Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van, és ha kevés folyadékot fogyasztok, akkor kiszáradhatok. Ezt mondta a körzeti orvosom. Mindjárt felhívom a cimborámat aki volt a kecskeméti merci szervizbe és neki is nagyon okosat mondott a szervizvezető.
Szia Csaba!
Az én motoromon nem lehet semennyit se ki-be mozgatni a lánckerék tengelyét.
hehe. :D Én egy hete jártam hasonlóan, hogy a sisak csatját a sietségemben elfelejtettem becsatolni és mente közben nem értettem, hogy "mi az isten csapódik néha a sisaknak?" XD és csak a tükörben vettem észre, hogy a csat lobog a szélben De a bőrkabátomon minden rögzítve van, így azon semmi nem tud zörögni.....De azért köszi az ötletet. :D
Joro, engem egyszer a bőrkabátom gallérja viccelt meg. Van egy patent a galléron, elfelejtettem rögzíteni, és nagyobb sebességnél a szél ütemesen csapkodta a két patentot egymáshoz. Egy darabig eltartott mire rájöttem hogy mi az.
hmm Nem hinném, hogy berezonálna, mert ez egy mélyebb kopogó hang....mintha (nem fémes koppanás.) Ha berezonál a blokk akkor az mivel jelentkezik? És az előgyújtás leellenőrzését én megtudnám csinálni? vagy ahhoz kel valami műszer vagy szakember? (Ő az első motorom, így ilyenekben még nagyon tapasztalatlan vagyok. )
A kecskeméti Merci szalon-szerviz vezetője szerint a nem gyári üzemanyag-adalék használata aggályos lehet.
Nem lehet, hogy neked is bizonyos fordulaton rezonál a blok?
Esetleg még az előgyújtást érdemes lenne leellenőrizni.
RC51 nek mi lehet a véleménye. Igaz hogy így leírás alapján, nem igazán lehet pontos diiagnózist fel állítani, de ő mégis csak szakember.
Hát mondtok valamit!
Lehet hogy kénytelen leszek ilyen sűrűn vásárolni gumikat.
Mivel Beja hozzá tette a hozzá szólásaitokhoz, hogy "ja a gumi vásárlás szét lőtt seggel sem jár."
Hát most mondjátok meg. Így motorozzon az ember nyugodtan. Amikor egy ilyen egyén ül mögötte.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne. A lánckeréktengelyem 3-4 mm-t mozog tengelyirányban. Bontani kell a blokkot?
Szia shanjee!

Kipróbáltam és álló helyzetben nem csinálja, próbáltam fokozatosan felpörgetni és hirtelen is. Még csak hasonlót sem produkált, mint amit menet közben szokott. De ott is visszaváltáskor...ha jól emlékszem akkor kettes felett csinálja csak (3-4-es fokozatokban...meg talán 5.ben is de abba most nem vagyok teljesen biztos.....) De vasárnap lesz rá időm, elmegyek kipróbálom és megfigyelem, hogy pontosan mikor és hogyan adja ki a hangot....mert gondolom ezek számítanak.
(ha esetlleg hasznos infó hozzá....a felső kipufogó ki van pucolva (így vettem), de a hang az nem hátulról jön.)
Szia Joro
Próbáld meg állóhelyben, üresben megpörgetni a motort Esetleg hirtelen gázadásra előjön a hang.
Azért ezt jól gondold meg! A gumivásárlás nem jár puklival!
Csak próbáld meg! Lesz neked nemulass!
Köszönöm a gumis hozzászólásokat.
Ha katanna, egyedül 15 ezret megy. Akkor én sem keveselhetem, 2 személlyel a 10 ezret.
Bár nem lenne rossz, ha többet is bírnának.
Bár legfeljebb, megpróbálom többször otthon hagyni a párom.
Kizárólag csak azért, hogy ne kopjon annyira a gumi.
Üdv mindenkinek!Alsóörsre én is készülök, de csak szombaton, remélem oda is érek. Jó lenne pár emberrel megismerkedni a fórumról. Lenne még pár eladó alkatrészem, ha valakit érdekel tartalékba. XV-535 illetve xv-400 cdi, szabályzó, üzemanyagpumpa ,önindító,szöghajtómű+kardántengely:10000ft Kuplungbovden új:5000
Rendben, köszönöm szépen válaszokat. :)
Ez enyém nem nyikorog, igaz, hogy még csak ~ 1000 km va benne. A régi első gumim, ami kb 15 éves volt, az nyikorgott erősebb fékezésnél.
A csavarok nagy részét átnéztem az olyan helyeken amik rázkódhatnak. (hátsó sárvédő környéke, kormány váz...hmm jobban belegondolva majdnem mindent átnéztem kívülről ) De a hang az a blokktól jön....esetleg belőle.....az lehetséges? Sisakban nem tudom pontosan meghatározni a forrását. :/
De átnézem majd még egyszer a motort, hátha valami más zörög és tényleg csak egy csavar az egész. :)
Sziasztok Köszönöm az infókat. :) Egy kérdés még sricsi70 és kalmi79....a Heidenau.ról egy helyen olvastam olyat amikor a márkák közt keresgéltem, hogy nyikorog 3000 km után és hamar elveszti a tapadását, de nem kopik el, de csak ezt találtam mint kritika.... írtátok, hogy nektek is ilyen van....esetleg hasonló tapasztalat? (vagy az illető csak kifogott egy gyári hibásat?)
Biztos közrejátszik az, hogy legtöbbet ketten gurultok. Nekem elég összevisszaságom van. Elől Bridgestone, már erős 18000km van benne. Ha ilyen mennyiséget gurulok vele(mint tavaly) kibírja az idei idényt is. A vele egyszerre vett Pirelli(hátul) 15000nél lett csere érett(a Katanán). A virgácson Misik vannak úgy rémlik, de ezeket még Gyula tette fel. Bőven van bennük még!
Oké várom
Én eddig kerek egy év alatt 8 ezret tettem a Heidenaukba. Hátul kb 70-80%-os lehet a gumi, elől kb 80-90%-os. Így számolva a hátsó szerintem elmegy 20-25 ezer között, az első 30 ezer felett. Persze ez függ a körülményektől. Ti rendszerint ketten motoroztok, megpakolva.
Nektek mennyi Km-et bírnak a gumik.
Nekem rendszerint 10 ezret. Lehet az conti, vagy bármilyen márkás.
Nekem is volt ilyen, húzatáskor kopogó hang. Aztán a csomagtartó rögzítőcsavarja volt laza. A csomagtartó kopogott, a csavar meghúzása után a kopogás megszűnt.
Szia! Én is bátran tudom ajánlani a Heidenau gumiköpenyeit. Viszonylag olcsó és ennek ellenére jó minőségű abroncsok. Én is előre ilyet vettem. Volt motoromon elöl és hátul is ilyen volt. A te motorodra a Mofakerben 15755 Ft most az első gumi.
http://www.mofaker.hu/termek/3...