágónál max. 3%-ra szoktam állítani.Előre is köszönöm a válaszokat! Ja a le vannak külön kell írni.
Megnezem hogy allnak. Van egy most a muhelybe es megmondom hogy lehet. Ha le vannak kupakolva akkor ezek szerint soha nem volt kitakaritva az a resz.

A "le vannak" egybe irando?
Köszönöm a képeket! Utánanézek hogy itt magyarban mennyi lenne ez a szerszám. RC51 még egy kérdés! Az én magnámon még le vannak zárva az alapjárati keverék csavarok, egy lemez kupakkal. Ha fent a karbi a helyén azt el lehet távolítani?
Mondhatnám úgy is: "Akkor tudsz igazán értékelni egy egyszerű Harley-t, mikor egy V4-es Hondán kell karbikat szinkronizálnod...."
Celszerszam 1

Celszerszam olcsobbik valtozat

Pesten az imet vagy a louis barmelyik uzletebe szerintem lehet kapni hasonlot. De egy jo szerszamboltba is segithetnek.
Ez az egyik. Ez honda celszerszam a D fejű alapjarati keveverekkepzo csavarhoz. Én már ehhez készítettem a lapos csavarhúzós bitet.