Bárcsak Robin hosszabb időre maradhatna a közösségi összejövetelen! Végre nem Zsocccával ordibálva politizálnátok! A Spuritól 8-12% fogyasztáscsökkenést várhatok, a Metabond súrlódáscsökkentésétől szintén inkább csökkenést remélek! Mire találkozunk az én gépeim már visszatermelni fognak. Szóval Brumikám ne sajnáld a pénztárcámat! Eldöntöttem,hogy próbát teszek, ráadásul a géppark minden tagjánál. Na jó, a kamionba nem teszek spurit mert 1 teli tankba 3 flakon kellene. A legkevésbé a Diesel motoros Opel Omegámnál vagyok hívő. A benzinnél valamennyire értem, de a gázolajnál egyszerűen meghaladja a képességeimet a jótét. Ráadásul ugyanaz az adalék! A Metabond hatásait mindkét motoromon és a Seat Ibizámon is tesztelni fogom. Csak már lenne olyan idő,hogy induljon a tesztüzem!
Ma volt Keszübe fuvar de nem én kaptam. Egyébként tényleg nagyon visszavett a régiótok a gombatermesztésből. Átjárnak Szegedre és inkább megveszik minthogy megtermelnék. Az önkormányzati tulajdonú pincéknek megemelték a bérleti díját és máris nem éri meg csinálni akinek nem a sajátja a pince. Nem tudom mi a jó abban,ha üresen állnak? Páva úr biztos tudja. Vagy mint Sztálin elvtárssal, vele sem közlik a rossz híreket.
Kedves Tibor
Köztudott, hogy mindenféle nyavalyára a leghatékonyabb gyógymód:
újhold idején éjfélkor krétával rajzolt körben fekete kakast kell áldozni.
Üdv az egész csapatnak. Óriási dilemma előtt állok ,nem tudom eldönteni hogy diagonál dunlop, vagy radiál metzeler gumi vegyek. Vagy milyen lehet esetleg az avon , bridgestone gumik? Azért 10e különbségek vannak guminként.
Társaságom egyik hölgytagjának édesapjánál rákot diagnisztizáltak...az orvosok be is ütemezték öt a megfelelö sugaras vagy kemós kezelésekre...öt fogta magát kiköltözött a városból egy vidéki tanyára, önéllátó lett, éli az életét. Problémái megszüntek. Hogy a rákos daganat is eltünt e nem tudni , mert nem jár kontrolra föleg mert jól érzi magát, és emberhez méltóan éli mindennapjait, és a saját kezében van a sorsa, és nem másokéban.
Az a szörnyü az egészben, hogy az emberek nem veszik tudomásul, hogy egy gyógyszeres kezelés, mütét hatására nem foganak meggyógyulni, ahhoz komoly életmód változtatásra van szükség, ezért adta le a szervezet a vészjelet...Az orvosok csak megtömnek gyógyszerrel, meg varratokkal, elszedik a pénzedet, de igen kevés esetben hangsúlyozzák ki, hogy teljes felépülés csak tartós életmódváltással fog bekövetkezni.
Szűz mama! Nekem az orvosok adtak még egy pár évet 7 éve, a szomszédomnak a kinai kuruzsló adott szintén 7 éve két hetet, ugyan azzal a szívbetegséggel. Innentől kezdve az összes kuruzsló elmehet a pi... ába!
Attól mert még homokba dugod a fejed a problémák igen is léteznek.
