Az út szélén áll egy Skoda Fabia és benne ül egy ember. Az autó tetején kamera, éjjellátó alkalmatosság, stb. Az igazi probléma ott van,hogy egy kövér gáz és már másik megyében vagy. Egy megyére 5000ft. egy éves e-matrica. Ha mondjuk egy túra 3 megyét érint és ott gyorsforgalmi utat használna a polgár, akkor 3x5000ft. Ha minden nap arra mész vagy ha többet nem abban az évben. Ez a szívás. Ha nem használod akkor jön az amit tegnap írtam és teli volt a tököm miatta. Van a hagyományos autópálya matrica ami valamivel több mint 3000ft. de az csak 10 napra érvényes. Tehát egy szombati túra miatt tök felesleges. A nem túl szeretett hajdani Csehszlovákia mindkét államalakulatában ingyenes a pálya a motoroknak. Ilyesmi átvétele nálunk szóba sem kerülhet.
Itt az autopalya mindenhol ingyenes de vannak szakaszok mint pl a skyway hid ahol fizeto kapuk vannak. Itt emberkek ulnek es szedik a penzt 1.20 dolcsi egy atutazas. A berletesek csak athajtanak a kapuk nekuli savon es elektromos rendszer azonositja a jarmuvet. Ha nincs ez az azonosito akkor fotot csinal majd 1-2 heten belul kikuldik a szamlat ami talan ilyenkor 2-3 dolcsi. Namarmost ha a rendszam nem olvashato akkor nem tortenik semmi a szamitogep eldobja az ugyet. A motorosok nehanyan ugy csinaljak hogy ne legyen olvashato a rendszam, pl mas a szog vagy eppen melyen a hatso kerek elott felett van. Ezek csak atrepulnek ezeken a kapukon es halo, see ya, good bye vagy asztala viszta fucker!
Polgari engedetlenseg? Lehetne ilyet? Persze ugy hogy a rendszam olvashato olyankor ha a rendor mogotted all. Mit tudnak olyankor csinalni ha rendszamod nem olvashato? Hogyan kuldik a szamlat, mi alapjan? Hol keszitik a fenykepet? Ha ezeket tudjuk akkor mar elonyben vagytok.
Engem a helyükre! Én sokkal kevesebbet lopnék, mert én már önálló életet élek és a saját lábamon állok! Nem az adófizetőkén! Igaz Rühelke? 30 milla svájcisapka!
Sziasztok.
Gumi: Úgy döntöttem, hogy nem vagyok elég okos és nem a mások kárán tanulok, hanem a sajátomon. Berendeltem az öreg gumit. Kipróbálom. S ha nem jó, hát akkor kidobtam szállítással együtt 8 ezer pénzt.
A defekt javítást is teszteltem. Az általam javított kukacos kerékkel, mentem 3 ezer Km-et. S csak most javíttattam meg. Jól vizsgázott.
M túra. Mi is kerültünk egy kicsit. De mi már hozzá vagyunk edződve. Tavaly dec 20,-áig motoroztunk. Idén meg február 14.-én kezdtük. Tegnap is mentünk egy keveset St- Parádsasvár-Mátra háza-Galyatető, (itt még kupacban volt hó az út mentén) Pásztó-Hollókő-Szécsény- St-Bátony-Nádúlyfalu-Kazár-St. Kegyetlenül élveztük.
Ma már csak B.gyarmat ra gurulunk a Svejk éterembe. Beáta nap alkalmából. Viszafele, ha még akkor sem esik, akkor szloviban kerülünk majd egyet.
Kormány: Gyerekek! Már nekem is teli a tököm a kedves kormányunk baromságaival. Már nagyon elszálltak maguktól. Pl Matrica, a legújabb változások a dohány ügyben. Felesleges tanfolyamok. Jó pénzé a tanfolyam szerezőinek. Paks Titkosítása.
Hát ha mi bíztuk meg őket, hogy képviseljék az érdekeinket, akkor ne titkolódzanak előttünk. Mert picsán rúgjuk őket, és mehet nek a holdra űrszemétnek.
Viszont egy kérdésem van. Kit kéne a helyükre tenni. Kik azok akik nem lennének még tőlük is sokkal rosszabbak?
