Sziasztok!
Nemrég értem haza a Motorommal..... (Tök jó végre így mondani. ) Teszek is fel képet.
Zsoccca Minap "panaszkodtál", hogy senkinek nincs kérdése és nyavalya......nos Szerintem az elkövetkezendő időkben gyakran fogok segítséget kérni, hogy kitanulhassam a virág minden csínját-bínját. Már csak azért is, mert amit csak lehet szeretnék én magam megcsinálni rajta.
További Szép estét mindenkinek.
Éppen robágnak akartam írni, mert nincs fenn az a bizonyos fénykép amikor az Orsova tábla előtt áll valamikor régen egy régi Jawa mellett, fasza kockaköves úton. Lehet,hogy nem is nála láttam? Na mindegy. Ha olvas talán reagál valamit. Tényleg kicsit elkenődtem a kudarc miatt. Egyszerűen nem akarok Korondra,Gyilkos tóhoz, tordai hasadékhoz, stb menni. Valami ismeretlen de közeli helyet szerettem volna és nem alakult úgy ahogy gondoltam. Tudom,hogy a Transzfogaras-Transzalpina nagy királyság,de eléggé messze van odamenni. Szerettem volna egy esetleg hosszú hétvégén is elérhető célt. A Husaberg fórumon biztos siker lenne.
Tamas! Ne add fel Erdelyt egy rossz ut / tapasztalat miatt. Mi minden evben megyunk, iden hat napot voltunk. Vegigmotoroztuk az egeszet. Gyonyoru helyeken, es tobbnyire szuper minosegu utakon.
Az teny, hogy nagyon kell tudni merre milyen az ut. Erdelyi cimborak naprakeszek hol csinaltak uj utat. Ha ez megvan akkor jobb mint Ausztria! Ugyhogy ne add fel, inkabb konzultaljunk majd.
Tisztelet fórumtársaim! Ma véget ért a késő őszi vakációm. Mivel a múlt hetet Gyulán töltöttem, úgy gondoltam átmegyek Erdélybe és megvizsgálom egy jövő évi motoros túra lehetőségét. Előre leütöm a poént, csúfos volt a kudarc. Nem akartam túl messzi tájra menni, csak a Lesi tóhoz(Románul, Lacúl lesu) ami nincs túl messze. Kb 350km. a fővárosunktól. A Bihar hegységben található Jád folyó(lehet,hogy csak patak) felduzzasztásával készült mesterséges tó, azért érdekelt mert itt a sport motor Videók topikban olvastam egy Királyhágós vidi utáni hsz.-t ami méltatta a forgalommentes és jó utat és panziókról is olvastam a környéken amelyek várjak a vendégeket(Magyarokat) is. A Királyhágóig óriási a forgalom, a kamionok gyök 2vel is előzgetik egymást, úgyhogy felejtős. Bucsánál(Románul Bucea) kell elhagynia főutat és Jádremeténél(Remeti) kezdődik a tó, de a borzalmas út is. Hülye, makacs fasz voltam mert nem fordultam vissza fél órai 1es 2ttes vissza 1 után. Odabasztam az eddig megvigyázott kiskocsim alját néhányszor, néha terepjáróba átmentem, csodálatos, gyönyörű természetet láttam és kb. 35kilométert 2és 3/4 óra alatt meg is tettem mire Bihar fürdőt(Stána del vale) elértem. A tónál 18-20°c volt, a végén meg fagyott. Bihar fürdő után némileg civilizálódott az út, Robág barátunk egy fekete-fehér fényképén láthatjátok mennyire. 26 km szerpentin, valóban semmi forgalom, és Belényesnél(Beius) visszatérés a normál forgalomba. Valóban volt panzió, jól nézett ki, a zseton nevetséges(15RON/fő) de off roadosok, quadosok a célközönség. Úgyhogy nem szervezek jövőre Erdélybe túrát.
Köszi a választ! Az a bajom ennek a hiányával, hogy közelről elég furán néz ki, mert csak a két rúgó tartja a foncsort, ami vagy nagyon hibog, vagy nincs középen.
Mindenesetre azért csinálták ezt a közdarabot, hogy a foncsort szépen megvezesse és tarsa beállításkor. Valami viszon "félrecsúszott" tervezés során, mert gondolom elég törékenyre sikerűlt gyártani.
Az előző Viragomon nekem sem volt ez a lámpán, de a mostanin megvan. Ez egy krómozott fémkarika.
A foncsorba az üveg egy fehér anyaggal van körbe beleragasztva (biztos nem gitt, de úgy néz ki) és ez a karika takarja el körbe ezt a ragasztós részt.
Gratulálok a motorhoz. No a te számodra is jó hosszú lesz az idei tél. Bár még nagyon bízom benne hogy idén sem lesz.
