Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ezt akartam kérdezni én is!
Erről írtad a múltkor,hogy mindig kivágod a rákba? Nem tudom,hogy van e. Régi Virago, 1983. Hitachi karburátoros.
Oldaltámaszon akkor is kigyullad(5-6-10sec. után) ha felső szinten van az olaj. Most középállványon fél alatt egy hangyányival. Az alapjárat állító meg annyira egyértelmű,hogy nem lehet elnézni. A tekergetést megkönnyítendő, van rajta egy jó nagy műanyag tárcsaszerűség.
Friss levego a kipufogoba.
Bocsi Józsi, de fingom nincs mi az a Pair system.
Üdv Mindenkinek! Katana 750 szerintem semmi nagy baja nincs a gépednek, csak még nem tapasztaltad ki az összes sajátosságát.Természetesen én sem tudom megmondani a tutit, de a tapasztalataimat leírom. Az alapjárat 1200 felett. A gyertyával nekem is vannak gondjaim, vadi új 5 km után csere és bírja az egész idényben, sőt még tovább is. Az olajnak valóban a felső jelnél kell lenni, ha háromnegyedig lemegy kezd bevillanni. Érdekesség, hogy 20 fok alatt fokozottan jelentkezik, hidegindításkor 1-2 percig villog, utána megszűnik. Az akkumulátornak mindig toppon kell lennie. Amennyiben 1 hétig nem használom akkor a használat előtti este ráteszem az automata töltőre. Mindennapi használatnál nem kell tölteni. A szelephézagról csak annyit ha nem megfelelő akkor valószínű, hogy füllel is halható. Úgy gondolom, hogy egy téli ellenőrzés nem fog ártani a motornak és egybem megynyugtató a gazdának is.
Szia!
Mi minden kullos felnire 98%-ban tubeless gumit szerelunk. Teljesen mindegy milyen a kullos felnire szerelt gumi. Viszont a te motorod belsos igy mikor befujtad a trutyit akkor szerencsedre eltomitetted a lyukat a belson. Hetente szerelek ilyen defektes gumikat amiben lotyog a le. Nem mondom hogy technikailag nem megoldhato a belso ragasztott "rimband" de meg soha nem lattam. Nehany BMW felnin a kullok kivulre csatlakoznak a felnihez es ott nincs is belso.
En javaslom egy gumis felkereseset mielott meglep a semmi kozepen.
Tomi !
Nekem is volt "bevillanós" esetem de nem menet közben, hanem oldal támaszon állt a gép, és a szintjelző nem érzékelt.
Én azért a helyedben középállványra állítva ellenőrizném az olaj szintet.

