Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Egy kérdésem volna..... megnéztem egy Virago 535-öst, ki is próbáltam és minden perfekt....Csak van a blokkból egy kijövő cső (a V belső részén mintha a másik hengerhez menne át) ami el van vágva és egy bilincsel elszorítva. Csináltam képet, csak sajnos a körülmények miatt elég gyér lett...vagy még annál is rosszabb. Ezért pirossal be van karikázva hogy honnan jön a kis cső és meddig tart. A tulaja sem tudja miért olyan és mi az egyáltalán, mert ő is így vette. De menet közben jól húz és nincsen baja, csak frusztrál hogy nem tudom mi az és miért van elvágva és elkötve. (mert biztosan nem poénból van úgy. ) A képet mellékelem hátha többet segít mint a leírás.
Szia !
Az nem lehet, hogy nagy a holtjátéka a bovdennek. Amikor húzod a "gázt", a porlasztóban még nem mozdul semmi?
Egy ilyen kellene nekem!
Üdv mindenkinek! Találtam az ebayon egy kereket a magnára . Valaki tudna segíteni ,hogy hogyan lehetne megrendelni , és hogy mennyi lenne az ára összesen. Vagy esetleg máshol beszerezni.Előre is kösz. Honda VF750C Magna 99 Complete Front Wheel with Metzeler Tire and Rotor Rim
Sziasztok!
Ma kivittem egy körre a rakétát, és azt tapasztaltam, hogy amikor teljesen vissza van engedve a gáz ( pl váltáskor) és utána csak egy picit húzok húzok a gázkaron, akkor olyan mintha csak levegőt szívna, majd ha még kcist tovább húzom, akkor már húz a gép. Ez mitől lehet?
XV125
Köszi!:)
Köszi az infót.
Ki fogom próbálni. Viszont ezt a kukacot már benne hagyom. Szerintem nem jobb ha abajgatják a gumit.
Ebbe a gumiban valószínűleg még olyan 2000 km van még. S a kukaccal már mentünk vagy 400-at.
Na, ezek a hülye smilei-k... ne ezt a csókos marhaságot akartam beszúrni, elnézést.
A moci nagyon jól bírta, írtam is, hogy minden körülmények között. Egy gondom volt, mégpedig a lyukas membránok, de hát ez nem a túrán lyukadt ki, hanem már előtte. Csak itt a rendkívül meredek hegymeneteknél érzékeltem hogy gond van velük. Egyéb helyen nem tapasztaltam hogy bármi baj van.

Az ülés nekem kényelmes, persze az első napi 740 km-es etap végén már jobban esett volna egy kis kocogás, vagy séta.
Pár km. alatt megszoktam, a szerpentines kanyarokban is simán le lehetett tenni lábtartóra a motort, egyszóval döntögettem, ha kellett ha nem. Sőt, a hátam mögé feltett pakknak nekidőltem sokszor, így tudtam pihenni is menet közben. Egyáltalán nem éreztem, hogy bármiben is hátráltatna a sok cucc.
Szia!
Gratulálok a túrához. Nagyon szép helyeken jártál, és köszönöm, hogy képekben megmutatod a túrád pár részletét. Biztos gyönyörű volt. A motor hogy bírta? Az ülés mennyire volt kényelmes ilyen hosszú túrán?

Üdv.: Gábor.
Ennyire agyig pakolva mennyire marad élvezhető a motorozás?
A túra néhány képben.

Ez a kis motor egyre jobban a szívem csücske lesz. Mindenhol szépen teljesít, abszolút megbízható 40 fokos hőségben, csúcsforgalmú Athénban, magas hegycsúcsokon, és szerpentineken is.
Dehát mivel Ti is ilyennel jártok, így tudjátok ezt....
Hogy a francba nyomtam g helyett k betűt? Na mindegy. Lényeg,hogy guruljunk a hétvégén!
Ez a lények tormykám. Ezt szerettem volna tudni. A másra meg vevő vagyok. Szerintem menjünk, csak jó legyen az idő!
Nem tudom volt e valaki aki ezt elfelejtette. Nem kétévesek gyülekezete vagyunk. A felvilágosítást kioktatás nélkül is vágom és köszönöm.
A szpré a kisebb lyukra jó, ha nagyobb a lyuk, akkor kukacot kell belehúzni.
Tömlő nélküliből simán ki lehet takarítani a trutyit, csak a belsőből nem.
Elméletileg ezek azért vannak, hogy hazajuss vele, nem azért hogy így koptasd el a gumid. Sok szerelő azt mondja, hogy nem javít motorgumit, amiben lehet valami (ne az ő felelőssége legyen ha baj lesz), én sem szívesen járnék így vele, mondjuk nem is kaptam defektet zsír új gumival.