Jó magam is a közepes virgácsal kezdtem.
S én is nagyon meg voltam elégedve a teljesítményével.
Csak hát mi ketten motorozunk, és a kényelem miatt döntöttünk a nagy mellet. De ezzel sem megyek, se dinamikusabban, se gyorsabban. Annyiban másabb, hogy alacsonyabb fordulaton teszi ugyan azt.
No meg 90-100-as tempóról előzve, a gázkar eltekerésekor, nagyobb sebességre ugrik fel. De az 535-ösömmel sem okozott gondot az előzés.
Egyszóval rövid telet kívánok, és sok sok élvezetes probléma mentes Km-et!
No és várunk majd a Virágós találkozón!
Nos, kérem tisztelettel: én tegnap is és ma is motoroztam. :)
Tegnap elkészült a gépezet a szerelőnél: a berohadt állító csavarok miatt a karbit cserélni kellett. Szétszedés után derült ki, hogy a membránokat is... :( De ha már így alakult, akkor generál szerviz - ultrahangos tisztítás, szinkonizálás, stb., stb.
És a járgány megtáltosodott.
Nem éreztem korábban sem, hogy nagy baja lenne, azt hittem, elég szépen megy, leszámítva, hogy néha visszadurrogott, nem elég gyorsan ejtette a fordulatot, meg ilyesmik.
Már jó sötétben jöttem haza vagy 30 km-t, néhol taknyos, faleveles volt az út, nem akartam forszírozni, de már akkor éreztem, hogy teljesen más lett...
Na, ma aztán következett a "rendes" próba. :) (Bár néha szemerkélt az eső itt-ott, azért nem volt rossz idő.)
Tudom én persze, hogy minden mocinál (főleg az újonnan vett, használt gépeknél) fontos az, hogy az élvezkedés előtt kapjon egy teljes átvizsgálást, szervizt, a szükséges alkatrész cseréket. Ezért is volt eddig ez a prioritás.
De, hogy ekkorát változzon egy motor egész karaktere! Na, az meglepett... :D
Legyen mondjuk egy kutyás hasonlat, a helyzet érzékeltetésére. Eddig olyan volt, mint egy jó kondiban lévő angol bulldog. Kicsit nehézkes, kicsit szuszogós, de ha noszogatja az ember, akkor meg tud indulni. (Nem a kiállítási példányokról beszélek, hanem a "használati" egyedekről.)
Na, most pedig olyan, mint egy kigyúrt angol staffordshire bullterrier. ( http://hu.wikipedia.org/wiki/S... ) :D
Alapvetően nyugodt, simán elketyeg 5-ben 50-nel, de ha úgy kívánja a helyzet, akkor vehemensen felpörög és húz és megindul, mint a fene. :)
Közben végig tökéletesen irányítható, uralható. Szinte elég csak arra gondolni, hogy mit is szeretnél csinálni - és már túl is vagy rajta...
Szóval, nagyon elégedett vagyok. :)
Ez tényleg egy "örömmotor". Városban, városok között tökéletes, nem hiszem, hogy ennél több kellene bármire is. (Van összehasonlítási alapom, hajtottam sokkal erősebb vasakat is.)
Most keveredtem haza, még rajtam a csizma (a sötétedés mellett a Zembernek ugye a párjára is kell gondolnia... jó a békesség... ;) ), nem számoltam hány órát mentem, de elég sokat. És simán visszaülnék akár azonnal.
Ja, és bónusz meglepetés a fogyasztás. 3,5 literes átlag jött ki, teljesen vegyes használat mellett.
Sziasztok!
Idézet Zsoccca hozzászólásából:
"Senkinek nincs semmilyen műszaki problémája?"
Ha már kérded, akkor én arra lennék kíváncsi, hogy az első lámpa foncsor és a krómozott foglalata között gyárilag van egy közbetét.
Interneten Virago képeket nézegetve, mintha az egyetlen motoron sem lenne már meg( valószínű, hogy elég törékeny anyagból lehet).
Eredetileg ez hogy néz ki?
Milyen anyagból van?
Nemrég értem haza a Motorommal..... (Tök jó végre így mondani. ) Teszek is fel képet.
Zsoccca Minap "panaszkodtál", hogy senkinek nincs kérdése és nyavalya......nos Szerintem az elkövetkezendő időkben gyakran fogok segítséget kérni, hogy kitanulhassam a virág minden csínját-bínját. Már csak azért is, mert amit csak lehet szeretnék én magam megcsinálni rajta.
További Szép estét mindenkinek.
Az teny, hogy nagyon kell tudni merre milyen az ut. Erdelyi cimborak naprakeszek hol csinaltak uj utat. Ha ez megvan akkor jobb mint Ausztria! Ugyhogy ne add fel, inkabb konzultaljunk majd.