Amikor alapjáratot állítottál biztos hogy jó csavart tekergettél ?
Elöl-hátul Heidenau gumik vannak a motoron. (Konkrétan a hátsó 140/90-15 M/C, K65 - ilyen: http://www.heidenau.hu/motorgu... ). A gumi felirata és a neten fellelhető infók szerint is "tubeless".
Nem volt még előttem leszedve, de amerikai autón ('68 Riviera, '68 impala) úgy oldották meg a tömlő nélküli gumik szerelhetőségét, hogy a felni belsejében, ahová a küllők illeszkedtek, volt egy külön beragasztott (?) gumi szalag.
Gondolom, itt is valami hasonló lehet a megoldás...
Egyébként, a gumijavító spray-n külön szerepelt, hogy "Csak tömlő nélküli abroncsok javítására alkalmas!".
xv 535/400 alkatrészei eladók tel 06704275150
Ezen a kipufogoszelepen jot nevettem
Van a motorodon PAIR system?
Üdv Mindenkinek! Jól írta "debreczi71"! Szinte 100-százalék,hogy a gyertyacsere megoldja a problémát szerintem is! Én is jártam már igy!
Azt nem szerei tedd feljebb 1100 alatt nem erzi jol magat. Esetleg cserelj gyartyat
nalam is finott mar ki hirtelen minden elojel nelkul. Alapjarati kevereket tudod te is allitani .alul van a ket karbi kozott ha jol emlekszem. Egy tukorrel be tudsz nezni es latni fogod. Szerintem se a szelepnel kell keresni a hibat. Ekezetert bocsi telorol irok.
Most jut eszembe! Levettem majdnem kalmisra az alapjáratot. Na jó, annyira nem de kicsit 1000 alá mentem. Mindjárt felmegyek a maestróhoz és felidegesítem a fals levegővel vagy az alapjárattal vagy mindkettővel.
Nem voltam pontos. A gáz elvétel alatti lepörgéskor. Nem közvetlenül az elvételkor. Sima túráztatáskor és motorfék üzemben egyaránt.
A gázelvételkori durrogásnak a szelephézaghoz nem sok köze van. Ha sűrítéskor betolná a naftát a kipufogócsőbe, akkor gázadásra is be-berobbanna. Falsot szív valahol vagy kevés anyagot kap alapjáraton.
Igazad van. Elragadott a Helyi Érdekű Vasút. Inkább pezsegtetem a topikot. Tegnap, gondoltam utolsó gurulás. A Katana nem akarta, a 10. éves akku már csak lassú forgatást tudott és az nem elég a beinduláshoz. Mivel a virgácsot Gyula egy új Banner akksival adta, gondoltam megpróbálom őt is. A szokásosnál kicsit lassabban forgatott de egy hatalmas durranás kíséretében azért elsőre beindult. Jó 10 percig hagytam melegedni aztán indultam, de megint durrogott és ereje hagyottan rángatott. Benzincsap tarcsira és hajrá! Gyálon szépen krúzoltam, utána ki a nullásra. Gyorsítok, 90-100-110-120, kigyullad az "oil level" szép piros lámpája. Gáz vissza, folyamatos durrogás motorféknél. Elég erős. Na fasza. Nem volt túl hideg, meg fel is öltöztem rendesen de inkább haza vettem az irányt. Az utcánk végén lakik a szerelőm és persze kint volt a kertben, úgyhogy hallotta amikor visszajövet is jócskán durrogott a gép. Megálltam nála, próbálgattuk kicsit, hát rendesen durrog gáz vissza vételnél. Mondtam neki,hogy a topikon általában a karbi problémáját jelölik meg problémaként. Lehurrogott,hogy baromság, a kipufszelep nem zár rendesen és sűrítéskor benyom egy kis naftát a csőbe, ezért durrog. Kompressziómérés, szelepállítás. Persze majd csak tavasszal. Kivettem az akksikat és be a lakásba, töltés nekik és pihenő. Azért a fasz ki van. Gyula 50000nél nagy szervizt csináltatott. Éppen 53000km fordult bele tegnap. Olajszint félig, de emlékszem ez már volt téma talán Robágnál. Ha nincs felső szinten az olaj, akkor bevillan. Miért megy el a szelephézag?(ha az) Ilyen kevés km alatt. Talán az utolsó gurulás végén elkövetett ámokfutás(140-150 olyan 30km-en keresztül) nem kellett volna? Mindegy, tavasszal átnézzük, megcsináltatom bármi miatt történik ez. Hát ennyi. Nem szívesen mondom,de a Suzuki tényleg semmi ilyesmit nem csinált még, pedig fogalmam nincs mikor volt szelep,karbi, gyertya vagy bármi más állítva-cserélve.
udv

tisztelt zsoca a gumi nem jatek kedves ismeros halt meg eveget

vertessy zsolt -nak hivtak nez utana a net-en
udv kaczko
Ma szépen lemostam a motort és eltettem télire, miután motoroztam egy jót.
Aktuális témánál maradva:
Nekem a legnagyobb bajom a hideggel, a kezeim szétfagyása volt, amíg nem vettem egy ilyen kesztyűt, ami még a motoroskesztyűm alá is éppen befér, bár picit már szoros így. Önmagában is használható a hideg ellen, elvileg nem is ázik át.
http://www2.walterland.net/326...
A téli motoros kesztyűm a nyomába sem ér ennek, csak ajánlani tudom.
5.50 figyelmébe pedig ezt ajánlom, 5 évig használtam, mígnem szétszakítottam a talpát a középállvány taposásával. Most kerékpáros patentcipő esővédőként funkcionál.
http://bazismotor.eu/index.php...
Ámen. Úgy legyen. Addig motorozzunk mindnél többet. Én szeretnék ebből a világból mindnél többet megnézni.
Jövőre ugyan még csak saját hazánk megtekintésével kezdjük. De aztán következik Európa feltérképezése.
Sajna,de így is lehet mondani! 100-évesen megbeszéljük újból!
ÁÁÁ ez nem így van.
Nyugalom! A hosszú élet ritka.
Nyugalom,és a folyamatos légzés a hosszú élet titka! Ja és üdv Mindenkinek!