Holnapra akadt egy kis munkám, így nem fogom tudni csinálni, de örülnék neki, ha egyeztethetnénk egy napot, amikor a telefonos segítséget használhatnám majd.
Holnap nem kel mennem dolgozni, ezt akkor meg is tudom csinálni.
Kicsit ijesztően hangzik így DE biztos vagyok benne, hogy tudjátok mit lehet csinálni és mit nem. én meg szeretek bütykölni.....főleg ha ilyen egyszerű a feladat. (A gyertyákat úgy is ki akartam venni, hogy megnézzem milyen állapotban vannak. ^^ )
Sziasztok! Joro szerintem próbáld meg egyesével levenni a gyertyapipákat, és egy hengerrel megpörgetni az ésszerűség határain belül. A levett gyertyapipában mindig legyen gyertya , persze letestelve.Ha egy hengerrel próbálod pörgetni az olyan, mintha kettő menne terhelésen, talán kitudod szűrni hogy melyik henger kopog /ha egyáltalán az kopog/. A túlzott előgyújtásnál inkább felcsörögne, utógyújtásnál meg durrogna.A terhelésnél előjövő motorikus kopogó hang utalhat hajtókarcsapágy, dugattyúcsapszeg problémára is.
üdvözlöm a fórum olvasóit.Érdeklődnék nem tudtok-e Honda Blackwidow -hoz,vagy nem tudom a Shadow-é jó e tura plexit.Ha valaki tudna segíteni kérem értesísen már.Köszi szépen!
Az előírásos tiszta őzbarna gyertyakép= rendben a gyújtás meg az üzemanyag is , erre következtethetsz a fogyasztásodból is.
Az alapjárat egyenletessége kb.800-1000 fordulat tájékán ideális, de ezt már fülre is belőheted.
A szelepfészkekek sem lehetnek nagyon kikopva, de esetleg ott már egy utánállítás segíthet a kopogás csendesítésében.
A menetközbeni kopogás még lehet a sebesség váltás helytelen alkalmazása is. Ezt a menetdinamikáján tetten lehet érni.
Mondanám még ha benzin oktánszáma az előítrnál jelentősen: 10-12 egységgel kevesebb, de ez kútfüggő meg manapság nem jellemző.
Még a múlt században a nyolcvanas években vettem a szentendrei ruszki laktanyánál néhány marmonkanna kb. 70 es oktánszámú benzint 4! igen négy forintért literjét, hát az magában kopogott is rendesen. felébe kevertem a billencs Zil-em ről "megtakarított" ÁFOR normál benzinnel (sofőrnyelven nyál) úgyhogy szépen vitte kopogás nélkül a 105-ös farmotoros Skodát 160-nal a balatoni úton.
Más:
Március 22.én vasárnap a lőrinci piac hatalmas parkolójában megint motoros börze, ezenkívül az idén még 3 alkalommal, csak megsúgom Debreczi71 nek meg mindenkinek akit érdkel.
Bocsánat, az lemaradt, hogy átlag 55-100 km/h közötti átlag tempónál 100km-en 3,2litert fogyaszt. (mániám, hogy 100 km-enként tankolok, így látom a fogyasztást :) )
Köszönöm a jó tanácsot, a légszűrőt már cseréltem, így az vadonatúj. A gyertyákat viszont még nem néztem meg. Ha a gyújtás a probléma akkor a gyertyán milyen "jelet" láthatok/találhatok?
(Igen ennél már nem tudnám úgy csinálni, mint a bátyámmal a Simpsonnál, hogy én megemeltem és tartottam a hátulját, míg ő megcsinálta a váltogatást XD Nem voltunk normálisak tudom De ez volt a legegyszerűbb megoldás )
Tisztelt Joro
Még mielőtt beadod egy ismeretlen szerelőműhelybe én a helyedben mégegyszer alaposabban átnézném. Azt írod, egyébként szépen húz csak erősebb gyorsításkor hallasz kopogást.
A betegségének a feltárásához tiszta légszűrő és ép gyertyák kellenek. Tehát menj vele néhány tucat kilométert a szokott tempódban.
A gyertyák állapota információt közöl, tehát a színe utalhat hibára, vagy kizárhat is. Gyújtás és benzin-levegő keverék aránya.
