Eddig 3 motoromra is Heidenau K65-öst tettem előre hátra is. 250-es Virago, 535-ös virago, meg most a Sportsteremen is az van. Messzemenően elégedett vagyok vele, és még olcsóbb is mint a nagy márkák.
A gumihoz lemaradt, hogy nem szoktam száguldozni.... 100-110 km/h nem nagyon szoktam átlépni, mert az nekem kellemes maxnak. :) (szeretek ráérősen motorozni :D ) Csak nem tudom, hogy ez befolyásolja-e a márkát vagy a mintázatot....
Régebbi hozzászólásokban már keresgéltem, de valaki tudna frissebb infót mondani első gumi márkát és körülbelüli árat mondani? Márkéban olyanok érdekelnének amik tartósak és megbízhatóak. :)
Az első gumim elégé ki van repedezve oldalt (egészen a felninél) és inkább le szeretném cseréni....biztos, ami biztos alapon. ^^
Még egy kérdés.
Voltam a napokban gurulni kicsit furcsa hangja volt...vagy nem is tudom....rég hallottam a hangját. XD Olyan a hangja amikor kicsit jobban odahúzok (pl előzéskor, hogy minél kevesebb ideig tartson) olyan a hangja a mintha valami kopogna....(nem tudom máshoz hasonlítani a hangot :( ) alapjáraton és normál fordulaton nincs ez a hang csak akkor amikor jobban meghúzom a gázt és a hang is csak addig hallható....haverom azt mondta lehet rosszkor gyújt a gyertya és azért ez a "kopogó" hang....ez lehetséges? Vagy más oka is lehet?
Amúgy le is (kopogom) nincs baj a géppel, nagyon jól megy és imádom.
További szép napot mindenkinek. :)
Az nagyon jó! Remélem nem lesz árvíz a Dunán, és akkor szúnyog inváziótól sem kell tartani. Nektek Kalocsa felől komp a komp is van. Tavaly arra mentünk haza.
Remélem együtt megyünk le az idén! Amúgy , nem csak Jocóhaverom jött! Tesóm is. Az idén jön az én nőstényem is(motorral)! Hátha (Barcs nem úgy néz ki,hogy lesz) Jogoék meg még néhányan eljönnek! Reménykedjünk a jó nyárias időben!
Én eddig is tettem a benzinbe karburátor-tisztító adalékot.
Én még nem láttam a porlasztót belülről.
A petróleum önmagában is egy kiváló oldószer, néhány évtizede nem is volt más, jó volt vízmentesítésre, dermedésgátlónak. Ma is jó. A WD40 hatóanyaga is petróleum.
Én is vettem Spurit. A területi viszonteladó meg tesz az autóikba. A szerelőműhelyéből 6-7 ember él. Lehet, hogy más néven másutt is forgalmaznak ilyet. Az első döbbenet az volt, amikor elolvastam a prospektusnak szánt reklámanyagot. Nem a reklámozással van bajom, hanem kiadványban leírt sok baromsággal.
Nem tudom mérni a hogy jobb-e a gyorsulás, mert nincs összehasonlítási alap. Eddig sem rugdaltam a gázpedált, eddig is megvoltam elégedve a gyorsulással / mindkét autónkkal meg a Virago-val is/ . A végsebességet eddig érdembe csak a valamikori Skoda 105s -nek mértem, a 46 lóval 145-öt ment. a mai kocsikkal 140-et mentem, eszembe nem jutott megpróbálni a 180-200-t. A Spurival sem fogom. A fogyasztást meg hogyan lehet úgy összehasonlítani, hogy nem ugyanolyan körülmények között ( ellenszél, emelkedő, forgalom, benya minőség) közlekedik az ember.
Az autók is a motor is pöccre indultak eddig is a motorjárásuk is egyenletes volt. A hűvösebb motorüzem meg baromság. A termosztát beállítja a hőmérsékletet, amit a tervezők kiszámítottak.
A Virgács sem melegedett a kánikulában sem. A vasárnapi gurulásomon a hengerfej alatt levő hőmérő, meg az olajhőmérő mit mutathatott volna a +10 fokban a 21 kilométeren.
De arra mindenképp jó a Spuri, hogy van téma van hozzászólás.
Ha valaki úgy gondolja, hogy használja tegyen a benzibe, ha meg nem hát ne tegyen. Mivel milliomos vagyok -időre értve- megkeresek autógyárakat / ha olyan kedvem lesz/, kikérem a véleményüket.
Van egy kollégám, nem bírja szétszedni az aprillia scarabeo 50 első telóját.
Az egyik szárban rugó, a másikban egy zárt csillapítópatron.
A csillapítópatront szeretné kicserélni, de egyben van a villahíd a szárral, lefelé pedig nem jön ki mert van valami ami megfogja. Zéger nincs nem is volt, meg sem moccan az alátét. Létezik hogy oda van hegesztve, vagy melegen van belesajtolva?