Brumi , hogy jól induljon a napunk ! Ezúttal sem kívánom megbotránkoztatni fórum társaimat, akik Nemzeti Együttműködés Rendszerének feltétlen hívei, kérem ők NE NÉZZÉK meg ezt a videót :http://index.hu/mindekozben/po... A nem kormánypárti szimpatizánsoknak jó szórakozást ! Szép időt mindenkinek !
Ezek a gecik még arra sem képesek,hogy utánad menjenek! Fénykép a mi adóforintjaikból vásárolt és fide-ss közeli cégek álltal telepített berendezésekkel, aztán levél a büntetési csekkel! A kurva anyjukat!
Kedves Tamás
Teljesen igazad van, a laza hétvégi forgalom is már katasztrófa.
A budapesti ki/bevezető főutak még ilyenkor is rendkívül zsuffoltak.
El lehet képzelni a bejövő dolgozók hétköznap reggeli tötymörgő autózását a környéki településeiről, nap mint nap.
Ezt hivatott kiváltani a direkt ezért épített nullás, amit most jól érezhetően kevesebben vehetnek igénybe a fizetőssé válása óta.
Ez az útdíj most éppen olyan töketlenség, mint a balatonkörnyéki bevásárló központok hétvégi zárása, tudniillik a nyaralóknak kevés lesz az a pár nyitott kisbolt mert ugye a vendégnek minden nap szabadnap nem érdekli őket a naptár, a strandra menet meg onnan a szállásra ugyanúgy vasárnap is ott venné meg a sörét meg a kajáját frissen stb.
Az útdíjjal is meg a vasárnapi zárással is kibaszottul hatástanulmány nélkül verték keresztül az idióta seggfej politikusaink a törvény módosításaikat. nekünk meg jut a bosszankodás.
Na én vettem egy illóolajos gőzfűrdőt most már jobban vagyok.
Tamás szerintem még nem szoktunk vissza a motorra azért lehettél begyíkulva.
A forgalom tényleg durva volt.
Ezt mondtam én is! Turázás elött turáztasd magad azon hogyan kerűld ki a fizetős részeket ami eddig ingyenes volt!
Így könnyű a saját lábunkon állni !( orbán rühel)
Geci egy görény banda!
Kalmi már jó párszor leírta a Heidenau előnyét, hátrányát. Autóra már vettem túltárolt gumit,(hibátlan volt amíg el nem kopott) de motorra nem vennék, mint ahogy használtat se.
Az, az igazság, hogy nem vagyok maradéktalanul elégedett a mai nappal. Lehet,hogy öregszem? Ennyire fáradtan(törődötten) még sosem értem haza motorozásból. Amikor a Bakonyban voltunk kalmiékkal 600 km is megvolt, most meg 213 és majd leestem a gépről amikor hazaértem. A seggem mocskosul fájt, a fejem is a motor hangjától(ilyen még sosem volt) szóval nagyon kipurcantam. Hányok attól ami Pesten, Pilisvörösváron, Ürömben, Dunakeszin, Gödön, stb. volt. Alig győzőm leírni, pedig a felét kihagytam. Nem szoktam ócsárolni a kormányt, de pározzon az édes anyukájával aki kitalálta ezt a matricázást a nem autópályákra is! Undorító egy börzsönyi motorozást így befejezni és nem a retkes 5000ft. miatt,(nekem 10000 lenne a két motorra) hanem mert évi 3-3ezerkilométert megyek és erre úgy gondolom felesleges. Kikészültem a sok városi szarakodástól. Nem tudom a későbbiekben milyen túrákra megyek majd el, de most úgy gondolom inkább iszok valami erőset!
Holnap legalább ilyen idő lesz, mint a mai, délelőtt motorosbörze és bolhapiac a 18. ker piactéren. Nekem mindíg akadt valami érdekesség, amit nem lehetett otthagyni...
Üdv Mindenkinek
Hát szerencsésen baj nélkül megérkeztünk, szép kis hegyen völgyön kanyar kerekedett majdnem dupla kilométerrel mint terveztem. át csavarogtunk szlovák területre is, Letkésnél vissza onnan meg a kemencei fogadó felé, ebéd után az erdei hegyitúra kanyarokkal. Kis malőr csak bejött nekem katalinpusztánál, egy alattomos elektromos gebasz: kisült bizti meg csatlakozó kontakt.
