Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nèmeteknèl a gyújtàselektronikàval vannak visszafojtva 80km/h-ra a kezdölnek. A cserèvel elvileg 100 felett megy kicsivel.
Igen ő az!
Egész pontosan 8800-al vettem meg! :)
Ez lemaradt, a Petőfi átirat végéről.
Hello!
Ez a 9000 km-t futott gèp?
Üdv
Istvàn
Kedves Virágós társak!

Itt van az ősz itt van újra.
S mehetünk megint a Virágós gurulásra.
Én nem tudom, hogy mi okból
De szeretem, de szeretem.

Ki ülök a motorom nyergébe
És onnan nézek szerte szét
S hallgatom a V 2-es blok
Duruzsolásásnak halk zenéjét.

Más szóval, mikor és hova kéne menni az idei hagyományos őszi Virágós gurulásra?
Nekem lenne vagy két ötletem. De várom a többiek javaslatát is.
Köszi a válaszokat!
A fojtás kérdésre van valami?:)
Az én paripám, eddigi tapasztalataim szerint max 90-et megy.
a 4-et úgy 80-ig tudom húzni, és ott már kell az 5. viszont 85-90 fölé nem nagyon megy. Mások ( és még a márkaszervíz szerint is) 100-110-et ennek mennie kéne.
Sajnos más 125-ös Virago-n nem ültem még, szóval nincs viszonyítási alapom.
Nagyon szép.
Végre itt a Virágó modern utóda.
Amint piacra dobják krómos kivitelben is, egyből rohanok és veszek vagy kettőt belőle.
Mondjuk a cikben nem igazán ír a paramétereiről.
Szia
Először is üdvözlünk a csapatban. Örömmel látnánk a gurulásokon és a Virágós találkozókon is.
Igazán szép a a mocid. Sok, sok élvezetes km-et kívánok hozzá!
S végre valaki aki elsőre is kitölti a reglapját.
Kérdésedre a választ ide másolom, amit nekem is válaszoltak, a hasonló kérdésemre.

"mikor gyorsítok, minden fokozatban, 2500, és 2800-as fordulaton olyan mintha berezonálna az egész blokk"
Szia! Ez sok motornál probléma. A főtengely kiegyensúlyozatlanságából adódik. Igaz az én motorom nagyságrendekkel kisebb (250-es), de egy bizonyos fordulaton berezonál a blokkom. A T5-ös Pannóniám is csinálta. Szerintem sok mindent nem tudsz vele kezdeni.

Ugyan lehet rajta segíteni. De csak akkor érdemes, ha versenyezni szeretne vele az ember. S maximális fordulaton járatni. Van egy módszer. De nem egyszerű. Atomjaira szétszedni a blokkot. Majd minden dugót, és hajtókart, patika mérleggel kiegyensúlyozni. Vagy is egyforma súlyúra hozni. Aztán egy nagyon precíz össze rakás, után a robbanó teret is érdemes ki köbölni. S ezek után biztos nem fog jelentkezni blokk vibráció. Még teljes fordulaton sem. Viszont ezt egy utcai motornál felesleges megcsinálni, mivel keveset megy nagy fordulaton.

"Jaj bocs! Juteszembe még egy röpke kérdés....
Lévén, hogy 125-ös gépről beszélünk, mennyire megterhelő neki a tartósan 80-90 km/h közötti tempó ( egy személlyel)? Példának mondjuk egy kb 120 km-es távot mondanék a lakóhelyem és a Balcsi között a 7-es főúton."
- Az én véleményem az, hogy a teljes fordulathoz viszonyítva, 75%- ig érdemes forgatni, hosszú távon. Ez a te gépednél mekkora sebesség lehet azt nem tudom.
Még egyszer üdv a csapatban!
http://totalbike.hu/tesztek/2014/09/07/yamaha_xvs_950r_bolt/
Jaj bocs! Juteszembe még egy röpke kérdés....
Lévén, hogy 125-ös gépről beszélünk, mennyire megterhelő neki a tartósan 80-90 km/h közötti tempó ( egy személlyel)? Példának mondjuk egy kb 120 km-es távot mondanék a lakóhelyem és a Balcsi között a 7-es főúton.

