Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Gyakorlatilag is.Milyen protézis térd vagy csípő ?
Szia Heni! Nekimentel vegul a protkonak?
Jobbulast, mire duborog a szezon biztosan minden ok lesz ;-)
Üdv! Nagyon remélem én is! Elméletileg rendbe jön minden!
Helló Fred!
Köszi a videókat, jó volt visszanézni. Igazi motoros idő volt, sok szép motorral.
Remélem mire Gerjenben találkozunk rendben leszel!
Jó estét kívánok!
https://youtu.be/3VTk5sxgbwA
Mi is megnyitottuk az idei motoros szezont. 1441 motor részvételével.

Üdv. Fred
Hát Ti hol voltatok...krosszozni.. csopperrel?
Üdv mindenkinek!
Nézem a képeket, olvasom a hozzá szólásokat az ágyból és kissé irigylem a társaságot, mivel nekem még május közepéig menni is csak két mankóval szabad úgy óvatosan, nem hogy motorra üljek.
Nem picit irigyellek benneteket, nekem csak némi motorszerelés jutott..
A régi 750-es jelentősen tágasabb, mint az új 1100-as.
Inkább úgy magyarázom, hogy akkor szezon végi fásultság volt rajtam. Tegnap meg szezon kezdeti optimizmus.
Az meg öreg tatás.
Neki 750-ese van.
Öregszel cimbora! Az 535-ös olyan öreg papás motor, a suhancoknak mint én is xv110 való!
Sziasztok! En csak ma tudtam elovenni a vasat jopar honap utan. Mentunk egy kort a varos korul.
A hatso henger karbija bal oldalon olajkodos lett, az aljarol meg i csoppent. Honnan kerulhetett olaj oda?! Karbiban ugye nincs...
Ha van valakinek otlete, megkoszonom!
Vegre itt a szezon hajtsa mindenki a vasat :-)
Nagyon egyben van a kis virago. Megy mint a meszes, és jó a hangja is. De sajnos méretileg abszolút nem neked való. Nagyon nagy vagy hozzá. Ettől függetlenül örülök, hogy kényelmes. Az 535 is kényelmes volt nekem, pedig az is kicsi motor. Mondjuk én sem vagyok túl nagy...
Nem értem mi van velem. Tavaly a Mátra túra után azt éreztem a Virago nem való ilyen hosszú menetekre nekem. Tegnap kb. 150km.el mentünk többet mint akkor és mégis jól voltam végig. Ma mennék megint!
A hang hatás szolíd de szerintem gyalogos riasztónak megfelel. Állítani csak akkor kell a karbin ha gázvisszavételkor durrogni fog motorfékezés közben. De ez még belefér a határértékbe és lehet nem kell hozzá nyúlni. Dúsítani kell az alapjárati keveréket .
Először is, elnézést kérek, hogy a segítő hozzászólásokra csak ilyen megkésve reagálok, de összesűrűsörtek az események... :/ Minden esetre, ezúton is köszönöm 5.50 véleményét és figyelmét is.
Ma délután gurultunk egyet a párommal (most először ült fel mögém, úgyhogy ezzel hivatalosan is "benzintyúk" :D kategóriába lépett. ;)
Viszont: ismét tapasztaltuk a korábban leírt problémákat, úgyhogy kész tény a hangosítás...
Brumeszkosz javaslatát követve, megkerestem a csavarokat - meg is vannak.
Kérdés: ha kiveszem a csavarokat, kb. pont azt a hatást érem el, amit elvben terveztem. (Kipróbálva.) Kell-e egy ilyen beavatkozás után a beállításokon módosítani, mint a "drasztikusabb" manőverek után? Vagy ez olyan kis mértékű, hogy nincs komoly befolyása?
Előre is köszi! Üdv!
Meg is jöttünk. Közel volt az 500km.
Köszi. Az az enyém utóda. Az már a jó verzió elméletileg a 04-05 évjárat váltója gyengére sikerült 06 évjáratban mar a modositott kell legyen.
Csak ennyi,hogy z750. 2006os.
Ott leszünk.
Holnap 10:30-kor találkozunk a Budaörsi úton az M1/M7 közös kezdeti szakaszán (Osztapenko) OMV kútnál a MC Donalds parkolóban! Délben Várpalotán leszünk, ott is lehet csatlakozni! Utána megyünk egy nagy Bakony-Balatonfelvidék karikát! Ha valaki keresne: Telenoros 3224028.
Majd ird már meg a tipusát ha magtudtad kivancsi lennék rá. Az már nem gyenge gép vigyázzon.