Szia
Szerintem igen. De azon felül, hogy nem akar gyorsabban menni, pörögni is kell a motornak. Ekkor csúszik a kuplung. Ha nem pörög fel a motor, akkor nem csúszik a kuplungod.
"Motorcsicsergéses" szép napot mindenkinek!
Köszi mindenkinek a jókivánságokat,és a biztatást! Talán pár kiló ami egy kicsit többlet! 172-magas és 80-kiló!
"robi306"-Én is már vagy 10-éve kinlódtam! Többször voltam állag-meg őrzésen Pesten az" ORFI"-ban is, ahol sajnos én is találkoztam rosszul sikerült műtétessel ami engem is visszatartott! Plussz a lojalitásom az akkori munkahelyemhez, ami nagy kár volt! A vége mégis csak műtét lett az utolsó pillanatban! Később már nem biztos.hogy megcsinálták volna! Most így utólag jöttem rá én is,hogy kár volt éveken keresztül szenvedni! Már egy héttel a műtét után sokkal jobb volt mint előtte!
Szolj ha nem kapod a valaszt elokeresem neked. De valami olyan remlik hogy kivul kell atlatszo csovel nezni es ha jol emlekszem akkor 2-3mm a palast alatt.
Szia
Köszönöm a választ és a biztatást!
Okozhat ez olyat hogy a motor nem megy gyorsabban 110 km/h-nál? Max 120-ig tudom huzatni de annál tovább nem akar menni.
Köszönöm!
Heni57 Jobbulást és mielőbbi sok kilométert kívánok.Nálam 2005-ben lett volna aktuális a porckorongsérv műtét, de nem mentem el , hátha rosszabb lesz mint volt. Azóta küszködök vele, hol jobb, hol rosszabb.Ez a mostani 75kg-os versenysúlyom segít kordában tartani a csontokat, de leakar fújni a szél a motorról nagyobb sebességnél.
Sziasztok én is voltam Szegeden a szezonnyitón, az augusztusi motoros találkozó szegeden a Tisza parton három napos, húsz koncertel jól hangzik szeretnék oda is eljutni.
Heni neked kívánok mielőbbi jobbulást.
Tisztelt fórumtársak! Úszószint beállításának adatai érdekelnének hirtelen. Nem a Hitachi(ami nekem van) hanem az újabb fajta 750es karbiján kéne szintet állítani! Megköszönném ha valaki leírná, hogy mennyi az annyi!
Szia!
Szerintem tuti,ha jól sikerült a műtét,és ha nem vagy nagyon túlsúlyos. Egy hónap múlva már vígan közlekedhetsz akár egy bottal is,de semmit nem szabad erőltetni .Türelem és kitartás.
Üdv.
Szia
Én tavaly kuplungoztam az én Virgácsomat. S nagyon jól sikerült azóta sincs semmi baja.
Nálam úgy kezdődött, hogy intenzív gyorsításkor 140-150 Km/h környékén meg meg csúszott. Aztán ahogy provokáltam egy re többször jelentkezett a csúszás. Előtte én is átvizsgáltam a bovdent, meg miegymást. Aztán rászántam magam. Megrendeltem a parafa lamellákat. Meg néztem egy szerelős videót. És neki estem. No nem úgy mint bolond az ólajtónak.
S szépen kicseréltem a parafa lamellákat. Közben megvizsgáltam a fém lamellákat is, és a kuplung kosarat is. Aztán összeraktam. S lőn csoda. Jó lett. Pedig nem volt türelmem megvárni a tömítés megérkezését. Hanem vettem egy kingerit lapot és abból vágtam ki.
Tehát ne félj tőle nem ördöngősség.
Heni. Mielőbbi jobbulás kívánok! Kitartást a gyógytornákhoz!
Múlthéten 4 napon keresztül én is magas lázzal fetrengtem. S most is ugatva köhögök. De már dolgozom, és motorozom.
Neked is mielőbbi gyógy motorozást kívánok!