Erre utalhat a túlfogyasztás is.
Ha állóhelyben nem csak menet közben van szokatlan hang, érdemes a kerekek centírozását meg a lánchajtást is megvizsgálni.
Ha tudod bakold úgy fel, hogy álló helyben is lehessen sebességbe tenni, persze kellő óvatossággal mert ez nagyon veszélyes! ezt már nem tudod úgy megfogni mint egy kis Simsont ennek háromszor nagyobb a tömege.
Köszönöm a segítségeket. :) Még egyet szeretnék kérni....tud valaki valahol Szentendre környékén vagy pesten olyan szakembert aki megbízható és ért hozzá? (mert akiket én ismerek motor szerelőket azokhoz nem szívesen vinném el -_- Sajnos túl sok rosszat hallottam vissza róluk. ép ezért nem is szoktam őket senkinek ajánlani. XD )
Voltam ma egy kört és megfigyeltem a kicsikét. És azt a bizonyos mélyebb kopogó hangot akkor adja ki amikor jobban odahúzok neki gyorsításkor. És olyan a hang mintha dugattyúként lehetne hallani. Ezért úgy gondolom, hogy Zsoccca mondta jól, hogy az előgyújtással van gikszer....Vélemény vagy ötlet? Ha így van akkor mit javasoltok? Mihamarabb vigyem szerelőhöz vagy Mivel heti pár 100 km megyek csak nem olyan "sürgős"? (biztosra veszem, hogy ez nem tesz sok jót, csak nem tudom mennyire nem tesz jót XD)
Hát igen. Ha valamit szeretnek szerelni, vagy is ismerik a szerelők, akkor az már nem lehet jó.
Olvastam róla pár tesztet. Hasonló a imáge mint a HD-nek. Nagyon szép moci. Történelme is van. És világ utazónak tartják.
De a tesztek, vagyis a használók véleménye már nem egyértelmű.
Jó páran azt írták, hogy sokat szerelték, és hogy megbánták a vételt.
No meg azóta láttam róla röngen rajzokat is. S elgondolkoztató, hogy az aksi a tank alatt van. Vagy is tank levétel nélkül nem férsz hozzá.
Egyébként meg csak kósza gondolat volt. Nem igazán szeretnék a chopper formától megválni. No meg a következő időszakban nem a motor lesz a fő gondom.
Szia!
Kérdezd RC51 Józsit. Ő nagyon szereti szerelni. A benzincső cseréhez ki kellett volna szerelnie a blokkot. :) De amúgy jól néz, ki. Én is gondolkodtam benne még a Drag előtt.
Holnap nem kel mennem dolgozni, ezt akkor meg is tudom csinálni.
Kicsit ijesztően hangzik így DE biztos vagyok benne, hogy tudjátok mit lehet csinálni és mit nem. én meg szeretek bütykölni.....főleg ha ilyen egyszerű a feladat. (A gyertyákat úgy is ki akartam venni, hogy megnézzem milyen állapotban vannak. ^^ )
köszi , hogy szoltál most nem figyeltem ha megyünk elötte felhívlak.
Én ajánlanám a szerelőmet nyugodt szívvel : Filip András 0630-375-8075. Eddig mindig korrekt jó munkát végzett és nem drága.Ha gondolod hívd fel.
Az alapjárat egyenletessége kb.800-1000 fordulat tájékán ideális, de ezt már fülre is belőheted.
A szelepfészkekek sem lehetnek nagyon kikopva, de esetleg ott már egy utánállítás segíthet a kopogás csendesítésében.
A menetközbeni kopogás még lehet a sebesség váltás helytelen alkalmazása is. Ezt a menetdinamikáján tetten lehet érni.
Mondanám még ha benzin oktánszáma az előítrnál jelentősen: 10-12 egységgel kevesebb, de ez kútfüggő meg manapság nem jellemző.
Még a múlt században a nyolcvanas években vettem a szentendrei ruszki laktanyánál néhány marmonkanna kb. 70 es oktánszámú benzint 4! igen négy forintért literjét, hát az magában kopogott is rendesen. felébe kevertem a billencs Zil-em ről "megtakarított" ÁFOR normál benzinnel (sofőrnyelven nyál) úgyhogy szépen vitte kopogás nélkül a 105-ös farmotoros Skodát 160-nal a balatoni úton.
