Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majdnem elfelejtettem. Nem találok hozzá levegőszűrőt a neten.Lehet hogy csak gyáriban létezik, egyáltalán hogy is néz ki? Ha gyáriban van csak , az húzós lesz?
Köszönöm az adatokat, nagyon sokat segítettél,így már a legfontosabb dolgokat rendbe tudom tenni. Még egyszer is kösz. Még azért ha nem gond menet közben bombázlak kérdésekkel, mert még ismeretlen a típus .
Nincs benzin pumpa. Minden adatot meg tudok adni neked ami kell.

Olaj 10W-40 3.2 liter szurovel termeszetesen zsebednek megfeleloen szintetikus vagy asvanyi.

Teloolaj 520 ml per szár. 5W - 20W izles szerint (keverheto is)
Gyertya CR8EH9 NGK
Szelehezag szivo 0.12-0.17 kipufogo 0.22-0.27
Köszönöm a hozzászólást mindenkinek a datával kapcsolatban.Amúgy az enyém is amerikai kivitel.Amúgy pár adat lenne a legfontosabb. Például:motorolaj mennyisége minősége /ásványi vagy szintetikus/, telóolaj mennyiség minőség,gyertya típusa,ezeken van valamilyen vákumos ac-pumpa? Csak pár fontos infó.
Ha tul sokat kap akkor kormolhat. Olyat is lattam mar hogy a fofuvoka kiesett es amiatt nem forgott ki. Meg ugye a legszuro ami megfojtotta a motort de azt ellenorizted.
Háromnegyedtől teljes gázig letorpan, mikor befogom a levegő nyílását megdöglik a motor.
Már javasolták azt is, hogy újra szedjem szét a karbit, mert lehet hogy gombostűnyi luk van a membránon és az is okozhat ilyet.
Amit en tudok rendelni az nem biztos hogy az europai modellhez is jo. Bar sokszor a kapcsolasi rajz tobb modellhez jo. Keress a neten eloszor. Brumeszkosznak vannak otletei. Pl vannak oldalak ahol ha kifizeted akkor azonnal letoltheto. Ha kell forditasban tudok segiteni de csak angol.

http://www.manualedereparatie....
Üdv mindenkinek! RC51 tőled szeretnék segítséget kérni, esetleg megtudnád mondani hogy honnan lehetne a 99-es magnához service manualt szerezni. Vagy esetleg a fórumosok közül ha tudna valaki szerelési ,javítási leírást a magnához.Megvettem a vasat, majd dobok fel képet. Az biztos húz mint az ökör,a kanyarokban hihetetlenül jó a stabilitása. Nem is gondoltam volna hogy így lehet dönteni.
Tehat teljes gazt huzol es lehorkor es abban a pillanatban befogod a nyilast ahol a levegot szivja mit csinal?
Köszi, de nem most történt légszűrő csere, hanem egyszer csak minden előzmény nélkül elkezdett döglődeni a motor. Amikor jelentkezett ez a probléma szinte majdnem megállt. Azóta pedig fél gázig jó, onnantól fogva lehorkol, megtorpan.
Köszi, megpróbáltam, levettem a légszűrőt házastól és minden verziót végigcsináltam, de semmi eredmény.
Szia!
Egyszer volt az én 250-esemmel ugyan ez.
Akkor a túl nagy ellenállású /túl jó levegőszűrő/ légszűrőn nem tudott a magas fordulatszámon elég levegőt szivni. Az eredeti (-formájú-) szűrővel azóta sincs gond.
Ilyenkor az elso dolgom hogy reszlegesen vagy egy pillanatra befogom a levego beomlo nyilasat. Ha felporog akkor egyertelmu szegeny uzemanyagban es arrafele lehet keresni a hibat. Ha roszabb akkor tul dus.
Szevasztok!

