Szevasztok!
Az unokatesóm gsf 1200s bandit-jával történt. Tegnap vettük észre hogy bazi nagy benzintócsa van alatta. Nézegettük hogy honnnan folyik, hát a légszűrőből folyt. A légszűrő csurdig volt benyával. Akkómá szagoljunk bele a blokkba is, az is csurdig van benzinnel.
Levettük a tankot, a vákumos csap működik res és on állásban zár pri állásban folyik. A csap tartalék állásban volt. Pár nappal előtte lett feltöltve a tank. Persze leengedtük a motorolajat kivettük az olajfiltert. Tehát, vákumos csap, tartalék állásban átengedte a benzint, plussz az úszóházban a tűszelep is átengedte. Látott már valaki hasonlót? A lehetséges okokat keresem.
Bizony!
Egyre büdösebb volt, egyre fényesebben égtek az izzók, egyszer csak elpukkant az első izzó, átkapcsoltam reflektorra, az 2 perc múlva pattant el. Az akkumulátor felpúposodott, és spriccelt belőle a forró sav. Megálltam a motorral, már nem lehetett újraindítani. Tomi hazahozott minket. Másnap új akksi, keeway fesszab, izzócserék, indult pöc röffre. Azóta sincs semmi baja.
Egyik henger megy csak a másik nem és ki lett mérve a cdi a rossz meg mivel meg lett bontva a cdi csinált egy zárlatot és kellene a trafó is posta nagyon jó volna
Írjam itt a cimet vagy esetleg fel telefonálsz?
Szia nagyon hálás volnék,ja és nem gyertya gondjaim vannak már csak az a kérdés,hogy tudnánk össze hozni a dolgot? Ha gondolod fel is hívhatsz 06307423741
Úgy is van. Amikor kalmi vett egy kisvirgácsot, lábon akarta hazahozni. Nyárlőrincen vette és valahol a régi5ös úton neki elment a fesszab. Egyre fényesebben világított aztán még az akksit is szétpukkantotta. Nem rémlik,hogy komolyabb baja lett volna. Égők, Keeway fesszab meg az akksi és ment a gép.
Az árak CZK-ban értendőek. Szorozva 11el és megvan a forintosítás+útiköltség,kaja,pia, tovább nem nagyon van. Időjárásfüggő,hogy mivel megyünk. Volt már 400km. szakadó eső,(szerencsére kocsival) meg pusztulat meleg is. Van,hogy Ausztrián keresztül megyünk, van amikor Szlovenszkón. Ahogy adja.
Speedway World Championships a gugli keresőbe, events&ticketsre rányomsz és kiadja az összes nagydíj paramétereit. 23/05 Prague,Cze. Erre rányomsz és megvannak a jegyárak,ülőhelyek,cím,stb.
Szia! Gondolom nem sokan kockáztatnák a sajátjukat. Elképzelhető, hogy a próba CDI is úgy járna mint a tiéd. Gyertyáid a motorba valóak?
Olvastam arról, hogy a beépített zavarszűrős gyertya kinyírhatja a gyújtást. Szerintem jó szakember beméréssel is megtudja mondani neked, hogy jó-e az említett alkatrész, vagy máshol van a hiba.
Hát kedves márka társak igen CDI kéne ebayen néztem igen :)
Tudnám értékelni ha volna egy Pesti márka társ aki el szaladna ide hozzám és le tesztelnénk úgy,hogy át rakjuk az ővét persze tudom ez nagy kérés de hátha van valakibe annyi szánalom,hogy segít
Én is akarok tenni az autóba, mert jobb az ára mint a GUNK-nak. vagy az STP-nek! Tavaly tettem STP-t az OPEL-ba,és jobb lett az alapjárat!Kipróbálom ezt is!
Üdv mindenkinek! Katana lehet hogy írtad már, de én nem emlékszem, hogy mennyiért vetted a SPURI-t és milyen kiszerelésben volt? Én utoljára GUNK benzinadalékot tettem a tankokba, hátha nem csapódik ki a zöld békanyál a benzinből a karburátorban.
Az unokatesóm gsf 1200s bandit-jával történt. Tegnap vettük észre hogy bazi nagy benzintócsa van alatta. Nézegettük hogy honnnan folyik, hát a légszűrőből folyt. A légszűrő csurdig volt benyával. Akkómá szagoljunk bele a blokkba is, az is csurdig van benzinnel.
Levettük a tankot, a vákumos csap működik res és on állásban zár pri állásban folyik. A csap tartalék állásban volt. Pár nappal előtte lett feltöltve a tank. Persze leengedtük a motorolajat kivettük az olajfiltert. Tehát, vákumos csap, tartalék állásban átengedte a benzint, plussz az úszóházban a tűszelep is átengedte. Látott már valaki hasonlót? A lehetséges okokat keresem.