Szia mindenkinek!
Köszi a jó kívánságot " sricsi70"-nek és "Thorhun"-nak.
"Gipszjakab02" Bocsi de ezek szerint nem jól emlékeztem,ne is legyen ilyen gondod! Másmilyen sem és másnak sem!
"mv53" Köszi a biztatást! Május 20-ig nem szabad teljesen ráállni! Rehabilitáció itthon. Ahogy számoltam akkor teljes bevetést,két-három hónap mulva már lehet tervezni?
Üdv mindenkinek! Thorhun-nak üzenem hogy van egy 7000km-es kuplunglamella készletem tökéletes állapotban, rugókkal csavarokkal. Egy törött motorból lett kiszerelve, 5000ft-ért vettem, meg külön 5000ft volt a kosár, esetleg ha érdekel.Eredeti Yamaha, szép aranysárga olaj volt benne. meg 25kw-os fojtások.
Szia!
A csúszást sok minden okozhatja. Először nézd, hogy megfelelő a holtjáték a kuplung karnál, nincs-e túl feszítve a bovden. Mert ha kitart akkor csúszhat és nem alacsony fordulaton fog csúszni. Ha ott minden rendben akkor két választásod van, ha még nem szedtél szét kuplungot akkor vidd el szerelőhöz, mert ő tudja mit kell rajta nézni mérni. De ha te szeded szét szerezz egy szerviz könyvet és nézd meg a szétszedés és összerakás menetét. Ha szétszedted akkor mindenféle képen ki kell cserélni a tömítést, és nem pasztázva kell majd vissza tenni. Meg kell mérni a kopó lamellák vastagságát, ha a határértéken kívül van vagy meg van égve a kopó felület akkor csere, a fém lamellák, ha el vannak színeződve akkor azt is cserélni kell. Meg kell mérni a rugót is mert ha elgyengül akkor az is okozhatja a csúszást, vagy a megégést. Ha megég akkor megkeményedik és csiszolással sem lehet helyre hozni, mert utána is csúszni fog. Nekem a rossz olajtól égett meg a lamella és csak 0,02 mm kopása volt de olyan üvegesre égett meg, hogy cseréltem a fém lamellával együtt, mivel a fém lamella is elszíneződött. Azért ég és keményedik meg mert mire észleljük, hogy magas fordulaton megcsúszik és amíg szétszedjük addig a használat miatt megkeményedik. Vigyázz a sorrendre és a csavarok meghúzására mivel ha jól tudom 10Nm nyomaték a max. meghúzása. De lehet attól is ha be van verődve a kuplung ház is. De Józsi RC51, tud még neked tanácsokat adni hozzá. Video
Szia Heni57!
Nekem két éve csinálták.Február 12-én jöttem ki a kórházból , május 9-től már 3 napig sátoroztam a Győrujbaráti Motorostalálkozón.Előtte már természetesen motoroztam.Most az elején csak óvatosan ,ha szerencsés vagy és sikerül bejutnod valami rehabra csináld végig, ha nem akkor minden nap torna . Mielőbbi felépülést, hosszú még a motoros szezon.
Üdv.
Szia Józsi!
Nem sokat tudtunk beszélgetni a nagy tömegben, majd pótoljuk valamikor. Erről a fórumról hárman voltunk a rendezvényen, vagyis ennyiről tudok. Amennyiben volt még más is kérem jelezze. Talán összetudunk hozni a nyáron egy délutáni kávézást a közeli fórumozókkal.
Sziasztok!
Köszi a jó kívánságot és a megerősítést! Csípőprotézis műtét volt. Ma szedték ki a varratot. Az ünnepeken kórházban voltam!
Úgy látszik,hogy ismertek ott is,mert a műtét stilszerűen a bolondok napján volt!
Szerintem igen. De azon felül, hogy nem akar gyorsabban menni, pörögni is kell a motornak. Ekkor csúszik a kuplung. Ha nem pörög fel a motor, akkor nem csúszik a kuplungod.