1992-es 250-es Viragom elkezdett döglődni. Egy hete hazafelé 90-100-as tempónál elkezdett rángatni a motor, már gyertyákat újakat tettem, a gyertyapipákat kiheréltem, a karburátort szétborítottam, eltömődést nem észleltem. Most a motor fél / háromnegyed gázig jól viselkedik, de onnantól csutka gázig megtorpan. Durrogni nem durrog csak egyszerűen megtorpan.
Szívesen vennék valami használható tippet, hogy merre keressem a problémát. Akinek már volt ilyen problémája biztos tudna segíteni.

Köszönettel
Pipi úr
"mikor gyorsítok, minden fokozatban, 2500, és 2800-as fordulaton olyan mintha berezonálna az egész blokk"
Szia! Ez sok motornál probléma. A főtengely kiegyensúlyozatlanságából adódik. Igaz az én motorom nagyságrendekkel kisebb (250-es), de egy bizonyos fordulaton berezonál a blokkom. A T5-ös Pannóniám is csinálta. Szerintem sok mindent nem tudsz vele kezdeni.
Sajnos egy sürgős motor hiba elhárítás is becsúszott.
Hát a HD mint márka leszerepelt előttem.
Köszi a tippet.
De ahogy elkezdett nyikorogni másnap meg is néztem. Kivettem a tengelyt, kézzel megforgattam a csapágyakat. Már akkor is bebizonyosodott, hogy csapágy probléma van.
A két csapágyat, és a szimeringet három boltban tudtam megvenni. Az egyikben csak egy csapágy volt. A másikban a másik csapágyat, de nem volt szimering. Végül a harmadikban kaptam szimeringet. Hogy ezek a boltok ilyen komoly árukészletekkel, miből élnek?
Péntek este ahogy leértünk ide őrsre, egyből ki is cseréltem. Hát nem tudom, hogy hány évesek lehettek ezek a csapágyak, de nem sok zsír volt körülöttük. Inkább csak rozsda. A közbetét is rozsdás volt. Csak ez egyik csapágy volt rossz. A km spirál oldali. No én most jó sok zsírral raktam össze.

Más: Van egy olyan problémám, hogy mikor gyorsítok, minden fokozatban, 2500, és 2800-as fordulaton olyan mintha berezonálna az egész blokk. Ez csak egy egy pillanat. S amint átlép ezen a fordulat számon azonnal meg is szűnik. És se alatta se felette nem jelentkezik.
Az adott fordulatszám tartományban viszont olyan érzés mintha a blokkban berezonálnának a fogas kerekek.
Van valakinek tipe, hogy mi lehet ez? Vagy természetes dolog ez a nagy virgácsnál?

Más:
Klasz volt a Tiszaőrsi veterán motor találkozó.
Pár fotó:
Köztük egy sor 4-es 500-as Panónia.
Nezd meg Zoccca a kmspiral csigakerek hajtasat is, az is tud csikorogni. Zsirozd meg, hatha nem kell csapagyat cserelni.
Üdv a Fórumosoknak!
Volna eladó xv535-xv750se xv1000-1100 alkatrészeim.
Tel:06703525376
Üdv Kaczkó
Üdv mindenkinek! Még pár eladó holmi. xv-535 / xvs1100/ xv1100 üzemanyagszívattyú. xv535-ös szívótorkok.
Nagyon köszönöm mindenkinek az infókat.
Ma délután megnéztem a csapágyat. Bizony az lesz a ludas. Most hirtelen ideglenesen beolajoztam, s zsíroztam. És eltűnt a hangja. De így nem maradhat. Hamarosan ki kel cserélnem. Az a távtartó gyűrű mozog. Tehát bízom benne, hogy könnyen ki fogom tudni cserélni.
Első kerékcsapágyat tavasszal cseréltem: koyo 6302 2RS 2db + 42c22c7 szimmering (3500 Ft), előtte "occo" HCH csapágyat raktam bele, ami 2 évet bírt. Ha ki bírod billenteni a béléscsövet ami a két oldali csapágy között van, akkor könnyű kiütni a csapágyat, ha nem, akkor küzdelmes lesz. Én a második cserével megszenvedtem, valószínűleg túlságosan összeütöttem a csapágyakat, azért nem sikerült kibillenteni a béléscsövet.