Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek! Ha már egy kicsit gazdaságoskodunk, ki emlékezik arra,hogy amikor fizetöeszköz is lett az Euró, akkor mennyi volt az átváltás USD-re?
Mivel nem vagyok közgazdász nem igazán tudom mi az ortodox-unortodox gazdaságpolitika. Azt látom(hallom),hogy mondták az ismert közgazdászok,(Békesi,Surányi,Duranelli stb.) hogy ez így katasztrófa lesz. Kivonulnak a befektetők, finanszírozhatatlan lesz az ország, bedől a költségvetés. Aztán nem lett semmi ilyesmi. A forint sokat gyengült, támadások innen onnan, dörgölődzés ide oda, de nekem csak dolgozni kell és nem változott semmi. Le is szoktam arról,hogy okosokat hallgassak meg a gazdaságról. Mindenki csak mondja amit a saját holdudvara elvár.
Köszönöm a kiigazítást, lemaradt a svájci frank a hozzászólásomból, szóval 2007 - 2008 környékén kemény 160 Ft volt 1 CHF. A forint árfolyamának zuhanása valóban tudatos , mivel nálunk tudatosan alkalmazzák az unortodox gazdaságpolitikát, amely rendkívül sikeres, vagy sikertelen - ezt mindenki döntse el tapasztalatai alapján ...
Mivel Görögország lenne a végcél és nem kívánok kimenni az unióból, Románia és Bulgária a tranzit országok. Sajnos én nem úgy vagyok szabadsággal,hogy van bőven ezért időre kell szállást foglalni és azt elérnem is. Ezért a kilométerkényszer. Még bőven van időm meggondolni a hajózást egybekötni a motorozással. A Trieszt- Igoumenitsa, esetleg Korfu viszonylatokban gondolkodom. Korfu kis sziget és inkább a döglős nyaralásról szólna. Parga vagy Lefkada ami nekem igazán bejönne. Tenger melletti utak, hegyen át, de megint ott vagyok,hogy ezt nem biztos,hogy velem együtt élvezné a partner. Hatalmas problémák ezek.
Ilyen árfolyam mellet is megéri a pénzt mert nagyon tipp-topp.
Orbán cigány meg hátha teljesen megőrül mihamarabb nem csak a száját fogja nyalogatni hanem remélem teljesen erőt vesz rajta a háborodás és akkor egy normális valaki fog a trónra ülni.
Csak a tényszerűségért, a CHF volt 160. Az €, 230 közepénél kevesebb sosem volt. A tendencia(mármint a forint rontása) szerintem tudatos. Drágítani az importot, az exportálókat meg segíteni. A lakosság meg oboázzon! Így lehetett választókat is szerezni, mert rossz lett a hiteleseknek és folyamatosan lehet beszélni a "megsegítésük"-ről. A végén meg el is hitték,hogy meg lettek segítve.
Szerintem hosszútávon motorozni csak úgy jó, ha nincs napi kilométer kényszer.
Mi a nyáron naponta mentünk olyan 300-400 km et. De volt hogy csak 150 km-et. Mivel olyan tájon mentünk ahol gyakran megálltunk nézelődni. Minden nap, mikor eljött a 18-18,30 idő pont, akkor el kezdtünk kempinget keresni. Szuper volt az egész út. Nem fájt semmink, s el sem fáradtunk. Olyan volt mint egy állom. Két hét alatt 3000 km, és hat ország.
De ha előre eltervezett km-et mentünk volna minden nap, hát lehet, hogy néha sokkal rosszabbul éreztük volna magunkat.
Brumi, ha 260 lenne az euró , mint 4 éve, amikor rosszabbul éltünk, vagy 160 , amikor kifejezetten rosszul éltünk, sofort kaufen aztán már indulnánk is érte ...
Csak ezért,hogy lehet jó gépeket még találni jó árban. Csak szerencse és türelem kell hozzá.