Egyik benzinkút sem tudja neked megmondani, hogy az amúgy szavatossággal ( értsd: megromlik) rendelkezö üzemanyag mennyi ideje van a kútfej alatti aknában, meg azt sem, hogy mennyi idö telt el a finomítás vége, és még beszállították a kiadó kútra, és betöltötték az aknába. Ìgy ha te nem a városban bevált kutanál tankolsz ahol mindig szoktál, mert mondjuk nagyobb hatótávolságra is el mersz menni, mint amit a tank tartalmaz, és nem ugyan azt a kört teszed meg mint minden alkalommal, akkor a stratégia, mi szerint jó benzint kell tankolni nem biztos hogy müködik. Sokan kivonatott motort sem indítgatják havonta, hogy kifüstöljenek belöle egy tank benzint, és mindig "frisset" töltsenek bele. Szóval ha nem magadból indulsz ki esetleg aki csak "jó benzint tankol", és mindig azonnal el is égeti, akkor lehet másoknak szüksége is lehet a spec adalékokra. Amúgy nem téged akarlak meggyözni, mert az teljesen felesleges, csak allítok egy ellenvéleményt tapasztalatból a tied ellen.
Egy ilyen eset mondjuk a angliában élö barátom gépe volt. 2013 májusában hazaküldte kontinerben a motorját. Egy másik barátom nyáron levizsgáztatta, összel már nem volt elég helye a garázsban, felvitte a pesti cége féltetös motortárolójába. Ez kb 2013 októbere volt. 2014 juniusában elmentünk a gépért hogy lehozzuk peströl az amúgy csurig tankolt motort. Csak az éppen árut felvevö dizel kiáruszálitó akujáról tudtuk bebikázni hosszas küszködés után. A benzin olyan büdös volt amit tán soha nem éreztem. A szivatót nem lehett levenni 4-5000-es fordulaton nem fulladt csak le a motor, ezzel kellett kihozni peströl, hazafele a 40 km-en még 2 szer rohadtunk le. Utána elvitte egy hozzáértö szerelöhöz aki kivakarta a porlasztókat: 1 2 3
Ès a lényeg (lehet még lapozgatni a képek között), hogy akármilyen alaposan eltakarította a lehetöségeihez mérten a cuccokat, mégis egy hónap múlva a balatoni nyaralásról már megint úgy kellett hazaszálítani a motort.
Amúgy a képletes orvosi analógiáid sem érnek egy fabatkát sem. Szembe állítod a "kuruzslókat" az orvosokkal...ilyen meggyözödéseken látszik, hogy mennyire felszinesen látod a világot. Az orvosokat hozod elötérbe, azokat akik nem mások mít kiszolgálói az gyógyszer maffiának, és az elmúlt 40-50 évben sokat tettek azért hogy az emberek egészsége a béka feneke alatt legyen, és zsebük megy üres legyen. Kiforgatják a betegeket a vagyonukból, csak eszközk, és nem parnerek az egészségügyi rendszerben, és sok esetben meg áldozatok. Azért mert az orvosk és gyógyszermaffia érdeke, hogy az emberek ne legyenek egészségesek, hanem folyamatosan ki legyen szolgáltatva a rendszernek. ( fájdalomcsilapítot adnak el, és nem a fájdalom okát tárjákfel, kezelik, és tünteik el.) Azt hazudják hogy az asztali konyhasó ártalmas, C-vitamra nincs igazán szükségünk ( ja kérnék töleg egy helyesen összeállított étrendet amivel betudok vinni ma mesterségesen érlelt gyümölcsökböl, zöldségekböl mondjuk napi 2000-3000mg -nyi C- vitamint tartalmazó táplálékot!?)...
Rontják az egészséged, boldogságod, közérzeted a semmit mondó kocsmai talponállós szintü hirekkel, àllandó félelemben, bizsonytalanságban lebegtetenek, de akár azt is mondhatnám hogy terorizálnak. Ezek miatt betegek az emberek, az orvostudomány ezt jól tudja.
A régi népi gyógyítók (kuruzslók) tudták, hogy az egészség kulcsa a leki egyensúly, béke , boldogság, és ök egyenrangú félként kezelték a beteget, az orvosok ezt soha nem teszik...(tisztelet a szerény kivételnek) .
Szóval akkor most helyetesítsük vissza az én értelmezésem a te mondanivalódba, hogy kinek mire van szüksége...