Köszönöm Szépen Robi. Akkor a kocka tükörre vevő lennék. Csak egy gondom van, hogy nagyon messze laksz.
Mindenesetre azért csinálták ezt a közdarabot, hogy a foncsort szépen megvezesse és tarsa beállításkor. Valami viszon "félrecsúszott" tervezés során, mert gondolom elég törékenyre sikerűlt gyártani.
A foncsorba az üveg egy fehér anyaggal van körbe beleragasztva (biztos nem gitt, de úgy néz ki) és ez a karika takarja el körbe ezt a ragasztós részt.
Mindenesetre ezért ne szedd szét a lámpát!
http://www.sportmotor.hu/motor...
De bontós Pityu lehet, hogy tudja vissza kézből is.
Ha most sem megy fel a kép akkor feladom!
Jó magam is a közepes virgácsal kezdtem.
S én is nagyon meg voltam elégedve a teljesítményével.
Csak hát mi ketten motorozunk, és a kényelem miatt döntöttünk a nagy mellet. De ezzel sem megyek, se dinamikusabban, se gyorsabban. Annyiban másabb, hogy alacsonyabb fordulaton teszi ugyan azt.
No meg 90-100-as tempóról előzve, a gázkar eltekerésekor, nagyobb sebességre ugrik fel. De az 535-ösömmel sem okozott gondot az előzés.
Egyszóval rövid telet kívánok, és sok sok élvezetes probléma mentes Km-et!
No és várunk majd a Virágós találkozón!
Te jöttél ma este mögöttem a Borzán Gáspáron motorral?
Tegnap elkészült a gépezet a szerelőnél: a berohadt állító csavarok miatt a karbit cserélni kellett. Szétszedés után derült ki, hogy a membránokat is... :( De ha már így alakult, akkor generál szerviz - ultrahangos tisztítás, szinkonizálás, stb., stb.
És a járgány megtáltosodott.
Nem éreztem korábban sem, hogy nagy baja lenne, azt hittem, elég szépen megy, leszámítva, hogy néha visszadurrogott, nem elég gyorsan ejtette a fordulatot, meg ilyesmik.
Már jó sötétben jöttem haza vagy 30 km-t, néhol taknyos, faleveles volt az út, nem akartam forszírozni, de már akkor éreztem, hogy teljesen más lett...
Na, ma aztán következett a "rendes" próba. :) (Bár néha szemerkélt az eső itt-ott, azért nem volt rossz idő.)
Tudom én persze, hogy minden mocinál (főleg az újonnan vett, használt gépeknél) fontos az, hogy az élvezkedés előtt kapjon egy teljes átvizsgálást, szervizt, a szükséges alkatrész cseréket. Ezért is volt eddig ez a prioritás.
De, hogy ekkorát változzon egy motor egész karaktere! Na, az meglepett... :D
Legyen mondjuk egy kutyás hasonlat, a helyzet érzékeltetésére. Eddig olyan volt, mint egy jó kondiban lévő angol bulldog. Kicsit nehézkes, kicsit szuszogós, de ha noszogatja az ember, akkor meg tud indulni. (Nem a kiállítási példányokról beszélek, hanem a "használati" egyedekről.)
Na, most pedig olyan, mint egy kigyúrt angol staffordshire bullterrier. ( http://hu.wikipedia.org/wiki/S... ) :D
Alapvetően nyugodt, simán elketyeg 5-ben 50-nel, de ha úgy kívánja a helyzet, akkor vehemensen felpörög és húz és megindul, mint a fene. :)
Közben végig tökéletesen irányítható, uralható. Szinte elég csak arra gondolni, hogy mit is szeretnél csinálni - és már túl is vagy rajta...
Szóval, nagyon elégedett vagyok. :)
Ez tényleg egy "örömmotor". Városban, városok között tökéletes, nem hiszem, hogy ennél több kellene bármire is. (Van összehasonlítási alapom, hajtottam sokkal erősebb vasakat is.)
Most keveredtem haza, még rajtam a csizma (a sötétedés mellett a Zembernek ugye a párjára is kell gondolnia... jó a békesség... ;) ), nem számoltam hány órát mentem, de elég sokat. És simán visszaülnék akár azonnal.
Ja, és bónusz meglepetés a fogyasztás. 3,5 literes átlag jött ki, teljesen vegyes használat mellett.
Idézet Zsoccca hozzászólásából:
"Senkinek nincs semmilyen műszaki problémája?"
Ha már kérded, akkor én arra lennék kíváncsi, hogy az első lámpa foncsor és a krómozott foglalata között gyárilag van egy közbetét.
Interneten Virago képeket nézegetve, mintha az egyetlen motoron sem lenne már meg( valószínű, hogy elég törékeny anyagból lehet).
Eredetileg ez hogy néz ki?
Milyen anyagból van?