Itt egy kép ahol ki kellene jönnie a patronnak:
Tisztelt shanyee
Ugye az nem vita tárgya, hogy ha választani lehet az időszakos mechanikai tisztítás /kapirgászás drótkefézés stb. ami ráadásul idő és szerszámozottság igényes, / vagy a kémiai adalék ami egyszerűen üzemanyagban oldható kis méricskéléssel, akkor melyiket választod.
Mert az már nem kérdés, hogy bármennyire is szűröd a benzint, az a tizenhány éves motor-autó karburátorában bizony lerakódásokat hoz létre és a vizesedésről sem feledkezhetsz meg.
A kínai árúcikkekről meg mindenkinek van tapasztalata, nekem csak annyi hogy csak folyamatosan rugdalt seggel hajlandóak minőségi terméket előállítani.
Ilyen világnézetre épül a gazdaságuk, mert ez be is jött nekik...
Tehát eldöntheted, megbíznál-e egy ilyen származású pancsban?
Ma nekem is megvolt az idei első kör a géppel.
Még jó, hogy kellő alázattal és óvatossággal menetem, egy szép nagy kék fűrész figyelt a sávom közepén. Visszafelé, fél óra múlva láttam egy bringást egy kék fűrésszel a kormányon..
Üdv mindenkinek!
Zsoccca!
gerjenidunarock.hu
Ez még nem a végleges plakát csak "piszkozat",ha meg lesz a végleges több infóval majd felrakom azt is!
Laci!
Örülünk ha tetszett és jól érezted magad,reméljük az idei is legalább olyan jó lesz mint a tavalyi volt!
Két autóba meg a Virgácsba tettem Spurit.
Szerintem azoknak megy jobban a gép akikében nem tiszta az üzemanyag-rendszer, mert a petróleum- amiből áll a Spuri- kimossa kimossa a koszt. Nem érezhető hatás.
Szerintem, ha jó lenne az adalék már gyártanák az USA-ban, meg talán még Kinában is licenszet megvéve vagy egyszerűen ellopva.
Nem rég írtam, hogy azt tapasztaltam a szezon vége felé, hogy ha hirtelen vissza engedem a gázt, pl váltáskor, akkor gondolkozik egy picit a motor, mielőtt vissza ejti a fordulatot.
Nekem ugyan nem Spurim van, hanem Metabond üzem anyag adalék. Hasonló össze tételű lehet, mint a spuri.
Mivel beletettem. S megszűnt a gázadás visszaejtési késés.
Nem veszik figyelembe, hogy ősz óta nem mentek és kiestek a gyakorlatból! Én tegnap is mentem de még ma sem voltam biztos a dolgomban. Lassabban, és óvatosan mentem.
Légyszi
Gerjennek a plakátját, vagy a honlapját linkeljétek már be ide. Nem találom a 15-ös kiírást.
Gyula. Sajnos így szokott ez lenni. Vannak olyan motoros társaink, akik nem veszik tudomásul, hogy a téli hónapokban megkopnak a motoros érzékek. És mindjárt az induláskor úgy húzzák a gázt mint ha tegnap szálltak volna le róla.
No meg ilyenkor még az autósok sem számítanak ránk. S így még kevésbé figyelnek.
No meg vannak motorosok akik úgy közlekednek, hogy nekünk is égnek áll a hajunk.
Megkapta a gép az első spuri kezelést. Ma mentem egy 100km-t én nem sok változást tapasztaltam eddig. Mondjuk az üzemanyagjelző még nem mozdult semmit talán ennyi. Ja meg az alapjárat ment fel durván egy százast.
Köszi a válaszokat előre is. :)
Régebbi hozzászólásokban már keresgéltem, de valaki tudna frissebb infót mondani első gumi márkát és körülbelüli árat mondani? Márkéban olyanok érdekelnének amik tartósak és megbízhatóak. :)
Az első gumim elégé ki van repedezve oldalt (egészen a felninél) és inkább le szeretném cseréni....biztos, ami biztos alapon. ^^
Még egy kérdés.
Voltam a napokban gurulni kicsit furcsa hangja volt...vagy nem is tudom....rég hallottam a hangját. XD Olyan a hangja amikor kicsit jobban odahúzok (pl előzéskor, hogy minél kevesebb ideig tartson) olyan a hangja a mintha valami kopogna....(nem tudom máshoz hasonlítani a hangot :( ) alapjáraton és normál fordulaton nincs ez a hang csak akkor amikor jobban meghúzom a gázt és a hang is csak addig hallható....haverom azt mondta lehet rosszkor gyújt a gyertya és azért ez a "kopogó" hang....ez lehetséges? Vagy más oka is lehet?
Amúgy le is (kopogom) nincs baj a géppel, nagyon jól megy és imádom.
További szép napot mindenkinek. :)
Úgy tervezem, hogy mennénk.
Igen ki merem írni :)
köszönöm, hogy kijavítottál. Természetesen a tesódékat is illett volna megemlítenem.
Én még nem láttam a porlasztót belülről.
A petróleum önmagában is egy kiváló oldószer, néhány évtizede nem is volt más, jó volt vízmentesítésre, dermedésgátlónak. Ma is jó. A WD40 hatóanyaga is petróleum.
