Tudom! Ezért irtam,hogy össze lehet dugni! A barna üresen marad,mert az új szabályzón nincs ott kivezetö láb! A három fehér vezetéknél nincs sorrend,de a piros +,és a fekete-ra nagyon vigyázz! A barnát szigeteld le,és marad szabadon!
Az enyém 92-es sajnos. A dugaljzat pedig már a múlté, mert megolvadt. Ha a 6 szálast belehet dugni, akkor valahová 2 szál csatlakozik? Vagy a 6. szál (barna) a fekete és a piros között az üres helyre megy?
Ha kíváncsi vagy a kis Magnára, tekerj vissza a tormy által feltöltött képekre a gurulásunkról! Nem sok hasonlóság van a blokk elrendezésén kívül. Bár a lányé igen öreg darab. A nyáron volt 30 éves.
Kicsit eligazitod a kanócokat, és a fehér hatvezetékes csatlakozó odaér! A 98-tól a yamaha szabályzó is ilyen! Legalábbis a 125 és a 250-es! Nem kell módositani semmit csak összedugni!
Köszönöm válaszotokat!
De jó, hogy írod, mert már agyaltam egy új felfogatáson, mert ahol az eredtileg van oda nem passzol.
A barna szál akkor nem lényeg? Nem befolyásolja a motor működését?
Nem vagyok egy nagy elektomos zseni, de ha van leírás, hogy mit hova kell kötni azt megtudom csinálni.
A barna vezetek a gyujtaskapcsolo utan valamelyik olyan vezetek amiben gyujtas raadasakor van feszultseg. Ezt figyeli a fesszab (feszultsegszint) es ez latja el arammal a szabalyzo reszt.
Sziasztok! Brumeszkosz szaki egyik hozzászólásában találtam ezt a rajzot, amely a Keeway feszültség szabályzójának bekötését szemlélteti.
Az XV 250 feszszabályzójának 6 szálas a csatlakozója, van még egy barna szál is.
Valaki megtudja mondani, hogyan kell bekötni?
Én a Virago-n egy Wayteq-t használok, 6 ezerért vettem használtan. Az eladó adott egy vadiúj akksit is hozzá. Ingyen feltettem rá az IGO-t, az óta pénzbe nem került. Hibátlan, tolerálja a chopperes rezgéseket is, egy vízálló tokban van. Soha nem hagyott cserben.
Szia! Pont ezért kérdeztem,hogy melyik a jobb hosszabb idöre is! Abszolút nem tudok róluk semmit! Az sem mindegy hogy ha nem jó akkor a húszezrest vágom a falhoz vagy a drágábbat! Köszi az infót!
Köszönöm zsoccca!Mindig tetszett ez a fajta motor, csak ne lenne ilyen drága az alkatrész hozzá, meg nehezen beszerezhető.De a motorozás élménye mindenért kopottól.
Örülök,hogy problémamentesen lezajlott az esemény. Ennyire nem vagyunk egyformák. Ki nem állhatom a végtelen hosszú folyamban vonulást. Találkozókon is csak a legritkább esetben megyek felvonulásra. A mátrai motorozást ki nem hagytam volna. Komoly tapasztalatokkal lettem gazdagabb. Továbbra is tartom,hogy az első és legfontosabb az áldozat gyermekeinek sebeit nem feltépni újra, meg újra. Ha tudnám,hogy a szervezők kikérték a véleményüket és az pozitív volt, akkor rendben. De erről nem tudok. Számomra a motorozás nem társadalmi élet,hanem szórakozás. Most majdnem kaptam egy fülest az élettől amiért azt gondoltam ami nekem jó az másnak is, de szerencsére nem lett baj és máskor körültekintőbb leszek. Az,hogy mi a nézetkülönbségek ellenére megvagyunk egy csapatban szerintem kurva jó dolog.
Szia! Ha van olyan ismerősöd, aki feltudja neked rakni az IGO-t, akkor a Wayteq x950 -HD ajánlanám, de már nem lehet kapni. Én az inteneten Wayteq x960BT HD találtm 19000 Ft-ért, a NAVON 36000 Ft szoftverrel. A navonhoz jár egy év térkép frissítés. Na ennek nem nagyon kell bedőlni, mert nem sokat ér. Ha lejár az egy év, akkor frissíteni nagyon bonyolult, szinte lehetetlen.
Sziasztok. na, megvolt a vezérműlánc cseréje, meg előtte ugye új membránokat kapott a kis gépem.
Minden nagyon klassz, szép lett a hangja, beállítva a szelepek...
