Sziasztok ! Ma elhoztam a szervizből / Yakamoto Pécs / a nagy xv-t, karburátor tisztítás, szelephézag állítás, karbi szinkron , teleszkópokban olaj csere történt. Ráadásul cserélve lett a a karburátor és a hengerek közötti ominózus gumigyűrű is / nem tudom mi a pontos neve, de a két darab 20 ezer jó magyar forintokba került / joint carburetor a www.boats.neten / , ennek örömére motoroztam ma kb. 200 kilométert, eddig sem ment rosszul az öreg gép, de most megtáltosodott. Viszont szeretném kicsit finomítani az alapjáratát, / lejjebb venni a fordulat számot olyan 900 körülire. Az alapjárat állító csavaron kívül van még valami más lehetőség az alapjárat állítására ? Mindenkinek szép időt !
Új tag vagyok a fórumon, de már pár éve nyüstölöm a kis 535-öst és már túl vagyunk egy motorgenerálon.
Szeretném a segítségeteket kérni.
A motorom olajcsere előtt áll, a héten meglesz, de már egy ideje hallok valami furcsa kattogó hangot, ami a fordulatszámmal együtt nő vagy csökken.
Van ötletek mi lehet ez?
Szombaton 10 kor indulok Zuglóból. Bakony fele, Veszprémvarsányban ebéd, aztán balatonfelvideknél vissza. 18 órára tervezem visszaérni. Ha valakit érdekel, jelezze!
Megjött az önindítóm, be is szereltem, és még működik is .
Leütéstől számított másnapra hozták (németbe), 15 nap indoklás nélküli pénzvisszafizetés gari van rá. Remélem többet nem kell toligáljam a motort.
Sziasztok!
Yamaha XV750 önindítóhoz keresek fogaskereket, ami a "nagyobbik" kerékbe csatlakozik indítózáskor, mivel nagyon elkopott, s most, hogy az önindító fel lett újítva nagyobb erővel forgatná, de sajna inkább elcsúszik, minthogy belekapna Egy jobb állapotú f.kerék megoldaná a problémát. Ha esetleg valakinek van ilyen, vevő lennék rá, illetve, ha valaki tudja merre kéne érdeklődnöm az is nagy segítség lenne! Néhány képet készítettem róla:
Sziasztok!
Nehéz szívvel ,de megváltam a Virágo -tol.Nem ment messze csak a szomszédba, a teraszról láthatom. Jó gazdához került. A télen végeztem az utód átalakításával ,felszerelésével az én elképzelésemnek megfelel.Továbbra is figyelem a fórumot remélem találkozok néhányotokkal valahol./pl Alsóörs/
Ha hangosítod a kipufogót akkor a könyökök után nem sokkal van két 6 -os csavar, hasalj alá és meglátod, mindkét kipufnál egy egy csavar azokat vedd ki és jó lesz. Vizsgára meg visszateszed és kész.
Tisztelt GF
A dudálást én sem tartom hatékony veszélyhelyzet elhárító eszköznek.
Holott azt gondolnám, észbekap, akinek szánom, de mégsem. A reflexek megléte viszont kötelező, ezzel ugye tisztában vagyunk = első hátsó fék együttes használata védheti ki a szitut.
Ajánlom, még mielőtt nekilátsz kibelezni a csövet, gondold át: egy hátrafelé nyitott cső inkább mögötted lesz hangosabb, nem előtted, mint elvárod.
Röhejes, de én ugyanezzel a figyelmetlen gyalogos problémára a nagymotoron a biciklicsengővel kísérleteztem egészen jó hatásfokkal, arra a logikára alapozva, hogy a csilingelő hang meg a motor látványa nem illik össze, ez elég arra, hogy abban a pillanatban visszahőköljön, ezzel legalább időt ad a kikerülő manőverre, ill. fékezésre.
A másik ilyen jellegű problémámra, nevezetesen arra, hogy ha lassítok, megállok a zebra előtt, villantok vagy biccentek a gyalogosnak, hogy indulhat, de egy mögöttem autós kikerül szabálytalanul, vagy a szemből jövő sem lassít, "jellegzetes autós csőlátással" szóval erre azt találtam ki, hogy mind a két lábamat leteszem, és széttárom a karomat egy pillanatra, egyértelműen jelezve megálltam, nem haladok.