Én is vettem Spurit. A területi viszonteladó meg tesz az autóikba. A szerelőműhelyéből 6-7 ember él. Lehet, hogy más néven másutt is forgalmaznak ilyet. Az első döbbenet az volt, amikor elolvastam a prospektusnak szánt reklámanyagot. Nem a reklámozással van bajom, hanem kiadványban leírt sok baromsággal.
Nem tudom mérni a hogy jobb-e a gyorsulás, mert nincs összehasonlítási alap. Eddig sem rugdaltam a gázpedált, eddig is megvoltam elégedve a gyorsulással / mindkét autónkkal meg a Virago-val is/ . A végsebességet eddig érdembe csak a valamikori Skoda 105s -nek mértem, a 46 lóval 145-öt ment. a mai kocsikkal 140-et mentem, eszembe nem jutott megpróbálni a 180-200-t. A Spurival sem fogom. A fogyasztást meg hogyan lehet úgy összehasonlítani, hogy nem ugyanolyan körülmények között ( ellenszél, emelkedő, forgalom, benya minőség) közlekedik az ember.
Az autók is a motor is pöccre indultak eddig is a motorjárásuk is egyenletes volt. A hűvösebb motorüzem meg baromság. A termosztát beállítja a hőmérsékletet, amit a tervezők kiszámítottak.
A Virgács sem melegedett a kánikulában sem. A vasárnapi gurulásomon a hengerfej alatt levő hőmérő, meg az olajhőmérő mit mutathatott volna a +10 fokban a 21 kilométeren.
De arra mindenképp jó a Spuri, hogy van téma van hozzászólás.
Ha valaki úgy gondolja, hogy használja tegyen a benzibe, ha meg nem hát ne tegyen. Mivel milliomos vagyok -időre értve- megkeresek autógyárakat / ha olyan kedvem lesz/, kikérem a véleményüket.
Van egy kollégám, nem bírja szétszedni az aprillia scarabeo 50 első telóját.
Az egyik szárban rugó, a másikban egy zárt csillapítópatron.
A csillapítópatront szeretné kicserélni, de egyben van a villahíd a szárral, lefelé pedig nem jön ki mert van valami ami megfogja. Zéger nincs nem is volt, meg sem moccan az alátét. Létezik hogy oda van hegesztve, vagy melegen van belesajtolva?
Itt egy kép ahol ki kellene jönnie a patronnak:
Ugye az nem vita tárgya, hogy ha választani lehet az időszakos mechanikai tisztítás /kapirgászás drótkefézés stb. ami ráadásul idő és szerszámozottság igényes, / vagy a kémiai adalék ami egyszerűen üzemanyagban oldható kis méricskéléssel, akkor melyiket választod.
Mert az már nem kérdés, hogy bármennyire is szűröd a benzint, az a tizenhány éves motor-autó karburátorában bizony lerakódásokat hoz létre és a vizesedésről sem feledkezhetsz meg.
A kínai árúcikkekről meg mindenkinek van tapasztalata, nekem csak annyi hogy csak folyamatosan rugdalt seggel hajlandóak minőségi terméket előállítani.
Ilyen világnézetre épül a gazdaságuk, mert ez be is jött nekik...
Tehát eldöntheted, megbíznál-e egy ilyen származású pancsban?
Még jó, hogy kellő alázattal és óvatossággal menetem, egy szép nagy kék fűrész figyelt a sávom közepén. Visszafelé, fél óra múlva láttam egy bringást egy kék fűrésszel a kormányon..
Zsoccca!
gerjenidunarock.hu
Ez még nem a végleges plakát csak "piszkozat",ha meg lesz a végleges több infóval majd felrakom azt is!
Laci!
Örülünk ha tetszett és jól érezted magad,reméljük az idei is legalább olyan jó lesz mint a tavalyi volt!
Szerintem azoknak megy jobban a gép akikében nem tiszta az üzemanyag-rendszer, mert a petróleum- amiből áll a Spuri- kimossa kimossa a koszt. Nem érezhető hatás.
Szerintem, ha jó lenne az adalék már gyártanák az USA-ban, meg talán még Kinában is licenszet megvéve vagy egyszerűen ellopva.
Nekem ugyan nem Spurim van, hanem Metabond üzem anyag adalék. Hasonló össze tételű lehet, mint a spuri.
Mivel beletettem. S megszűnt a gázadás visszaejtési késés.
Gerjennek a plakátját, vagy a honlapját linkeljétek már be ide. Nem találom a 15-ös kiírást.
Gyula. Sajnos így szokott ez lenni. Vannak olyan motoros társaink, akik nem veszik tudomásul, hogy a téli hónapokban megkopnak a motoros érzékek. És mindjárt az induláskor úgy húzzák a gázt mint ha tegnap szálltak volna le róla.
No meg ilyenkor még az autósok sem számítanak ránk. S így még kevésbé figyelnek.
No meg vannak motorosok akik úgy közlekednek, hogy nekünk is égnek áll a hajunk.