Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy látom, hogy jól választottam a "visszatéréshez". :)
Nem csak motort, hanem a hozzá tartozó "társaságot" is. :)
(Az elmúlt évtizedek alatt kialakult bennem egy - némileg ugyan általánosító - kép arról, hogy az ember és az általa választott gép miként kapcsolhatók össze - karakterben, mentalitásban. Nem akarok túlzottan belebonyolódni, de bizonyára mindenkinek megvan a maga tapasztalata a nullkilométeres hipersport motoron, strandpapucsban és bermudában feszítő humanoidról, aki az óvoda előtti egyenesben érez kényszert arra, hogy kipróbálja a negyed mérföldes gyorsulási határokat, stb...)
Szóval, olyan jó kis "normális" közösségnek tűnik ez a fórum. :)
Köszönöm mindenkinek a rövid idő alatt összegyűlt javaslatokat tanácsokat!
Mert az egy nagyon jó motor.
Ha van időd kattints rá a virago.ro oldalra! Feltöltési adatokat, kenőanyagra vonatkozó elvárásokat, típus ismertetőket találsz ott. Hasznos alkotás egy fórumtárstól.
Tudok egy jó fogorvost, a Ludas Matyiból a patkoló kovács, simán kihúzza.
Üdv! GF-nek üzenem hogy van egy tökéletes álaptban lévő xv-400-as karburátorom, beállítva . Csak a membránok hiányoznak belőle , egy 96-os motoron volt, a csavarok is könnyen működnek. Minden le van kezelve olajjal, zsírral hogy állásában ne károsodjon.Az email címem, telefonszámom a reglapomon.
Üdv a társaságban! A REPSOL V-TWIN 20W50-est ajánlanám! Nekem nagyon bejött árban is! A másik olajnál melegen nagyon nehezen adta üresbe! Ezzel az olajjal tökéletes höfoktól független!
A begyógyult csavarok lazítására jó a petróleumban való áztatás.
Tisztelt GF

legyszives hivjal fel a 06703525376 hatha tudunk segiteni

udv kaczko
Jesszusom. Azt hogy? Miért?
Néhány esetben elég ha méretben passzoló csavarhúzó nyelére ráütsz párat, ilyenkor meg tud lazúlni a menetek közé beszivárgott és kikeményedett idegen anyag. Egy jó csavarhúzó még új hornyot is tud nyomni a puha keverékállitó csavar szétbarmolt fejébe, ami pont elég arra hogy ki tudd tekerni...ha nem menne így még mindig ott van RC51 tippje.
Sok esetben érdemes hosszabb idöre( akár 1 hétre is) etanolba beázatni, a gumi alkatrészeket eltávolítva elötte.
Ertelek. Persze Te latod mennyire van osszegyogyulva. Sok sikert.
Köszönöm a válaszod! :)
De azt hiszem, hogy sajnos nem működne az esetemben. A hétvégén megcsináltuk azt is, hogy mikro-maróval új, mélyebb hornyot martunk az elnyalt helyére. A csavarhúzó piszok erősen fogta, normál módon, kézzel mozdítani sem lehetett. Amikor viszont egy erőkarral próbáltuk kilazítani, csak azt értük el, hogy az újonnan mart "csavarfej" is letört/elnyalódott. :( Kétséges, hogy ennél nagyobb erőt tudna kifejteni egy 2-es, balos fúró...
Nagyon sokáig oldaltámaszon állt, balra döntve. Az a gyanú, hogy bár garázsban volt, a párából lecsapódó víz szépen megült az állító csavar "lyukában" és szép lassan teljesen eloxidálta, "összegyógyította" a körülvevő öntvénnyel. :/
Lehetséges megoldásként felmerült a teljes kifúrása is, de annak, hogy ez sikerüljön úgy, hogy nem sérül meg a menet, nagyon kicsi...

Tehát, továbbra is egy teljes porlasztó csere tűnik a legbiztosabb megoldásnak.

A kérdésem továbbra is fennáll: a 400-as és az 535-ö
s karburátorok csereszabatosak-e egymással?