Más:
Kinek lenne kedve vasárnap megejteni az első évzáró gurulást (tán még jó idő is lesz) ?
Minden ilyen megoldás CSAK elsősegélynek jó!
Pont azért, mert amint mondtam nem lehet kívülről azt megállapítani, hogy az abroncs milyen mértékben sérült, csak azután, hogy le van szerelve. Márpedig azt, illetve a javítást csak szervizben!
Nem kéne azt sem senkinek elfelejtenie, hogy a motor, vagy autó és az út között bizony nincs más kapcsolat, csak az a pár cm² gumi.
Akkor gumizunk! Mondjátok már meg,hogy akkor nekem milyen gumijavítóm van! Egy használat előtt felrázandó palack, amiből a szelepen keresztül bemegy valami takony és gondolom eltömíti a likat. Aztán hogyan tovább? Meddig jó ez? Használható, vagy csak az első gumiszerelőig? Tescoban vettem. Ha javítható a gumi, gondolom imába foglalja a nevemet a szerelő mire kitakarítja a taknyot a gumiból! Vagy beleköt teljesen és szemétre küldi a gumit?
Kedves Vasarvi!
Köszönöm, a gumiszereléshez a szép és kimerítő kommentárt. Remélem, így már tiszta lesz mindenki számára. Gumit csak szakszerűen, mert az életünk múlhat rajta.
Kedves Robin62!
Kérlek olvasd el rendesen amit írtam. Én nem állítottam sehol, hogy a kukac és a gomba ugyan az lenne! És van ismeretségemben olyan akinek kijött a kukac a gumiból. Neki több mint 600 Km után jött ki. Tehát, ha rosszul javította volna hamarabb kijött volna. És nem sport motorban volt, hanem egy Wild Starban.

Üdv: Gábor.
Kedves Mindenki!

Több, mint 15 eltöltött év a gumiiparban, továbbá jelenleg is az egyik gyártó vezetőjeként és műszaki szakértőjeként hozzászólásra sarkal.
Nagyon fontos kijelenteni, hogy a kukaccal történő javítás nem szakszerű, szemben a gombával, vagy tapasszal. Kb. 20 éve terjedt el Magyarországon, de szerencsére a kezdeti fellendülés után már nem annyira elterjedt.
Azt is fontos leszögezni, hogy a kukaccal javított abroncs simán leélheti az életét, lehet, hogy minden gond nélkül.
De egy dolgot sajnos sokan elfelejtenek, sajnos néhány gumis is, mégpedig az a biztonság. Miért is nem szakszerű a kukac? Mert nem mindenki tudja, hogy az abroncs futófelületén mettől meddig, milyen szélességben javítható egyáltalán. pl. vállzónában kifejezetten tilos, hiszen az abroncs ott kapja a legnagyobb terhelést, vagy ha beszélünk az oldalfalról, na azt egyáltalán nem javíthatjuk. Ami a legfontosabb, az az, hogy hosszú távra azért nem alkalmas, mert leszerelés nélkül senki sem tudja, hogy az abroncs szerkezete, belső légzáró rétege mennyire sérült, ezt kívülről megmondani nem igazán lehet, hacsak nincs teljesen szétmenve.
Szerintem senki nem örülne egy nagyobb durrnak mondjuk 140 környékén.
Arról nem is beszélve, hogy a kukac plusz tömeget jelent, így a kerék kiegyensúlyozása is megváltozik.

Összegezve az abroncs javítható kukaccal, de kérek mindenkit, hogy a javítás után a lehető leghamarabb keressen fel egy szakszervizt, és javíttassa meg szakszerűen az abroncsot, pántról leszerelve, és ellenőrizve. Mindenki egy csomó pénzt költ védőfelszerelésekre, inkább pár forintot áldozzunk a megelőzésre.
Kedves Gipszjakab( vagy Motorosmackó?)!

Abszolút nem sértettél meg semmivel, de a véleményem fenntartom. Attól, hogy valakit a valamikor megszerzett végzettsége feljogosít egyes szakmák betöltésére, attól még lehet tök hü..e hozzá, és csak "betanított munkás" -ként funkcionál. Azt mondja, azt szajkózza, amit másoktól hall, anélkül, hogy igazi tudás, készség, vagy gyakorlat lenne mögötte...
Ez a gomba és a tömlő nélküli gumikhoz árusított javító készlet nem egy-és ugyanaz! Ezzel a a gombával a gumis is csak szétszerelt állapotú kerekeket javít, még a készlet szétszerelés nélküli javítást tesz lehetővé! Nyugodtan használható nem csak diagonál gumihoz, hanem bármely kivitelű TUBE LESS jelzésű tömlő nélkülihez. Nem fog "kirepülni" belőle, ha a leírtak szerint hajtják végre a javítást! Az általad lefényképezett"gomba" alkalmazásával sem lehet helyreállítani a szövetváz sérülését !Ha a gumi szövetváz szerkezete oly mértékben sérül,így is-úgy is kipuklisodik a gumi, illetve ütni fog. Abban igazad van, hogy a Trabi nem ment ilyen sebességgel, viszont jól emlékszem azokra az időkre, amikor egy 2 napos magyar bajnoki futamon a veszprémi lőtéren ( Vilma-puszta) a 2 nap alatt 5 defektünk volt. Nem volt elég tartalék gumink,ezért két gumit is így javítottunk és bírta a terhelést( talán úgy is adtam tovább őket..).
Zsocca!..már én is máshová vittem a Dragot gumizni legutóbb, mer eléggé tököltek a gumizással...a műhely udvarunkban Tolmácsinak nagyon korrekt gumisa van, precíz és korrekt, próbáld ki, hátha jobb tapasztalatod lesz.
igen, sokkal jobb, mint a gyári!
Köszi a választ.
Hát biztos ami biztos alapon én is megcsináltatom.