Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

RC51 Köszönöm a segítséget.
Hali.
Koszonom az infot, es tanacsot.
Valoban szenkefe. kicsit ossze van takolva az egesz indito motor, de a szenkefe nem adta at az aramot.
Meg egyszer koszi.
Udv Ervin.
185psi = 12.75 Bar
Csak psi-ba van nekunk 185
Lehetoleg ne terjen el nagyon egymastol tehat ha mersz 185 180 175 180 igy nem nagy gond de ha mar pl 180 160 155 165 akkor mar utal asszimetrikus kopasra. ugyancsak nem nagy baj ha mindegyik hengerben kozel 160-at mersz. Mindig uzemmeleg motornal merunk teljes gazallasnal es a gyertyak a pipaban! Nemely honda forgat kill switch off allasban is.
Nem zavarsz, megnezem.
Üdv mindenkinek! RC51 megint egy kérdéssel fordulok hozzád, ha nem zavarlak. A 99-es Honda 750c magna kompresszió értékére lenne szükségem, szeretném a hétvégén megmérni. Előre is köszönöm!
Üdv Ervin!
Lehet hogy tudok ez ügyben segíteni ha egyre gondolunk.
A kérdéses motor Hatvanból lett megvéve?
Ha igen akkor hívjál fel légyszives .
Tel :06703525376
Üdv Kaczkó
Azért vizsgált meg mielőtt koltekezel. Inditogombtol a be húzó mágneses keresztül mindent nézz at. Én azzal kezdenem hogy kap e a bendix áramot mikor nyomod az indító gombot. Ha igen behuz-e. Ha igen kap- e a motor áramot ha igen forog-e. Lehet csak szenkefe ami fillerek.
Írd ide mit mersz és hallasz.
Sziasztok.
Ma vasaroltam egy 87-es xv 750- et.
Szerintem az onindito halott rajta.
Keresek hozza egy oninditot, vagy olyan elerhetoseget ahol erdemes erdeklodni.
Elore is koszonom.
Udv Ervin.
Zsocccának, meg a többi betegnek:
Jobbulást kívánok!
Tisza-tavi ökocentrum ha jól látom?:)
Ez már idei hóvirág az udvarban.
Mondtam, hogy inkább gyere inni.. jó buli volt szombat este.
Sziasztok
Kicsit túl jól sikerült az idei eső gurulás.
Jó melegen felöltöztünk. 3 réteg ruha. + a több rétegű kivehető béléssel rendelkező Kordura motoros ruha.
Indulás előtt már kapart a torkom. Gondoltam közeleg egy kis nátha.
A gép pöcre indult. Igaz dec 20-án kerültünk vele előtte. Meg adalék is van a benzinben. Az aksi a lakásban volt. A karbiból meg le volt engedve a brenya. Igaz indítás előtt vagy háromszor ráadtam a gyújtást. S csak akkor indítottam amikor már nem hallottam a szivattyút dolgozni.
Annyira jól eset a gurulás, hogy a Tiszántúlon lukadtunk ki. A szüleimnél. (Volt is meglepődés)
Estére aztán elkapott az infulenza. Vasárnap délelőtt is volt még hőemelkedésem. De nem volt mit tenni haza kellet motorozni. Bár hozzá teszem a motoron semmi bajom nem volt.
Estére Magas láz. Hétfőn a csurom vizes ágyból irány a meló. Napközben ugyan gyenge voltam de semmi probléma. Viszont estére újra láz.
No kivettem két nap szabit hogy kifeküdjem. Ezért vagyok most itthon.
Eltűnt rendesen, meg a fiatal hölgy is (Vivi). Remélem mire aktuális lesz, előkerülnek! Brumival is egyet kell értenem Szelidi-tó ügyben.
A szelidi tó is kell az idén! Eső miatt elmaradt de most jó lenne beiktatni azt is.