Még egyszer köszönöm a segítő szándékod és a tanácsod! :)
Az alapjarati keverekkepzo csavart ki tudod venni balos furoval. A lenyeg hogy elotte furj egy kb 2mm furatot pont a kozepebe majd kb egy 4mm-es balos furoval ami jo eles azaz frissen koszorult ovatosan nagyon lassu fordulattal kitekeredik. Viszont a karburator hazat is melegiteni kell micro torch nevu gazegovel.
Nalam is vannak ilyen feladatok. Leggtobbszor mentheto. Csak csavart kell venni ami sokkszor megegyezik tobb tipussal.
Yamaha fazer 600-ra fàj a fogam.
Mit veszel helyette?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_virago_virago-835
7504
Üdv sibra!
Rajzold már le,hogy lássuk!
Köszi
Sziasztok. Eladóvá vált a Virago-535-ösöm. Korrekt áron, teljesen felszerelve, 2 év műszakival.
Sziasztok!
Múlt hét óta végre ismét motorozom - kb. 18 év kihagyás után.
Az újrakezdéshez egy 97-es XV 400-at sikerült megvásárolnom.
A moci egy hölgy tulajdonosé volt korábban, aki kb. két éve eldőlt vele (csúszás nyomok nincsenek, valami lejtős helyen próbálta letámasztani - nem sikerült... A kormány elhajlott a súlytól és 3 helyen megnyomta a tankot). A kormányt cserélték. Egyéb sérülés, korrózió nincs a motoron, óra szerint 33.000 km-t futott, ami az állapotát, járását tekintve hihetőnek is tűnik...
A "malőr" után a gépet megszerelték (a tankon lévő horpadásokat - amik kb. jégkár jellegűek, fényezés ép - kivéve), de hiába - a hölgy többet nem ült rá...
Az elmúlt két évet egy garázsban töltötte, sajnos nem szakszerűen leállítva, konzerválva - csak úgy "letették".
Idén nyáron megpróbálták elindítani, de nem sikerült. Elvitték egy márkakereskedésbe, ahol kitisztították és életet leheltek bele. A tulaj ennek ellenére ott hagyta eladásra. Hát, így került hozzám... :)

A járgányt leszervizeltettem, új olajakat, szűrőket, gyertyákat kapott, aztán az elmúlt napokban itthon még kicsit "babusgattuk", úgyhogy most teljesen üzemképesnek mondható.
Az első 250 km-t már megtettük együtt, kezdünk összeszokni. :)

A problémáim és a kérdéseim a szakszerűtlen leállítással kapcsolatosak, illetve abból adódóak. És "általános jellegűek" is...

A karburátort be kellett volna szinkronizálni, de ez nem sikerült. :( Kiderült ugyanis, hogy a hosszú állás során pl. az alapjárat állító csavarok úgy beragadtak a karbiba, hogy mozdíthatatlanok, mostanra a sok próbálkozás következtében a fejük is elnyalódott. A szívató is hol működik, hol kevésbé... Az alapjárati csavarok kifúrása nagyon rizikós.

A szervizben azt javasolták, hogy szerezzek be egy működő, bontott karburátort, mert így úszom meg a legolcsóbban. Aztán a kettőből majd "összehoznak" egy jót. (És lesz tartalék membránom, stb. - ha szükség lenne rá.)

Ma megpróbáltam érdeklődni, de az általam elért bontókban azt a választ kaptam, hogy ez egy ritka, belpiacos modell (utóbbit tudtam, azt, hogy annyira ritka lenne, nem...), ehhez csak Japánból lehet alkatrészt rendelni, stb.

Nem olvastam még végig a teljes fórumot (igyekszem pótolni :) ), és eddig Service Manualt sem tudtam letölteni.

Az elsődleges kérdésem: mennyire kompatibilis a 400-as az 535-össel? Konkrétan: az 535-ös karbija csereszabatos-e a 400-aséval?

Előre is köszönöm a segítséget! (És elnézést kérek, ha korábban már felmerültek volna ezek a kérdések...)

Üdv: Fazék
Szia! Üdv a fórumon "sortárs"( nekem is XV 250-esem van).
Olaj 1,8 l – SAE 20W50, ásványi való bele (ez olajszűrő csere esetén értendő, ha nincs szűrő cserélve, akkor kevesebb). Ezek a típusok jók lehetne neked:
- Repsol Moto Rider 15W-50 vagy 20W-50
- Repsol Moto V-Twin 20W-50
- Valvoline Motorcycle 20W-50
- Liqui Moly Racing 4T 20W-50 HD
- Motul 3000 4T 20W-50
Sok szerencsét a géphez!
Sziasztok, par napja vettem egy xv 250 Viragot ezzel kapcsolatba lenne egy kerdesem. Olajat szeretnek benne cserelni, de a neten amiket talalok hozza serviz konyveket majdnem mindegyiken mast ir, esetleg akinek van vagy volt ilyenje meg tudna mondani milyet kell hozza venni ?
Elore is koszonom.
Köszi! A laptopom sajna megadta magát! Pesten van,de nem tudják életre kelteni! Jó lesz kútgémre nehezéknek! Most telorol van net! Azért én is utánanéztem és 2002 jan.1-töl van Euró! Érdekesen alakult, mert az amerikai válságnál 2006-ban, 1,6-USD ért 1 Eurót! Érdekes ez gazdaságpolitika!
Szerintem korábban jött az €. 2005 mondjuk áprilisában 247 volt az € és190 a $ A kereszt árfolyamot így kiszámolhatod. Amúgy megjelenésekor 1€=1,395$ ez persze állandóan változik, de azért irány adónak megfelel.
Szia! Az évszámra nem emlékezem,de amikor a Márkát lecserélték a németek! Az ha jól tudom egy a kettöhöz volt! Az USD-EURO-váltásra gondolok! 2005-06 körül lehetett!
A forint euró, forint dollár vagy a dollár euró viszonylatra gondolsz? Melyik évben?