Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szép és jó gépet választottál! Jobb ez mint az Iron. Át kellett alakítani a lábad miatt? Mentél már vele? Mesélj már kicsit!
Tomi!

Szeptember 8. után hozzátok el, nem ígérem, hogy 1-2 hét alatt meglesz de megcsinálom. Nem tudom mennyire sürgős...
Ez a gép valóban csodaszép. Ha most cserélnék motort egyből ráugranék.
Szia?Ha érdekel a kormány, küld el e-mailben a telefonszámodat felhívlak,megbeszéljük. De ha gondolod e-mailezhetünk is.
Hali! Eladom a 750-es mocimat 880.000.-ért. Szuper esztétikai és műszaki állapotban. Részletes infót telefonon 06 30 2500 444
Szia,

engem a kormány lehet, hogy érdekelne!
https://www.facebook.com/pages...

Ha valaki kíváncsi rá és eljön, annak tudok biztosítani sátor helyet, kerti zuhanyt, (estére jó meleg benne a víz) és kerti grilsütő helyet.
A Virgácsaidról tehetnél a reglapodhoz fotókat. A telefonomon nem nagyon látom. Pedig szép lehet az a 400-as.
Szia
Már megint tanítottál nekem valamit.
Én eddig úgy gondoltam, hogy a sok, sok, km után nől, a szelep hézag. Mivel a szelepszár teteje, és a himba találkoznak sokat. Ezek szerint a szelep fészek, és a szelep tányér kopik. S így egyre csökken a hézag. (Akkor viszont a korongost mint a Lada szamara, azt miért nem kell állítgatni?)
Viszont akkor én nem értem az enyémet. Hidegen nem hallom a szelep himba ütögetését. Viszont meleg motornál alapjáraton tisztán kivehető ahogy a himba ütögeti a szelepet. Tehát még megfelelő lehet a szelep hézagom. Csak nem értem, hogy akkor hidegen miért csendesebb. Mivel szerintem a hőtágulás miatt melegen kisebbnek kéne lenni a hézagnak. Bár lehet, hogy itt is a szelep fészek, jobban tágul. Vagy is behízik. Kisebb lesz a luk. Így kevésbé sűjjed bele a szelep. S így távolodik a himbától.
Nagyon nagy hülyeség az okfejtésem?
No mindegy a hétvégén leellenőrzöm. Mivel idén már túl vagyok a 12 ezredik Km-en. Csak nehéz rávennem magam. Mert a tankot, az aku dobozt, és talán a karbi szívó csövét is le kell vennem, hogy hozzá férjek. Számomra ez nem kis meló. Jobban szeretem, csak törölgetni, s tisztogatni.

Ugye a vezérműlánc feszítőt nem kell nézegetnem? Ha már nem tud rendesen feszíteni azt úgy is meg fogom hallani?
Szia ,köszönöm szépen.
Szia!
Gratulálok a szép új motorhoz. Sok egészséget és sok-sok balesetmentes km-t hozzá. :)
Oké, várlak csak előtte csörögj rám,hogy ne tekeregjek. Külömben most akartalak hívni.
Köszi, élni fogok vele ,ha ugy adódik. Az a helyzet ,nálam nem csak a kor ,hanem más gond is van.
Szevasztok!
Gratulálok, szép motor. Majd megyek megnézni.
Veeen. Legidosebb vevonk 90 kornyeken van.
Gratula es vigyazz ra. Kerdesed van keress nyugodtan.
Köszönöm.Igyekszem minél többet használni ,ha már igy igy dobta a sors ,hogy vén koromra lett egy új motorom.
Újra csak gratulálni tudok. Ha tizenévesek lennénk, azt írnám,hogy zsírkirály. Gyönyörű motor. Szolgáljon hibátlanul ameddig csak fel tudsz rá ülni!
Szeptember közepe tájékán számíthatunk rá,hogy szétkapod a lerohadt 535öst? Ja, meg persze össze is rakod! A leggyengébb láncszem is felújításra szorul.(karbi) Te írtad,hogy az.
Lehet, hogy tudatlanul rosszul mondtam és a szerelőm már állított szelepet valamelyik olajcsere alkalmával, de velem ezt nem közölte. A teljesítménye nem rosszabb mint amikor hozzám került. A múlt hétvégén voltunk a csókakői várnál és oda vissza 9,6 litert evett meg(215km.) A Brigi Magnája 3decivel evett kevesebbet,igaz nem száguldoztunk(max.120 hazafelé a nulláson) Az öreg virgács erős 1 literrel többet eszik 100on.
Értem. Ezt a hideg meleg dolgot nem tudtam.
Szia kalmi! Sajnos csak november elején tudok szabira menni.
Üdv mindenkinek! Esetleg valakit egy gumibak csillapításos hátsókerék, meg egy kormány nem érdekelne?
Sziasztok!
Végre hazatalált a nyeremény motor.A késlekedést én okoztam ,mivel a nyeremény 883 Iron helyett a 883 Roadstert kértem, ezt be kellett hozni papirozni stb.Néhány kép,hogy elhiggyétek.
Ugyanarról beszélünk.
Valves:
Valve Clearance (cold) IN. 0.07 - 0.12 mm
(0.003 - 0.005 in)
Valve Clearance (cold) EX. 0.12 - 0.17 mm
(0.005 - 0.007 in)