Más:
Március 22.én vasárnap a lőrinci piac hatalmas parkolójában megint motoros börze, ezenkívül az idén még 3 alkalommal, csak megsúgom Debreczi71 nek meg mindenkinek akit érdkel.
Köszönöm a jó tanácsot, a légszűrőt már cseréltem, így az vadonatúj. A gyertyákat viszont még nem néztem meg. Ha a gyújtás a probléma akkor a gyertyán milyen "jelet" láthatok/találhatok?
(Igen ennél már nem tudnám úgy csinálni, mint a bátyámmal a Simpsonnál, hogy én megemeltem és tartottam a hátulját, míg ő megcsinálta a váltogatást XD Nem voltunk normálisak tudom De ez volt a legegyszerűbb megoldás )
Még mielőtt beadod egy ismeretlen szerelőműhelybe én a helyedben mégegyszer alaposabban átnézném. Azt írod, egyébként szépen húz csak erősebb gyorsításkor hallasz kopogást.
A betegségének a feltárásához tiszta légszűrő és ép gyertyák kellenek. Tehát menj vele néhány tucat kilométert a szokott tempódban.
A gyertyák állapota információt közöl, tehát a színe utalhat hibára, vagy kizárhat is. Gyújtás és benzin-levegő keverék aránya.
Erre utalhat a túlfogyasztás is.
Ha állóhelyben nem csak menet közben van szokatlan hang, érdemes a kerekek centírozását meg a lánchajtást is megvizsgálni.
Ha tudod bakold úgy fel, hogy álló helyben is lehessen sebességbe tenni, persze kellő óvatossággal mert ez nagyon veszélyes! ezt már nem tudod úgy megfogni mint egy kis Simsont ennek háromszor nagyobb a tömege.
Köszönöm a segítségeket. :) Még egyet szeretnék kérni....tud valaki valahol Szentendre környékén vagy pesten olyan szakembert aki megbízható és ért hozzá? (mert akiket én ismerek motor szerelőket azokhoz nem szívesen vinném el -_- Sajnos túl sok rosszat hallottam vissza róluk. ép ezért nem is szoktam őket senkinek ajánlani. XD )
vidd szerelohoz
Voltam ma egy kört és megfigyeltem a kicsikét. És azt a bizonyos mélyebb kopogó hangot akkor adja ki amikor jobban odahúzok neki gyorsításkor. És olyan a hang mintha dugattyúként lehetne hallani. Ezért úgy gondolom, hogy Zsoccca mondta jól, hogy az előgyújtással van gikszer....Vélemény vagy ötlet? Ha így van akkor mit javasoltok? Mihamarabb vigyem szerelőhöz vagy Mivel heti pár 100 km megyek csak nem olyan "sürgős"? (biztosra veszem, hogy ez nem tesz sok jót, csak nem tudom mennyire nem tesz jót XD)
A válaszokat köszönöm előre is. :)
Joro
Olvastam róla pár tesztet. Hasonló a imáge mint a HD-nek. Nagyon szép moci. Történelme is van. És világ utazónak tartják.
De a tesztek, vagyis a használók véleménye már nem egyértelmű.
Jó páran azt írták, hogy sokat szerelték, és hogy megbánták a vételt.
No meg azóta láttam róla röngen rajzokat is. S elgondolkoztató, hogy az aksi a tank alatt van. Vagy is tank levétel nélkül nem férsz hozzá.
Egyébként meg csak kósza gondolat volt. Nem igazán szeretnék a chopper formától megválni. No meg a következő időszakban nem a motor lesz a fő gondom.
Kérdezd RC51 Józsit. Ő nagyon szereti szerelni. A benzincső cseréhez ki kellett volna szerelnie a blokkot. :) De amúgy jól néz, ki. Én is gondolkodtam benne még a Drag előtt.
Erről, illetve egy ilyen motorról mi a véleményetek?
http://www.kepesmotor.hu/bmw-t...
Szerintetek honnan lehetne ilyet lőni? Esetleg ha tudtok valami bontót, kb Budapesten, az is segítség.
köszi