Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a választ. Igazából ez is egy megoldás. Ha nem volna ismerősöm az itteni cipészetben, akkor valószínű, hogy így csinálnám. A fém rész is megtudom oldani "okosba" . Szeretném ha valamelyest hasonlítana az eredetihez.
Köszöm a választ és a fényképeket. Tudom, hogy bele tudnak kötni a vizsgabiztosok mindenbe. Sajnos elég rossz tapasztalataim vannak velük.
A vázszámról előszeretettel szeretik lecsiszolni a festéket.
Azon csodálkozok, hogy a mostani motoromat kapaszkodó nélkül eddig hogyan engedték át? (Úgy tudom még le is fényképezik.) Lehet, hogy csak a pénz volt a lényeg és szemet hunytak a hiánya felett.
Veszel egy fekete derékszíjat az ócskapiacin amelyik műanyagból van szőve, egy felizzított dróttal böksz a két végére két lukat, és azt felszereled nagy alátéttel és kettő horganyzott, vagy krómozott, vagy saválló lencsefejű csavarral, és mindenki megelégedett lesz.
A szíj 28 mm széles a négyzet alakú fémlap nem csak dísz. A szíj mindkét oldalán van egy-egy szemben egymással, ezek biztosítják, hogy a szíj ne szakadjon el a lyuknál. Ha "olyan" vizsgabiztost fogsz ki, a kapaszkodó hiánya miatt / ha nem is ér semmit / nem engedi át a műszakin.
De jo volt megint vegignezni a kepeket! Jo buli volt
Igazából nem a lemez hiányzik, hanem az egész kapaszkodó. Úgy tudom nem mindenhol tolerálják.
Hát nagyon nagy valószínűséggel meg fogják e miatt buktatni. Mivel ez a lemez hiánya miatt a bal index belever a karterba. S a kontrát is hatástalanítja.

Elviszed a műszakira. Betolod, meg csodálják, körbefotózzák, és kész.
Nálam valahogy így zajlik a KPM-nél.
Sziasztok! Tudna valaki képet felrakni XV 250 (XV 125) kapaszkodó szíjának végén található fém lemezről? Az enyémről hiányzik a kapaszko dó és félek tőle, hogy jövőre műszakin nem fog ez miatt átmenni. Jó lenne valami hasonlót csinálni, mint a gyári. A szíj szélességére is kíváncsi lennék! Köszönöm!
Nem tudom. De nem hiszem, hogy Zoli évente több évadzáró bulit is tervezne.
Egyébként nagyon klassz volt. Rengeteget röhögtünk.
De majd ott leszel a nyitó bulin.
Egyébként tervben van az éved záró gurulás is. Dec. 27.-én.
Remélhetőleg száraz lesz az idő!

https://www.facebook.com/nogra...

Ezen az oldalon megtalálod. Kicsit lejjebb gördítve.
Köszi a gyors választ. Ennyiért veszek németből is.
Szia Brumeszkosz!

Én a Shoxnál vásároltam. Ezt vettem 1990 Ft.-ért. Annyi, hogy itt nem árulnak hozzá spay-t. Azt más honnan kell, majd beszerezni. :) Hogy vagy? Téli karbantartást végzel te is? Én is szépítgetem. Remélem segíthettem.

Üdvözlettel: Gábor.
Szia Gipsz Jakab. Te vettél ilyen bovden olajozót? Hol és mennyiért kapható?
Itt a linkje, kat-rá

