Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van egy olyan önindítóm, ami melegen, tehát ha leállás után hamar indulnék, akkor nem indít! Lehet zárlat is a tekercselésben pl, ami csak a meleg hatására jön elő.
Köszi az infót, ki fogom mérni télen ha szétszedem.
Mondjuk picit egyszerűbb lett volna ezt tavaly megmérjem amikor szét volt szedve. Sajna az elektronyos dolgokban elég süsü vagyok (azért a multimétert ismerem, csak sokszor azt nem tudom, hogy mit miért)
Az önindító komutátor szeleteit kéne megvizsgálni, nincs e beégve. Megmérni egyenként hogy nincs e valamelyik megszakadva.Egészen kis értékeket kell mérni multiméterrel, majd nem teljes rövidzárat.. A szervice manuállban azt hiszem van rajz is és le van írva az ohm érték is.
7-20
ELECTRIC STARTING SYSTEM
ELEC
NOTE:
EAS00769
Checking the starter motor
1. Check:

commutator
Dirt

Clean with 600 grit sandpaper.
2. Measure:

commutator diameter
a
Out of specification

Replace the starter
motor.
Min. commutator diameter
27 mm (1.06 in)
3. Measure:

mica undercut
a
Out of specification

Scrape the mica to the
proper measurement with a hacksaw blade
which has been grounded to fit the commuta-
tor.
Mica undercut
0.7 mm (0.03 in)
The mica must be undercut to ensure proper op-
eration of the commutator.
4. Measure:

armature assembly resistances (commuta-
tor and insulation)
Out of specification

Replace the starter
motor.
a. Measure the armature assembly resis-
tances with the pocket tester.
Pocket tester
YU-03112, 90890-03112
Armature assembly
Armature coil resistance
1
0.026
X
0.034

at
20
_
C (68
_
F)
Insulation resistance
2
Above 1 M

at
20
_
C (68
_
F)
b. If any resistance is out of specification, re-
place the starter


0.26-0,34 ohm között kell lenni ha ettől több akkor szakadt és ha pont ott áll meg akkor csak kat kat és nyek nyek.
Jót gurultunk ma, szuper időben, mire hazaértem szó szerint leizzadtam. Igaz ebben szerepe volt annak is, hogy az utolsó 500 métert toltam a motort. Megálltam az italdiszkontnál némi muníciót vételezni, szépen bepakoltam a dobozomba, aztán indítóztam… Szégyenszemre haza kellett toljam.
Otthon persze már beindult, amikor megmértem volna indítózás közben multiméterrel.
Van valakinek ötlete, hogy mi szívathat évek óta?
(indítózásnál csak egy kattanás, és semmi. Tolok rajta sebességben egy picit és utána indul. Tavaly szétszedtem az önindítót, kipucoltam, szénkefék nincsenek elkopva)
Néhány kép a mai gurulásról, akit érdekel:
https://picasaweb.google.com/l...
Akkor lehet,hogy találkozunk!
Szia!
A motorok a kelleténél többet állnak, sőt szinte csak állnak. Időzavarba vagy mifenébe kerültek. Vagy inkább én. A Barba Negra az ma beiktatott program, 9 felé megyek.
Végülis nem zavar mert le lehet törölni a kormot csak furcsáltam hogy ennyi viz lett benne lehet a hidegebb reggelek miatt nyáron nem tapasztaltam melóba is vele járok napi 50 km úgyhogy bemelegszik rendessen délután már nem volt benne semmi víz:Nekem is tetszik a hangja nagyon a kipufogó az gyári csak kibeleztem csak az alsó részéhez nem nyúltam Sibrától vettem amivel megvettem az a szekrény tetején csillog villog.Katana köszi hogy szóltál a komment miatt csak gyorsan feldobtam a videót nem állítottam semmit üdv Tamás!
Egyik motoromnál sem tapasztaltam még ilyet. Tipikusan a rövid utakon használt kocsik jellemzője,hogy bennmarad a kondenzvíz a kipufogóba és szét is rohasztja azt.(kivéve ha rozsdamentes acél) Szerintem amikor használod kifújja a vizet, meg ha hosszabbat mész semmi víz ott nem marad. Úgy átmelegszik a kidurrantó,hogy kipárolog minden víz. Ne csinálj gondot belőle! Egyébként betyár jó a géped hangja. Miért tiltottad le a kommentet? Csak dicséretet kaptál volna.
Természetesen mielőbbi gyógyulást kívánok én is!
Ez királyság! Kérném az eladási árat és az átvételi címet. Lehet emilben is ha nem itt akarod. A reglapomon minden ott van. Sanyi barátomnak kéne, akivel találkoztál a Fekti műveknél. Azt mondta,hogy beszéltetek.
Jobbulást Jencike!
A videó meg lemaradt http://youtu.be/Jc-tEL25y3c
Sziasztok!535-nél mennyire természetes hogy melegítésnél sok víz van a kipufogóba mert elvileg ahol ki kellene jönnie ott semmi nem csöpög pedig semmi dugulás nincsen eddig problémám nem volt vele semmi 2 éve hajtom 27000-km-t raktam bele eddig. itt egy videó rólla. Üdv Tamás!
Akkor megnyugodtunk. Hiányoltunk ám. Jobbulást Jenő.
Sziasztok!
Én is mennék szivesen,de a korábbi essős motorozásnak köszönhetően T.gyulladásm van,nem merek ,remélem maj jövőre.
Tomi!
Nekem az 535-höz van komplett kuplun /több is/szerintem használható/bőven méreten belül van,mert mikor cseréltem mindég kiderűkt,hogy nem azzal volt a probléma.
Ha érdekel jelezd.
Jó gurigázást. Üdv .Mindenkinek.
10kor indulunk Gyula! Sziasztok!
OK!
11-re mi is odaérünk! Várjatok meg!
Ha tudtok gyertek fél 11 re ki, Legalább beszégethetnék egy kicsit veletek. Én ott leszek.
@Jogo: Mi van veled? Marha régen találkoztunk. Motorozás? Este Barba Negra? Zorall?
Tormy miatt 11ig a Gödöllő előtti Mobil Petrol kúton dekkolunk.
A gepterem teljes letszammal ott lesz!
Tomi!

Dénes haverommal, lehet hogy becsatlakoznánk. Mikorra kéne hol lenni?
Skultéti elvt. is jön? Jöjjön nyugodtan!
Oké, ott leszek 11-re a mobil petrolnál.
Fel 11 re kimegyek en is a benzinkuthoz.