Az a helyzet hogy az xvs egy kicsit drága nekem, nem fér bele a motor projektbe, sajnos.A tiedén hol vannak az üzemanyagcső kivezetések, alul, vagy oldalt?
Kalmi79, tormy
Értem akkor az óra lehet hogy nem volt buherált. Csak a spirál nem lehetett gyári. De most már mindegy. Végül is ott maradt a gép. De más dolgok is voltak amik nem tetszettek benne.
bromeszkosz
Sajnálattal látom hogy törölted az adataid. Mi már ugyan ismerünk. Minket nem zavar. De ha netán újra egy új fórumozónak adsz majd jó tanácsot, és ő fentartásokkal fogadja a véleményedet akkor ne csodálkozz majd. Tudod vannak akik nem igazán hisznek egy ismeretlenség homályába burkolódzó valakinek.
No és a szép motorodban sem gyönyörködhetünk innentől. Tudod "mutasd a motorod, és megmondom ki vagy!"
Autósoknál pedig nyisd fel a motorháztetőt.
RC51
Igazán beszélhetnétek a Magnáról itt is. Szerintem nem csak engem érdekelne a véleményed erről a típusról is.
Volt idő mikor én is nézegettem. A formája, és a teljesítménye is tetszik. De sajnos annak idején nagyon keveset tudtam kideríteni róla.
Robin306
Az én gépem 94-es évjárat. S amerikai piacra gyártott. Picit másabb az eruópaitól.(Az első lengés csillapító szár, matricájából derül ki, hogy 95 áprilisában lett forgalomba helyezve Nev-york államban).
-Mérföld órás.
- Vákum csövek vannak a hengerek körül. Meg egy csomó szelep vagy membrán van a bal oldali tank alatti buborékban.
Teljes mértékben egyet értek veled.
Sajnos bárhogy is szigorítják a törvényt, sok idő fog eltelni mire leszoknak az emberek a trükközésekről.
Nem csak az óra viselkedése volt gyanús. Más dolgok is azt súgták, hogy ne ezt a motort vegye meg a kereszt fiam.
Ezek szerint az óra nem a tekergetéstől ugrálhatott.
Igen. Az én 1,1-es virágómnak elektromos AC-je benzinpumpája van.
De mi köze ennek a Km órához?
Szerencsére az én mocimnak tökéletes az órája.
Egyébként a szóban forgó Km óra egy 500-as Honda Dominátor. S már más motorokat nézeget a kereszt fiam. A szóban forgó motoron más is volt ami azt súgta, hogy nem kell az nekünk.
Erőben egy kicsit más a VF mint a virgács. A barátnőm 500as magnája 68 lóerős. Erősebb mint az 1100as virgács. 11500ford./percnél van vége. Persze kell ám váltogatni. Nagyon rövid löketű a v4es. A váltó 6 fokozatú. 110mil./óránál csak a tükör rám hajlása miatt kellett elvennem a gázt. Gyári adata szerint 123mérföld/óra a vége. Az majdnem 2kiló.
Köszönöm mindenkinek a Honda magnával kapcsolatos hozzászólást!Eladom a motoromat, még nem tudom hogy a virágó , vagy a magna lesz a befutó. Így most van jó pár eladó alkatrészem az 535-400-as Yamahához. Például van 2db alig használt gyári membrán, szilikon zsírban elraktározva. Van még generátortekercs,önindító,szabadonfutó,cdi mind a két fajta 535-400,indexrelé,ac pumpa persze feltöltve olajjal, meg még nagyon sok minden.
Teljes mértékben igazad van. De legalább ne sértődött volna meg.
Ő van megbántva az okosok miatt,holott ő nézett balf@sznak minket és még a reglapját se volt képes kitölteni. Na pont az ilyenek miatt töröltem én is az enyémet.
Brumikám! A magam részéről elhiszek mindent a km. óra állástól a ráköltött utolsó forintig. De! Ez nem egy hirdetési oldal. Ha már itt reklámozza kéretlenül a portékáját, viselje a véleményeket! A másik a bemutatkozás. Illő lett volna. A sértődés az bezzeg megy jól.
Ne szimulálj azért. A mutató akkor ugrál általában ha a bowden végén a lapítás eldeformálódott, vagy nem ér be a km órába vagy a meghajtó agyba rendesen. A hagyományos mechanikus km órákat fúrógéppel lehet tekerni, de csak előrefele, magyarul el kell vele menni 99999 km-ig, és utána még tovább ahová be akarod állítani. Visszafele nem tekerhető a felépítéséből adódóan.
A vezérműtengely olaj ellátásának problémája alacsony fordulaton, 1990re már rég a múlté. Igaz csak 500as magna van a tsaládban de 1984 2. negyedévi és már az is a javított változat. 2 hónapja volt belenézve a blokkba és csodás állapotban vannak a kopó alkatrészek. 38000 mérföld(60800km.) után. A 750es még jobb gép.
Itt egy link, ezen megnézheted, tök ugyan az mint az 535-é.
http://www.ebay.de/itm/Benzinp...