http://www.ebay.de/itm/1815944...
Bakker , erről lemaradtam, lesz még valamikor?
Üdv! Igen! Esőben, vízzel teli lábtartóig érő nyomvályús úton! Mert ilyen az 53-as és az 54-es főút nálunk!
Hümm
Ezek szerint mindenki motorozik!
Gratulálok az úthoz is és a videóhoz is.
Szuper profi munka!
Igen. A régi 6os úton járok. Sajnos a Hugo úgy van megcsinálva,hogy ha a teljesen üres M6 autópályán megyek Pécsig, 45000Ft. az útdíj és +45km. A régi 6os úton meg 23000. Oda vissza értendő. Nem nagyon van motiválva a fuvaros,hogy a síkságon épített alagutakat bámulja.
Jó szórakozást! Mi sztend áp komedire megyünk(Kiss Ádám). Tudom,hogy a tiéd Mikuni. Csak a régi 750es készült Hitachi karbival. Elnézést,hogy megfeledkeztem rólatok Barcs ürügyén. Heninek mondom,hogy Bea és Zsoccca is ott volt csak ők a Balatonról jöttek egy nappal korábban.
Gratulálok a nomádoknak! Igényes képek, hozzávaló zenék, minőségi munka és egy Katana utód a sok hangvillás között. Ez egy Yamahás topik ezért nem kötelező tudni a kis tehén miért van a motoros fején. Szóval a gixefnek boci a beceneve, merthogy olyan bociszeműek a lámpái. Még egyszer gratulálok! Komoly túra. Amikor feltetted a tervet volt,hogy valami oknál fogva útba esett Makedónia és én kérdeztem,hogy miért arra, hiszen Rila után már nincs messze Kulata(a Görög határ). Nem is értetted és azt írtad nem akartok arra menni, aztán még is az lett? Ilyen felhős időt még sosem láttam Görögországban. Ha esett, csak éjjel. Sajnos ez a vadkempingezés nekem nem jön be, úgyhogy tisztelettel gondolok azokra akik így is jól érzik magukat.
Üdv Mindenkinek! Nem olyan sokat akarok menni a télen! Párszor ha lessz szép napos idő akkor menni 15-20-km-rt,hogy görcsöt ne kapjanak a kerekek! Na meg az én lábam! A 400-ast pont egy éve vettem amibe szeptemberbe volt cserélve az olaj mindenütt szervizbe! Kilóméter birná,de az idő bőven eljárt! Igaz,hogy öregszik az új olaj,de itt olvastam azt is,hogy a régi olaj már savas,kormos, szóval egyáltalán nem tesz jót a blokknak! Én egyet értek az érveléssel! A 250-be tavasszal cseréltem,de lehet,hogy azzal is áttérek a téli szépolajos pihenőre! Tavasszal meg brüm-brüm!
Sziasztok! Végre megcsináltam a görög utunkról szóló videót....

http://youtu.be/yeL-HRl31B4
A buli kiírása meg lemaradt.

https://www.facebook.com/nogra...
Skacok
Az idei Virágós találkozó
http://www.sportmotor.hu/motor...

Főszervezője Urbán Zoli
Évadzáró bulit szervez most pénteken itt Salgótarjánban
Ha valakinek van kedve, akkor szívesen látjuk. Csak holnap estig kéne neki szólni a kaja foglalás véget.
Tel száma: 06 20 411 4305
Mindenkit szeretettel várunk egy nagy beszélgetésre, élmény beszámolókra!
Mi Beával ott leszünk!

Más: Téli tárolás.
Igen én eddig az indítgatás híve voltam. Teli tankkal állt a motorom, és 2-3 hetente indítottam. Üzemmelegségig. Kipufogóból már semmi gőz. És le állít. Ennek az a nagy előnye, hogy legalább időnként hallod a motorod hangját. És vissza idézheted a nyári kalandokat. Főleg ha már jól elkábultál a félig nyitott garázsban!
A hideg indítástól nem tartottam. Mivel metabond adalék van a motorjaimban. Az aksi természetesen a meleg lakásban. De töltögetnem sem kellet. Tavasszal nem is volt semmi gond. Se dugulás, se semmi más.
Viszont idén felhívta a figyelmemet egy idősebb motor szerelő.
Mégpedig, hogy a téli indításnak nem is a hidegen való kopás a rákfenéje, hanem az, hogy leállítás után, a nagyon hideg garázsban áll. És hűlés közben, hideg párás levegő csapódik le a motor belsejébe is.
No hát idén már másképpen teleltetem.
Karbikat leengedtem. Ja Katana750! az én karburátorom Mikuni.
Tele a tank. S a kipufogó végeire pedig gumikesztyűket húztam.
S türelmetlenül várjuk a tavaszt.
Egyébként nem kell sürgettetni az időt. Úgy is rohan az magától. Inkább élvezzük a téli pihenést. Rohangáltunk eleget a szezonban.
A téli feltöltődésnek is (Biológiai, és anyagi) meg van a maga szépsége!
OFF

Gondolom max 70-el mehetsz...

Szerettem járni az országot, de idöben abba kell hagyni, mert kiég az ember. Ìgy is a szinfalak mögött ennyi idöt eltöltve, már nagyon nehéz megnéznem egy koncertet, hogy nem engedjem magamnak, hogy technikai részletek vonják el a figyelmem, hanem önmagért az elöadásért élvezzem. Az a munka választ ad az emberi türöképesség határai, mikor péntek délben indulás raktártól, majd volt hogy vasárnap délután végeztünk a Lurdyban a Jet rotal emlékzenekarral, persze péntek koncert , szombat koncert... itt ott 1-2 óra alvás a dobvasas kontineren, kb olyen pózban mint az ICE AGE-ben a lajhár...
ON
Képzeld! Páros héten 2, páratlanon1, fuvarom van Horvátországba a barcsi határon átkelve. Hajnal 3as indulás Áporkáról és este 6os visszaérkezés. Úgyhogy nekem ujjgyakorlat. Motorral meg 3 óra. A tria-non(t) meg hallgatom.