Azonban a próba során, amikor nagyobb nyomatékkal húzattam, egy bizonyos fordulaton ledadogott, aztán megint gyorsult, de ezt minden sebességi fokozatban csinálta.
Nem akarom húzni az időt, ezért elmondom mi volt a baj: amikor kicseréltem a membránokat, és a síbertűt beraktam az újba, a tű műanyag "szoknyáján" van egy pici, alig látható tű, kb. 3 mm hosszú, aminek megvan a helye a műanyag csőben, és én erre nem figyeltem. Szó mi szó, helyre tettük, és így már klasszul megy a kis 535-ös.
Azért írtam ezt le, hátha valaki nem tudta. ha igen, akkor bocsi. Én megint sokat tanultam a dologból.
No Skacok!
Túl vagyunk az Olaszliszkai megmozduláson.
Nagyon pozitívak az élményeim . Sajnálom, hogy csak most voltam először, pedig már 4 éve motorozom.
Katana! Így hogy felhívtad a figyelmem így meg értelek, hogy nem akartatok jönni. De a többi érvedet, ugyan elfogadom, de nem értek egyet vele.
Először is működik a dolog.
Másodszor fenomenális élmény volt, ahogy a helyi lakosok fogadtak minket. Nem csak a Magyarok, hanem a romák is.
Kiálltak a kapuba, és tapsoltak, integettek, s a kezüket a fejük felet össze fogva mutatták az össze fogás jelképét.
Nagyon sok motor összejött. Menet közbe nem láttam se az elejét, se a végét.
Mi Miskolcon csatlakoztunk a menethez. A felvezetők nagyon profik voltak. Minden kereszteződést blokkoltak. Így nem szakadt szét a motorkígyó. szerintem egy, egy, kereszteződés így legalább negyed órát is le volt zárva. Míg mindenki áthaladt.
Olaszliszkára rendőri felvezetéssel vonultunk be. (előre be volt jelentve).
A történés utcájában több száz méteres volt a motor sor. Oda sétáltunk az emlékműhöz. A megemlékezés után felajánlotta a Goj motoros klub, hogy gyűjtést szervez, egy játszótér megvalósítás érdekében. Ahol majd együtt játszhatnak a Roma és Magyar gyerekek.
Egyébként Liszkán már nyugalom van. Teljesen normális a roma közösség. Mivel egy roma ház előtt parkolt ép a motorunk, elbeszélgettem a családdal.
Ők maguk kilökték a közösségükből, az elkövetőket, a hangadókat. Pl a börtönben lévő elkövető házát lebontották, hogy nehogy véletlenül vissza menjen oda.
Zárásként a helyi közösség meghívta a motorosokat ebédre. Én nagyon meglepődtem. Mivel nagyon sokan voltunk. S féltettem a falut, hogy csődbe megy, ha ennyi embert megebédeltet. De végül nagyon finom volt a gulyás.
Még ebéd előtt, megszavazta a társaság, hogy innen átmegyünk Felsőzsolcára. Ahol egy hete, kis híján megismétlődött a tragédia.
No, ott igen kemény még a helyzet.
Mire oda értünk már ott volt a készenléti rendőrség. S szinte sorfalat állt a 3-400 méter hosszú retyű soron. Tudatosan nem cigányt írtam. Mivel a romák között sok rendes ember is van. De ott élősködő retyűk voltak. Akik csak a jogaikat ismerik, de a kötelességüket nem. Sőt agresszíven próbálnak előjogokat szerezni.
Szóval tiltásig húzott gázzal végig gurultunk az utcának nevezet putri soron. A rendőrök között. A rendőrök mögött, a házak előtt, meg ott álltak a retyűk.
Jól jött ki hogy ott voltak a rendőrök. Mert így úgy nézet ki mintha a kék ruhások védték volna meg őket. Kicsit hülyén, jött volna ki, ha csak úgy oda megyünk, durrogunk egyet, s eljövünk. Mondhatták volna, hogy nyugodtan apríthatják a normális polgárt. Legfeljebb jönnek a motorosok, és durrognak egyet, és elmennek.
Tehát itt még van mit tenni. A helyi lakosság itt is nagyon hálásan fogadott minket. Tapsoltak integettek meg egyebek. Itt a helyi presszóba hívták a motorosokat egy üdítőre. De mi innen már indultunk haza.
Pár fotó az eseményről.
De jó, hogy írod, mert már agyaltam egy új felfogatáson, mert ahol az eredtileg van oda nem passzol.
A barna szál akkor nem lényeg? Nem befolyásolja a motor működését?
Nem vagyok egy nagy elektomos zseni, de ha van leírás, hogy mit hova kell kötni azt megtudom csinálni.