Köszönöm a társak segítőkészségét, /katana750 meg debreczi71/mert bizony tolni is segítettek pár száz métert emelkedőnek.
Váctól meg simán bírta az utat hazáig. Biztos lettünk volna többen is, ha a háztáji munkálatok engedik a többieknek. Rendőr sem volt, csak itt-ott trafiztak.
Nem drága az a hondára 170/80-15-ös gumit 32400ft-ért vettem és ez volt a legolcsóbb( pirelli) az ETZn heidenau van nagyon jól tapad rövidebb féktávot lehet vele csinálni mint a nagymotorral
NE VEGYÉL öreg gumit.még ha szép nagy a borda rajta, akkor sem! Csúszkál hidegben és melegben egyaránt. Én is le fogom cserélni a hátsót a 250-sen, pedig mutatós! A szállításért legalább nem kell fizetnem ha a MO-FA-KER-nél vásárolok!
Az enyémen elöl-hátul Heidenau van.
A tapasztalataim nagyjából megegyeznek a nemzetközi összehasonlító tesztekben olvashatóakkal.
Azaz: száraz úton kiváló a tapadása, nedvesen már kevésbé... Nagyon érzékeny a hőmérsékletre, a hideg aszfaltot nem szereti. Viszont elég gyorsan felmelegíthető "üzemi hőfokra".
A mintázatán is látszik, hogy a vízelvezetés nem igazán megoldott.
Én télen sem állítottam le a gépet, korábban "picsogtam is", hogy bizony sokszor jól jött volna egy erősebben bordázott gumi... De - odafigyeléssel - túl lehetett élni.
Most kezd újra "elemébe kerülni", a 10-15 fokos utakat már szereti és mivel kifejezetten lágy, tapadós gumi, a kanyarokban is jól teljesít.
Összességében ezek tavasztól-őszig, jó időben, "krúzolásra" tervezett abroncsok, arra nagyon jók. Mivel gyakorlatilag még újak, egyelőre maradnak, de az egyéni igényeim miatt, a cserénél vsz. mások kerülnek majd fel...
Azt nem mondhatom, hogy nem engedhetném meg a drágábbat is.
De kicsit sóher vagyok. Mármint ha kapok olcsóbban, akkor marad másra is. Benzin, szállás stb.
No megyek felteszem a frissen lekezelt oldaltáskákat a gépre. Aztán futok egy kör. Majd irány a Mátra. Had kopjon a régi gumi oldala is.
Polgari engedetlenseg? Lehetne ilyet? Persze ugy hogy a rendszam olvashato olyankor ha a rendor mogotted all. Mit tudnak olyankor csinalni ha rendszamod nem olvashato? Hogyan kuldik a szamlat, mi alapjan? Hol keszitik a fenykepet? Ha ezeket tudjuk akkor mar elonyben vagytok.
Az van. A sok birkának ez kell, a nép meg fizeti az adókat az út díjat meg sorolhatnám a többit!
Gumi: Úgy döntöttem, hogy nem vagyok elég okos és nem a mások kárán tanulok, hanem a sajátomon. Berendeltem az öreg gumit. Kipróbálom. S ha nem jó, hát akkor kidobtam szállítással együtt 8 ezer pénzt.
A defekt javítást is teszteltem. Az általam javított kukacos kerékkel, mentem 3 ezer Km-et. S csak most javíttattam meg. Jól vizsgázott.
M túra. Mi is kerültünk egy kicsit. De mi már hozzá vagyunk edződve. Tavaly dec 20,-áig motoroztunk. Idén meg február 14.-én kezdtük. Tegnap is mentünk egy keveset St- Parádsasvár-Mátra háza-Galyatető, (itt még kupacban volt hó az út mentén) Pásztó-Hollókő-Szécsény- St-Bátony-Nádúlyfalu-Kazár-St. Kegyetlenül élveztük.
Ma már csak B.gyarmat ra gurulunk a Svejk éterembe. Beáta nap alkalmából. Viszafele, ha még akkor sem esik, akkor szloviban kerülünk majd egyet.
Kormány: Gyerekek! Már nekem is teli a tököm a kedves kormányunk baromságaival. Már nagyon elszálltak maguktól. Pl Matrica, a legújabb változások a dohány ügyben. Felesleges tanfolyamok. Jó pénzé a tanfolyam szerezőinek. Paks Titkosítása.