Nem lettem troll csak védem a cimborák pénztárcáját. Ezeknek az árából inkább jó benzint bele és előírt motorolaj és uzsgyí.
Az olyan tudod mikor teljesen egészséges emberekre rátukmálnak különféle vitaminokat ( lásd a kibaszott reklámokat), holott semmi szükség rá csak változatos étrend és mozgás kell a többit egy egészséges szervezett megoldja! Na ilyen a virágó is.
Sziasztok! Édesapám motorja eladóvá vált. Hirdetés itt . Igen megkímélt. Nagyon keveset tudott motorozni a munkája miatt. Tavaly talán 2ekm-t ha sikerült beletennie. Szeretne váltani valami nagyobb túra masinára, hogy azt a 2ekm-t kicsit feljebb tornázzuk :) Én vettem egy VFR 800-ast és szeretnénk együtt túrázni. DL650 a kiszemelt. Ha valaki tud csere alanyt elsősorban DL650 v DL1000 akkor szóljon, biztosan kitalálunk valamit :)
Ahogy 5.50 írta extrém alacsony ez az alapjárat. Valószínű hogy jók a beállításai hogy hajlandó ekkora fordulaton ketyegni. Én azért nem használnám így. Shanjee elég jól megfogalmazta a káros mechanikai hatásokat. Szerintem is az előírt 900 körüli alapjárat a tuti.
Nekem is jobban tetszik a harley-s hang, de ez nem az a motor.
Tavasszal műszaki után kicsit feljavítom én is a kipu hangját meglátjuk hogy szól az ajándékba kapott marving.
Amúgy meg mi van, leállt errefelé a gomba fuvar, vagy csak truccolsz rám mert nem politizálok ?
A motorok alapjáratát mérnökök, évtizedek óta tervezik, vizslatják.
Mondják, írják: az alacsony fordulatszámon járatott motor rezeg, remeg. Ez károsan hat a főtengely, vezérműlánc, sebváltó alkatrészek, szinte minden alkatrész anyagkifáradással kapcsolatos élettartamára. De a kenés sem biztos, hogy elégséges sem a főtengelyen levő siklócsapágyak /nyugvócsapágy, hajtókarcsapágy, szabadonfutó csapágya/ sem a vezérműtengely, szelepemelő bütykök számára. A csapágyban az olajfilm létrejöttéhez kell az a bizonyos minimális fordulatszám, amit én úgy gondolom nem hasra ütéssel állapítottak meg a tervezők.
Miért lennél sok? Van,hogy 2 hétig nem hallunk rólad. A téli pihi előtt én is megpróbálkoztam a kalmis alapjárattal,de a 750es nem szereti. Egy hangyányival 1000fölött szereti.
Szia! Még WD 40-nel nem kezeltem krómozott felületet, de olajos ronggyal már töröltem át küllőket, felnit. Ügyeltem arra, hogy a gumira ne kerüljön.
Én inkább jobban tartanék a rozsdamarótol.
Délutáni öröm-motorozásom alkalmával ( ezt most azért írom így, mert nem siettem sehova, csak úgy megjárattam a száraz napsütésben) azt látom a piros lámpánál állva, hogy a fordulatszám mérőm stabilan megállt a 300-on. De ennél a típusnál ez extrém lassú alapjárat. Attól még nekem bejön ez a dohogás.
Tudom, mielőtt még valaki felvilágosít, hogy az olaj szivattyú ezzel a fordulattal nem bírja a fenni helyek kenését biztosítani, meg a generátor sem ad elég töltést sem, pláne ha a minden fényforrás elől-hátul ég.
De a menetidőnek töredéke az a néhányszor néhány perces alapjárat.
Ezért, hogy nehogy szájkaratésnak mondjon pl. brumeszkosz, vagy bárki, hazaérve megörökítettem.
Videoim közt van már RPM címmel. /még egy perc sincs/
Várom a véleményeket.