http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Köszönöm Nagyi !
Közben beszéltem egy szerelővel ,szerinte nem lesz gond a 3 év korkülönbség . Hamarosan kiderül .
Üdv! Megnéztem a magnát , nekem ez a típus is tetszik, sőt amit először megnéztem az egy 89-es volt csak igen drágán adták. Ja meg a 750-esnek az olajazási problémája elijesztett. Nem gondoltam volna hogy egy ilyen 270Kg-os paripa ilyen kezes , meg kényelmes legyen.Porckorongsérvel 270Km egy seggel az óriási tepsi ülésben semmi probléma nélkül. 100Km autóval egy seggel segítséggel kiszállok, és járatom az alkatrészeimet vagy 10percig, mint egy béna totyogok.És ha bemelegszek akkor már elég jól szuperálok.
Szevasztok!
A külömbség évjárat függő, a köbcenti nem számít.
Még a múltkori gurulásról pár kép.
Igazad van! Sokkal jobb elsöosztályon utazni mint mondjuk úszva a hajó után!
Így van. Élvezkedni akarok az úton és nem szenvedni. A civilizáció átka.
Szervusztok !
Pontosítok . A 93-as 535 ,és a 96-os 400-as szabadonfutója csereszabatos ?
Előre is köszönet !
Üdv mindenkinek! El vagyunk kényelmesedve! A Virág nem is ráz annyira mint a paci! Eleink milyen távot bejártak! Ázsiától az Atlanti óceánig! Viszont az is igaz,hogy mig a soför mondjuk dére pihent,addig a "motor" megtankolt!
Így egészen más a véleményem a felvonulásról annak ellenére,hogy én nem veszek részt ilyesmin. A virgácsról ilyen könnyen azért nem mondok le. Formája, stílusa, akkor is tetszik nekem ha én aránytalanul is mutatok rajta a nőm szerint, vagy inkább csak a Katanához képest mert az hosszabb, szélesebb, nagyobb darab gép. Annyi a tanulság,hogy a 200+os túrákra nem ezt a gépet használom a továbbiakban. Jó lecke volt a lánynak is a gurulás mert már ő is arról álmodozott,hogy jövőre mégiscsak motorokkal menjünk Görögországba. Este felhomályosítottam,hogy a megtett 320km. éppen Belgrádig ér, ami a teljes táv 1/4 része. Persze az országút más mint a Mátra, de azért mégis a seggünkre edzeni kell rendesen. Már azon is gondolkodtam,hogy milyen lenne Triesztig legurulni és utána hajóval tovább. Attól még kint lehetne élvezkedni rendesen. Ott aztán forró az aszfalt.
Igen ez jó. Már mind, hogy vagyunk olyan intelligensek, hogy a vélemény és a politikai nézetek ellenére is jól meg vagyunk egy csapatban.
A hozzátartozókról elfelejtettem írni. Volt belőlük ott is. Úgy kerültek oda, a Goj motorosok, hogy az áldozat lányának a keresztapukája, Goj motoros. Beszélgettem vele is. S elmondta, hogy a kereszt lánya is el szokott jönni. Jó érzéssel tölti el, hogy megemlékeznek az édesapjáról. S hogy azóta sokat javult a helyzet Olaszliszkán.
A másik:
Beának pénteken telefonált az egyik lánykori, örök barátnője. Együtt jártak fősuliba, s Debrecenben pedig együtt béreltek lakást annak idején. Jelenleg Jászberényben egy mentő kutyás egyesületet vezetnek a férjével. No és kutya suli is. Vakvezető, és egyéb munka kutyákat tanítanak. No meg mentőkutyás világbajnokságon már voltak másodikok is.
No szóval ő hívta Beát, s hívott minket, hogy ugorjunk le hozzájuk. S mikor mondta a párom, hogy hová megyünk a hétvégén, akkor csak annyit mondott, hogy "köszönöm". Akkor derült ki, hogy ők is nagyon jól ismerték Szögi Lajost.

Felvonulásokra én sem szeretek menni. Mivel a léghűtéses gépem nem szereti a cammogást. De itt nem volt ilyen. Sőt kicsit túl gyorsnak is éreztem a tempót.110-130-ig.
Jövőre egyenesen Liszkára megyünk. Így nem kell Miskolctól csapatban száguldoznunk.

Számomra is elsődlegesen szórakozás a motorozás. Viszont úgy érzem, hogy sajnos olyan a helyzet, hogy rákényszerít, arra hogy kihasználjuk a motorosokat körbe övező negatív, félelmetes hírt.

Más: Ha kényelmetlennek érzed a Virágót, akkor hagy a fenébe. Ebbe a csapatban szerintem nem lényeges a motor típusa. A Katanával is teljes értékű tagja vagy a csapatnak. Senki nem fog kinézni miatta.
A 400-as szabadonfutója teljesen azonos az 535-el ?
Az nagyon rendben van!
Jajj elírtam, 13 V.
13,8 körül világitáson! Szinte mindegy milyen fordulaton!
Persze + posta költség. Az enyém csak töltögetett, fordulaton csak 15 V-al töltött.
Az aksinak ez nem volt túl jó. Remélem ennyivel megúszom!
A Mérted azóta, hogy mennyi a töltőfeszültség?
Köszi az infót "Sibrának" is! Hárman meggyöztetek! "Wayteq" rendelve!