Hát ha mi bíztuk meg őket, hogy képviseljék az érdekeinket, akkor ne titkolódzanak előttünk. Mert picsán rúgjuk őket, és mehet nek a holdra űrszemétnek.
Viszont egy kérdésem van. Kit kéne a helyükre tenni. Kik azok akik nem lennének még tőlük is sokkal rosszabbak?
Bocsánat, hogy itt belerondítok a dolgok közepébe!
Egyetlen kérdés!
Legális keretek között lehetséges a 125-ös Virgács kipufogójának hangját " morcosabbá" tenni?:) Ha igen, hogyan?!
Teljesen igazad van, a laza hétvégi forgalom is már katasztrófa.
A budapesti ki/bevezető főutak még ilyenkor is rendkívül zsuffoltak.
El lehet képzelni a bejövő dolgozók hétköznap reggeli tötymörgő autózását a környéki településeiről, nap mint nap.
Ezt hivatott kiváltani a direkt ezért épített nullás, amit most jól érezhetően kevesebben vehetnek igénybe a fizetőssé válása óta.
Ez az útdíj most éppen olyan töketlenség, mint a balatonkörnyéki bevásárló központok hétvégi zárása, tudniillik a nyaralóknak kevés lesz az a pár nyitott kisbolt mert ugye a vendégnek minden nap szabadnap nem érdekli őket a naptár, a strandra menet meg onnan a szállásra ugyanúgy vasárnap is ott venné meg a sörét meg a kajáját frissen stb.
Az útdíjjal is meg a vasárnapi zárással is kibaszottul hatástanulmány nélkül verték keresztül az idióta seggfej politikusaink a törvény módosításaikat. nekünk meg jut a bosszankodás.
Tamás szerintem még nem szoktunk vissza a motorra azért lehettél begyíkulva.
A forgalom tényleg durva volt.
Így könnyű a saját lábunkon állni !( orbán rühel)
Geci egy görény banda!
Hát szerencsésen baj nélkül megérkeztünk, szép kis hegyen völgyön kanyar kerekedett majdnem dupla kilométerrel mint terveztem. át csavarogtunk szlovák területre is, Letkésnél vissza onnan meg a kemencei fogadó felé, ebéd után az erdei hegyitúra kanyarokkal. Kis malőr csak bejött nekem katalinpusztánál, egy alattomos elektromos gebasz: kisült bizti meg csatlakozó kontakt.
Köszönöm a társak segítőkészségét, /katana750 meg debreczi71/mert bizony tolni is segítettek pár száz métert emelkedőnek.
Váctól meg simán bírta az utat hazáig. Biztos lettünk volna többen is, ha a háztáji munkálatok engedik a többieknek. Rendőr sem volt, csak itt-ott trafiztak.
Zsocca ne vegyél ilyen öreg gumit.
A tapasztalataim nagyjából megegyeznek a nemzetközi összehasonlító tesztekben olvashatóakkal.
Azaz: száraz úton kiváló a tapadása, nedvesen már kevésbé... Nagyon érzékeny a hőmérsékletre, a hideg aszfaltot nem szereti. Viszont elég gyorsan felmelegíthető "üzemi hőfokra".
A mintázatán is látszik, hogy a vízelvezetés nem igazán megoldott.
Én télen sem állítottam le a gépet, korábban "picsogtam is", hogy bizony sokszor jól jött volna egy erősebben bordázott gumi... De - odafigyeléssel - túl lehetett élni.
Most kezd újra "elemébe kerülni", a 10-15 fokos utakat már szereti és mivel kifejezetten lágy, tapadós gumi, a kanyarokban is jól teljesít.
Összességében ezek tavasztól-őszig, jó időben, "krúzolásra" tervezett abroncsok, arra nagyon jók. Mivel gyakorlatilag még újak, egyelőre maradnak, de az egyéni igényeim miatt, a cserénél vsz. mások kerülnek majd fel...
De kicsit sóher vagyok. Mármint ha kapok olcsóbban, akkor marad másra is. Benzin, szállás stb.
No megyek felteszem a frissen lekezelt oldaltáskákat a gépre. Aztán futok egy kör. Majd irány a Mátra. Had kopjon a régi gumi oldala is.