Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval egyben a 4 cucc 20 db. ezres, és adok hozzá ajándékba két, bontatlan


NGK BP7ES gyújtógyertyát.
Úgy tűnik, riasztóan hatott amit írtam. De lehet bőséges volt az infó és ennyi.
Kuplung-bowden gyári vadonat új, soha nem volt használva: 8.000,- Ft

Trafó szett használt, ebay-ről vásárolva: 7.000,- Ft

Önindító, használt: 8.000,- Ft

Vadiúj gumi-belsők, elaső-hátsó: 4.000,- Ft

Egyben a 4 cucc: 20.000,- Ft
Fabesz megértette, miért írtam hogy "Ez a motoros tolat".......


Így, így,
Úgy tűnik a srácok komolyan veszik a kitöltetlen reglaposok bojkottját. Azért én válaszolok: Első kérdés, igen. Második, a karburátoron keresztül. Ha részletek is érdekelnek, némileg mutatkozz be a regisztrációs lapon és ne felejtsd el üdvözölni a fórumozókat vagy motorostársakat! Később már néven szólítjuk egymást. Esetleg nicknéven. Ami a legszebb, xvs tulajok is vannak a topikon.
Kérdezném ,hogy az 535-ös Virago-onak volt e folytott változata? És mi módon? köszi
Amennyiben a gumi szikrazik ebbe az iranyba akkor a kereknek hatrafele kell forognia, azaz tolat :-)
Mindenesetre vagány a csavo a nojevel. Meg sisak sem kell, ott a full protektoros beepitett leg/zsir zsak
Tisztelt sibra
A képet én úgy értelmezem, hogy remek szórakozás napos időben kellemes partnerrel száguldani a végtelen úton. Az hogy másoknak nem ez jön le, hááát...
De az sem akármilyen látvány, ahogy én vizes úton megyek a géppel. Az minden, csak nem elegáns.
Bővebben: nagyon elegem volt már hogy a csizmám meg a nadrágom csuromvizes már néhány kilóméter alatt is, de annyira, hogy másnapra sem szárad meg. Próbálkoztam váltógumicsizmával, hát abból is önteni lehetett a vizet, mert az első kerék úgy felveri. próbálkoztam spoiler felszerelésével, az sem vált be.
Ami úgy tűnik a legjobban megvéd az egyszerű fóliazsák.
kb 70 centi tehát combközépig ér, mint a Wellington csizma, csak eldobható mert fóliahegesztővel csinálom párban, fillérekből kijön. Nem stílusos, nem is esztétikus de nagyon praktikus mert a tócsákba fröcskölő autók sem tudnak eláztatni
Ha emlékszel, tavaly kérdeztelek, hogyan vált be az német utadon az új motoros csizmád az esőben, akkor azt írtad, hogy a víz mégiscsak behatol. Hát azóta törtem a fejem.
Na én télen is ugyanazt a bőr csizmát viselem, mint nyáron de
így legalább meg tudom védeni és nem kell kétévente újat vennem 60 ezerért.
Ja és még annyit, ha egy ilyen csajt viszel, legalább két kézzel fogd a kormányt...
Természetesen. Beton bözse haja, pedig cukros vízzel ki lett keményítve,hogy megtévessze a nem elég éleslátásúakat.
Ez a motoros tolat?
Szia!

Köszönöm a választ és a jó tanácsot. Figyelni fogok majd rá.
A durrogásról meg egy a véleményünk.
20ft./dl.nem is drága. Nagy mennyiségben hatásos is, hiszen jó sokat kell tőle vizelni! Nincs másnaposság, savanyú-keserű szájíz reggel, ki is próbálnám valamelyik találkozón, de félek hazazavarnának.
Kedves Tamás
Hiába favorizálod mindíg a bor+kola vegyületet, van annál jobb:

