Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök. Néha elmegyünk kicsit politikába, de alapvetően motoros dolgokat tárgyalunk, közös gurulásokon veszünk részt, Viragos találkozót szervezünk, személyes kapcsolatot is tartunk. Ha gondolod ezekhez is csatlakozhatsz. Most ért véget a szezon de már a következőt várom! Sokan már régen váltottak más típusra, de azért jelen vannak itt is. Az én esetem pont nem ilyen. Típus idegenként kerültem a fórumra és később lettem virago tulajdonos.
Jó sok infó. Egyszer már jártam azon az oldalon, de akkor is csak véletlen akadtam rá, utána meg elvesztettem és itt kötöttem ki. :D De ezt az oldalt szeretem. Rengeteg az érdekesség számomra.
Tekerj tovább!
Nem-nem! Az YB10-es a 125-250-esbe való! Az 535-be YB-12AL-A2 való! Az elöbbi alacsony és széles! Nem fér az 535-be ami sokkal keskenyebb!
Most nézem csak a festését. Nagyon egyéni. Szép. Ha többet akarsz tudni a típusról, menj rá a Virago.ro oldalra! Egyenként minden Virago fel van sorolva, technikai,feltöltési,olajminőségi, stb adatok tömkelege. Egy fórumtárs munkája.
Rendben, köszönöm még egyszer. De magamat ismerve úgy is megnézek vagy 5-6 áruházat és még elmegyek 1-2 helyre érdeklődni, hátha tudnak olcsóbbat ajánlani.
A Lesti akku webáruházban néztem, de persze nézz meg több helyet! Lehet,hogy találsz olcsóbban.
Nem kel sorolni. Akkor a névteleneket kerülöm. Köszönöm a gyors választ.
Igen. 12V 12aH bal+ YB12A-A Ez jó lesz. A Yuasa 12rugó.
Várj egy kicsit, lehet,hogy hamarbaszi voltam. Mindjárt utánanézek!
YB10L-A2 Ilyet kéne venned. Yuasa, Banner, Varta, soroljam? A semmitmondó neve nincs márkákat én kihagynám.
Még azt tervezem a jövő hétre, hogy átrándulunk Erdélybe(Gyuláról közel van) és megvizsgálom egy régi útitervem kivitelezhetőségét. A helység neve Lesi tó. A Nagyvárad és Kolozsvár között futó E60(román1es) főútról Bucsánál kell letérni és utána 20 km élvezkedés, majd a Lesi tó. Saját szememmel szeretnék meg győződni az állítólagos kiváló minőségű és forgalommentes útról, ami vetekszik a királyhágón átvezető(nagyon zsúfolt) úttal. Szintén csak hallottam,hogy sok és olcsó panzió van, ahol szívesen látott a Magyar motoros(vendég). Ha tényleg így van, jövőre motorral ellátogatnék oda remélhetőleg nem egyedül!
Sziasztok!

Kis segítséget kérnék. Elsőnek egy olyat, hogy milyen aksi kel az 535-ösbe és kb mennyibe kerülhet? (A tulaja azt mondta egy hete, hogy vesz, de nem így történt ezért egy másfajta aksival és egy is áramátalakítással lett beindítva.) Egy karbiszinkron sem ártana a motornak, ha esetleg valaki tudna Szentendre Környékén valakit aki ért hozzá és tudna egy árat is mondani azért hálás lennék. A blokkok mindenhol tiszták és sértetlenek, viszont alul a váltó kicsit olajos, de nem csöpög. Vajon a tömítés vagy a szimeringen kívül más is okozhatja? Még egy fontos, hogy Ő a 2 tulajdonos és 3 éve van meg neki a motor és ez idő alatt összesen 3000 km-t ment eddig vele..... esetleg ez a sok "állás" valamiben okozhat gondot? (karban tartott fűtött garázsban tartott szép motor, 31000km van benne az első tulaj egy idős német bácsi volt. Magyar papírokkal van már a motor. )

Feltöltök egy képet is róla. A valóságban ennyire nem csillog, mert kicsit karcosak a sárvédők, de nem mélyek. Szerintetek, azt ki lehet polírozni belőle?

A segítséget és tanácsokat előre is köszönöm.
Üdv.:
Róbert
Oksa. Úgy legyen.
Kellemes zacsi áztatást.
Dehogy is! Jövő héten stílusosan Gyulán lazítunk egy hetet és ha hazajöttem megdumálunk egy összejövetelt. Közben hallgatom Pap Gábort. Az ő előadásait linkelte be K. István.
Köszi Tamás . Igen ezzel már nem. Azért az Mz vel nem sok értelme lett volna. Hazafele az emelkedőn mentem vagy 50 el.

Az a teázás egyszer ? vagy felejtsem el
Ne szomorkodj ez miatt! Majd szervezel olyan gurulást ahol követelmény a virgács! Aztán mégis engedékeny leszel! A márka hűtlenek bizonyos távolságból követhetnek, parkolóban a motorokat nem vegyítjük. Kajánkat, piánkat ők fizetik! Így jó lesz? Tudok ötletelni, ha kell.
Mint a Salamon töke! Gyulám ,ez aztán rendben van. Gratula! Balesetmentes motorozást kívánok, amíg csak használod! Most már nem mondhatod,hogy nem jössz velünk mert feltartanád a társaságot.
Bajnak nem baj persze, csak szomorúan konstatáltam. Eddig sem sok olyan közös gurulás volt ahol többségben volt a virago.
Csak tudjuk majd tartani a tempótokat
Szép a vas.
Talán a Virago szeretete az, ami itt tart mindenkit továbbra is a fórumon, persze tényleg a jó csapaton kívül. Legtöbben a virgáccsal kezdtük el, vagy éppen újra a motorozást, és meg tudta magát szerettetni. Velem nagyon, én soha nem is fogom eladni, akárhány motorom is lesz még mellette.
Két kerék, tizenkét henger ... http://totalbike.hu/hirek/2014/10/30/ket_kerek_tizenket_henger/
Köszönöm mindenkinek.
Nem olyan nagy baj az Tormy, a csapat nagyon jo ez a lenyeg, még ha egyre több ex viragos is van benne. Én még nem tudom melyik motornál fogok megàllapodni.
Szia Zsocca,
"Csak azt nem látjuk, hogy mindent, mi magunknak köszönhetünk."

Én ezt nem így gondolom.Nagyon is irányítva van a tudatod, cselekedeted. A napi sajtót/médiát beszűkült szemekkel, fenntartásokkal szabad nézni. Gondolj arra , hogy mit tálal egy RTL Klub hiradó és mit mondjuk a MTV1 ugyanarról a témáról. Akkor ki modja meg az igazat? Keressétek az alternatív, független sajtót is.
Pl ilyen cikket nem igen fogsz találni a Népszabiba

http://corpuscuit.us/kor/index...
kilométéert = kilométert
Grtatulálok, nagyon szép motor . Sok-sok balesetmentes kilométéert kívánok !