Az XV 250 feszszabályzójának 6 szálas a csatlakozója, van még egy barna szál is.
Valaki megtudja mondani, hogyan kell bekötni?
Ezzel teljesen egyet értek. Ugyan így gondolom én is.
Minden nagyon klassz, szép lett a hangja, beállítva a szelepek...
Azonban a próba során, amikor nagyobb nyomatékkal húzattam, egy bizonyos fordulaton ledadogott, aztán megint gyorsult, de ezt minden sebességi fokozatban csinálta.
Nem akarom húzni az időt, ezért elmondom mi volt a baj: amikor kicseréltem a membránokat, és a síbertűt beraktam az újba, a tű műanyag "szoknyáján" van egy pici, alig látható tű, kb. 3 mm hosszú, aminek megvan a helye a műanyag csőben, és én erre nem figyeltem. Szó mi szó, helyre tettük, és így már klasszul megy a kis 535-ös.
Azért írtam ezt le, hátha valaki nem tudta. ha igen, akkor bocsi. Én megint sokat tanultam a dologból.
Túl vagyunk az Olaszliszkai megmozduláson.
Nagyon pozitívak az élményeim . Sajnálom, hogy csak most voltam először, pedig már 4 éve motorozom.
Katana! Így hogy felhívtad a figyelmem így meg értelek, hogy nem akartatok jönni. De a többi érvedet, ugyan elfogadom, de nem értek egyet vele.
Először is működik a dolog.
Másodszor fenomenális élmény volt, ahogy a helyi lakosok fogadtak minket. Nem csak a Magyarok, hanem a romák is.
Kiálltak a kapuba, és tapsoltak, integettek, s a kezüket a fejük felet össze fogva mutatták az össze fogás jelképét.
Nagyon sok motor összejött. Menet közbe nem láttam se az elejét, se a végét.
Mi Miskolcon csatlakoztunk a menethez. A felvezetők nagyon profik voltak. Minden kereszteződést blokkoltak. Így nem szakadt szét a motorkígyó. szerintem egy, egy, kereszteződés így legalább negyed órát is le volt zárva. Míg mindenki áthaladt.
Olaszliszkára rendőri felvezetéssel vonultunk be. (előre be volt jelentve).
A történés utcájában több száz méteres volt a motor sor. Oda sétáltunk az emlékműhöz. A megemlékezés után felajánlotta a Goj motoros klub, hogy gyűjtést szervez, egy játszótér megvalósítás érdekében. Ahol majd együtt játszhatnak a Roma és Magyar gyerekek.
Egyébként Liszkán már nyugalom van. Teljesen normális a roma közösség. Mivel egy roma ház előtt parkolt ép a motorunk, elbeszélgettem a családdal.
Ők maguk kilökték a közösségükből, az elkövetőket, a hangadókat. Pl a börtönben lévő elkövető házát lebontották, hogy nehogy véletlenül vissza menjen oda.
Zárásként a helyi közösség meghívta a motorosokat ebédre. Én nagyon meglepődtem. Mivel nagyon sokan voltunk. S féltettem a falut, hogy csődbe megy, ha ennyi embert megebédeltet. De végül nagyon finom volt a gulyás.
Még ebéd előtt, megszavazta a társaság, hogy innen átmegyünk Felsőzsolcára. Ahol egy hete, kis híján megismétlődött a tragédia.
No, ott igen kemény még a helyzet.
Mire oda értünk már ott volt a készenléti rendőrség. S szinte sorfalat állt a 3-400 méter hosszú retyű soron. Tudatosan nem cigányt írtam. Mivel a romák között sok rendes ember is van. De ott élősködő retyűk voltak. Akik csak a jogaikat ismerik, de a kötelességüket nem. Sőt agresszíven próbálnak előjogokat szerezni.
Szóval tiltásig húzott gázzal végig gurultunk az utcának nevezet putri soron. A rendőrök között. A rendőrök mögött, a házak előtt, meg ott álltak a retyűk.
Jól jött ki hogy ott voltak a rendőrök. Mert így úgy nézet ki mintha a kék ruhások védték volna meg őket. Kicsit hülyén, jött volna ki, ha csak úgy oda megyünk, durrogunk egyet, s eljövünk. Mondhatták volna, hogy nyugodtan apríthatják a normális polgárt. Legfeljebb jönnek a motorosok, és durrognak egyet, és elmennek.
Tehát itt még van mit tenni. A helyi lakosság itt is nagyon hálásan fogadott minket. Tapsoltak integettek meg egyebek. Itt a helyi presszóba hívták a motorosokat egy üdítőre. De mi innen már indultunk haza.
Pár fotó az eseményről.
Gratulálok.