Köszi, köszi...:)
Sziasztok!
Másfél hete én is Virago tulajdonos lettem. 125-ös!
Így első nekifutásra két kérdésem lenne.

1: Az xv125-be van e fojtás, és ha van hol, illetve ha van, érdemes-e kivenni?

2.: Gyorsításnál egy bizonyos fordulatszámnál, viszonylag zavaró rezonanciája van a motornak. Ez normális?

Előre is köszi a választ!
Eggyet értek az előttem szólókkal.
De azért nagyon ,nagyon jó vólna kipróbálni!
Bizony, bizony. Itthon, minimum anyázás jár ha egy "terepjáró"t feltart néhány pillanatig a merész motoros. Más világ. Azért az aszfalt ott sem vasalódeszka. Nagyon nem vigasztal, de ne csak a jót lássuk.
Ez a motor csak kirakati baba. Motorozásra az enyém való. Japcsi kényelem és óramű pontosság.
2000 cc felett van valamivel, ami egyebkent nem is harley hanem S&S. Ereje egyebkent nagyon meggyozo. En nem huztam neki mert nagyon nem ereztem jol magam rajta de fonokom masodikban kinyitotta jol. Azt mondja majd leesett rola. Fordulni szinte egyaltalan nem lehet vele, nagy erokifejtes kell kanyarodni. Ha az elso kerek fordul akkor a motor sulya tovabb forditja. Nagyon rossz.
Sisak itt nem kotelezo. Ilyenen csak kendo es ennyi.
Idojaras kellemes, marad is igy egeszen november vegeig.
Szóról szóra ugyanez jutott az eszembe
Hát nem semmi a gép! Mekkora a kicsike?
Nem semmi bukó sisakok vannak arra. Meg az idő is milyen hűvös.
No meg az emberek is milyen ideg betegek. Mikor a sáv közepén álltál, kikanyarodásra várva, hogy ledudálta a fejedet.
Nem semmi a gép első villája sem. Milyen klassz lehet vele megfordulni, vagy a sarkon bekanyarodni.
Egyébként szépnek nagyon szép!
Ezzel kanyarodtam ma:

http://youtu.be/u_4gVaB0bX0
Kedves kolléga.
Legyen már olyan szíves, mint széles és töltse már ki a reglapját egy kicsit jobban.
Mivel a reglapján szereplő nik név félre értésre adhat okot. Még a végén azt hiszi valaki, hogy én holnap valami 18 éves kis pipihez megyek motort bütykölni.
Legalább annyit, hogy, korod, melyik éktáj felé élsz, s legalább egy fotó a motorodról.
Ha netán félted a személyes adataidat, akkor legfeljebb nem töltöd fel a személyi, adó, és TB számod.

tormi köszi az ötletet. A benzin szint ellenőrzésével fogjuk kezdeni. Még hozzá a fordulat növelése közben. Remélem a leeresztő csavarhoz rögzített átlátszó csővel meg tudjuk oldani.
A benzinszintet az úszóházban ne felejtsétek ellenőrizni.
Köszönöm az infókat.
Most hétvégére Zsocccával egyeztettem és újra szétdobjuk a karbit, hátha a membrán adta meg magát.
Addig is üdv mindenkinek.

Pipi úr
Esetleg dugulás vagy a szivatttyúmembrán szakadás miatt a magasabb fordulatszámhoz nem szállít kellő mennyiségű üzemanyagot.
Ezt hogy erted?
Vajon a benzinpumpa szállít eleget a magas fordulathoz is?

Üdv.
Ps. Ötletelek.
Gyari 45 dolcsi
BikeMaster utangyartott 40 dolcsi
K & N utangyartott 66 dolcsi