Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia ! Nekem Wayteq x950 -HD van,jó minőségű az összeszerelése, erős akku, teljes Európa térkép, szerintem szép a grafikája. A menü rendszere kissé túl bonyolított , ritkán " lefagy " ilyenkor újra kell indítani , lehet, hogy csak nálam csinálja, mástól ezt a problémát nem hallottam, valszeg egy szoftver frissítés ráférne ... Ahhoz képest hogy kínai gyártmány nem gagyi, erősen közép kategóriás műszer ... Hozzá kell tenni, én úgy kaptam - ingyen .
Üdv mindenkinek! Melyik GPS-t ajánlanátok? NAVON-670, vagy a WAYTEQ-960-at? Köszi elöre!
Üdv! A motor nagyon megy, pedig nem két kiló, még huzatgatni sem kell. Hamar felkapcsolok 5-be és húz nyomatékból isten tudja meddig.180körül mentem vele de még lazán menne.Csak az én 75kg súlyomat lefújja a szél. Még megpróbálom megkeresem a forgórészt ,valahová jól elcsomagoltam. Az 535-re vettem és ezt küldték helyette.
Szép a motorod gratula.
Gondolom megy mint a golyó.

Nem tudom az én önindítóm és a te állórészed kombinációjával előrébb lennék-e.
Ok.
Legyen jó sokáig.
sziasztok!
lenne egy olyan gondom hogy elvoltam motorozni és hazafele jövet azt vettem észre mikor hazaértem hogy folyik a benzinem, először a karburátornál, de azt megoldottam utána pedig valahogy benzin kerül a légszürőbe ha jár a motor az vajon mitől lehet?
Szia Tormy.Csak az állórészt találtam meg a kefékkel és a pajzsal.A forgórész nem tudom hogy hol is lehet, az agyamra megy.
Üdv mindenkinek! Lefényképeztem a magnát, hát ilyen a vas.Vasárnap meghajtottam az elkerülőn ,megy mint a lökös.
A két koronás anya közti távolságot mértem le. 155cm.
Na! Akkor már nem is tudom mit gondoljak. A majomfogó kormány kényelmességét meg tudom erősíteni. Előretolt lábtartóm,fékkarom, mindenem van mert amit tavasszal vett egy cimborám ilyen felszereltségű volt, de ő rövid lábú és nekem adta a cuccokat. Nekem azonban nem tetszik ha a váltó meg a fék is elől van. Szerintem egy olyasmi lesz a megoldás ami a csajom gépén van. Csak egy + lábtartó pár van előre hozva. Fékezni váltani a helyén szeretek! A H-D egyébkén kellemesen vezethető, az ülése jóval keményebb(olyasmi a Katanán is) mint a Viragon, a váltója kellemesen hosszú áttételű és nincs a "bár csak lenne 6." érzés. Mindjárt lemérem a tengelytávot.
Tormy fúrja a Sportstert...

Szerintem a sporin egyáltalán nem néztél ki hülyén. Elől volt a láb, magasan a kéz, vagányul mutattál, én mentem mögötted végig. Egyáltalán nem tűnt olyan "majom a köszörükövön" feelingnek.
A virgácsnak ezzel ellentétben, annyira hátul vannak a lábtartói, hogy a lábszárad nemhogy nem függőleges, hanem kicsit hátrafele is áll. A kormány keskeny, és visszafele hajolva lefele törik. Nem éreztem, hogy uralnám vele a gépet. De lehet hogy csak megszoktam a sajátomat. Légyszi mérd már meg a tengelytávot a Viragon, mert nem hiszem el, hogy a spori ne lenne nagyobb motor mint a kis 750-es. Én is meg fogom mérni. Egyébként a virgácsod nagyon finom szerkezet. Kis villanymotor. Fordulatból húz, kevésbé nyomatékból. Nekem hasonló feeling mint az 535-ös. Erőre sem éreztem sokkal többnek. Egyébként nem értem mi bajod a kényelemmel. Nem vagy kicsi fazon, se magasságra, se súlyra. Neked egy nagyobb motor kéne. Nem feltétlen erőre, hanem méretre. Vagy ha nem, akkor ezt a viragot kéne átalakítani előretolt lábtartóval és egy normálisabb állású kormánnyal, mert ez így sosem lesz kényelmes. Nekem semmi bajom nincs sosem. Egyedül a seggem fájt mikor kifele mentünk idén Ausztriába, de azért mert a kicsi deszka bobber ülés volt fent a motoron és hosszú távon darabokra tört. Visszatettem a gyári süllyesztett kettes ülést, és úgy értem haza 300 km után, hogy simán mentem volna még 200-at.
Mindenki (akinek egy percig sem volt ilyen) megpróbálja belém szugerálni, mennyire kényelmetlen és szar ez az APE hanger kormány, de én meg bármennyit képes vagyok vele manni, a legapróbb fájdalom, vagy zsibbadás nélkül. A titok a lábfej, segg és kézfej háromszögben van. Ha ezt eltalálod, a világból kimehetsz!
Jobban belegondolva a külsőségek nem is nagyon izgatnak, bár akkor tudat alatt vagyok hiú ficsúr, hiszen mégis megragadt bennem. Amikor még Littlerock a motorostársunk volt, gurultunk együtt és soha nem tűnt úgy,hogy aránytalan és túl magas a motorjához, pedig neki 400as virgácsa volt és kb. olyan magas mint én. Persze kevesebb kiló és ez lehet az igazi ok. Mindegy nem foglalkozom többet ezzel. Ha nem is megnyugtató, de majdnem, hogy neked is "minden bajod van" 300km. után. Szerintem hosszú túrákra továbbra is a Katanát fogom használni! Jól emlékszem amikor Barcsra mentünk és pont ennyi volt a távolság.(320km.) Semmi gond nem volt. Másnap vissza, tök kómásan is csak azért nem egy seggel mert tankolni kellett a Jocó haverom trudijába.
Válaszoltam a mailre, de itt is leírom,hogy Jenő megmaradt dolgai közül nagyon jutányos(inkább jelképes) áron kaptam meg a szükséges és még több alkatrészt. Úriember nem csibész!
Szia robi306,

