Nem hidrotokes a motorod. Es sajnos a szelepeket az eloirt intervallumban kell ellenorizni ugyanis a szelepek tulnyomoreszt felfele jonnek azaz csokken a szelephezag. Namarmost igy egyre csendesebben jar viszont egyre karosabb a motorra nezve. Egy ido utan a szelephezag nullara csokken es kitamaszt csokken a motor teljesitmenye es no a fogyasztas. Meg kell lennie az eloirt hezagnak amit a gyar megadott HIDEG motornal.
Kiveteles esetben no a szelephezag mikor a himba vagy tengely butyok vagy eppen a szelepszar teteje kezd szetmenni.
Köszi a jó tanácsot. Erre az értékre fogom állítani. Ha kell. Egyenlőre csak az ellenőrzést tervezem.
Más:
Milyen tóhoz készültök?
Tomi
Arnóton még hidegen hallottad a motorom. De ha bemelegszik, én igen csak hallom a szelepeket.
Ezért akarom a hézagot ellenőrizni. Csak akkor állítom, ha nem stimmel.
Szia Zsoccca! Hogy jön ez a szelep állítás téma? Gondolsz egyet és gyíí? Amikor Arnóton találkoztunk, külön megjegyeztem,hogy mennyire szép hangja van a gépednek. Lehet,hogy butaságot csinálok, de a Katanán még sosem állíttattam szelepet. Lehet,hogy hidrotőkés és nem is kell(lehet) állítani. Igaz én csak 2500kilométert mentem az idén a virgáccsal, de eszemben sincs szelepet állítani. Pedig jó fülem van és a tiéd sokkal csendesebben jár mint az enyém. Na mindegy. Jó szerelgetést! Lassan jönnek a nem szeretem reggelek. Vége felé tart az idény. Már megint.
Én úgy tudom 0,07 és 0,12 valamint 0,13 és 0,17 között kell lennie. Az elsőhöz tökéletes a 0,1-es, a másodikhoz pedig a 0,15 ös. Úgy kell beállítani, hogy ne lazán, hanem húzósan lehessen közé tenni.
Nem agyműtét.
Nekem a szelep hézag állítással kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Mégpedig, hogy milyen hézag mérőt használtok?
Mivel tudtommal a hézag:
0,007-0,012
0,012-0,017
No már most hézag mérőt, csak 0,05-ös, és 0,010, vagy még 0,015- van. S beszerezni sem tudtam másmilyent.
Üdv Mindenkinek!
Az én 535-ösömhöz szeretnék olyan hátsó emelőt készíteni vagy venni, amivel a telókat is tudnám tehermentesíteni.
A hátsó ülés levételével a cső váz végeit felhasználva tudnék fogást alkalmazni,de nem vagyok benne biztos elbírja-e a motor súlyát?
Mi a véleményetek?
Van valakinek ehhez hasonló emelője?
A segítő szándékot előre köszi!
Hali: nagy6os
Délelőttönként elfoglaltságom van, azért kérdeztem merre laksz, hogy ha nem messze akkor inkább személyesen nézem meg , ha valami baj van. Nem igen hiszek a távjavításban.
Szia, neked is egy jó nagy demizsonnal. Megkaptam a számot, nézd meg a telt, küldtem mms-t. Tudtommal ki van töltve a reglapom, amin rajta van a Soltvadkert is.
Üdv mindenkinek!
Nekem iszonyatosan felugrott a feszültség, oly mértékben, hogy kivágott minden égőt +index relét. Keway Szupersadhov-ét tettem fel rá 8360ft volt. Ezt itt tanultam a fórumon, amikor elolvastam az egész Virágó topikot.
Alapjáraton 12-12,9 volt ahogyan adod a gázt úgy emelkedik a feszűltség az akku sarkain mérve max 14,2 volt-ig. Ha nem megy fel 13,8 körülire akkor kuka a fesszab.
Nezd meg hogy hogy tolt alapjaraton majd lassan emelve a fordulatot. Elofordul hogy alapjaraton kb 13V majd kb 1400-1600 korul 14V majd egyre emelve a fordulatot esik a feszultseg akar 12V-ra is. Vizsgald meg a generatort is. Ellenallas fazis es test kozott szethuzott csatlakozoval es fazis es fazis kozott fordulatom VAC merve 3X.
Azzal nekem nem volt gondom.meg a varosba most is lehet járni vele, csak mikor tempót kel menni akkor jon elo a problema.
A fesszabajzó cseréje mennyibe volt neked?
Clearance 0.7 - 0.12 mm
(0.003 - 0.005 in)
Exhaust Valve Clearance 0.12 - 0.17 mm
(0.005 - 0.007 in)