Tudom, hogy már egy kicsit sok belőlem, csak még annyit, hogy nekem tavasszal biztos nem lesz lelkiismeret furdalásom, hogy nem használtam ki a mélyen tartott benzinárakat...
Köztudott, hogy mindenféle nyavalyára a leghatékonyabb gyógymód:
újhold idején éjfélkor krétával rajzolt körben fekete kakast kell áldozni.
Az a szörnyü az egészben, hogy az emberek nem veszik tudomásul, hogy egy gyógyszeres kezelés, mütét hatására nem foganak meggyógyulni, ahhoz komoly életmód változtatásra van szükség, ezért adta le a szervezet a vészjelet...Az orvosok csak megtömnek gyógyszerrel, meg varratokkal, elszedik a pénzedet, de igen kevés esetben hangsúlyozzák ki, hogy teljes felépülés csak tartós életmódváltással fog bekövetkezni.
Egyik benzinkút sem tudja neked megmondani, hogy az amúgy szavatossággal ( értsd: megromlik) rendelkezö üzemanyag mennyi ideje van a kútfej alatti aknában, meg azt sem, hogy mennyi idö telt el a finomítás vége, és még beszállították a kiadó kútra, és betöltötték az aknába. Ìgy ha te nem a városban bevált kutanál tankolsz ahol mindig szoktál, mert mondjuk nagyobb hatótávolságra is el mersz menni, mint amit a tank tartalmaz, és nem ugyan azt a kört teszed meg mint minden alkalommal, akkor a stratégia, mi szerint jó benzint kell tankolni nem biztos hogy müködik. Sokan kivonatott motort sem indítgatják havonta, hogy kifüstöljenek belöle egy tank benzint, és mindig "frisset" töltsenek bele. Szóval ha nem magadból indulsz ki esetleg aki csak "jó benzint tankol", és mindig azonnal el is égeti, akkor lehet másoknak szüksége is lehet a spec adalékokra. Amúgy nem téged akarlak meggyözni, mert az teljesen felesleges, csak allítok egy ellenvéleményt tapasztalatból a tied ellen.
Egy ilyen eset mondjuk a angliában élö barátom gépe volt. 2013 májusában hazaküldte kontinerben a motorját. Egy másik barátom nyáron levizsgáztatta, összel már nem volt elég helye a garázsban, felvitte a pesti cége féltetös motortárolójába. Ez kb 2013 októbere volt. 2014 juniusában elmentünk a gépért hogy lehozzuk peströl az amúgy csurig tankolt motort. Csak az éppen árut felvevö dizel kiáruszálitó akujáról tudtuk bebikázni hosszas küszködés után. A benzin olyan büdös volt amit tán soha nem éreztem. A szivatót nem lehett levenni 4-5000-es fordulaton nem fulladt csak le a motor, ezzel kellett kihozni peströl, hazafele a 40 km-en még 2 szer rohadtunk le. Utána elvitte egy hozzáértö szerelöhöz aki kivakarta a porlasztókat:
1
2
3
Ès a lényeg (lehet még lapozgatni a képek között), hogy akármilyen alaposan eltakarította a lehetöségeihez mérten a cuccokat, mégis egy hónap múlva a balatoni nyaralásról már megint úgy kellett hazaszálítani a motort.