Ha valaki kóstolt már ilyet, beszámolhatna...
De a motorozásnál maradjunk, inkább a guminő!
Ezek ellen kitűnő a herélt kipufogó.
Tisztelt GF
Én évek óta ilyenkor tél elején nap mint nap melóba (is) járok a hideg ellenére a géppel.
Látom Te sem hagynád állni, ha mehetsz is.
Csak az kockáztassa, aki a mafla autósok kiszámíthatatlan figyelmetlenségét képes kivédeni!- nem mindíg sikerül. Sajnos tudomásul kell venni, láthatatlan vagy, hiába a teljes kivilágítás, erős motorhang, esetleg láthatósági felsőruházat.
Nemegyszer sáv váltásnál egyszerre billenti az irányjelzőt, majd azzal a mozdulattal már tekeri a kormányt is, és akkor néz csak a tükörbe is a barom. És nem csak a "szőkenő"...
A másik témádra: szintén hidegben, 7fok alatt, csúszós utakra én azt a bevált trükköt alkalmazom, hogy ugyanazzal a gumikkal hajtom mint nyáron, csak 3-5 tized bar-ral kisebb a nyomás elöl is hátul is a gyári értékeknél, és a gyorsítás- fékezések is óvatosabbak mint száraz úton. ha csak nem indokolt a "satuzás"
Tisztelt Joro
A szűrőcserénél csak azt jegyezd meg, hogy a régi kiszedésénél milyen pozicióban van, mert fordítva is betehető, de nem mindegy!
A buffogás meg úgy hozzátartozik a motorfékhez, ha nem volna mem is tetszene a hangja.
Amikor vizsgára feltettem a gyári kipuft, annyira műanyag hangja lett, hogy elment kedvem a motorozástól...
Örülés van! :) Jövő hétvégére lesz plexim a motorra.
Öcsém Németországban dolgozik, a minap beszélgettünk telefonon, hogy kivel, mi újság van. Persze szóba került a Virago is. Meséltem neki, hogy műszakilag most már teljesen rendben, csupán két dolog van még, amit szeretnék rá a rossz idő előtt - egy szélterelő plexi és egy bukócső...
Csak úgy, beszélgetés közben szörfözött egy kicsit a neten, aztán küldött egy linket, hogy ez jó lesz-e?
http://www.ebay.de/itm/Scheibe...
Naná!
45 (negyvenöt!) EUR egy GIVI plexiért, ami 14 napot volt fent egy 250-es Virago-n...
Itthon, újonnan 45.000 HUF körül láttam ilyesmiket...
És nem kamu, előbb írt, hogy meg is hozta a posta rendben, valóban az és olyan, aminek hirdették.
Ez azért durva...
Hálából megkapta az újabb feladatot - nézegessen bukócsövet is...

Más: tud valaki olyan gumiról, ami kvázi téli gumiként használható és Virago méretekben is elérhető?
Régen, a korábbi motorjaimnál ezt úgy oldottam meg, hogy verseny esőgumikat tettem fel rájuk télire. (Nagyon jól beváltak.) De azok sportmotorok voltak, a kerékméretek "passzoltak" az ilyen gumikhoz.
A Virgáccsal meg vagyok lőve...
Új gumik vannak rajta, de azt tapasztalom, hogy a hideg, nedves aszfaltot rosszul viselik.
Valami lágyabb adalékolású, bordázottabb garnitúra kellene...

Megint más:
Én nem tudom, hogy az idő szépíti-e meg a dolgokat, de anno, bő másfél évtizeddel ezelőtt, amikor még utoljára napi szinten motoroztam, nem éreztem úgy, hogy az autósok ennyire semmibe vennék a motorosokat...
A jó pár év alatt, tán egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány olyan eset volt, amikor pl. kereszteződésben, ahol nekem volt elsőbbségem, kihajtott elém autós és keményen "satuznom" kellett és/vagy izzadós manőverre volt szükség, hogy ne csattanjunk.
Most viszont lassan már kezdek "stresszelni" az elágazásoktól, messziről figyelem (ha látható...), hogy jön-e autó és ha igen, már veszem is el a gázt... 10-ből 5 esetben simán kihajtanak elém...
Sziasztok.
Lehet hülyeséget kérdek, de olajszűrő cserénél adnak a szűrőhöz tömítést vagy külön kel venni? Kocsin csináltam már, de motoron még nem így kicsit bizonytalan vagyok.
Még valami az egyik kipufogó herélve van és amikor 60 fölött visszaveszek a gázból kettőt hármat durrog. Úgy tudom ezt a herélt kipufogó okozza. Erről már olvastam itt csak nem találom, hogy mikori beszélgetésben. De azt hiszem volt más opció is ami miatt csinálhatja.....de lehet rosszul emlékszem.
A durrogás egyáltalán nem zavar...az viszont igen, hogy nem emlékszem pontosan erre a részre amit tőletek olvastam.
Van vadiúj kuplung bowdenem, szerelve, csak be kell a helyére tenni.

8000,- Ft
Azt hittem valahogy madzaggal is lehet húzni nagy újjal.
A virgácsod tutira nem szeretne téli pihenőre menni. Neki a téli állás egyáltalán nem fekszi. Az igazi problémák mindig a téli leállás alkalmával alakulnak ki. A motorok legszívesebben egész évben mennének.
Örülök, hogy megoldódni látszik a probléma.
Nekem már meg van a gumi nő is. De egyúttal vettem hozzá egy vibrátort is. Így jól meg vannak együtt. Én meg nyugodtan nettezhetek.
Akartam veluk talalkozni otthon de nem jott ossze sajnos. Rovid volt az a 3 het. Ismerem zenejuke es tetszik is.
...kell egy haz....
na majd veszek egy telket jamaikaba a tengerparton.
Bírom én is. Van Magyar banda is. Ladánybene 27 a nevük. Felléptek már fesztiválon Jamaikában is.