Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól tudtad,de amit hoztam Salgóbányáról elfüstöltem! Pedig két táskát is megpakoltam!
Azt hittem a 250es már nem is bocsát ki csak hegyi levegőt!
Üdv Mindenkinek! Ennek a szerkezetnek a müködése és hatása engem is érdekel,mert a 250-en van nekem is!
Robág tanár urat taszítja a politizálás. Remélem nem véglegesen! Jövőre Gerjent és Barcsot is betervezem. Csak összefutunk megint a retteneteseket pusztítani!
Ez igen! Tényleg nem sokkal van távolabb. Sajnos eddig ezt a helyet nem ismertem hírből sem. Az idén már nem leszek szabin, de jövőre lehet ellátogatok erre a Padisra!
Mingyáá meglesem ezt a padisahtot! Ha már ketten is mondjátok. Hamar elmúlik a kudarc utáni csalódottságom. Amikor a terepezős haveroknak elmondtam a történetet, majdnem rárántottak. Közel 3 óra alatt 2 quad jött szembe, meg egy Suzuki Samurai villogott le előzési szándékkal. Ilyen kihaltság nem nagyon van nálunk.
Akkor ez az oka,hogy olyan büntető mögötted menni. Pedig nincs füst, jó a fogyasztásod is, biztos a tied EU. modell. Itt nem számít a káros anyag.
Ez a káros anyag kibocsájtást csökkenti,hogy a szigorú Amcsi szabványnak is megfeleljen, valami kartergázfélét vezet viszza ami meleg és így előmelegített levegőt is kap a motor ami tökéletesebb égést biztosít. Szerintem valami ilyesmi lehet de majd van itt szakértő aki jobban elmagyarázza. Pl Robág tanár úr.
De RC 51 biztosan tudja mi a nyű ez.
Nekem nincs ilyenem, de szerintem ez egy turbó lehet
Itt egy rajz róla, hátha segít.
Még várok egy órát, és megyek motorozni.
Szia!
Ez a szerkezet egy bizopnyos fordulatszám felett plusz levegőt juttat a kipufogóba, hogy kissebb legyen a károsanyag kibocsátás. Vákum vezérli.
Hogy vagytok?

Üdv.: Gábor.
Igen. Peldaul a Padis. Iden voltunk kifogastalan az utminoseg.
Tudja valaki, hogy ez a szerkezet, pontosan mit is csinál, és hogyan?
Nagyon hiányosak ezzel kapcsolatban az értesüléseim.
Igen! Vág az agyam mint állat. De ma hamar megpihenek. Sziasztok!
Nem csodálom. A Zsiguli egy hegy Togliatti mellett. Régen az ott készült autóknak ez volt a neve. Később lett Lada. Jó lenne ha a "mai fiatalok" ilyesmi kocsikon szocializálódnának! A csigás kormánymű, meg a rásegítés nélküli fék, edzi a kart, lábat. Az én fiam Samarával kell,hogy megállja a helyét a budapesti forgalomban. Egész jól megy.
Köszönöm a Választ......és igen a zsigulit nem ismerem....azzal semmit nem értettem, de a ladával már képben vagyok. Így már megvan milyen izzó kel.
Szia!Gyors vagy! Látszik,hogy pihenön voltál!
Jól van na! Ladához, Skodához! 12V-4 vagy 5W-os! Bajonettzáros!
Nézd már meg,hogy hány éves a srác! Öreg zsigához
Mint a régi Zsigához pl.
Tényleg eszembe juthatott volna az üzenőfal. Éjjel visszafordultam volna erről az útról. Voltam Alsónémedin a kamionmosóban, lemosattam a kocsi alját, elég durva mocsok volt rajta. Szerencsére nem sérült semmi.
Szia! Az ocsmányirodába kell még egy nevedre kötött biztosítás és eredetiség vizsgálatot igazoló irat. Nálunk ezek nélkül elhajtanak .
Sziasztok!

Volna két kérdésem...
1 A helyzetjelző izzónak mi a mérete a virago 535-höz? Sajnos én azt hittem csak ki van égve......de egyáltalán nincsen benne. :/ (a világítás többi része hibátlan. )
És nem pont szerelés....de átíráshoz mit kel vinnem okmányirodába személyi, lakcím, forgalmi és adásvételin kívül?
Sziasztok!

Robi itt a számom: 0630 522-8759 Napközben bármikor hívhatsz.
Kifogtad az endúrós részt. Vagy évekig jársz, és kitapasztalod, vagy tanácsot kérsz tapasztaltaktól. Az említett szakaszt két éve éjjel szoptuk be, még a tájat sem láttuk.
Menj fel a Padisra legközelebb, pár kilométerrel van messzebb, talán megváltozik a véleményed.
Joro jó lenne ha adnál egy telefonszámot, felhívlak és megbeszéljük a tükröket, címet , postát. Email címem , telefonszámom a reglapon, az is jó ha megcsörgetsz felhívlak.