Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na jó, köszönöm a segítséget! holnap szerintem ezzel fogok bíbelődni aztán meglátom mire jutok. bár elég amatőr vagyok az ilyesmihez.
Bármelyik barkácsbolt vagy villamossági bolt, Tesco, stb.
egy ilyen multimetert hol tudok beszerezni?
Az oka az, hogy nincs megfelelő töltés. Ennek az oka lehet a generátor vagy a fesszabályzó. Mindkettőt hazavághatta a zárlat.
Határold be a hibát a leírás alapján.
az áramkimaradás nem akkor jelentkezik mikor kipörgetem a motort.
pl: 2ben vagy 2 ban húzhatom neki akárhogy. de amint bent van 5.ben és eléri a kb 100km/h akkor hagy ki.. aztán ha többet megyek vele akkor már egyre kisebb sebességnél is legutóbb az utam végénél már csak 60 al tudtam hazadöcögni..
Van ennek így értelme..? vagy mi lehet az összefüggés?
Amúgy köszönöm a tananyagot.
azokat mar leszereltem , a probléma pedig komolyabb ennél azért.
mellesleg szerelonel is voltam mar vele ,de nem tudott semmi konkrétat mondani ezért gondoltam , hogy megprobálom itt
Két jól irányzott rúgással lebontod a karácsonyfa izzókat a motorodról. Én ezzel kezdeném. Azt az elektromos rendszert nem ilyen terhelésekre találták ki.
na szóval mondanám a gondomat.
virago 535
a motorom előző tulaja valami oknál fogva 2 ködlámpát szerelt a motorra. ahogy en megvettem a motort fojton kiégett az egyik bíztosíték kb naponta cseréltem. aztán tettem kicsit erősebb biztosítékot ,akkor meg a gyujtaskapcsolo olvadt meg .
Oke elvittem szerelőhöz ö talált egy vezetéket ami letestelt ,azt hittük ez a problema. egy darabig nem is volt vele gond.
Nemrégiben egy hosszabb túra során a következő történt.:
90-es tempó felett elment az áram a teljes rendszerből ,es ez azotma is igy van. kicseréltem a gyujtáskapcsolót de nem ugyanugy megy.
Mi lehet a megoldas?
Vagy ha nem o akkor valaki valaszol. Ird ide a kerdesed nyugodtam.
Ha emlekszel pont ezt mondtam, hogy lehet van valami a tengelyen.
Az email címét sajna nem mentettem el és elveszett.
Írd ide,hogy szia Blackiex, ezt és ezt szeretném kérdezni és egy szer csak lőn csoda válaszol a nagy varázsló!
és hogy jutok el hozzá?
nem vagyok valami penge ebbe a fórumozásba.
Szerintem Blackiex a zseni, hozzá fordulj.
hello. segítség kéne nekem.
ha tudtok valakit itt a fórumon aki ért komolyabban a motorelektronikához akkor irjatok mar ide a nevet vagy valami elérhetőségét. elere is koszonom
Sziasztok, koszonom a segitseget, vegre ossze allt a motor, kellett hozza egy uj generator aztan egy uj forgoresz (lendkerek) es nagyon sok turelem, amint kiderult a fotengelyem vegen volt egy kis duc mert megfelelo szerszam nelkul szedtek le meg vagy 4 eve, es ezert a lendkerekem vert, ebbol kovetkezett a szabadonfuto szetesesse aztan a generator leegett. Egy kis finom csiszolo papirral helyrehoztuk aztan felhelyeztuk a lendkereket es kicentraltuk, egy minimalis lenges van benne de ez mar nem befolyasol semmit. Csak azert irom nektek ezt, hogy ne sajnaljatok egy lehuzo szerszamot gyartani ha a lendkereket le akarjatok szedni, mert nagyon sok kart tud okozni, sajnos a szereloknek se volt, es ebbol mar megannyi bajom kelletkezett. Koszonom a segitseget mindenkinek, kellemes napot
Köszi az infót.
Akkor jó gondoltam, hogy azért ugrál az óra mert vissza tekerték.
Csak nem simán buherálták, hanem megsértették a spirál végét.
Szia! Fent van a reglapomon az email címem, küldjél egy telefonszámot, visszahívlak. Szereltem mind a kétfajta blokkot, ha beszélünk válaszolok a kérdéseidre.A membrán jó mind a két típusba,szinte új állapotba vannak, hibátlanok, még a gáztolattyúk is mind az újak.
Sziasztok egy kérdésem lenne amit sehol nem találok! Mi a külöbség a 400-as és az 535-ös virago között? Tudom a 400-as japán belpiacos de csak a löket más vagy az egész mert egyvalaki azt mondta ugyan az a blokk aki látott szerelte mind a két blokkot az milyen külöbségeket vett észre?
Engem érdekelne a membrán milyen állapotban van? Ill jó a 400-as karbiába is? Ja és ár?
Zsocca!

Szerintem a visszatekeréstől nem károsodik az óra, csak akkor, ha balfasz módon csinálja az ember, akkor is inkább a spirál vége a rossz befogástól. A legjobb, ha 4 pofás a befogó/tokmány/.
Hát meglehet gőrbíteni a spirál végét. Akkor aztán ugrál/hat a sebességmérő. Kilóméteróra tekerésből van tapasztalatom. Voltam hivatásos "safőr", meg gépkocsivetető is. De nekem előre kellett tekernem az órát. Az akkori elektromos vezérlésű órájú Ikaruszokon meg a vőtársam gombostűvel adta az impulzust ( a vezetéket kellett böködni ) nógatva az órát, hogy masgasabb számot mutasson.
A virgácsomon az elsőkereket emeltem meg /naná ez hajt/. Számváltás előtt állt a méter számláló, eltekertem addig, mig átfordult bőven. Majd visszafelé forgattam a kereket és láss csodát a számláló megindult visszafelé. Ahhoz, hogy ne forgasson a spirál visszafelé szabadonfutót kellene beépíteni. Ha a visszafelé forgatástól sérülne a kilóméteróra a kezelésikönyvben benne lenne a motor hátra irányú tolása is mint ahogy benne van, hogy álló motornál nem szabad a gépet hosszabban vontatni, mert így a váltó kenés nélkül forog.
A cím lemaradt.
jeszenszki.tibor@upcmail.hu
Csak szerintem károsodik tőle az óra.
Amit próbáltunk motort azon ugrált a mutató. 50 km/h nál, a 40 és a 60 között ugrált. S szerintem a visszatekeréstől.

Más:
A Mátra motoros baráti kör, egy része a fotón. Nagyon ijesztően tudnak kinézni de nagyon jó fejek.
Minden jótékonysági dologban benne vannak.
Fel lett tuningolva a gépem és elfelejtettem elmenteni a mail címjegyzéket.
Kérem akivel mailoztam az küldjön egy levelet hogy eltudjam az email címét menteni újból.