ha ilyen önindítód van, akkor érdekelne:
Nyugi Tomi, valószínűleg én is viccesen mutatok a virago-n, de lesz..om. A sportster meg egy olyan motor, amin egy max 180 cm-es pálcikaember tűnik csak odavalónak. Nem mondom, hogy kényelemben vetekedhet egy túramotorral, de ez igazából csak azon múlik, hogy mennyire szokod (akarod) meg. 300 km körül már nekem is minden bajom van a motoron. Azt hittem, hogy csak a forszírozott tempó miatt csúsztunk meg, de ezek szerint valami tényleg csúszott ott.
Mócsing irtam emailt talán tudok segíteni.
Köszi eltettem a linket. A szénkefével érintkező felületet tavaly szépen felpolíroztam az útmutatásod alapján. Egy darabig nem is volt vele gond, a mostani túrán majdnem minden megállásnál csinálta. Arra már nem emlékszem, hogy ellenállást mértem-e rajta.
Szia! Katana750 küldtem emailt.
Üdv mindenkinek!Torminak üzenem hogy van egy ilyen önindítóm, csak a pajzsa törött, de a többi része szuper Ez egy denzó típus, még 6000-ezerért vettem,ha kell ennyiért a tiéd. De van sima japán is, emailben megbeszélhetjük.
Vegyes érzelmekkel ért véget a szezonzáró gurulás. Jó,hogy megint találkoztam Gyulával, gyönyörű kislányával, kalmi is eljött Dénessel a Sportster fórumról, Tormyval már az előző alkalommal is gurultunk és Skultéti elvtárs is megtisztelt jelenlétével. Úgy gondolom,hogy mindig jót akarok és olyan helyre szeretek gurulni ami némi kihívással is jár. A Mátra korántsem a legideálisabb hely, de elérhető. Mivel nagy örömömre a barátnőm is motoros és elfogadja,hogy én mondom meg az irányt, most is az én fejem után mentünk. Legalábbis Pásztóig. Jómagam először mentem a Viragoval ennyire hosszú távot(323km.) és kaptam kritikát a lánytól,hogy marhára nem passzolok a motorhoz. Aránytalan vagyok rajta, a Sportsteren is(ezt Tormy mondta) és nekem is mára mindenem fáj és olyan érzéseim vannak amelyeket sosem éltem meg a Katanán. A V2 motor rezgései hosszútávon kimondottan nem jól esők, Fáj a jobb vádlim, meg még mit tudom én mim is. A barátnőm úgy meg csúszott az egyik kanyarban 2x is,hogy utána mikor megálltunk alig akart visszaülni a vasra. Piszkosul beijedt. Bevallom életemben először én is megcsúsztam, első kerékkel, de én tudom miért. Amivel durvítják az aszfaltot, valahogy nem olvadt bele a helyére, hanem a kanyar közepén görgőként működött és majdnem eltaknyoltam rajta. A lány átment a szembe sávba, szerencsére nem jött senki! Tormy és kalmi elhúztak élvezkedni, aztán gyorsan visszasoroltak mert ők is megcsúsztak. A Szécsény utáni rész már eseménytelenebb volt és hazafelé meghúzattuk rendesen a gépeket. Eddig ezt nem éreztem, de most úgy gondolom,hogy nem nekem való a virgács. Vagy csak rövid utakra, találkozókra járni esetleg? Túl régóta van meg a másik? Ilyesmi gondolatok kavarognak bennem. Remélem nem baj,hogy megosztottam veletek is. Hazafelé akkora volt a tempó, hogy 165km.-nél tartalékra kellett tenni. Pásztóig meg 155re 8,4liter.
Akkor van ilyen, ha az egyik szelet nem érintkezik (pl. be van égve a felülete) vagy az adott szeletkéhez tartozó tekercs el van szakadva valahol.
Igen, szakműhely fel tudja újítani. Pl. indukcio.uw.hu
Gépjármű villamossági műszerésznek is megmutathatod, és ő jobban benne van a dolgokban, mint tudásban mint műszerezettségben, és tudja mit kell mérni, pontosabban megtudja mondani, mi lehet a baj.
Köszi, azt hiszem a relé az olcsóbb és egyszerűbb megoldás, ezzel fogom kezdeni.
A fénykép alapján jónak tűnik a komutátorod de a műszer mond majd biztosat. Ha ez jó akkor még az indító relé is szarakodhat. Az kapcsolja a nagy áramot az indító motorra mikor nyomi nyomi a gombot.
Na itt lehet a kutya elásva, mert nagyon ritkán csinálja ezt, amikor rövid távokra használom. Azt hiszem elkezdek keresgélni egy önindítót.
Vagy fel lehet újítani esetleg?