Az elmúlt évtizedekben elképesztő mértékben fejlődtek a motoros ruhák és felszerelések is. Anno (20+ éve...) még innen-onnan összeszedett pufajkákban, harckocsizó nadrágokban, stb. kellett szenvedni. Manapság, egy teljesen átlagos, mondjuk "alsó-közép kategóriás" túra dzseki + nadrág 4-5 fokig tökéletesen véd a hidegtől, esőtől, még aláöltözet nélkül is. (Megfelelő aláöltözettel pedig pláne.) A biztonságról már nem is beszélve...
Én a saját bőrömön is megtapasztaltam (sajnos), hogy nem csak a motor ápolásán, gondozásán nem szabad spórolni, hanem a ruházaton és felszerelésen sem.
Persze, nem olcsó mulatság: még nagyon okosan válogatva, akciókat figyelve is simán "becsusszanhat" az ember akár 200 e Ft fölé is. (Csak az "alapokat" tekintve - azaz egy jobb sisak, 3 évszakos ruha, kivehető béléssel, beépített protektorokkal, protektoros csizma és kesztyű. Ez persze még fokozható extra gerinc-, mellkas, stb. védelemmel és sok egyébbel...)
De kényelmesen, komfortosan gurulhatsz, ha hidegebb, ha melegebb van. (Nem mennek tropára idő előtt az ízületeid sem.)
Arról pedig - szerintem - kár is billentyűt koptatni, hogy mennyire nem mindegy egy esetleges perecelésnél, hogy 200 e Ft értékű cuccot kell-e kukáznod, vagy a balesetin viszik az égetőbe karod, lábad, stb.
(Amúgy ez régi vesszőparipám - nyaranta (szívem szerint) rengeteg sallert ki tudnék osztani a rengeteg huszonéves szervdonornak, akik pólóban, bermuda gatyában, strandpapucsban menőznek a városban... Persze "ezerrel"... :/ Sajnos nem egyet láttam már közülük bezsákolva az út szélén, vagy szerencsésebb esetben a hordágyon, a mentő felé...)
Hol van hideg?
Miben motoroztok ílyen hidegben?
Sziasztok , mikor lesz Barcson?
Sziasztok,
Én is kigurultam tegnap 16.00 kor. nem volt egyszerű, megosztom a problémát a tanulság végett.
Az aksi kicsit lemerülve , lassan forgatott, nem pöccent a szerkezet.
Elővettem a tavaly, piacon vett bika nevezetű kábelt. Na azzal sem indult, mintha nem vitte volna át az áramot. Elkezdtem vizsgálni a kábeleket a csipesznél a szigetelés elhúzásával. A fekete még csak rendben volt de a pirosnál a réz már csak nyomokban volt látható. Elkezdtem szabdalni hátha találok még benne 1kis anyagot.. de nem .
Uccu leugrottam a közeli Tcóba ,1000 HUF volt egy másik bika kábel amiben már volt anyag... Így aztán szép lassan elindultam.
Ma en is elovettem az oreglanyt. Felert egy jo kis...
Téli inditgatas nelkul, a tavalyi benzinnel kis nogatasra (4 honap teli alom utan) indult, s csaptunk egy kort a varosban.
Sok mas motorost is lattam hogy ekeppen jart el :-)
Kedves Tamás
Igazad van, A barcsi motoros fesztivál annyira bejött, hogy az ideit is meglátogatjuk, ha lesz. A dél, délnyugati régió jelentős eseménye.
Thor viszont mint "HMCs" kell hozzá. Hol is van?
Ja és ne felejtsük el a szelidi tó kempinget is beiktatni a naptárba.
Kezdhetjük összehangolni a nyári portyákat.
Részemről a helyszín lényegtelen, annyi a fontos,hogy ne üsse az időpont Barcsot! Az idén nem szeretném kihagyni, bármennyire is messze van. Már az útvonalat is megterveztem. Az eseménynaptáron még nincs fönn, úgyhogy lövésem sincs az időpontról, de ha lesz akkor én megyek oda(is).