Eléggé meghökkentő, de emlékeztet a rendőri forgalom irányítás állj mozdulatára, talán ezért válhat be. Nem tudom, csak a magam módján próbálom segíteni a veszélyek elkerülését.
Tisztelt kalmi79
Örömmel látom, hogy sikerült feladnod azt a merev nézetedet a hasznos keiegészítőkkel kapcsolatban: tényleg pofásabb lett a géped. A kormány alatti "hónalj tükör" sem vált be, de egy próbát megért.
A bőr rojtokat meg nem is szeretném más motorokon látni, mert olyan csak nekem lehet!
Új tag vagyok a fórumon, de már pár éve nyüstölöm a kis 535-öst és már túl vagyunk egy motorgenerálon.
Szeretném a segítségeteket kérni.
A motorom olajcsere előtt áll, a héten meglesz, de már egy ideje hallok valami furcsa kattogó hangot, ami a fordulatszámmal együtt nő vagy csökken.
Van ötletek mi lehet ez?
Köszönöm!
Kezdjük el szervezni!
Ha jön az asszonyod is, akkor a végén lerakhatjátok nálam a Magnát!
Leütéstől számított másnapra hozták (németbe), 15 nap indoklás nélküli pénzvisszafizetés gari van rá. Remélem többet nem kell toligáljam a motort.
ugyan ezt mar latam szakszervizben is xv 535 blokom banta a szakszeru
szerelest
http://bontospityu.hupont.hu/
tudok segiteni hivjal fel
Yamaha XV750 önindítóhoz keresek fogaskereket, ami a "nagyobbik" kerékbe csatlakozik indítózáskor, mivel nagyon elkopott, s most, hogy az önindító fel lett újítva nagyobb erővel forgatná, de sajna inkább elcsúszik, minthogy belekapna Egy jobb állapotú f.kerék megoldaná a problémát. Ha esetleg valakinek van ilyen, vevő lennék rá, illetve, ha valaki tudja merre kéne érdeklődnöm az is nagy segítség lenne! Néhány képet készítettem róla:
Nehéz szívvel ,de megváltam a Virágo -tol.Nem ment messze csak a szomszédba, a teraszról láthatom. Jó gazdához került. A télen végeztem az utód átalakításával ,felszerelésével az én elképzelésemnek megfelel.Továbbra is figyelem a fórumot remélem találkozok néhányotokkal valahol./pl Alsóörs/
Joidot akarok!
Közelítesz az etalonhoz
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.loyalmunkaruha.hu
A dudálást én sem tartom hatékony veszélyhelyzet elhárító eszköznek.
Holott azt gondolnám, észbekap, akinek szánom, de mégsem. A reflexek megléte viszont kötelező, ezzel ugye tisztában vagyunk = első hátsó fék együttes használata védheti ki a szitut.
Ajánlom, még mielőtt nekilátsz kibelezni a csövet, gondold át: egy hátrafelé nyitott cső inkább mögötted lesz hangosabb, nem előtted, mint elvárod.
Röhejes, de én ugyanezzel a figyelmetlen gyalogos problémára a nagymotoron a biciklicsengővel kísérleteztem egészen jó hatásfokkal, arra a logikára alapozva, hogy a csilingelő hang meg a motor látványa nem illik össze, ez elég arra, hogy abban a pillanatban visszahőköljön, ezzel legalább időt ad a kikerülő manőverre, ill. fékezésre.
A másik ilyen jellegű problémámra, nevezetesen arra, hogy ha lassítok, megállok a zebra előtt, villantok vagy biccentek a gyalogosnak, hogy indulhat, de egy mögöttem autós kikerül szabálytalanul, vagy a szemből jövő sem lassít, "jellegzetes autós csőlátással" szóval erre azt találtam ki, hogy mind a két lábamat leteszem, és széttárom a karomat egy pillanatra, egyértelműen jelezve megálltam, nem haladok.
Eléggé meghökkentő, de emlékeztet a rendőri forgalom irányítás állj mozdulatára, talán ezért válhat be. Nem tudom, csak a magam módján próbálom segíteni a veszélyek elkerülését.
Örömmel látom, hogy sikerült feladnod azt a merev nézetedet a hasznos keiegészítőkkel kapcsolatban: tényleg pofásabb lett a géped. A kormány alatti "hónalj tükör" sem vált be, de egy próbát megért.
A bőr rojtokat meg nem is szeretném más motorokon látni, mert olyan csak nekem lehet!