A sárvédő már vissza van rakva. Pontosabban a kép készülte utáni nap vissza raktam, csak a szállítás miatt lett leszedve, nehogy sérüljön. a többi meg hmm
Tisztelt Joro
Én először is az elülső sárvédőt tenném rá a gépedre mert nemsokára cserélheted a szimmeringet is a telón.
Egyébként ovbmg! kenőanyag ügyben.
az oljakat kb. minden negyedévben oda vissza átrágjuk.
amúgy úgylátom törőni akarsz a gurigáddal, ez jó, hidd el hosszútávon meghálálja.
Ha segít neked, van eredeti service manualom sok fényképpel, igaz német nyelven, ha kell kölcsön tudom adni. Hétvégén úgyis arra járok. tel számom, mail címem nyilvános.
Le szeretném cseréli az összes olajat a viragon. (motor, fékmunkahenger és kardán) Mint tapasztalt virágosok milyen fajtaféle olajat/olajokat ajánlanátok?
Gipszjakab Gabor jart a legkozelebb a megoldashoz bar annyi helyesbitessel hogy nem fordulatszamfuggo hanem gazallas azaz a vacuum megletet figyeli a szelep. Igy mukodik:
Vacuum hatasara a szelep elzar es nem enged semmit a kipufogo torkokba de mikor gyorsitassz akkor a szelep a vacuum csokkenese miatt kinyit es friss levegot enged a kipufogokba segitve az elegetlen uzemanyagok meg tokeletesebb elegeteset. Tudvalevo hogy a nagyon jol elegett uzemanyag karositja a kornyezetet kevesbe.
Namost ezt a rendszert en nagy ivben vagom ki a szemetbe az osszes alkatreszevel egyutt. A legkisebb rendellenesseg miatt is duroog a motor olyan tuneteket mutatva mintha a kipufogo konyok el lenne repedve. A kiszereleskor le kell "vakolni" a kipufogonal a csonkokat es a vacuum csoveket is.
Rohadjak meg, ha nem pont te jártál az eszemben amikor leírtam amit idéztél tőlem. Gondoltam(mit fog szólni a Dragjanó ha ezt olvassa) ha már kigondoltam leírom. Kurvára megettek a szúnyogok Gerjenben, meg van a fürdő is Barcson, ettől függetlenül, ha lesz Gerjen, oda is megyek. Remélem nem bántottalak meg és vágod,hogy nem degradálom le a gerjeni találkozót!
Nem olvastál vissza? A tiéd volt az orsovai fénykép? Még most is azon esz a fene,hogy kinél láttam azt a képet. Valamikor az én születési évem körüli('70) volt a dátum. Pont olyan kockaköves út vezet ma is a szerpentinen Bihar fürdő és Belényes között egy részen. Királyul lehetne döntögetni ott!
Mindenkinek köszönöm a válaszokat.
Sajnos pontos és részletes infókat még nem kaptam, s nem találtam még máshol sem.
Amit én eddig megtudtam:
94-ben ÁÁÁmerikában szigorúbbak voltak a káros anyag kibocsájtási szabályok. Ezért ezzel csökkentették.
Az én eddigi infóm az, hogy egy bizonyos fordulatnál a vákum kinyit valami csapot, s kipufogó gázt vezet vissza a karbikba. Így csökkenti a káros anyagot. Mivel a magasabb fordulaton már nem lenne olyan tökéletes az égés.
De milyen fordulaton nyit? És hol van ez a szelep? S pontosan hogyan is változtatja ez az égést, és a teljesítményt?
Más:
Ma mi is motoroztunk egy picit.
Ki mentünk a leendő házunkhoz. Majd Beát behívták, s be kellet vinnem a melóhelyére. Mivel ügyeletes. És megint jól viselkedtek az álatpógárok.
Jó magam füvet nyírtam, majd haza motoroztam 5 km-et.
Az a "izé" egy vákum szétosztó csőrendszer. A 750-es nél pl onnan nyitja a benzincsapot, meg onnan megy a karburátor membránokhoz a vákum. Az 1100 kicsit más mert ott még üzemanyag szivattyú is van.
Egyébként érdemes ellenőrizni a csövek tömitettségét mert elég sok bajt tud csinálni.
Amúgy én is szívesen találkoznék már Veletek valami politika mentes bulin.
( Persze a Katanával azért vigyázni kell mert többet tud inni mint én)
A sárvédő már vissza van rakva. Pontosabban a kép készülte utáni nap vissza raktam, csak a szállítás miatt lett leszedve, nehogy sérüljön. a többi meg hmm