Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm. Így már világos.
Ábra 1

Ábra 2

Letölthetö szervizkönyv

Használd ezeket az oldalakat és lehet megtalálod a választ.
Sziasztok. Xv 250-nél a hátsó kerék tengelyén, csak a fékdob oldalán van távtartó? Esetleg a hosszát tudja valaki? Előre is kösz.
Kedves Brumi meg Gyula
Hát bassssza meg az idióta közlekedés-szabályozás a kötelezőjét.
Az a kismotor tényleg szürke zóna, mert nem tud többet mint egy bicaj, nem is teljesítheti a segédmotor kritériumait. nem napi közúti használatra van, hanem legfeljebb örömködésre.
A kerékpárra meg hol kötelező az éves biztosítás kötése meg az érvényes műszaki? Merthogy vannak akkus elektromos hajtású kerékpárok, ami legalább annyi kw teljesítményű mint az a pöfögő benzin motor.
Szerintem itt nem tudnak mit csinálni velem se rendszám , se motoszám,se alvázszám nincs nyilvántartva. Egyszerüen ugy teszek mintha most kötném elöször ,gondolom . De mindegy mert ennyit nem fizetek rá inkább nem megyek vele ,max a kertek alatt.
Vigyázz a kötelezővel napi szinten kell büntetést fizetni az átíratáskor vagy az új kötelező kötésekor ha nincs köteleződ. Szombaton vettem a motort hétfőn mentem kötelezőt kötni és a vasárnapi büntit kifizetteték velem, valami 250 -vagy itt körüli a napi bünti. Rosszul fog esni, tehát olvas utánna!
Üdv. mindenkinek.
Ma megtörtént az olaj és olajszűrő csere. Kiszedtem a bal oldalon a blokk alján lévő szűrőt is, de az teljesen tiszta volt. Most már elhiszem hogy tényleg 9000 km. volt benne amikor vettem az első gazdájától, egy idős bácsitól.
Szia. Megvan még de keveset megyek vele sokáig szivatott a karbija de talán most már jó lesz. Meg az idénre nem fizettem rá kötelezőt majd 7000 ft lett volna azt meg sokalottam. A kawára 9.500 azt a kettő között van különbség .
Szia Laci . Még éppen hogy de befér minden bár az mz-t átvittem apámékhoz.Kéne egy garázsbővítés de egyenlőre pénzhiány miatt ez odébb lesz.
Nagyot nőttek a srácok.
Mi a helyzet a kischoperrel, az neked maradt?
Kedeves Gyula
Örömmel látom a géppark gyarapodását. De a garázsod már nem elég nagy, úgyhogy bővítheted azt is.
Gratulálok a "fertőzöttekhez". Csak óvatosan tovább!
Oké! Te mikor szándékozol menni?
Elküldtem emailbe.De ide is írom : harminc 631 4036
Üdv
Szia! Akkor majd találkozzunk ! Ha küldenél egy telefonszámot megcsörgetnélek ha ott vagyok, könnyebb összefutni. Sajnos én csak szombaton tudok elmenni Győrbe, sok a meló.
Sziasztok.
Haladok a köv. generáció megfertőzésével. Ma lett mind kettőnek saját motorja .El is pöfögtek délután majd 5 liter benzint.
Szia!
Ha minden igaz én ott leszek.
Üdv
Egyértelmű. Úgy rémlik 4mm vastagság a határ a tárcsánál. Nekem még majdnem 5, úgyhogy van neki ideje. Gondolom még az eredeti és 54000km. már benne van.
Már jó párszor kiszedtem. Mivel nem értettem, hogy miért nem kopik a betét hozzá a tárcsához. Csak félig ér hozzá.
Most meg mértem. A gyári vastagság 8,7 mm. Ezzel csak én mentem már vagy 20 ezret. S még mindig a gyári méreten van. Viszont a tárcsám már a tengely felőli részen 05- vagy 1 mm már kopott.
Ugyan vannak réz szemcsék a betétben, de mégis megy a kukába. Inkább a 15 ezres betéteket cserélgetem, mint a 160 ezres tárcsákat.
Azért ha kiveszed a régi betéteket nézd meg alaposan! Ha vannak benne rézszemcsék, az is jó. Még azt szoktam csinálni, hogy tolómérővel megmérem a tárcsa vastagságát a közepe tájékán(betétcserekor) és 1-2ezer km. után megint megmérem. Egyből mutatja, hogy koptatja e a tárcsát drasztikusan, vagy normális mederben folyik a kopás. Igaz ezek a tapasztalatok mind a Katanához fűződnek. A virgácson Gyula cserélt utoljára fékbetétet és tökéletesen elég az egy tárcsás fékrendszer is amíg egyedül gurulok.
A ferodónak csak a rallye változatát ismerem. A részing 2-3000-est.
Az jó. Akkor kezd el fogni mikor az utcai már megpörkölődik. Viszont megcsócsálja a tárcsát. Ja és kurva drága.
Lehet, hogy a ferodo egy "r"!
Megy ez neked linkelés nélkül is. Pont ezt találtam én is. Mindenféle hátsó szándék vagy rosszindulat nélkül mondom, hogy nálam a Ferrodo márka presztizse egyenlő a 0-val. Igaz autóalkatrészt(fékbetétet,féktárcsákat) vettem egyszer az A6os Audim fékgeneráljához. 22000km. után elől olyan szinten behullámosodott, hogy inkább megint újakat kellett vennem(ATE) mert az esztergályos olyan szarnak ítélte a tárcsák anyagát, hogy nem volt értelme a felszabályozásnak. Csak érdekesség képpen, 1 hónapja csináltam hasonló fékgenerált az öreg Opel Omegámon és hátul még a gyári GM féktárcsák voltak(vannak). 20év és minimum 365000km. után is 11mm. vastag volt mindkét tárcsa. Persze rondán félre voltak már kopva, de ugyanez az esztergályos simán felszabályozta és még így is maradt 9,3mm anyagvastagság. Az Audimat 5 éve eladtam már,(ismerősnek) de még nem kelett csak betétezni. Pedig több mint 60000km. belement az új tulajnál.
Rendben, a jövő héten hívlak.
Nagyon köszönöm az információkat.
Csak a blokk felől hallom néha a koppanást. Amint írtad, valamennyi hézagnak maradni kell. Ezért egy régi szakinak is megmutatom. Lehet, hogy ez normális, s nem is kell még szétszedni. De azért jobb félni tartani valamitől, mint egyszer valahol messze az otthontól meglepetés érjen.
Még egyszer köszönöm az infókat, és minden jót kívánok! Sikerüljön mindnél hamarabb túlenni ezen a nehezebb időszakon!