Amúgy a képletes orvosi analógiáid sem érnek egy fabatkát sem. Szembe állítod a "kuruzslókat" az orvosokkal...ilyen meggyözödéseken látszik, hogy mennyire felszinesen látod a világot. Az orvosokat hozod elötérbe, azokat akik nem mások mít kiszolgálói az gyógyszer maffiának, és az elmúlt 40-50 évben sokat tettek azért hogy az emberek egészsége a béka feneke alatt legyen, és zsebük megy üres legyen. Kiforgatják a betegeket a vagyonukból, csak eszközk, és nem parnerek az egészségügyi rendszerben, és sok esetben meg áldozatok. Azért mert az orvosk és gyógyszermaffia érdeke, hogy az emberek ne legyenek egészségesek, hanem folyamatosan ki legyen szolgáltatva a rendszernek. ( fájdalomcsilapítot adnak el, és nem a fájdalom okát tárjákfel, kezelik, és tünteik el.) Azt hazudják hogy az asztali konyhasó ártalmas, C-vitamra nincs igazán szükségünk ( ja kérnék töleg egy helyesen összeállított étrendet amivel betudok vinni ma mesterségesen érlelt gyümölcsökböl, zöldségekböl mondjuk napi 2000-3000mg -nyi C- vitamint tartalmazó táplálékot!?)...
Rontják az egészséged, boldogságod, közérzeted a semmit mondó kocsmai talponállós szintü hirekkel, àllandó félelemben, bizsonytalanságban lebegtetenek, de akár azt is mondhatnám hogy terorizálnak. Ezek miatt betegek az emberek, az orvostudomány ezt jól tudja.
A régi népi gyógyítók (kuruzslók) tudták, hogy az egészség kulcsa a leki egyensúly, béke , boldogság, és ök egyenrangú félként kezelték a beteget, az orvosok ezt soha nem teszik...(tisztelet a szerény kivételnek) .
Szóval akkor most helyetesítsük vissza az én értelmezésem a te mondanivalódba, hogy kinek mire van szüksége...
Az olyan tudod mikor teljesen egészséges emberekre rátukmálnak különféle vitaminokat ( lásd a kibaszott reklámokat), holott semmi szükség rá csak változatos étrend és mozgás kell a többit egy egészséges szervezett megoldja! Na ilyen a virágó is.
Az sem mindegy hogy a HD - nek szàrazkarteres az olajzasi rendszere, mèg tudtommal a yamahakè nedves karteres ezeknel a modelleknèl.
Nekem is jobban tetszik a harley-s hang, de ez nem az a motor.
Tavasszal műszaki után kicsit feljavítom én is a kipu hangját meglátjuk hogy szól az ajándékba kapott marving.
Amúgy meg mi van, leállt errefelé a gomba fuvar, vagy csak truccolsz rám mert nem politizálok ?
Mondják, írják: az alacsony fordulatszámon járatott motor rezeg, remeg. Ez károsan hat a főtengely, vezérműlánc, sebváltó alkatrészek, szinte minden alkatrész anyagkifáradással kapcsolatos élettartamára. De a kenés sem biztos, hogy elégséges sem a főtengelyen levő siklócsapágyak /nyugvócsapágy, hajtókarcsapágy, szabadonfutó csapágya/ sem a vezérműtengely, szelepemelő bütykök számára. A csapágyban az olajfilm létrejöttéhez kell az a bizonyos minimális fordulatszám, amit én úgy gondolom nem hasra ütéssel állapítottak meg a tervezők.
Nyugodtan nyomasd, semmi baja nem lesz a guminak a WD-től. Melóba már évek óta használjuk gumi alkatrészek kezelésére.
Én inkább jobban tartanék a rozsdamarótol.
Tudom, mielőtt még valaki felvilágosít, hogy az olaj szivattyú ezzel a fordulattal nem bírja a fenni helyek kenését biztosítani, meg a generátor sem ad elég töltést sem, pláne ha a minden fényforrás elől-hátul ég.
De a menetidőnek töredéke az a néhányszor néhány perces alapjárat.
Ezért, hogy nehogy szájkaratésnak mondjon pl. brumeszkosz, vagy bárki, hazaérve megörökítettem.
Videoim közt van már RPM címmel. /még egy perc sincs/
Várom a véleményeket.
Tudom, hogy már egy kicsit sok belőlem, csak még annyit, hogy nekem tavasszal biztos nem lesz lelkiismeret furdalásom, hogy nem használtam ki a mélyen tartott benzinárakat...